SLA (Pakalpojuma-Līmeņa-Līgums) ir vienošanās, lai sasniegtu mērķi, kā Aģenti (atbalsta pārstāvji) atbild uz pieteikumiem, sniedzot palīdzību klientiem.
Palīdzības sniegšana pamatojoties uz pakalpojuma līmeni nodrošina, ka Jūs sniedzat izmērāmu un noderīgu servisu. Tas sniedz arī precīzāku atskaites punktu, kad parādās problēmas.
Žurnāla atskaite
LiveAgent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un nokavētajiem SLA noteiktā laika diapazonā un Nodaļā. Atsevišķus ierakstus var atlasīt pēc Pieteicēja, Pieteikuma ID, SLA Sākumlaika, Nodaļas, Aģenta, Termiņa, Slēgšanas, un SLA atlikušo/nokavēto laiku. SLA žurnālu var eksportēt CSV failā.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.