Partners
Kas ir Mobex?
Mobex pasniedz sevi kā “uzticamu un pieejamu biznesa tālruņu pakalpojumu (VoIP)”. Mobex dibināts 2012. gadā. Turklāt uzņēmums klientiem visā pasaulē nodrošina vairāk nekā 40 būtiskas zvanu centra funkcijas.
Liveagent klientu apmierinātībai ir pievienojis vairākus VoIP partnerus. Tāpēc sadarbojamies arī ar Mobex, lai uzlabotu kopējo klientu pieredzi.
Cik maksā Mobex integrācija ar LiveAgent?
Liveagent neprasa neko par Mobex VoIP numura integrāciju. Tomēr paturiet prātā, ka Mobex ir uzņēmums, kas strādā patstāvīgi. Tāpēc attiecīgi iekasē maksu par saviem pakalpojumiem.
Kā var integrēt Mobex ar LiveAgent?
Pirmais acīmredzamākais solis ir pierakstīties gan pie Mobex, gan LiveAgent. Lai savienotu LiveAgent zvanu centru ar Mobex, no Mobex ir jāiegūst VoIP numurs. Pēc nepieciešamo akreditācijas datu saņemšanas dodieties uz LiveAgent, pamatojoties uz ekrānuzņēmumu.
Ieguvumi:
- augsta uzticamība
- konkurētspējīga cena
- uzlabota klientu pieredze
- piekļuve, izmantojot vairākas ierīces
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Mobex integration!
Frequently asked questions
Kas ir Mobex?
Mobex ir biznesa tālruņu pakalpojumu uzņēmums, kas nodrošina VoIP pakalpojumus klientiem.
Kā jūs varat integrēt Mobex LiveAgent?
Lūk, īsa pamācība, sekojiet tai. Tā sastāv no 4 soļiem. Pirmais solis ir sazināties ar Mobex un iegūt VoIP numuru. Otrais ir pierakstīšanās savā LiveAgent kontā un došanās uz Konfigurācija - Zvani - Numuri - (+ poga). Trešais solis ir atrast Mobex un aizpildīt visu būtisko informāciju. Pēdējais solis ir informācijas saglabāšana.
Cik maksā Mobex integrēšana LiveAgent?
Liveagent neiekasē papildu maksu par Mobex integrāciju.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un cenas ir pieejamas. Palīdzības dienesta programmatūra izklaides nozarei un nekustamā īpašuma nozarei piedāvā praktisku WYSIWYG redaktoru, kā arī bezmaksas demonstrāciju. Uzņēmums piedāvā arī atbalstu, migrāciju un partnerības programmu. LiveAgent ir ideāls risinājums izklaides industrijai un tiešais čats ir lielisks veids, kā uzlabot klientu apkalpošanu automašīnu tirdzniecības uzņēmumos.
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent ir platforma, kas piedāvā dažādus tālrūņa pakalpojumus un klientu apkalpošanas risinājumus ar dažādām integrācijām. To piedāvā Quality Unit un tas ir sadarbībā ar kanādiešu telekomunikāciju kompāniju Telus. LiveAgent sniedz bezmaksas izmēģinājumu un klientu atbalstu dažādiem kanāliem, tāpat piedāvā arī citus pakalpojumus un risinājumus.
Klaviyo ir e-pasta mārketinga automatizācijas rīks, kas palīdz uzņēmumiem sniegt personalizētus paziņojumus izmantojot e-pastu, SMS, paziņojumus lietotnēs un tīmekli. Tas ļauj pārvaldīt klientu bāzi un pielāgot pieredzi atbilstoši klientu vajadzībām izmantojot dinamiskas formas, segmentāciju, datu zinātni un automatizāciju. Klaviyo var integrēt ar LiveAgent. E-pasta sagataves var palīdzēt veidot zīmola atpazīstamību un uzticamību.