Meklējat alternatīvu Customerly?

Vai apsverat pāriešanu uz citu klientu atbalsta programmatūru? Izvēlieties LiveAgent – vislabāko daudzkanālu risinājumu Jūsu uzņēmumam. Sniedziet atbalstu, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos medijus, zināšanu bāzi un zvanu centru. Izmantojiet priekšrocības, ko sniedz vairāk nekā 175 funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu.

LiveAgent ir vienkārši un viegli iestatāms un intuitīvi lietojams. Ērts saskarnes ceļvedis palīdzēs Jums iziet cauri procesam, un jau pēc dažiem mirkļiem Jūs būsiet gatavs sniegt atbalstu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Palīdzības pieteikumu sistēma, kas apvieno visus kanālus vienuviet.
Atklājiet LiveAgent!

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Jaudīga alternatīva Customerly

Customerly savu darbu veic labi, taču, ja neesat apmierināts ar pašreizējo programmatūru, apsveriet iespēju pāriet uz kādu citu. LiveAgent ir lieliska alternatīva, ja klientu atbalsts ir Jūsu galvenā prioritāte. Mēs piedāvājam trīs lieliskus cenu plānus, kas sniedz Jums visu, kas nepieciešams, lai paveiktu darbu kā nākas.

Turklāt, pārejot uz LiveAgent, mēs nodrošināsim Jums jebkādu nepieciešamo atbalstu.

Ātrākā tērzēšana tiešsaitē

LiveAgent ir ātrākais tērzēšanas logrīks tirgū– tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes.

Sniedziet zibenīgu atbalstu, neļaujot savas lapas apmeklētājiem gaidīt. Tādā veidā Jūs varat bez grūtībām pārvērst tos par maksājošiem klientiem.

The fastest live chat on the market

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Paaugstināta apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Bagātīgs funkciju klāsts

Pateicoties vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijām, atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.

Review shown on phone screen

Labākam atbalstam nav jāmaksā vairāk

Lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu, Jums nav jāiztērē Jūsu budžets. LiveAgent piedāvā trīs maksas plānus, kuros ir iekļautas Jūsu uzņēmumam piemērotas funkcijas. Jūs varat izvēlēties sev piemērotāko.

Ja jums ir nepieciešamas papildu funkcijas, Jūs vienmēr varat iegādāties tās atsevišķi, tādējādi saņemot to, kas Jums nepieciešams un nepārmaksājot par dārgāku tarifu plānu.

Esat gatavs pārmaiņām?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Vēlaties salīdzināt mūsu pakalpojumus ar citām alternatīvām?

Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.

Related Articles to Alternatīva Customerly
Vai meklējat alternatīvu Dashly? Apskatiet LiveAgent, salīdziniet un izmēģiniet to bez maksas 14 dienas bez jebkādām saistībām.

Vai meklējat Dashly alternatīvu?

LiveAgent ir spēcīga Dashly alternatīva, kas nodrošina klientu apkalpošanu ar vairāk nekā 175 funkcijām un vairāk nekā 40 integrācijām, kā arī atbalsta e-pastu, sociālos medijus, zināšanu bāzi, tiešraides tērzēšanu un zvanu centru. Programmatūra nodrošina labāku klientu apkalpošanu, kas ir ļoti svarīga jebkura biznesa gaitā, lai saglabātu apmierinātus klientus ar pareizajiem risinājumiem.

Iepazīstieties ar šo visplašāk tiegū lietoto pieteikumu apstrādes programmu izlasi. Izvēlieties ideālo pieteikumu apstrādes rīku un paceliet klientu apkalpošanu līdz mēnesim.

Pieteikumu apstrādes programmatūra

Pieteikumu apstrādes programmatūra nodrošina klientu atbalstu, ātrākus padomus un lielāku apstrādes skaitu. Labākās programmatūras iespējams izvēlēties starp zaļojamām nosaukum programmatūrām. Piemēram, LiveAgent, Zoho Desk, HappyFox, Zendesk, Teamsupport, Freshdesk, HubSpot Service Hub un SolarWinds. Lietotājam draudzīgums, atbalsts un klientu apkalpošanas rīki galvenie faktori izvēlei. Salīdzinot cenas, pamatfunkcijas un pielāgojamās integrācijas, var nodrošināt piemērotību situācijai. Paplašināšanās/sašaurināšanās un nepieciešamo rīku pieejamība svarīgi klientu atbalsta komandai. Neapmācīti darbinieki un ierobežojumi ir jāizvairās, apsverot iespējas.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, sociālie mediji (Facebook, Instagram un citi).

Meklējat alternatīvu Front?

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot saziņu ar visiem attiecīgajiem kanāliem, piemēram, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālajiem medijiem, zvanu centru un zināšanu bāzi. Tas nodrošina uzticamu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas automātiski sakārto komunikāciju. LiveAgent ir jaudīga Front alternatīva, uzlabojot klientu apkalpošanu ar pareizo programmatūru.

Attīstiet savu individuālo un ārštata uzņēmējdarbību ar LiveAgent - programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem, kas sniedz iespēju attīstīt savu biznesu. Tā piedāvā bezmaksas izmēģinājumu 7 vai 30 dienu garumā ar iespēju reģistrēties bez kredītkartes. Izmantojot LiveAgent, uzņēmēji var palīdzēt saviem klientiem ātrāk.

LiveAgent piedāvā e -pasta atbalstu, tiešraides tērzēšanu, sociālos medijus, zvanu centru un zināšanu bāzi. LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundes.

Vai meklējat Pure Chat alternatīvu?

LiveAgent tiek uzskatīts par pretendentu, kas aizvieto ZenDesk, kā saka vairāki lietotāji. Tam ir uzlabota automatizācija un atbalsta komanda, kā arī iespēja pievienot failus e-pastiem. Lietotājiem arī patīk lietošanas ērtības un dažādi moduļi, kā arī tā cenas/veiktspējas attiecība.

Pārejiet no LeadDesk uz LiveAgent un atklājiet priekšrocības, piemēram, lielisku daudzkanālu atbalstu, ātrāko tērzēšanu tiešsaistē un daudz ko citu.

Meklējat alternatīvu LeadDesk?

LiveAgent piedāvā atjauninājumus un atlaidis, un tiek veidots LiveAgent panelis. LiveAgent būs noderīgs biznesam, un tie ir pieejami uz vairākiem datumiem. LiveAgent piedāvā arī tērzēšanu un kontaktēšanos. Mājaslapa izmanto sīkdatnes, kuras nepieciešams pieņemt.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju