Partners
Kas ir CYN Solutions Inc?
2016. gadā dibinātais uzņēmums CYN Solutions Inc ir licencēts Pievienotās Vērtības Pakalpojuma sniedzējs. Filipīnās to pārvalda augsta līmeņa telekomunikāciju un finanšu nozares vadītāji ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi. Jauni un konkurētspējīgi profesionāli darbinieki nodrošina ātru, praktisku un rentablu VoIP pakalpojumu un biznesa risinājumus. Uzņēmums lepojas ar 24/7 atbalstu, ar stingriem eskalācijas un pakalpojumu līmeņa līguma (SLA) standartiem. Kopš 2004. gada tas ir pasaules mēroga vairumtirdzniecības uzņēmums, ACESTAR Telecoms Hong Kong filiāle. Koncentrējas uz pakalpojumu sniegšanu Filipīnās ar valsts atbalstu.
Kā jūs to varat izmantot?
LiveAgent un CYN Solutions Inc. ir partneri, kas atvieglo CYN Solutions Inc. integrāciju. LiveAgent neiekasē papildu maksu par CYN Solutions Inc VoIP numura pievienošanu jūsu zvanu centram.
Ja esat ieinteresēts CYN Solutions Inc. savienošanai ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un sekojiet norādījumiem.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri

3. Atrodiet CYN Solutions Inc.

4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus

CYN Solutions Inc integrācijas maksa:
Ja jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Tomēr CYN Solutions Inc iekasē maksu par saviem pakalpojumiem, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.
CYN Solutions Inc priekšrocības
- Rentabls
- Uzlabota lietotāju pieredze
- pieeja Filipīnās
- augsta uzticamība
Vai vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību? Skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CYN Solutions Inc integration!
Frequently asked questions
Kas ir CYN Solutions Inc?
Licencēts Pievienotās Vērtības Pakalpojuma sniedzējs koncentrējas uz pakalpojumu sniegšanu Filipīnās ar valsts atbalstu.
Cik maksā CYN Solutions Inc. integrēšana ar LiveAgent?
Liveagent ir CYN Solutions Inc. partneris. Tādējādi integrācija ir bez maksas. Tomēr ņemiet vērā, ka CYN Solutions Inc iekasē maksu par saviem pakalpojumiem.
Kā LiveAgent var ieviest CYN Solutions Inc VoIP numuru?
Vienkārši dodieties uz Konfigurācijas > Zvani > Numuri > CYN Solutions Inc. Pievienojiet VoIP numuru un izmantojiet to uzreiz.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
LiveAgent piedāvā zvanu ierakstīšanu, eskalācijas pārvaldību, ienākošo un izejošo zvanu centrus, manuālo numura sastādītāju un reāllaika tērzētavu, kā arī analītiku. Jutīgo numura sastādītāju un progresīvo numura sastādītāju nepiedāvā. LiveAgent ir lietotājam draudzīgi un piedāvā lielisku klientu atbalstu, bet cenas ir nedaudz augstākas. AirCall, RingCentral, TalkDesk un Zendesk Talk ir arī populāri zvanu centra risinājumi ar līdzīgām un atšķirīgām funkcijām, atkarībā no vajadzībām un budžeta.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras risinājumus, piemēram, Ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu, kā arī integrācijas ar citām platformām, ieskaitot e-pasta pārvaldību. Uzņēmums arī sniedz atbalstu un datu migrāciju, kā arī piedāvā bezmaksas demonstrāciju un cenu aprēķinātāju. Visas tiesības rezervētas Quality Unit, LLC.
The text appears to be promoting LiveAgent, a customer service and communication software offered by Quality Unit LLC. The text includes information on popular features of the software, sales contacts, and a call to action for interested parties to sign up or subscribe to updates. The text also mentions the creation of a LiveAgent panel and the sending of login information to users' email addresses once their account is set up.
Palīdzības dienesta pielietojums
Palīdzības dienesta programmatūra var tikt izmantota klientu atbalsta līgumu pārvaldībai, palīdzības portālu izveidei un klientu datu glabāšanai. Pašapkalpošanās portāli ir viena no visvairāk izmantotajām palīdzības dienesta funkcijām un 91% klientu izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pielāgota viņu vajadzībām. Klienti dod priekšroku pašapkalpošanās risinājumiem un 81% mēģina atrisināt problēmas patstāvīgi. 40% klientu sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad nav atrisinājuši problēmas ar pašapkalpošanās palīdzību, un 77% atbalsta dienestiem ir oficiāli servisa līmeņa līgumi.