Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TeleCube

Kas ir TeleCube?

TeleCube ir VoIP platforma, kas nodrošina pārklājumu vairāk nekā 50 valstīs. To var klasificēt kā globāli strādājošu VoIP pakalpojumu sniedzēju. TeleCube apgalvo, ka uzņēmuma mērķis ir nodrošināt tālruņa pakalpojumus, kas ir viegli pārvaldāmi un vienlaikus draudzīgi ikvienam uzņēmumam.

LiveAgent un TeleCube ir VoIP partneri. Līdz ar to varat izmantot TeleCube programmā LiveAgent un pilnveidot zvanu centra atbalstu, kā arī uzlabot klientu pieredzi.

Kā Jūs varat izmantot TeleCube?

Izmantojiet TeleCube, lai nodrošinātu VoIP pakalpojumu Jūsu zvanu centram. LiveAgent var palīdzēt apstrādāt visas Jūsu zvanu centra vajadzības, piemēram, saglabāt klientu sarunu vēsturi, interaktīvās balss atbildes koku un daudz ko citu. Aplūkojiet zemāk redzamo videoklipu, lai iepazītos ar visām LiveAgent zvanu centra iespējām, vai izlasiet mūsu zvanu centra funkciju lapu.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=9s

Cik maksā TeleCube integrācija ar LiveAgent?

LiveAgent neiekasēs no Jums nekādu papildu maksu par TeleCube kā Jūsu VoIP pakalpojumu sniedzēja izmantošanu. Tomēr, lai izmantotu viņu pakalpojumus, Jums būs nepieciešams aktīvs TeleCube abonements. Lai iegūtu vairāk informācijas par cenām, apmeklējiet TeleCube tīmekļa vietni.

Kādi ir ieguvumi, izmantojot TeleCube?

  • Bezmaksas VoIP TeleCube integrācija programmā LiveAgent
  • Liela lietojumprogrammu un funkciju daudzveidība
  • Atbalsta gan Polijas, gan pasaules numurus
  • Priekšapmaksas vai abonēšanas tarifu plāni
  • Zemas izmaksas

Try out LiveAgent for FREE

Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!

FREE TRIAL

Kā integrēt TeleCube ar LiveAgent?

TeleCube integrēšana ar LiveAgent ir vienkāršs process. Lai uzzinātu, kā iestatīt TeleCube, sekojiet šiem iestatīšanas norādījumiem vai noskatieties zemāk redzamo video pamācību. 

  • Izveidojiet TeleCube kontu – tas ir bez maksas. Ja Jums tāds jau ir, piesakieties savā kontā.
  • Kad esat savā TeleCube kontā, dodieties uz galveno paneli. Noklikšķiniet uz Ātrā piekļuve > Tradicionālie numuri > Pārvaldīt numurus.
Ātrās piekļuves iestatījumi TeleCube
Ātrā piekļuve TeleCube
  • Lapas apakšā noklikšķiniet uz Nopirktais numurs. Rediģējiet sadaļu Pārvirzīt uz un atlasiet savu SIP kontu.
  • Atkal dodieties uz galveno paneli un atveriet sadaļu Ātrā piekļuve > SIP konti (paplašinājumi). Atveriet sadaļu Mani SIP konti un noklikšķiniet uz zobrata ikonas, pēc tam dodieties uz SIP iestatījumi. Jums būtu jāatrodas ekrānā, kurā ir norādīts Jūsu pieteikšanās vārds (Auth ID) un parole.
TeleCube SIP iestatījumi ar pieteikšanās un paroles informāciju
SIP iestatījumi
  • Atveriet savu LiveAgent kontu, atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīt > Zvanu numuri un noklikšķiniet uz oranžās pogas, lai izveidotu jaunu numuru. VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā izvēlieties TeleCube. Tad norādiet savu lietotājvārdu, paroli un numuru (starptautiskajā režīmā +48). Varat arī izvēlēties nodaļu, uz kuru tiks maršrutēti zvani, un iespēju ierakstīt zvanus. Noklikšķiniet uz Pievienot, un viss ir pabeigts.
TeleCube iestatījumi ar tukšiem laukiem LiveAgent VoIP konfigurācijā
TeleCube iestatījumi LiveAgent
https://www.youtube.com/watch?v=sLUm9hGIIr8

Vēlaties uzzināt, ko vēl spēj paveikt LiveAgent? Noskatieties zemāk redzamo videoklipu vai apmeklējiet mūsu funkciju lapu, lai iepazītos ar visām funkcijām.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

BUJ

Ko nozīmē termins VoIP?

VoIP nozīmē IP balss pārraide jeb interneta telefonija. Tas nozīmē, ka varat veikt un atbildēt uz zvaniem, izmantojot internetu, un izveidot virtuālu zvanu centru, izmantojot tikai savu klēpjdatoru vai tālruni.  

Kas ir TeleCube?

TeleCube ir telekomunikāciju uzņēmums, kas saviem klientiem nodrošina VoIP numurus. Uzņēmums nodrošina pārklājumu vairāk nekā 50 valstīs un palīdz daudziem zvanu centriem izveidot savienojumus, lai sniegtu atbalstu klientiem. 

Cik maksā TeleCube integrācija programmā LiveAgent?

LiveAgent sistēmā nav VoIP integrācijas maksas. Tomēr TeleCube par saviem pakalpojumiem iekasē atsevišķu maksu. 

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju