TeleCube integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir TeleCube?
TeleCube ir VoIP platforma, kas nodrošina pārklājumu vairāk nekā 50 valstīs. To var klasificēt kā globāli strādājošu VoIP pakalpojumu sniedzēju. TeleCube apgalvo, ka uzņēmuma mērķis ir nodrošināt tālruņa pakalpojumus, kas ir viegli pārvaldāmi un vienlaikus draudzīgi ikvienam uzņēmumam.
LiveAgent un TeleCube ir VoIP partneri. Līdz ar to varat izmantot TeleCube programmā LiveAgent un pilnveidot zvanu centra atbalstu, kā arī uzlabot klientu pieredzi.
Kā Jūs varat izmantot TeleCube?
Izmantojiet TeleCube, lai nodrošinātu VoIP pakalpojumu Jūsu zvanu centram. LiveAgent var palīdzēt apstrādāt visas Jūsu zvanu centra vajadzības, piemēram, saglabāt klientu sarunu vēsturi, interaktīvās balss atbildes koku un daudz ko citu. Aplūkojiet zemāk redzamo videoklipu, lai iepazītos ar visām LiveAgent zvanu centra iespējām, vai izlasiet mūsu zvanu centra funkciju lapu.
Cik maksā TeleCube integrācija ar LiveAgent?
LiveAgent neiekasēs no Jums nekādu papildu maksu par TeleCube kā Jūsu VoIP pakalpojumu sniedzēja izmantošanu. Tomēr, lai izmantotu viņu pakalpojumus, Jums būs nepieciešams aktīvs TeleCube abonements. Lai iegūtu vairāk informācijas par cenām, apmeklējiet TeleCube tīmekļa vietni.
Kādi ir ieguvumi, izmantojot TeleCube?
- Bezmaksas VoIP TeleCube integrācija programmā LiveAgent
- Liela lietojumprogrammu un funkciju daudzveidība
- Atbalsta gan Polijas, gan pasaules numurus
- Priekšapmaksas vai abonēšanas tarifu plāni
- Zemas izmaksas
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Kā integrēt TeleCube ar LiveAgent?
TeleCube integrēšana ar LiveAgent ir vienkāršs process. Lai uzzinātu, kā iestatīt TeleCube, sekojiet šiem iestatīšanas norādījumiem vai noskatieties zemāk redzamo video pamācību.
- Izveidojiet TeleCube kontu – tas ir bez maksas. Ja Jums tāds jau ir, piesakieties savā kontā.
- Kad esat savā TeleCube kontā, dodieties uz galveno paneli. Noklikšķiniet uz Ātrā piekļuve > Tradicionālie numuri > Pārvaldīt numurus.
- Lapas apakšā noklikšķiniet uz Nopirktais numurs. Rediģējiet sadaļu Pārvirzīt uz un atlasiet savu SIP kontu.
- Atkal dodieties uz galveno paneli un atveriet sadaļu Ātrā piekļuve > SIP konti (paplašinājumi). Atveriet sadaļu Mani SIP konti un noklikšķiniet uz zobrata ikonas, pēc tam dodieties uz SIP iestatījumi. Jums būtu jāatrodas ekrānā, kurā ir norādīts Jūsu pieteikšanās vārds (Auth ID) un parole.
- Atveriet savu LiveAgent kontu, atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīt > Zvanu numuri un noklikšķiniet uz oranžās pogas, lai izveidotu jaunu numuru. VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā izvēlieties TeleCube. Tad norādiet savu lietotājvārdu, paroli un numuru (starptautiskajā režīmā +48). Varat arī izvēlēties nodaļu, uz kuru tiks maršrutēti zvani, un iespēju ierakstīt zvanus. Noklikšķiniet uz Pievienot, un viss ir pabeigts.
Vēlaties uzzināt, ko vēl spēj paveikt LiveAgent? Noskatieties zemāk redzamo videoklipu vai apmeklējiet mūsu funkciju lapu, lai iepazītos ar visām funkcijām.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē termins VoIP?
VoIP nozīmē IP balss pārraide jeb interneta telefonija. Tas nozīmē, ka varat veikt un atbildēt uz zvaniem, izmantojot internetu, un izveidot virtuālu zvanu centru, izmantojot tikai savu klēpjdatoru vai tālruni.
Kas ir TeleCube?
TeleCube ir telekomunikāciju uzņēmums, kas saviem klientiem nodrošina VoIP numurus. Uzņēmums nodrošina pārklājumu vairāk nekā 50 valstīs un palīdz daudziem zvanu centriem izveidot savienojumus, lai sniegtu atbalstu klientiem.
Cik maksā TeleCube integrācija programmā LiveAgent?
LiveAgent sistēmā nav VoIP integrācijas maksas. Tomēr TeleCube par saviem pakalpojumiem iekasē atsevišķu maksu.
Rakstos apskatīta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas piedāvā zināšanu bāzi un palīdzības dienesta programmatūru, kā arī parādīta pašapkalpošanās funkcijas nozīme. Jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija, lai tie būtu efektīvi. LiveAgent var palīdzēt uzņēmumiem apmierināt klientu vajadzības un atrisināt problēmas.
Quality Unit, LLC piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru LiveAgent ar daudzām funkcijām un integrācijām. Uzņēmumam ir arī partneru programma un bezmaksas izmēģinājuma iespēja. Tiek piedāvāti arī izglītības materiāli un rakstīšanas testi. Citas iespējas ietver Telsome Modulus IP telefonijas pakalpojumus un telemārketinga programmatūru ar personalizētu video atbalstu. LiveAgent ir viegli saprotama un populāra programmatūra.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.