Kas ir VoIPcloud?
VoIPcloud ir VoIP un mākoņa pakalpojumu sniedzējs. Viņu pakalpojumu portfolio iekļauj arī daudzlietotāju mākoņu ATC, zvanu termināciju, ienākošos pakalpojumu un pat savu maksāšanas platformu un tiešo ceļu ar Microsoft Teams.
Kā Jūs varat izmantot VoIPcloud?
LiveAgent vienotā sakaru biļešu sistēma iekļauj arī zvanu centru. Kamēr mūsu atbalsta komanda pilda visu, kas ir nepieciešams Jūsu zvanu centram, VoIP sniedzējs, piemēram, VoIPcloud, nodrošinās Jums numuru priekš zvana. Tad Jūsu numuru var viegli pieslēgt LiveAgent sistēmai, un Jūs varēsiet sākt atbildēt uz klientu zvaniem.
LiveAgent zvanu centra paplašinātās funkcijas atvieglo darba procesus un zvanu pārvaldību. Izmantojiet zvanu novirzīšanas un IVR koku priekšrocības, lai palīdzītu klientiem nokļūt līdz pareizajām nodaļām.
Lai Jūsu klienti pieprasa automātiskos atbildes zvanus vai veic iekšējos zvanus ar Jūsu kolēģiem. Bezlimita ierakstu vēsture nodrošina drošu visu zvanu glabāšanu tālākai izmantošanai.
Kādas ir VoIPcloud izmantošanas priekšrocības?
- Globālais pārklājums
- Kopā ar maksājumu pārvaldīšanas funkciju
- Microsoft Teams zvanu atbalsts
- Partneru programma
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today
Vai VoIPcloud savienošana ar LiveAgent kaut ko maksā?
Kamēr VoIPcloud tiek apmaksāts atsevišķi, taču VoIPcloud savienojums ar LiveAgent ir iekļauts vienā no maksas plāniem, tādēļ Jums nebūs papildu izmaksas. Jūs varat bezmaksas pievienot tik daudz numuru, cik Jums ir nepiesiešams un sākt zvanīt Jūsu klientiem.
Kā savienot VoIPcloud ar LiveAgent?
Jums nevajag aktivizēt vai iestatīt nekādus spraudņus, kā arī izmantot citu servisu pakalpojumus. VoIPcloud ir iebūvēts LiveAgent un ir gatavs iestatīšanai. Viss, kas Jums ir nepieciešams – jāpievieno savs numurs un vēl pāris detaļas, lai sāktu zvanīšanu. Sekojiet instrukcijai, kas ir aprakstīta zemāk, lai uzzinātu, kā to izdarīt.
- VoIPcloud ir nepieciešama reģistrācija, tādēļ, ja Jums nav VoIPcloud numura, ejiet uz viņu mājaslapu un nospiediet “Pieteikties Tiešsaistē” augšējā labajā stūrī. Jums būs jāaizpilda kontaktu forma un jāuzgaida līdz VoIPcloud komanda sazināsies ar Jums. Kad Jūs iegūstat pieeju Jūsu jaunajam kontam un saņemat savu VoIPcloud numuru, pārslēdzieties uz LiveAgent.

- Kad Jums ir VoIPcloud konta lietotājvārds, parole un tālruņa numurs, ejiet uz Jūsu LiveAgent paneli un izvēlieties “Iestatījumi” > “Zvans” > “Numuri“. Uzspiediet uz oranžas pogas “Izveidot” lapas augšpusē un izvēlieties VoIPcloud no pakalpojuma sniedzēju saraksta.

- Atvērsies jauna sadaļa. Jums būs jāievada savs lietotājvārds, parole, hosts un VoIPcloud numuru. Jus varat izvēlēties arī nodaļu, izejošā zvana prefiksu, numura nosaukumu un, ja vēlaties, izvēlēties zvanu ierakstīšanu. Kad esat pabeidzis, nospiediet “Pievienot“.

Ja vēlaties pievienot vairāk zvanu numuru LiveAgent zvanu centrā, jūtieties brīvi un jebkurā laikā atgriezieties pie šīs instrukcijas. Vēlaties vairāk uzzināt par LiveAgent zvanu centru un jautājumu pieprasījumu sistēmu? Lasiet rakstus mūsu funkciju lapā vai veltiet nelielu brīdi, lai apskatītos mūsu video tūri zemāk, lai redzētu visu.
Frequently asked questions
Kas ir VoIPcloud?
VoIPcloud ir VoIP un mākoņa pakalpojumu sniedzējs ar pasaules klases sarunu platformu un starptaustisku atbalstu. Viņi piedāvā arī savu maksājumu pārvaldīšanas sistēmu un Microsoft Teams atbalstu.
Kā savienot VoIPcloud ar LiveAgent?
Jums nav jāsavieno VoIPcloud, jo tas jau ir iebūvēts LiveAgent zvanu centrā. Viss, kas Jums ir nepieciešams, ir savienot Jūsu VoIPcloud numuru.
- Ejiet uz LiveAgent un atveriet Iestatījumi > Zvani > Numuri
- Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties VoIPcloud
- Aizpildiet informāciju un nospiediet Pievienot
Vai VoIP mākoņa savienošana ar LiveAgent ir bezmaksas?
Kamēr VoIP mākonis tiek apmaksāts atsevišķi, LiveAgent ir savienojums, kas ir iekļauts vienā no to plāniem, tādēļ Jums nebūs papildu izmaksas
Meklējiet alternatīvu HelpSpot?
LiveAgent ir novatorisks un visaugstāk novērtētais palīdzības dienests, kas piedāvā pārdošanas palielināšanu un klientu uzticības saglabāšanu, labākā sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūra un zibenīgas atbildes, kas palielina apmierinātību. LiveAgent piedāvā čata un palīdzības dienesta iespējas un apkalpo miljoniem lietotāju visā pasaulē.
Meklējat alternatīvu ConnectWise?
LiveAgent ir inovatīva programmatūra tirgū, kas piedāvā tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. Tas ir visvairāk novērtētais un pārskatītais risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē. Lai palielinātu ieņēmumus, LiveAgent ieteic izgatavot neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina apmierinātību ar zibenīgām atbildēm, palielinot klientu vērtību un saglabājot lojalitāti. Zīmola biznesa mērķu īstenošana ar LiveAgent palīdzēs arī ietaupīt līdzekļus.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras, tajā skaitā Ienākošo zvanu centra programmatūru un Pircēju portāla programmatūru. Arī sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības sistēmas ir pieejamas. LiveAgent piedāvā arī VoIP tālruņa sistēmas un pašapkalpošanās programmatūru. LiveAgent ir pieejams dažādos sociālajos tīklos un ir iespējams pievienoties demonstrācijai. Uzturētājs ir Quality Unit, LLC. LiveAgent izveide un instalēšana ir iespējama vairākos posmos. Mājaslapa izmanto sīkdatnes.
Palīdzības dienesta programmatūra hostinga nozarei
LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina klientu apkalpošanu vienotā iesūtnē un uzlabo uzņēmumu produktivitāti, piedāvājot dažādus maksas plānus un bezmaksas izmēģinājuma periodus. Tā ir alternatīva programmatūrām kā HelpSpot, ConnectWise un CallPage. LiveAgent piedāvā cenas, kas piemērotas lielākajai daļai uzņēmumu un palielina klientu apmierinātību un uzticēšanos.