Process Street

Kas ir Process Street?

Process Street ir darbplūsmas programmatūra uzņēmumiem. Izveidojiet uzdevumu sarakstus, sekojiet līdzi biznesa aktivitātēm un palieliniet darbplūsmu.

Kā Jūs to varat izmantot?

Lai sekotu atjauninājumiem no LiveAgent informācijas paneļa, varat izmantot Process Street integrāciju. Jūs uzzināsit par jauniem klientiem, pielikumiem, uzdevumu sarakstiem, komentāriem un par to, kad kāds uzdevums tiek atzīmēts kā paveikts. Turklāt varat izveidot un atjaunināt uzdevumu sarakstus, pārvaldīt klientus vai veidot ar tiem sarunas.

Ieguvumi:

  • Nekad nezaudējiet saikni ar savu darbu vienotā risinājumā
  • Vienkārši pārvaldiet darbu

Frequently asked questions

Kas ir Process Street?

Process Street ir darbplūsmas un procesu pārvaldības programmatūra. Tā samazina kļūdas un ietaupa naudu uzņēmumiem ar superietilpīgiem uzdevumu sarakstiem.

Kā jūs variet izmantot Process Street integrāciju LiveAgent iekšienē?

Integrācija ļauj atjaunināt uzdevumu sarakstus un pārvaldīt klientus no viena interfeisa. Turklāt tā sniedz paziņojumus, kad iegūstat jaunus klientus, komentārus vai uzdevumu sarakstus. Šādi atjauninājumi tiek rādīti tieši LiveAgent informācijas panelī.

& nbsp;

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Problēmu novēršana ir process, kurā jāatrod problēma un pēc tam tā jāatrisina. Panākumi ir atkarīgi no tā, cik pieredzējis ir problēmu novēršanas speciālists.

Problēmu novēršana

Šajā tekstā ir runāts par paziņojumu sagatavēm, palīdzības pieteikumu sadalīšanu, lietotāja kļūdām un atklāšanas zvana kontrolsarakstu. Visas šīs funkcijas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un efektīvāk organizēt uzdevumus.

Apkalpošanas programmatūra ir platforma, ko izmanto, lai veidotu mijiedarbību starp klientiem un organizāciju - tās klientu apkalpošanas pārstāvjiem.

Apkalpošanas programmatūra

LiveAgent ir piemērs palīdzības pieteikumu un klientu apkalpošanas sistēmām, kas var palīdzēt uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un samazināt izmaksas. Klientu apkalpošanas apmācība ir svarīga, lai attīstītu zināšanas un prasmes, kas palielinātu klientu apmierinātību, bet servisa čats ir noderīgs klientu apkalpošanas instruments, kas ļauj reāllaikā čatot ar klientu pārstāvjiem un samazina izmaksas. Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ļauj saņemt pakalpojuma pieprasījumus, kas automātiski tiek pārvērsti par pieteikumiem. LiveAgent piedāvā demonstrācijas, cenas, funkcijas, integrācijas un alternatīvas, un atbalsta portāls ir pieejams.

Abmācības ir process, kurā apmācat savus darbiniekus, lai tie būtu pilnībā spējīgi apkalpot klientus. Apmācībām nekad nebūtu jābeidzas.

Apmācības

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, Ienākošo zvanu centra programmatūru un citas programmatūras. Uzņēmums piedāvā arī sociālo tīklu atbalstu un jaunumu abonēšanu. LiveAgent ir Quality Unit, LLC produktu zīmols.

Laikā balstīti procesi tiek saukti arī par laika procesiem. Laika nosacījumi netiek izpildīti kādās konkrētās kondīcijās, bet gan konkrētos laikos. Uzziniet vairāk par laika procesiem.

Laikā balstīti procesi

Ņas piedāvā LiveAgent rīku, kas nodrošina atbalstu klientiem. Tiek piedāvāti laika nosacījumi, kas var ietaupīt laiku. Quality Unit ir radītājs un uzņēmums piedāvā partneru programmu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju