Kas ir Keap (Infusionsoft)?
Keap CRM (iepriekš Infusionsoft) ir mākoņdatos balstīta klientu attiecību pārvaldības (CRM) platforma. Tā tiek izmantota, lai nosūtītu mārketinga e-pasta ziņas, automātiskiem izsaukumiem, automātiskai mārketinga vai pārdošanas zvanus sastādīšanai un citiem uzdevumiem.
Kā Jūs to varat izmantot?
Platforma Keap palīdz dažādu nozaru uzņēmumiem pārvaldīt attiecības ar klientiem un pārdošanu. Varat arī segmentēt kontaktpersonas, izsekot klientu mijiedarbībai, sūtīt e-pastus, kā arī veikt pielāgotas kampaņas, pamatojoties uz e-pasta atvēršanām un klikšķiem. Integrācija ar LiveAgent, izmantojot Zapier, ļauj veikt dažādas vienkāršas darbības, lai izveidotu automatizētu darbplūsmu. Uzziniet vairāk tālāk esošajā integrācijas sadaļā.
Ieguvumi:
- Pārvaldiet savus klientus, pasūtījumus, kontaktpersonas un daudz ko citu, nepārslēdzoties starp platformām
- Saņemiet paziņojumus par izmaiņām datos
- Palieliniet LiveAgent iespējas, lai atvieglotu darbplūsmu
Kā integrēt Keap ar LiveAgent, izmantojot Zapier
Izveidojiet savu integrāciju, savienojot LiveAgent un Keap kontus, izmantojot Zapier. Lai pielāgotu integrācijas veidu, varat izvēlēties vienu no vairākām iespējām. LiveAgent un Keap integrācijas piemērs ir redzams tālāk redzamajā pamācībā.
- Pirmkārt, izveidojiet Zapier kontu vai dodieties uz savu esošo kontu. Pēc tam dodieties uz lapu LiveAgent + Keap integrēšana. Tagad jums ir iespēja izvēlēties trigeri un darbību. Padomājiet par vēlamo integrācijas veidu, pēc tam izvēlieties vēlamās iespējas. Kad esat izvēlējies trigerus un integrāciju, noklikšķiniet uz pogas Savienot LiveAgent + Keap.

- Tālāk, konfigurēsit trigerus un darbības. Lai varētu piekļūt nepieciešamajiem datiem, abi programmu konti ir jāsavieno ar Zapier. Tad Zapier ļauj pielāgot integrāciju. Pēdējais, bet ne mazāk svarīgais, jums ir jāpārliecinās, ka Zap darbosies, pirms sāksiet to izmantot. Pēc Zap aktivizēšanas integrācija ir pabeigta.

Integrācija ir pabeigta, kad ieslēdzat Zap. Varat izveidot vairāk Zap’us ar dažādiem iestatījumiem, lai savām programmām izveidotu interesantākas integrācijas iespējas. Noteikti pārskatiet LiveAgent akadēmijas lapas, lai uzzinātu, kā pareizi izmantot palīdzības dienesta programmatūru, un uzzinātu vairāk par klientu atbalsta sniegšanu.

Frequently asked questions
Kur lieto Infusionsoft?
Infusionsoft ir klientu attiecību pārvaldības platforma, ko izmanto:
- pielāgojamām kampaņām
- pārdošanas automatizācijai
- tirdzniecības automatizācijai
- efektīvai programmu integrācijai
Kādi ir ieguvumi no Infusionsoft integrācijas LiveAgent?
- uzlabota klientu atbalsta darbplūsma
- pārvaldāmi dati no vienotas saskarnes (LiveAgent)
- spēja sekot līdzi jaunajiem kontaktiem, kredītkaršu maksājumiem, jauniem saistītajiem uzņēmumiem utt.
Salesforce ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, kas palīdz uzlabot biznesa attiecības un rentabilitāti. Salesforce var tikt integrēts ar LiveAgent, lai uzlabotu produktivitāti un paplašinātu iespējas. Integrācija var palīdzēt pievienot jaunas kontaktpersonas un kampaņas no LiveAgent un uzlabot kopsavilkumu un komunikāciju ar klientiem. Salesforce var arī tikt integrēts izmantojot Zapier.
Dinamiskais saturs pieejams, lai atbilstu klientu vajadzībām un uzvedībai. LiveAgent programmatūra to izmanto lojalitātes palielināšanai un valodas atbalstam. Zināšanas un atbalsta portāls, kā arī daudzas programmas un pakalpojumi pieejami, tostarp klientu apkalpošanas programmatūra, pašapkalpošanās programmatūra un citas. LiveAgent ir arī izmantojams visdažādākajos uzņēmumu jomās. Sales kontaktus var sazināties par rīcību.