Meklējat kādu alternatīvu HelpCrunch?

HelpCrunch ir lielisks, bet varbūt jūs vēlēties izmēģināt ko citu. LiveAgent ir kas vairāk, kā tikai tiešsasites čats. Jūs varat pievienojiet savu e-pastu, sociālos medijus, zināšanu bāzi un zvanu aprīkojumu, lai klientiem sniegtu pilnvērtīgu servisu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Spēcīgs HelpCrunch aizvietotājs

Klientu servisā klientiem vajadzētu būt vairākām iespējām, kā jūs sasniegt. Veiciniet klientu iesaisti un palīdziet viņiem, izmantojot jebkuru kanālu, neatkarīgi no tā, vai tas ir tiešasites čats, Instagram vai telefonsaruna.

Vai vēlaties ātrāku tiešsaistes čatu?

Tiešsaistes čats ir būtisks rīks klientu atbalsta nodrošināšanā. Tā kā runa ir par tūlītēju saziņu, ātrumam jābūt galvenajai prioritātei.

LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, un čata ātrums ir 2,5 sekundes. Jūs nevarat iegūt neko ātrāku par to. Neļaujiet saviem mājaslapas skatītājiem gaidīt un pārvērsiet viņus par maksājošiem klientiem.

The fastest live chat on the market

Iemesli, kādēļ kompānijas pāriet uz LiveAgent

Klientu servisa atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrācijas. Tas ir ātri un viegli uzstādāms!

Bagāts ar funkcijām

Vairāk nekā 175 funkcijas, kas atvieglo un vienkāršo jūsu darbu.

Pieejamas cenas

LiveAgent ir spēcīgs rīks par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim apmaksātajiem plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu helpdesk.

Professional built-in call center software

Klientu servisa atbalsts

Papildus e-pastam, sociālajiem medijiem, zināšanu bāzei un tiešraides čatam jūs varat arī sniegt atbalstu, izmantojot tālruņa zvanus. Tas tieši tik vienkārši.

Programmas iestatīšanas process tiek veikts dažu minūšu laikā, un jums nav nepieciešams īpašs aprīkojums, lai to izdarītu. Zvaniet, izmantojot interneta pārlūku, viedtālruni vai citu izvēlēto aprīkojumu. Nav nepieciešami trešo pušu pakalpojumu sniedzēji, LiveAgent par to parūpēsies jūsu vietā.

Iegūsti un ietaupi vairāk

LiveAgent ir trīs apmaksāti plāni, kas aprīkoti ar dažādām funkcijām, lai sniegtu jums iespējami labākos rīkus klientu atbalstam. Ja, jums ir nepieciešams kaut kas papildus, jūs varat tās iegādāties atsevišķas funkcijas, lai pievienotu vērtību jūsu plānam.

LiveAgent ir visskatītākā un visaugstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra SMB 2020. gadā. Uzlabojiet attiecības ar saviem klientiem, izmantojot LiveAgent.

Izpētiet mūsu cenu plānus un uzziniet vairāk!

Do more customer support for less money

Apskatiet iemeslus, kādēļ citas kompānijas izvēlas LiveAgent

Saistītie Raksti arHelpCrunch alternatīvas
Tiešsaistes atbalsts ir tīmeklī bāzēts klientu atbalsta veids, un tā ir arī klientu attiecību pārvaldības daļa.

Tiešsaistes atbalsts

LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu servisa programmatūru ar tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu, kas veicina klientu atbalstu 24/7 un labākas klientu attiecības. Iespējams izmēģināt bezmaksas versiju.

Liveagent ir labākais palīdzības dienesta risinājums Jūsu uzņēmumam. Liveagent nodrošina atbalstu, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos medijus, zināšanu bāzi un zvanu centru par vienu izdevīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.

Meklējat alternatīvu ZenDesk Talk?

Iegūstiet LiveAgent - palīdzības dienesta programmatūru, kas ir populāra alternatīva Hiver, Verloop un Samanage. Lietotāji to izceļ kā lētu un labu integrāciju piedāvājošu risinājumu maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

LiveAgent ir populāra zvanu centra programma ar daudzvalodu atbalstu un funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot čatu, zvanu, videozvanu un citu saziņas veidu atbalstu. Tas ir rentabls risinājums ar plašu klāstu un iespēju ātri sniegt atbildes, un klienti var sazināties viegli un gandrīz tūlītēji saņemt atbildes.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākas platformas vienā saskarnē. Uzziniet par Chaport alternatīvu un iegūstiet priekšrocības uzņēmējdarbībā.

Meklējat alternatīvu Chaport?

LiveAgent piedāvā dažādas funkcijas un pielāgojamību, lai uzlabotu klientu apkalpošanu, reklāmas guvumu un konversijas likmes. Cena ir pieņemama.

Vai meklējat alternatīvu risinājumu Gist? Apskatiet LiveAgent un pārliecinieties par tā priekšrocībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien un sniedziet labāku atbalstu.

Meklējat alternatīvu Gist?

Crisp?LiveAgent ir novērtēta palīdzības dienesta programmatūra, kas apvieno čatu, tiketingu un automatizāciju, nodrošinot klientu atbalstu un labu integrācijas iespēju piedāvājumu. LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Paaugstiniet palīdzības dienesta līmeni, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus, zvanu centru un zināšanu bāzi vienā programmatūrā.

Meklējat alternatīvu Lucep?

LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas un pielāgojamību klientu apkalpošanai. Tas ir ideāls risinājums alternatīvai Front platformai.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x