Vai vēlaties nodrošināt labāku atbalstu ar lielisku palīdzības dienesta programmatūru, kas to visu var paveikt?
Izmēģiniet LiveAgent šodien! Liveagent ir pilnīgs daudzkanālu risinājums jūsu uzņēmumam. Tas sniedz atbalstu, izmantojot visus atbilstošos kanālus.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Samaziniet aģentu darba laiku un, pateicoties mūsu vienotajai iesūtnei, atrisiniet vairāk klientu pieprasījumu.
Vairāk nekā 175 funkcijas, lai atvieglotu darba plūsmu un padarītu to patīkamāku.
Liveagent piedāvājums ir par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas paketēm vai izvēlieties atsevišķas iespējas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.
Iespējas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu par brīvu! Kredītkarte nav nepieciešama. | TeamSupport |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus. | Liveagent piedāvā pieteikumu apstrādi Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī. | Teamsupport piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par $50/aģentam/mēnesī. |
Tiešsaistes čats
Tiešsaistes čata logrīks, ko var ievietot jebkurā tīmekļa vietnē. | Liveagent piedāvā tiešsaistes čatu paketē Pieteikumi+Čats par $29/aģentam/mēnesī. | Teamsupport piedāvā tiešsaistes čatu paketē par $50/aģentam/mēnesī. |
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali starp aģentiem. | Liveagent piedāvā zvanu centru. | Teamsupport nepiedāvā zvanu centru. |
Pašapkalpošanās serviss
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam. | Liveagent piedāvā pašapkalpošanos Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī . | Teamsupport piedāvā pašapkalpošanos paketē par $50/aģentam/mēnesī. |
Facebook
Facebook integrācija, kas sasaista visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | Liveagent piedāvā Facebook integrāciju Pieteikumu paketē par papildu maksu $39/mēnesī/kontam vai “Viss iekļauts” paketē bez papildu maksas. | Teamsupport piedāvā Facebook integrāciju paketē par $50/aģentam/mēnesī. |
Twitter
Twitter integrācija, kas ietver visas piezīmes un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras. | Liveagent piedāvā Twitter integrāciju Pieteikumu paketē par papildu maksu $39/mēnesī/kontam vai "Viss iekļauts" paketē bez papildu maksas. | Teamsupport piedāvā Twitter integrāciju paketē par $50/aģentam/mēnesī. |
Instagram
Instagram integrācija, kas ietver visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | Liveagent piedāvā Instagram integrāciju. | Teamsupport nepiedāvā Instagram integrāciju. |
Viber
Viber integrācija, kas ienes visas ziņas un pārveido tās par biļetēm. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | Liveagent piedāvā Viber integrāciju. | Teamsupport nepiedāvā Viber integrāciju. |
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas rokasgrāmatas, biežāk uzdotie jautājumi un padomi. | Liveagent piedāvā zināšanu bāzi Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī. | Teamsupport piedāvā zināšanu bāzi paketē par $50/aģentam/mēnesī. |
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzes iekšienē. | Liveagent piedāvā klientu forumu Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī. | Teamsupport piedāvā klientu forumu paketē par $50/aģentam/mēnesī. |
Automatizācija un komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu uzdevumu atkārtošanos . | Liveagent piedāvā automatizāciju un komandas Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī. | Teamsupport piedāvā automatizāciju un komandas paketē par $50/aģentam/mēnesī. |
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām darboties kopā. | Liveagent piedāvā API funkcijas Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī. | Teamsupport piedāvā API funkcijas paketē par $50/aģentam/mēnesī. |
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošos zvanus pārvietot pa tālruņa sistēmu vēl pirms sarunas ar cilvēku operatoru. | Liveagent piedāvā IVR līdzekļus. | Teamsupport nepiedāvā IVR līdzekļus. |
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem. | Liveagent piedāvā videozvanus "Viss vienā" paketē par $49/aģentam/mēnesī. | Teamsupport piedāvā videozvanus paketē par $69/aģentam/mēnesī. |
Neierobežota vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā. | Liveagent piedāvā neierobežotu vēsturi Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī . | Teamsupport piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $50/aģentam/mēnesī . |
Neierobežots tīmekļa vietņu skaits
Programmatūru var lietot neierobežotā skaitā tīmekļa vietnēs. | Liveagent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu. | Teamsupport nepiedāvā neierobežotu vietņu skaitu. |
Neierobežots čata pogu skaits
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogas. | Liveagent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu paketē Pieteikumi+Čats $29/aģentam/mēnesī. | Teamsupport piedāvā neierobežotas čata pogu skaitu paketē par $50/aģentam/mēnesī. |
Neierobežots pieteikumu/e-pastu skaits
Variet saņemt neierobežotu e-pasta ziņu un pieteikumu skaitu. | Liveagent piedāvā neierobežotu pieteikumu/e-pastu skaitu Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī. | Teamsupport piedāvā neierobežotu pieteikumu/e-pastu skaitu paketē par $50/aģentam/mēnesī. |
Neierobežots zvanu ieraksts
Variet jebkurā laikā ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu. | Liveagent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu. | Teamsupport nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu. |
Neierobežots 24/7 atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu. | Liveagent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī. | Teamsupport piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu paketē par $50/aģentam/mēnesī. |
Paceliet savu klientu atbalstu nākamajā līmenī ar LiveAgent palīdzību. Saņemiet visu nepieciešamo – e-pastu, tiešsaistes čatu, sociālos medijus, zvanu centru un zināšanu bāzi, kā arī vairāk nekā 175 līdzekļus un 40 integrācijas.
Koncentrējieties uz svarīgāko ar labāku programmatūru un sniedziet labāku atbalstu.
Tiešsaistes čats ir viens no labākajiem rīkiem, lai ātri un efektīvi sniegtu klientu atbalstu. Tāpēc tam ir jābūt pēc iespējas ātrākam.
Liveagent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, tā ātrums ir 2,5 sekundes. Jūs pat varat uzzināt, ko klienti raksta, pirms viņi nosūta savu jautājumu. Sagatavojiet atbildes un pārsteidziet ar savu ātrumu.
Klientu atbalsta nodrošināšanai nav jābūt dārgai. Liveagent ir trīs lieliskas maksas paketes ar rīkiem un funkcijām, kas nodrošina vislabāko iespējamo atbalstu.
Apskatiet tos un uzziniet vairāk.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Liveagent ir 2020. gadā visvairāk skatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra MVU. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādājot ar LiveAgent.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vai vēlaties uzzināt, kā vērtējam citus populārus risinājumus? Skatiet mūsu salīdzināšanas lapas un uzziniet visu, kas ir mūsu piedāvājumā.
Meklējiet alternatīvu osTicket?
Liveagent piedāvā uzticamu klientu apkalpošanas programmatūru ar bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, nodrošinot labāku darbplūsmu un reklāmguvumu.
Meklējat alternatīvu Birdseed?
Gan ģiska komunikācija, laba klientu apkalpošana un izvairīšanās no negatīvas valodas uzlabo klientu lojalitāti. LiveAgent ir laba programmatūra klientu apkalpošanai.
Meklējiet alternatīvu Userlike?
LiveAgent rada lielisku atbalstu klientiem, uzlabojot komunikāciju, palielinot apmierinātību un nodrošinot precīzu atbalstu. Tam ir arī laba statistika un lietojums ir vienkāršs.
Meklējat alternatīvu Kustomer?
Peter Komornik's LiveAgent combines online chat, application processing, and automation to provide unparalleled customer support. Start your free 14-day trial now!
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem