Partners
Kas ir MCN Telecom?
MCN Telecom Group ir sakaru operators un programmatūras produktu izstrādātājs, kas kopš 2000. gada īsteno liela mēroga projektus. Šobrīd kompānija attīsta savu biznesu Eiropā. Kā operators uzņēmums ir pārstāvēts četrās Eiropas valstīs – Ungārijā, Vācijā, Slovākijā un Austrijā. Tam ir sava infrastruktūra, piemēram, sakaru mezgli, un nepieciešamās licences visās šajās valstīs. Tiek izmantota individuāla pieeja, lai uzlabotu klientu apkalpošanu.
MCN Telecom nodrošina mākoņdatošanas risinājumus uzticamā, ērtā un rentablā veidā.
Tas piedāvā vienādas klientu apkalpošanas iespējas neatkarīgi no uzņēmuma lieluma: personālais menedžeris katram klientam, daudzvalodu norēķini un tehniskais atbalsts piecās valodās.
Individuāla pieeja klientiem
- vairāk nekā 30% no risinājumiem tiek piedāvāti par 0€
- Virtual PBX pievienošana trim abonentiem bez abonēšanas maksas
- ģeogrāfiskie un nomadiskie numuri tiek pievienoti bez maksas
- jaunajiem klientiem vienmēr ir pieejams 10 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods
- personālais menedžeris katram klienta darba laikā neatkarīgi no iegādāto pakalpojumu apjoma
- tūlītējā savienojuma iespēja vienā SIP krātuvē ar neierobežotu ģeogrāfisko un nomadisko numuru skaitu 5 valstīs: 50 lielākajās Austrijas, Ungārijas, Vācijas, Slovākijas pilsētās. Pakalpojuma aktivizēšana – 0 €
- abonenti vienmēr var rēķināties ar personālā menedžera individuālo pieeju un tehnisko atbalstu 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā
- risinājumi piedāvā palīdzēt samazināt sakaru izmaksas, nezaudējot kvalitāti un funkcionalitāti
Kā jūs to varat izmantot?
Liveagent un MCN Telecom ir partneri, kas atvieglo ClickPhone integrāciju. LiveAgent neiekasē papildu maksu par MCN Telecom VoIP numura pievienošanu zvanu centram.
Ja vēlaties savienot MCN Telecom ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un sekojiet norādījumiem.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri

3. Atrodiet MCN Telecom

4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus

MCN Telecom integrācijas cena:
MCN Telecom un LiveAgent ir partneri. Tāpēc, ja jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Tomēr MCN Telecom iekasē maksu par saviem pakalpojumiem, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.
MCN Telecom priekšrocības
- rentabilitāte
- uzlabota lietotāju pieredze
- piekļuve Austrijā, Vācijā, Ungārijā un Slovākijā
- augsta uzticamība
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free MCN Telecom integration!
Frequently asked questions
Kas ir MCN Telecom?
MCN Telecom Group ir sakaru operators un programmatūras produktu izstrādātājs, kas pārstāvēts Ungārijā, Vācijā, Slovākijā un Austrijā.
Cik maksā MCN Telecom integrācija ar LiveAgent?
Integrācija ir bez maksas, ja jums ir LiveAgent konts. MCN Telecom iekasē maksu par saviem pakalpojumiem.
Kā varat pievienot MCN Telecom VoIP numuru LiveAgent?
Kā jau iepriekš minējām, MCN Telecom jau ir daļa no LiveAgent. Vienkārši piesakieties un pārejiet uz Konfigurācijas, noklikšķiniet uz Zvani > Numuri > MCN Telecom. Pievienojiet VoIP numuru, un jūs esat gatavs to nekavējoties izmantot.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un pārvaldības programmatūru, kas var būt noderīga uzņēmumiem. Programma piedāvā dažādas funkcijas, kā arī uzlabo klientu attiecības un aģentu veiktspēju. Stonly ir novatoriska zināšanu bāze un pārvaldības programmatūra ar dažādām sagatavēm, tomēr cena ir diezgan augsta. Reklāmguvuma līmeni var saprast padziļināti, izmantojot skaidrojumu no speciālistiem. LiveAgent ir partneru programmas un demonstrācija mājaslapā, kā arī pieejama atbalsta un datu migrācijas iespēja.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz funkcijas ieskaitot integrāciju ar citām sistēmām. Tā ir pieejama arī arī kā e-pasta pārvaldības programmatūra, kura var būt izmantota pircēju portāla sistēmās. LiveAgent piedāvā demonstrācijas un ir pieejams arī ar bezmaksas versiju. Uzņēmums, kas pārvalda LiveAgent, ir Quality Unit.
LiveAgent ir platforma, kas piedāvā dažādus tālrūņa pakalpojumus un klientu apkalpošanas risinājumus ar dažādām integrācijām. To piedāvā Quality Unit un tas ir sadarbībā ar kanādiešu telekomunikāciju kompāniju Telus. LiveAgent sniedz bezmaksas izmēģinājumu un klientu atbalstu dažādiem kanāliem, tāpat piedāvā arī citus pakalpojumus un risinājumus.
LiveAgent piedāvā klientiem klientu apkalpošanas programmatūru ar automatizāciju un atbalstu. Uzņēmums nodrošina arī citus pakalpojumus un integrācijas, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. LiveAgent strādā arī ar VoIP tālruņa sistēmām un piedāvā klientiem dažādu veidu programmatūru, tostarp sūdzību pārvaldības sistēmu. Pieejama arī atbalsta un zināšanu bāze, kā arī datu migrācija.