Meklējat labāku tērzēšanas programmatūru savam uzņēmumam? LiveAgent ir labākais klientu apkalpošanas risinājums ar visu attiecīgo kanālu pārklājumu, uzticamu palīdzības pieteikumu sistēmu un godīgu cenu.
Neatkarīgi no tā, vai tas ir e-pasts, sociālie plašsaziņas līdzekļi, zvanu centrs, zināšanu bāze vai tērzēšana tiešsaistē, LiveAgent ir Jūsu atbalsts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Vairāk nekā 175 funkcijas, kas atvieglos un padarīs Jūsu darba plūsmu patīkamāku.
LiveAgent ir efektīvs risinājums par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no trim mūsu maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas rādītājus.
Funkcijas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
Zopim
|
---|---|---|
Palīdzības pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un sistematizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu par $72/lietotājam/mēnesī.
|
Tērzēšana tiešsaistē
Reāllaika tērzēšanas logrīks, ko varat izvietot jebkurā vietnē.
|
LiveAgent piedāvā tērzēšanu tiešsaistē Palīdzības pieteikumu + Tērzēšanas plānā par $29/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā tērzēšanu tiešsaistē tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
|
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā zvanu centru Viss iekļauts plānā par $39/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā zvanu centru tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī..
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanos Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā pašapkalpošanos tarifu plānā par $121/lietotājam/mēnesī.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu $39/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
|
Zopim piedāvā Facebook integrāciju tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvāTwitter integrācija Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu $39/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
|
Zopim piedāvā Twitter integrāciju plānā par 72$/lietotājam/mēn.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu 39$/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
|
Zopim piedāvā Instagram integrāciju par 72$/mēnesī/lietotājam.
|
Viber
Viber integrācija, kas ievāc visus ziņojumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu 39$/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
|
Zopim piedāvā Viber integrāciju par 72$/mēnesī/lietotājam.
|
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem.
|
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu 15$/mēnesī/par lietotāju.
|
Zopim piedāvā zināšanu bāzi tarifu plānā par $121/lietotājam mēnesī.
|
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas atrodas tieši Jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā klientu forumu tarifu plānā par $152/lietotājam/mēnesī.
|
Automatizācija un noteikumi
Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā automatizāciju un noteikumus tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
|
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā API funkcijas tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
|
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas Viss iekļauts plānā par $39/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā IVR funkcijas tarifu plānā par $152/lietotājam/mēnesī.
|
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā video zvanus.
|
Zopim nepiedāvā video zvanus.
|
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā neierobežotu vēsturi tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
|
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā neierobežotu vietņu skaitu tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
|
Neierobežots tērzēšanas pogu skaits
Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu Palīdzības pieteikumu + Tērzēšanas plānā par $29/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
|
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits
Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaitu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā neierobežotu palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaitu tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
|
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu tarifu plānā Viss ieļauts par $39lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
|
Neierobežots atbalsts 24/7
Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7 Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
|
Zopim piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7 kā papildu funkciju.
|
Iegūstiet vienotu jaudīgu risinājumu palīdzības dienestam ar LiveAgent.
LiveAgent piedāvā ne tikai jaudīgu tērzēšanu, bet arī citus lieliskus rīkus, vairāk nekā 175 funkcijas un vairāk nekā 40 integrāciju, lai palīdzētu Jums nodrošināt vislabāko iespējamo klientu atbalstu. Tas viss par cenu, kas neapdraudēs Jūsu budžetu.
Tiešsaistes tērzēšana ir viens no noderīgākajiem rīkiem klientu atbalsta aģentiem. Tā nodrošina ātru saziņu ar klientiem tieši no Jūsu tīmekļa vietnes. Tiešsaistes tērzēšanas pamatā ir tūlītēja saziņa, tāpēc tai ir jābūt pēc iespējas ātrākai.
LiveAgent lepojas ar to, ka piedāvā tirgū ātrāko tērzēšanas logrīku ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundes.
Lieliskai klientu atbalsta programmatūrai nav jābūt ļoti dārgai. LiveAgent ir trīs lieliski maksas plāni, kas nesagraus Jūsu budžetu. Tie ir aprīkoti ar rīkiem, funkcijām un integrācijām, lai nodrošinātu Jūs ar visu nepieciešamo klientu atbalstam.
Skatiet mūsu cenu plānus un uzziniet vairāk.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem risinājumiem? Pārbaudiet mūsu salīdzināšanas lapas un uzziniet, ko mēs varam piedāvāt.
LiveAgent ir lieliska Zopim alternatīva, ja Jūsu uzņēmums vēlas nodrošināt atbilstošu klientu atbalstu vairākās platformās. Piemēram, e-pastu, zvanus, klientu portālu, tērzēšanu tiešraidē, sociālos plašsaziņas līdzekļus, forumu un citus. Rezultātā visi klientu pieprasījumi tiek apkopoti un pārveidoti par palīdzības pieteikumiem LiveAgent vadības panelī.
LiveAgent ir daudzfunkcionāla programmatūra, kas nodrošina migrācijas spraudni. Šis spraudnis ļauj ātri pārnest svarīgākos datus uz LiveAgent, piemēram, palīdzības pieteikumiem, tagus, kontaktus un citus.
Meklējiet alternatīvu osTicket?
Liveagent ir platforma, kas piedāvā dažādus rīkus, lai sazinātos ar klientiem un uzlabotu reklāmguvumu. Tā piedāvā iespēju īstenot reāllaika čatu, sekot un atbildēt uz sociālo tīklu ziņām, veikt videočatus un izmantot interaktīvo balss atbildi. Tā arī ļauj reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas veikti, izmantojot platformu. Liveagent piedāvā arī zināšanu bāzes veidošanu, forumus un pieteikumu apstrādes automātizāciju.
LiveAgent tiek plaši izmantots klientu atbalsta nodrošināšanai un uzņēmumu produktivitātes uzlabošanai. Vairāki klienti atzinuši, ka tas ir viegli lietojams un uzlabo to darbību. Daži pat ziņo par iespaidīgu klientu pieaugumu pēc tā izmantošanas. LiveAgent piedāvā daudz integācijas un funkcijas, kā arī ir pieejams par saprātīgu cenu, padarot to par ideālu risinājumu dinamiskiem tiešsaistes biznesiem.
Vairāki uzņēmumi pāriet uz LiveAgent, jo tā ir pieņemama cena un piedāvā efektīvu atbalsta komandu, kā arī uzlabotus automatizācijas līmeņus un daudzas integrācijas. Tāpat pakalpojumā var pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. LiveAgent tiešsaistē ir daudz funkciju un mobilo funkciju, ko ceļojumu aģentūras visvairāk izmanto.
Meklējat labāku Help Desk programmatūru?
LiveAgent ir programmatūra, kas atbalsta vairāk kā 43 dažādas valodas un piedāvā daudzas funkcijas, tādas kā tērzēšana un kontaktēšanās, un ātru tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs. LiveAgent var uzlabot saziņu uzņēmuma klientu atbalsta efektivitāti. Tos var salīdzināt ar konkurentiem kā Smartsupp, LeadDesk un Olark. Tajā ir bezmaksas izmēģinājuma periods un pieejams arī pieņemams cenas līmenis.
LiveAgent ir ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā 2020. gadā maziem un vidējiem uzņēmumiem. Tai ir liels atbalstītāju skaits, to izmanto Huawei, BMW, Yamaha un O2. LiveAgent palīdzēs klientiem ātrāk saņemt atbildes un ir bezmaksas izmēģinājuma periods bez kredītkartes. Salīdzinot ar citiem palīdzības dienesta risinājumiem, LiveAgent ir populārāks un piedāvā daudzas iespējas.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem