Vēlaties vairāk uzmanības pievērst klientu atbalstam, izmantojot tam paredzētu programmatūru? LiveAgent ir īstā izvēle!
LiveAgent ir labākais risinājums klientu atbalsta nodrošināšanai. Tas piedāvā daudz funkciju un vairāk nekā 175 integrāciju par saprātīgu cenu.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Lai nodrošinātu izcilu klientu atbalstu, ir nepieciešama uzticama un labi zināma programmatūra. LiveAgent ir tieši tāda – lieliska palīdzības dienesta programmatūra, kas nodrošina visu nepieciešamo lieliskam klientu atbalstam un pārvaldībai.
LiveAgent ir viss nepieciešamais – e-pasts, ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks, sociālie mediji, zvanu centra atbalsts un zināšanu bāze, kā arī citas funkcijas un integrācijas. Nenoslogojiet komandu ar neuzticamu programmatūru. Pāreja uz LiveAgent ir vienkārša.
Tērzēšana tiešsaistē ir būtiska klientu atbalsta daļa, ja vēlaties, lai klienti varētu ātri sazināties ar Jums no Jūsu vietnes.
LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks tirgū – tērzēšanas attēlošanas ātrums ir 2,5 sekundes. Tirgū nav pieejams ātrāks risinājums. Viss, kas Jums jādara – jāsagatavojas ienākošajiem ziņojumiem.
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.
Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.
Pateicoties vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijām, atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.
Sniedziet klientiem iespēju veidot personīgāku saikni ar Jums. Izveidot savu virtuālo zvanu centru ir viegli un tas ir izdarāms dažu minūšu laikā.
Varat pieslēgt pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu izvēlētu ierīci un saņemt zvanus tāpat kā pa tālruni. LiveAgent par visu parūpēsies Jūsu vietā, tāpēc nav nepieciešams piesaistīt trešās puses pakalpojumu sniedzējus.
Nesamierinieties ar jebkādu piedāvājumu, izvēlieties vienu no labākajiem! LiveAgent piedāvā labākos rīkus, funkcijas un integrācijas par saprātīgu cenu. Jūs varat izvēlēties vienu no trim cenu plāniem, lai saņemtu tieši to, kas Jums nepieciešams. Un, ja ar to nepietiek, vienmēr varat iegādāties atsevišķas funkcijas, nepārmaksājot. Jūs saņemat tieši to, par ko maksājat, bez papildu maksas un bez raizēm par budžeta izšķērdēšanu.
Lai iegūtu vairāk informācijas, skatiet mūsu tarifu plānus.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem