VoIPcloud

Kas ir VoIPcloud?

VoIPcloud ir VoIP un mākoņa pakalpojumu sniedzējs. Viņu pakalpojumu portfolio iekļauj arī daudzlietotāju mākoņu ATC, zvanu termināciju, ienākošos pakalpojumu un pat savu maksāšanas platformu un tiešo ceļu ar Microsoft Teams.

Kā Jūs varat izmantot VoIPcloud?

LiveAgent vienotā sakaru biļešu sistēma iekļauj arī zvanu centru. Kamēr mūsu atbalsta komanda pilda visu, kas ir nepieciešams Jūsu zvanu centram, VoIP sniedzējs, piemēram, VoIPcloud, nodrošinās Jums numuru priekš zvana. Tad Jūsu numuru var viegli pieslēgt LiveAgent sistēmai, un Jūs varēsiet sākt atbildēt uz klientu zvaniem.

LiveAgent zvanu centra paplašinātās funkcijas atvieglo darba procesus un zvanu pārvaldību. Izmantojiet zvanu novirzīšanas un IVR koku priekšrocības, lai palīdzītu klientiem nokļūt līdz pareizajām nodaļām.

Lai Jūsu klienti pieprasa automātiskos atbildes zvanus vai veic iekšējos zvanus ar Jūsu kolēģiem. Bezlimita ierakstu vēsture nodrošina drošu visu zvanu glabāšanu tālākai izmantošanai.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Kādas ir VoIPcloud izmantošanas priekšrocības?

  • Globālais pārklājums
  • Kopā ar maksājumu pārvaldīšanas funkciju
  • Microsoft Teams zvanu atbalsts
  • Partneru programma

Considering a call center help desk?

LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today

Vai VoIPcloud savienošana ar LiveAgent kaut ko maksā?

Kamēr VoIPcloud tiek apmaksāts atsevišķi, taču VoIPcloud savienojums ar LiveAgent ir iekļauts vienā no maksas plāniem, tādēļ Jums nebūs papildu izmaksas. Jūs varat bezmaksas pievienot tik daudz numuru, cik Jums ir nepiesiešams un sākt zvanīt Jūsu klientiem.

Kā savienot VoIPcloud ar LiveAgent?

Jums nevajag aktivizēt vai iestatīt nekādus spraudņus, kā arī izmantot citu servisu pakalpojumus. VoIPcloud ir iebūvēts LiveAgent un ir gatavs iestatīšanai. Viss, kas Jums ir nepieciešams – jāpievieno savs numurs un vēl pāris detaļas, lai sāktu zvanīšanu. Sekojiet instrukcijai, kas ir aprakstīta zemāk, lai uzzinātu, kā to izdarīt.

  • VoIPcloud ir nepieciešama reģistrācija, tādēļ, ja Jums nav VoIPcloud numura, ejiet uz viņu mājaslapu un nospiediet “Pieteikties Tiešsaistē” augšējā labajā stūrī. Jums būs jāaizpilda kontaktu forma un jāuzgaida līdz VoIPcloud komanda sazināsies ar Jums. Kad Jūs iegūstat pieeju Jūsu jaunajam kontam un saņemat savu VoIPcloud numuru, pārslēdzieties uz LiveAgent.
VoIPcloud mājaslapa ar reģistrācijas opciju augšējā labajā stūrī
VoIPcloud reģistrācija
  • Kad Jums ir VoIPcloud konta lietotājvārds, parole un tālruņa numurs, ejiet uz Jūsu LiveAgent paneli un izvēlieties “Iestatījumi” > “Zvans” > “Numuri“. Uzspiediet uz oranžas pogas “Izveidot” lapas augšpusē un izvēlieties VoIPcloud no pakalpojuma sniedzēju saraksta.
VoIPcloud pakalpojuma sniedzēju sarakstā LiveAgent zvanu iestatīšanā
VoIPcloud pakalpojuma sniedzēju sarakstā
  • Atvērsies jauna sadaļa. Jums būs jāievada savs lietotājvārds, parole, hosts un VoIPcloud numuru. Jus varat izvēlēties arī nodaļu, izejošā zvana prefiksu, numura nosaukumu un, ja vēlaties, izvēlēties zvanu ierakstīšanu. Kad esat pabeidzis, nospiediet “Pievienot“.
VoIPcloud zvanu numura informācija LiveAgent iestatījumos
VoIPcloud numura informācija

Ja vēlaties pievienot vairāk zvanu numuru LiveAgent zvanu centrā, jūtieties brīvi un jebkurā laikā atgriezieties pie šīs instrukcijas. Vēlaties vairāk uzzināt par LiveAgent zvanu centru un jautājumu pieprasījumu sistēmu? Lasiet rakstus mūsu funkciju lapā vai veltiet nelielu brīdi, lai apskatītos mūsu video tūri zemāk, lai redzētu visu.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas ir VoIPcloud?

