InvoiceBerry integration
Kas ir InvoiceBerry?
Invoiceberry ir rēķinu izrakstīšanas un izdevumu kontroles programmatūra, kas ir piemērota mazo uzņēmumu īpašniekiem, ārštata darbiniekiem un pašnodarbinātajiem. Tas koncentrējas uz viegli lietojamu rēķinu izrakstīšanas iespēju nodrošināšanu saviem klientiem, kā arī uz vieglāku izdevumu kontroli. Pirmo rēķinu varat izveidot ātrāk nekā 60 sekundēs. Invoiceberry var palīdzēt arī nosūtīt rēķinus, veidot atskaites, pārvaldīt klientus, kontrolēt maksājumus un izmantot daudzvalūtu funkcijas rēķinu izrakstīšanai un kontrolei.
Kā varat izmantot InvoiceBerry integrāciju ar LiveAgent?
Integrācija starp LiveAgent un InvoiceBerry ir ideāli piemērota norēķinu procesu automatizēšanai klientu apkalpošanā. Šo integrāciju varat pielāgot un izveidot, izmantojot Zapier — trešās puses integrācijas pakalpojumu, kas ļauj izveidot pielāgotas darbplūsmas daudziem dažādiem scenārijiem un izmantošanas gadījumiem.
Zapier ļauj integrēt InvoiceBerry ar LiveAgent un izvēlēties, kas notiks, kad LiveAgent pievienosiet jaunu klientu. Katru reizi, kad LiveAgent tiek pievienots jauns klients, InvoiceBerry var izveidot jaunu rēķinu, izveidot klientu vai krājumu. Izvēle ir jūsu, bet varat izmantot Zapier, lai radītu vairāk nekā tikai vienu integrāciju.
Kādas ir InvoiceBerry lietošanas priekšrocības?
- Viegla rēķinu pārvaldība
- Vienkārša izdevumu kontrole
- Atskaišu un klientu pārvaldības iespējas
- Daudzvalūtu funkcijas un maksājumu kontrole
Kā integrēt InvoiceBerry ar LiveAgent, izmantojot Zapier?
Invoiceberry un LiveAgent var integrēt, pateicoties Zapier pakalpojumam. Ja jums nav Zapier konta, vispirms tas ir jāizveido. Tiklīdz to izdarīsit, varat izvēlēties, kuras programmas izmantosit savā Zapier kontā. Pārliecinieties, ka sarakstā ir iekļauti gan LiveAgent, gan InvoiceBerry. Tiklīdz tas ir izdarīts, varat izveidot pirmo darbplūsmu.
Izvēlieties LiveAgent un InvoiceBerry jebkādā secībā un pēc tam izvēlieties, kādu darbību vēlaties veikt ar integrācijas darbplūsmu. Varat izvēlēties kādu no vairākām iespējām un pielāgot darbplūsmu konkrētajam pielietošanas gadījumam vai pat izveidot vairākas darbplūsmas. Tiklīdz esat izvēlējies nepieciešamo, apstipriniet savu izvēli un tas arī viss.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmumam ir partneru programma, akadēmija, emuārs, glosārijs, tīmekļa semināri, rakstīšanas tests un izmaksu kalkulators. LiveAgent ir ieguvis balvas un sertifikātus, un piedāvā datu migrāciju, atbalsta portālu, sistēmas statusu un piedāvājuma pieprasījumu. Uzņēmums ir partnerībā ar VoIP partneriem. Pārdošanas kontakti ir ielasīti. Quality Unit, LLC ir izveidojis LiveAgent.
LiveAgent ir lietotne, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesu. Tā piedāvā integrācijas ar daudzām citām programmatūrām, kā arī uzņēmumu datu migrāciju. LiveAgent piedāvājuma pieprasījums un bezmaksas trials. Tajā ir arī dažādi funkciju uzlabojumi, tādi kā uzņēmuma portāls un VoIP partneru programma. Tās sociālie tīkli un emuārs nodrošina pieredzes un zināšanu kopīgošanu.