Meklējat SysAid alternatīvu?

Atklājiet, kāpēc LiveAgent ir labākā SysAid alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Liveagent nodrošina intuitīvu saskarni, kas ir pilna ar noderīgiem rīkiem, lai palīdzētu ātrāk atrisināt klientu problēmas. Pārslēdzieties uz mūsu klientu apkalpošanas dienestu un uzlabojiet savu pieteikumu pārvaldību, izmantojot mūsu daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apvieno visu jūsu saziņu.

Izmantojiet automatizācijas un integrācijas priekšrocības, lai uzlabotu savu darbplūsmu. Uzziniet vairāk par LiveAgent vai sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu jau šodien, lai gūtu LiveAgent pieredzi.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

SysAid un LiveAgent tuvplānā

Zvanu centrs
FunkcijaLiveAgentSysAid
Pieteikumu apstrāde✅Jā✅Jā
Tiešsaistes čats✅Jā✅Jā
✅Jā❌Nē
Pašapkalpošanās✅Jā✅Jā
Facebook ✅Jā❌Nē
Twitter✅Jā❌ Nē
Instagram✅Jā❌Nē
Viber✅Jā❌Nē
WhatsApp✅Jā❌Nē
Zināšanu bāze✅Jā✅Jā
Klientu forums✅Jā✅Jā
Automatizācija un nosacījumi✅Jā✅Jā
API✅Jā✅Jā
Interaktīvā balss atbilde (IVR) ✅Jā❌Nē
Videozvani✅Jā❌Nē
Neierobežota vēsture ✅Jā✅Jā
Neierobežots mājaslapu skaits✅Jā ✅Jā
Neierobežotas čata pogas✅Jā✅Jā
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti✅Jā✅Jā
Neierobežots zvanu ieraksts✅Jā❌Nē
Neierobežots 24/7 atbalsts✅Jā✅Jā
Reports in Help desk software - LiveAgent

Uzlabojiet klientu apkalpošanas pārvaldību

Liveagent piedāvā atbalstu dažādiem saziņas kanāliem, un to atbalsta ar papildu līdzekļiem. Jūs varat tos izmantot, lai sasniegtu vairāk klientu un daudz ātrāk atrisinātu viņu problēmas. Izmantojiet e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu vai sociālos medijus — Facebook, Twitter, and Instagram. Esiet visur klātesoši, pateicoties vienotai platformai un nodrošinot pēc iespējas labāku klientu apkalpošanu.

Efektīvs risinājums aģentu produktivitātei

Ātrākais tirgū pieejamais tiešsaistes tērzēšanas pakalpojums

Paaugstiniet sava klientu apkalpošanas dienesta līmeni, izmantojot ātrāko pieejamo čata logrīku. Ar čata attēlošanas ātrumu 2,5 sekundes, Jūs varat ātrāk atrisināt radušos jautājumus un, līdz ar to, iegūt labākas klientu un lietotāju atsauksmes. Lietotājam draudzīgā saskarne ļauj ikvienam viegli sazināties ar Jums, bet papildu funkcijas nodrošina pilnīgu tiešsaistes apmeklētāju redzamību.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Nodrošiniet vislabāko lietotāja pieredzi, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Uzlabotas darba plūsmas un tīkla uzraudzība

Klientu apkalpošanas pārvaldība kļūst vieglāka, ja jūs tiekat atbalstīts ar analīzi, pārraudzību, vienmērīgu darbplūsmu un integrācijām. LiveAgent ļauj uzlabot darbplūsmu, izveidot automatizācijas, pārraudzīt panākumus un integrēt programmas, kuras izmantojat katru dienu, lai tās apvienotu zem viena jumta. Aplūkojiet mūsu funkciju un integrāciju lapas, lai uzzinātu vairāk.

Novatoriska programmatūra

Vai zinājāt?

2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes tērzēšanas un palīdzības dienesta iespējas. 2023.gadā LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Paaugstiniet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Ietaupiet ar LiveAgent

Kļūstiet par apmierinātu klientu

Pateicoties mūsu klientu atbalsta dienestam, kas darbojas 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, Jūs varat mums uzdot jebkādu jautājumu jebkurā laikā. Mēs esam gatavi Jums palīdzēt, ja radušās problēmas, meklējat informāciju vai vēlaties uzzināt ko jaunu. Sazinieties ar mums, izmantojot tērzēšanu, e-pastu vai tālruni un mēs darīsim visu iespējamo, lai Jums palīdzētu. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Vai esat gatavs izmēģināt?

Pievienojieties LiveAgent un kļūstiet par apmierinātu klientu jau šodien. Iepazīstieties ar mūsu izdevīgajiem tarifu plāniem, kas piemēroti dažāda lieluma un nozaru uzņēmumiem. Vai arī uzsāciet mūsu bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu. Nav nekādu saistību un nav nepieciešami kredītkartes dati.

[extrafaq headline= “BUJ” question-1 = “Kāds ir LiveAgent, salīdzinot ar SysAid?” answer-1 = “LiveAgent sūdzību pārvaldības programmatūra piedāvā šādas papildu funkcijas, salīdzinot ar SysAid: zvanu centrs, sociālo mediju integrācija, neierobežoti zvanu ieraksti, IVR un videozvani.” question-2 = “Kādas ir papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent iepretim SysAid?” answer-2 = “Papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent, ir palielināta klientu apmierinātība, klientu noturēšana, samazinātas klientu apkalpošanas izmaksas.”
Saistītie Raksti arSysAid alternatīva
Izpētiet labāko tirgū pieejamo palīdzības dienesta programmatūru izlasi. Izvēlieties savai mājaslapai ideālo palīdzības dienesta programmatūru un paceliet savu klientu apkalpošanu debesīs.

Palīdzības dienesta programmatūra

Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.

Uzņēmumi izmanto palīdzības dienestu, lai saviem klientiem sniegtu atbalstu, izmantojot dažādus kanālus, piemēram, zvanu centrus, tīmekļa vietnes, tiešsaistes čatu, sociālos medijus vai e-pastu.

Palīdzības dienests

Palīdzības dienests ir neatņemama uzņēmuma daļa, kas nodrošina klientu apkalpošanu un atbalstu, uzlabojot apmierinātību un samazinot izmaksas. Uzziniet, kā efektīvi izmantot palīdzības dienestu, lai palielinātu produktivitāti un uzlabotu klientu attiecības. Izmēģiniet LiveAgent bezmaksas!

Vai vēlaties pāriet no Helpshift uz citu klientu apkalpošanas programmatūru? Apskatiet LiveAgent un uzziniet, vai tas Jums ir piemērots.

Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?

Meklējat Helpshift alternatīvu? Izmēģiniet LiveAgent – viskanālu *helpdesk* programmatūru, kas uzlabo klientu apmierinātību un piesaisti. Ar mūsu ātro čata funkciju, daudzkanālu atbalstu un taisnīgu cenu, LiveAgent ir ideāls risinājums jebkura uzņēmuma vajadzībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu!

LiveAgent ir lieliska alternatīva Tidio ar īpaši ātru tiešsaistes čatu un daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu par godīgu cenu.

Meklējat alternatīvu Tidio?

Atklājiet, kā LiveAgent ir labākā Tidio alternatīva ar daudzkanālu atbalstu, 24/7 servisu un bezmaksas izmēģinājumu. Sāciet jau šodien!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start a Free Trial x