VoIPcloud ir VoIP un mākoņa pakalpojumu sniedzējs ar pasaules klases sarunu platformu un starptaustisku atbalstu. Viņi piedāvā arī savu maksājumu pārvaldīšanas sistēmu un Microsoft Teams atbalstu.

Kā savienot VoIPcloud ar LiveAgent?

Jums nav jāsavieno VoIPcloud, jo tas jau ir iebūvēts LiveAgent zvanu centrā. Viss, kas Jums ir nepieciešams, ir savienot Jūsu VoIPcloud numuru.

  • Ejiet uz LiveAgent un atveriet Iestatījumi > Zvani > Numuri
  • Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties VoIPcloud
  • Aizpildiet informāciju un nospiediet Pievienot

Vai VoIP mākoņa savienošana ar LiveAgent ir bezmaksas?

Kamēr VoIP mākonis tiek apmaksāts atsevišķi, LiveAgent ir savienojums, kas ir iekļauts vienā no to plāniem, tādēļ Jums nebūs papildu izmaksas

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
LiveAgent ir lieliska alternatīva HelpSpot. Iepazīstieties ar mūsu apbrīnojamo daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu un izmēģiniet to bez maksas.

Meklējiet alternatīvu HelpSpot?

LiveAgent ir novatorisks un visaugstāk novērtētais palīdzības dienests, kas piedāvā pārdošanas palielināšanu un klientu uzticības saglabāšanu, labākā sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūra un zibenīgas atbildes, kas palielina apmierinātību. LiveAgent piedāvā čata un palīdzības dienesta iespējas un apkalpo miljoniem lietotāju visā pasaulē.

Vai meklējat ConnectWise alternatīvu? Atklājiet LiveAgent lielisko pieteikumu apstrādes sistēmu, ko papildina apbrīnojamas funkcijas un integrācijas.

Meklējat alternatīvu ConnectWise?

LiveAgent ir inovatīva programmatūra tirgū, kas piedāvā tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. Tas ir visvairāk novērtētais un pārskatītais risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē. Lai palielinātu ieņēmumus, LiveAgent ieteic izgatavot neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina apmierinātību ar zibenīgām atbildēm, palielinot klientu vērtību un saglabājot lojalitāti. Zīmola biznesa mērķu īstenošana ar LiveAgent palīdzēs arī ietaupīt līdzekļus.

VoIP studio ir profesionāls zvanu pakalpojumu sniedzējs, kas ir gatavs apkalpot Jūsu zvanus ar funkciju un rīku komplektu, lai darbs noritētu raiti.

VoIPstudio

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras, tajā skaitā Ienākošo zvanu centra programmatūru un Pircēju portāla programmatūru. Arī sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības sistēmas ir pieejamas. LiveAgent piedāvā arī VoIP tālruņa sistēmas un pašapkalpošanās programmatūru. LiveAgent ir pieejams dažādos sociālajos tīklos un ir iespējams pievienoties demonstrācijai. Uzturētājs ir Quality Unit, LLC. LiveAgent izveide un instalēšana ir iespējama vairākos posmos. Mājaslapa izmanto sīkdatnes.

Vai klientiem, kas izmanto jūsu hostingu, ir nepieciešama labāka palīdzība? Dodiet to viņiem ar atbilstošās programmatūras palīdzību. Izmēģiniet LiveAgent, 14 dienas bez zemūdens akmeņiem.

Palīdzības dienesta programmatūra hostinga nozarei

LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina klientu apkalpošanu vienotā iesūtnē un uzlabo uzņēmumu produktivitāti, piedāvājot dažādus maksas plānus un bezmaksas izmēģinājuma periodus. Tā ir alternatīva programmatūrām kā HelpSpot, ConnectWise un CallPage. LiveAgent piedāvā cenas, kas piemērotas lielākajai daļai uzņēmumu un palielina klientu apmierinātību un uzticēšanos.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju