Meklējat kādu alternatīvu HelpCrunch?

HelpCrunch ir lielisks, bet varbūt jūs vēlēties izmēģināt ko citu. LiveAgent ir kas vairāk, kā tikai tiešsasites čats. Jūs varat pievienojiet savu e-pastu, sociālos medijus, zināšanu bāzi un zvanu aprīkojumu, lai klientiem sniegtu pilnvērtīgu servisu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Spēcīgs HelpCrunch aizvietotājs

Klientu servisā klientiem vajadzētu būt vairākām iespējām, kā jūs sasniegt. Veiciniet klientu iesaisti un palīdziet viņiem, izmantojot jebkuru kanālu, neatkarīgi no tā, vai tas ir tiešasites čats, Instagram vai telefonsaruna.

Vai vēlaties ātrāku tiešsaistes čatu?

Tiešsaistes čats ir būtisks rīks klientu atbalsta nodrošināšanā. Tā kā runa ir par tūlītēju saziņu, ātrumam jābūt galvenajai prioritātei.

LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, un čata ātrums ir 2,5 sekundes. Jūs nevarat iegūt neko ātrāku par to. Neļaujiet saviem mājaslapas skatītājiem gaidīt un pārvērsiet viņus par maksājošiem klientiem.

The fastest live chat on the market

Iemesli, kādēļ kompānijas pāriet uz LiveAgent

Klientu servisa atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrācijas. Tas ir ātri un viegli uzstādāms!

Bagāts ar funkcijām

Vairāk nekā 175 funkcijas, kas atvieglo un vienkāršo jūsu darbu.

Pieejamas cenas

LiveAgent ir spēcīgs rīks par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim apmaksātajiem plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu helpdesk.

Professional built-in call center software

Klientu servisa atbalsts

Papildus e-pastam, sociālajiem medijiem, zināšanu bāzei un tiešraides čatam jūs varat arī sniegt atbalstu, izmantojot tālruņa zvanus. Tas tieši tik vienkārši.

Programmas iestatīšanas process tiek veikts dažu minūšu laikā, un jums nav nepieciešams īpašs aprīkojums, lai to izdarītu. Zvaniet, izmantojot interneta pārlūku, viedtālruni vai citu izvēlēto aprīkojumu. Nav nepieciešami trešo pušu pakalpojumu sniedzēji, LiveAgent par to parūpēsies jūsu vietā.

Iegūsti un ietaupi vairāk

LiveAgent ir trīs apmaksāti plāni, kas aprīkoti ar dažādām funkcijām, lai sniegtu jums iespējami labākos rīkus klientu atbalstam. Ja, jums ir nepieciešams kaut kas papildus, jūs varat tās iegādāties atsevišķas funkcijas, lai pievienotu vērtību jūsu plānam.

LiveAgent ir visskatītākā un visaugstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra SMB 2020. gadā. Uzlabojiet attiecības ar saviem klientiem, izmantojot LiveAgent.

Izpētiet mūsu cenu plānus un uzziniet vairāk!

Do more customer support for less money

Apskatiet iemeslus, kādēļ citas kompānijas izvēlas LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arHelpCrunch alternatīvas
Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām funkcijām. Tas ir populārs un var būt noderīgs jūsu uzņēmumam.

Ja meklējat jaudīgu Crisp alternatīvu, apsveriet LiveAgent. Tā ir pilnvērtīga palīdzības dienesta programmatūra ar ātrāko tērzēšanas logrīku.

Nepieciešama alternatīva Crisp?

LiveAgent ir valodu pielāgojamu logrīku atbalstoša daudzvalodu programmatūra, kas ir visvairāk atsauktā un ieguvusi pirmo vietu 2020. gadā.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, sociālie mediji (Facebook, Instagram un citi).

Meklējat alternatīvu Front?

LiveAgent ir alternatīva Hiver, osTicket, Dixa un Verloop platformām, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamību klientu apkalpošanai. Tas ir rentabls risinājums ar plašu programmatūras klāstu un iespēju ieviest ātru un drošu atbildes sniegšanu. LiveAgent ir ideāla alternatīva arī Customerly, Lucep un Olark platformām, kuras ne vienmēr spēj sniegt empātisku atbalstu klientiem.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākas platformas vienā saskarnē. Uzziniet par Chaport alternatīvu un iegūstiet priekšrocības uzņēmējdarbībā.

Meklējat alternatīvu Chaport?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ieguvusi pirmo vietu kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Lietotāji izceļ cenas, atbalsta komandu un labu integrāciju.

Dzīvais tiešsaistes čats ir saziņa starp klientiem un klientu pārstāvjiem reāllaikā, izmantojot iebūvētu tiešsaistes čatu.

Dzīvais tiešsaistes čats

Dzīvais tiešsaistes čats uzlabo klientu apkalpošanu, nodrošina ātru un efektīvu komunikāciju, un palielina uzņēmuma veiksmi un klientu apmierinātību. LiveAgent piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamās funkcijas.

LiveAgent ir lieliska alternatīva, ja vēlaties iegūt vairāk iespēju saziņai ar klientiem. Pārejiet no CallPage uz LiveAgent jau tūlīt!

Meklējat alternatīvu CallPage?

LiveAgent ir ātrs un efektīvs tērzēšanas logrīks, kas nodrošina ātru un uzticamu klientu atbalstu. Tam ir pielāgojamas funkcijas un daudzvalodu atbalsts.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju