Partners
Kas ir TelefonBG
TelefonBG ir VoIP pakalpojumu sniedzējs palīdzības dienestiem. Tas nodrošina uzņēmumiem tālruņa numurus, zvanu statistiku, balss pastu ar numuriem no vairāk nekā 60 valstīm. TelefonBG ir daudz funkciju, atbalstīto ierīču un rīku, lai atvieglotu zvanīšanu.
Kā Jūs to varat izmantot?
Tas palīdz LiveAgent zvanu centriem iekļaut saziņu pa tālruni palīdzības pieteikumu plūsmā. Jūs varat izmantot šo pakalpojumu kopā ar mūsu zvanu pogu, lai palielinātu mijiedarbību ar klientiem, izmantojot tālruņa zvanus.
Vienkārši ievietojiet zvanu pogu savā tīmekļa vietnē, iestatiet zvanu centra programmatūru ar TelefonBG un sāciet zvanīt, atbildēt uz zvaniem, vākt atsauksmes un pārvērst zvanītājus par maksājošiem klientiem.
Zvanu centrs ir spēcīgs rīks Jūsu aģentiem un lielisks papildinājums Jūsu palīdzības dienestam kopā ar citiem kanāliem, piemēram, tērzēšanu, e-pastu, Facebook vai zināšanu bāzi.
Ieguvumi
- Uzlabota atgriezeniskās saites pārvaldība, izmantojot zvanus un zvanu pogu
- Palieliniet savu darba plūsmu ar vienu risinājumu zvanu pārvaldībai
- Uzlabojiet iespējas ar LiveAgent piedāvāto neierobežoto zvanu ierakstu skaitu
- Ievietojiet telefona saziņu palīdzības pieteikumos
Kā integrēt TelefonBG ar LiveAgent?
TelefonBG ir pieejama vietējā integrācija, tāpēc nav nepieciešamas trešo pušu lietotnes, lai apstrādātu šo procesu. Atveriet savu paneli un sekojiet šiem integrācijas norādījumiem.
Dodieties uz Konfigurēšana > Zvanīt > Numuri Lai pievienotu numuru, atrodiet un augšējā sadaļā noklikšķiniet uz oranžās pogas “Izveidot”.

Atvērsies jauns logs ar VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstu. Sarakstā atrodiet un noklikšķiniet uz TelefonBG.

Tagad jāievada pieteikšanās dati un cita informācija, piemēram, numurs, izsaukšanas prefikss un nodaļa, kā arī citi dati. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Pievienot.

Darbs ir pabeigts. Integrācija un tālruņa numurs ir iestatīti, un tagad varat sākt tos izmantot.

Vai Jūs joprojām interesē mūsu zvanu centra iespējas? Noskatieties zemāk redzamo videoklipu.
Frequently asked questions
Kas ir TelefonBG?
TelefonBG ir Bulgārijas VoIP pakalpojumu sniedzējs ar atbalstu vairāk nekā 60 valstīs. To izmanto zvanu centri, lai nodrošinātu zvanīšanas iespējas pārdošanas komandām, klientu atbalsta komandām vai citiem.
Vai es varu integrēt TelefonBG ar LiveAgent?
Jā, varat. Klientiem, kuri par savu VoIP pakalpojumu sniedzēju ir izvēlējušies TelefonBG, LiveAgent ir pieejama integrācija tarifu plānā "Viss iekļauts". Integrācijas process ir vienkāršs un aizņem tikai dažas minūtes.
1. Dodieties uz LiveAgent konfigurāciju un zvanu iestatījumiem.
2. Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties TelefonBG kā savu VoIP pakalpojumu
3. Noklikšķiniet uz Saglabāt
Vai TelefonBG integrācija ar LiveAgent ir bezmaksas?
Jums nav jāmaksā papildus, lai integrētu TelefonBG ar LiveAgent, ja ir izvēlēts tarifu plāns "Viss iekļauts".
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz funkcijas ieskaitot integrāciju ar citām sistēmām. Tā ir pieejama arī arī kā e-pasta pārvaldības programmatūra, kura var būt izmantota pircēju portāla sistēmās. LiveAgent piedāvā demonstrācijas un ir pieejams arī ar bezmaksas versiju. Uzņēmums, kas pārvalda LiveAgent, ir Quality Unit.
LiveAgent ir platforma, kas piedāvā dažādus tālrūņa pakalpojumus un klientu apkalpošanas risinājumus ar dažādām integrācijām. To piedāvā Quality Unit un tas ir sadarbībā ar kanādiešu telekomunikāciju kompāniju Telus. LiveAgent sniedz bezmaksas izmēģinājumu un klientu atbalstu dažādiem kanāliem, tāpat piedāvā arī citus pakalpojumus un risinājumus.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmu, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu un vairāk. Mums ir arī zināšanu bāzes, emuārs, glosārijs, akadēmija un Tīmekļa semināri. Atbalsts ir pieejams, un klienti var pierakstīties uz demonstrāciju. Quality Unit, LLC ir izveidojis LiveAgent, un uzņēmums ir saņēmis dažādas balvas un sertifikātus. Noteikumi un nosacījumi, drošības noteikumi un privātuma politika ir atrodami vietnē.
Vadošā softphone programmatūra B2B un amp; B2C uzņēmumiem
LiveAgent ir programmatūra, kas apvieno vairākus sakaru kanālus un nodrošina pieņemamas un pārredzamas cenas. Tā ir universāla programma, kas spēj pielāgot katru īpašo burtu vai burtu akcentu lietojumprogrammā. Tā arī piedāvā 40 lietotņu valodu un ir atbalsts visā pasaulē. Vērtējumi ir pieejami Trustpilot, GetApp un G2 crowd. Tā atvieglo sakaru starp telefoniem un citām saziņas ierīcēm.