Keap (Infusionsoft) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Keap (Infusionsoft)?
Keap CRM (iepriekš Infusionsoft) ir mākoņdatos balstīta klientu attiecību pārvaldības (CRM) platforma. Tā tiek izmantota, lai nosūtītu mārketinga e-pasta ziņas, automātiskiem izsaukumiem, automātiskai mārketinga vai pārdošanas zvanus sastādīšanai un citiem uzdevumiem.
Kā Jūs to varat izmantot?
Platforma Keap palīdz dažādu nozaru uzņēmumiem pārvaldīt attiecības ar klientiem un pārdošanu. Varat arī segmentēt kontaktpersonas, izsekot klientu mijiedarbībai, sūtīt e-pastus, kā arī veikt pielāgotas kampaņas, pamatojoties uz e-pasta atvēršanām un klikšķiem. Integrācija ar LiveAgent, izmantojot Zapier, ļauj veikt dažādas vienkāršas darbības, lai izveidotu automatizētu darbplūsmu. Uzziniet vairāk tālāk esošajā integrācijas sadaļā.
Ieguvumi:
- Pārvaldiet savus klientus, pasūtījumus, kontaktus un daudz ko citu, nemaiņojot platformas
- Saņemiet paziņojumu par savu datu izmaiņām
- Palieliniet savas LiveAgent iespējas, lai atvieglotu savu darba plūsmu
Kā integrēt Keap ar LiveAgent, izmantojot Zapier
Izveidojiet savu integrāciju, savienojot LiveAgent un Keap kontus, izmantojot Zapier. Lai pielāgotu integrācijas veidu, varat izvēlēties vienu no vairākām iespējām. LiveAgent un Keap integrācijas piemērs ir redzams tālāk redzamajā pamācībā.
- Vispirms izveidojiet Zapier kontu vai dodieties uz savu esošo kontu. Pēc tam dodieties uz lapu LiveAgent + Keap integrācijas. Tagad varat izvēlēties trigeri un darbību. Padomājiet, kāda veida integrāciju vēlaties veikt, pēc tam izvēlieties vēlamās iespējas. Tiklīdz esat izvēlējies trigerus un integrācijas, noklikšķiniet uz pogas Savienot LiveAgent + Keap.
- Tālāk jums būs jākonfigurē trigeri un darbības. Lai varētu piekļūt nepieciešamajai informācijai, jums ir jāsavieno abu lietotņu konti ar Zapier. Pēc tam Zapier ļauj pielāgot integrāciju. Pēdējā, bet ne mazāk svarīgākā lieta – pirms darbības sākšanas ir jāpārliecinās, ka Zap darbosies. Integrācija ir pabeigta, tiklīdz ir aktivizēts Zap.
Integrācija ir pabeigta, kad ieslēdzat Zap. Varat izveidot vairāk Zap’us ar dažādiem iestatījumiem, lai savām programmām izveidotu interesantākas integrācijas iespējas. Noteikti pārskatiet LiveAgent akadēmijas lapas, lai uzzinātu, kā pareizi izmantot palīdzības dienesta programmatūru, un uzzinātu vairāk par klientu atbalsta sniegšanu.
Enhance customer satisfaction and drive sales growth by integrating Infusionsoft with LiveAgent.
Provide personalized and timely support by accessing customer data, order history, and contact details directly from within LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kur lieto Infusionsoft?
Infusionsoft ir klientu attiecību pārvaldības platforma, ko izmanto: - pielāgojamām kampaņām - pārdošanas automatizācijai - tirdzniecības automatizācijai - efektīvai programmu integrācijai
Kādi ir ieguvumi no Infusionsoft integrācijas LiveAgent?
- uzlabota klientu atbalsta darbplūsma - pārvaldāmi dati no vienotas saskarnes (LiveAgent) - spēja sekot līdzi jaunajiem kontaktiem, kredītkaršu maksājumiem, jauniem saistītajiem uzņēmumiem utt.
Integrately ir automatizācijas programmatūra, kas savieno vairāk nekā 425 lietojumprogrammas un programmatūras risinājumus. To galvenokārt izmanto, lai izveidotu integrācijas un darba plūsmas starp divām vai vairākām lietotnēm. LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas atbalsta gandrīz 70 pielāgotus integrācijas spraudņus. Tajā pat laikā LiveAgent piedāvā ievērojamus API un e-pasta mārketinga integrācijas. Abas programmas ir izmantojamas dinamiskiem tiešsaistes biznesiem, kuri vēlas uzlabot klientu pieredzi. Integrately var izmantot, lai uzlabotu savas darba plūsmu, izveidotu automatizāciju un paplašinātu klientu piesaisti. LiveAgent ir paredzēts klientu apkalpošanas uzlabošanai, lai palielinātu komunikācijas ātrumu, pilnveidotu klientu apmierinātību un palielinātu pārdošanas apjomus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var palīdzēt uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un samazināt izmaksas. Platforma kā Pakalpojums (PaaS) piedāvā bezmaksas konta izveidošanu un dažādas funkcijas, ieskaitot softphone programmaturu un čata rīku. Klientu apkalpošanas apmācība ir svarīga, bet servisa čats ir noderīgs instruments, kas ļauj reāllaikā čatot ar klientu pārstāvjiem un samazina izmaksas. Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes sistēma ļauj saņemt pakalpojuma pieprasījumus, kas automātiski tiek pārvērsti par pieteikumiem. Uzņēmumam ir arī pieejama partneru programma un atbalsta portāls.