Kas ir ManyChat?
Facebook un Messenger kļūst arvien populārāki kā klientu apkalpošanas kanāli. ManyChat ir pakalpojums, kas ļauj uzņēmumiem izveidot tērzēšanas robotus teksta ziņojumos un Facebook Messenger. Tos var izmantot, lai daudziem uzņēmumiem automatizētu pārdošanu, mārketingu un klientu apkalpošanu un atvieglotu to apstrādi. Sazinieties ar cilvēkiem ērtāk!
Kā Jūs to varat izmantot?
Apvienojumā ar ManyChat varat vieglāk automatizēt atbildes Facebook Messenger un īsziņās, kā arī viegli apstrādāt biežāk uzdotos jautājumus. Varat sekot līdzi jauniem klientiem, pirkumiem, abonementiem, tagiem. Varat arī manuāli apstrādāt īsziņu vai Messenger ziņojumus, sūtīt saturu, piereģistrēt vai atrakstīt klientus, apstrādāt tagus vai atrast cilvēkus.
Ieguvumi:
- Jaunu Facebook Messenger tērzēšanu vai ziņojumu uzskaite no viena risinājuma
- Sūtiet un atbildiet uz ziņojumiem, pārsūtiet saturu
- Saņemiet paziņojumus par tērzēšanas darbībām no Facebook Messenger savā LiveAgent vadības panelī
- Nevainojama darba plūsma ar Facebook
Kā integrēt ManyChat ar LiveAgent, izmantojot Zapier

Sekojiet šiem norādījumiem, lai bez problēmām savienotu ManyChat Facebook un Messenger iespējas. Izmantojot Zapier, varat izvēlēties atsevišķus Messenger vai citus trigerus un darbības, lai savienotu šīs divas lietotnes un uzlabotu savu darba plūsmu ar klientu apkalpošanu un Facebook Messenger.
Divu lietotņu integrēšanai nav nepieciešama programmēšanas pieredze, un to var paveikt dažu minūšu laikā. Zapier izskaidros un palīdzēs veikt visas nepieciešamās darbības. Pirmais solis ir pieteikties savā Zapier kontā. Ja Jums tāda nav, varat to izveidot, izmantojot šo saiti. Pēc tam varat doties uz LiveAgent + ManyChat integrācijas lapu.
Ritiniet lapu uz leju, un tiks parādīta trigeru un darbību izvēle. Trigeris darbojas kā izvēlētās darbības ierosinātājs. Tas nozīmē, ka, ja kaut kas notiek vienā programmatūrā, rodas trigeris, kas aktivizē darbību otrā integrētajā programmatūrā. Trigerus un darbības var iestatīt abos virzienos starp programmatūrām vai pat vienas programmatūras ietvaros.

Izlemiet, kuru trigeri un darbību vēlaties iestatīt. Ja vēlaties, jebkurā laikā varat integrēt programmatūru ar vairākiem trigeriem un darbībām. Kā paraugdemonstrējumu mēs izvēlējāmies ManyChat, lai aktivizētu darbību Jauns atzīmēts lietotājs un LiveAgent darbību Izveidot sarunu. Jebkurš lietotājs, kas tiek atzīmēts Facebook, Jūsu palīdzības dienestā aktivizēs darbību Saruna. Pēc vajadzības varat izveidot vairākus savienojumus, bet vispirms izvēlieties pirmo savienojumu un noklikšķiniet uz zilās pogas Savienot LiveAgent + ManyChat.

Atvērsies ManyChat trigera konfigurācija. Jums ir jāizvēlas konts un jāaizpilda informācija, lai nodrošinātu, ka trigeris darbosies. Kad esat pabeidzis, iesakām to izmēģināt, lai pārliecinātos, vai tas darbojas.

Kad esat pabeidzis darbu ar Manychat, atliek tikai iestatīt darbību. Pārliecinieties, ka esat aizpildījis nepieciešamos laukus. Ja vēlaties darbību precizēt vēl sīkāk, ir iespēja aizpildīt arī neobligātos laukus.

Tagad atliek tikai veikt pēdējo testu un pārliecināties, vai integrācija darbojas. Gadījumā, ja jums radīsies kādas problēmas, Zapier piedāvās ērtu problēmu novēršanas ceļvedi, kas palīdzēs jums atrisināt problēmu. Ja tests darbojas veiksmīgi, Jūsu integrācija ir gatava, un Jūs varat to testēt tiešraidē.

Frequently asked questions
Kas ir ManyChat?
ManyChat ir platforma, kas ļauj jums izveidot tērzēšanas robotu savai Facebook lapai, lai palīdzētu Jūsu uzņēmumam palielināt pārdošanas apjomu, INI un galu galā arī ieņēmumus.
Kā Jūs varat integrēt ManyChat ar LiveAgent?
1. Piesakieties savā Zapier kontā
2. Dodieties uz Zapier - LiveAgent + ManyChat
3. Izvēlieties darbību
4. Pievienojieties
5. Aizpildiet nepieciešamo informāciju
5. Testējiet
7. Sāciet lietot programmā LiveAgent uzreiz
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
Tekstā aprakstīts, ka Twitter ir lielisks kanāls, lai sazinātos ar klientiem, taču ir svarīgi būt aktīvam un nodrošināt ātru klientu apkalpošanu. Pēc Twitter datiem, 31% no klientiem sazinās ar uzņēmumu, izmantojot šo platformu, taču tikai 3% tvītu par problēmām atzīmē uzņēmuma lietotājvārdu ar simbolu @, padarot atbildes laiku grūti sasniedzamu. Lietotāji vidēji pavadīti sociālajos medijos 2 stundas un 25 minūtes, un daļa no tiem to izmanto iepirkšanās nolūkos. B2B kompānijas lielākoties izmanto LinkedIn un retāk citus kanālus, kā piemēram, Facebook un Twitter. LiveAgent integrācija ar Twitter ļauj sekot zīmola pieminējumiem un atslēgvārdiem, atbildēt uz tvītiem un komentāriem no vienas vietas.
Tekstā apskatīts reāllaika čata ieguvumi uzņēmējiem, kā arī ir izcelts uzņēmums LiveAgent, kas nodrošina šo pakalpojumu. Lai palielinātu klientu uzticību un samazinātu pamesto pirkumu grozu skaitu, uzņēmumiem ir jāizmanto šis ērts saziņas veids ar klientiem. LiveAgent ir viena no populārākajām reāllaika čata lietojumprogrammām.
LiveAgent ir lielisks rīks, kas palīdz uzņēmumiem sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem, iekļaujot tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju. LiveAgent Twitter integrācija palīdz uzlabot zīmola klātbūtni un atbildēt uz klientu jautājumiem, uzlabojot aģentu darba efektivitāti un drošību. LiveAgent piedāvā arī lieliskus piedāvājumus salīdzinājumā ar konkurentiem, un 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma laiks likvidē visa veida risku.