Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nogurdinājusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā SupportBee alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējiet SupportBee alternatīvu?

Iegūstiet savam uzņēmumam piemērotu palīdzības dienesta programmatūru. Liveagent ir daudzkanālu risinājums, kas sniedz lieliskus rīkus, lai nodrošinātu labāko iespējamo klientu atbalstu.

Liveagent pieteikumu sistēma nav tikai e-pasts. Esiet sasniedzami visos attiecīgajos saziņas kanālos, esiet tuvāk saviem klientiem.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent

Phone icon

Zvanu centra atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. To ir ātri un vienkārši uzstādīt!

Statistic icon

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkcijas, lai atvieglotu darba plūsmu un padarītu to patīkamāku.

Money Bag

Pieņemamas cenas

Liveagent paketes ir par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas paketēm vai izvēlieties atsevišķus līdzekļus, lai nokomplektētu savu palīdzības dienestu.

Supportbee pret LiveAgent vienā kopskatā

Iespējas Liveagent SupportBee
mārketings
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
Liveagent piedāvā Pieteikumu apstrādes paketi par $15/aģentam/mēnesim.
Supportbee piedāvā Pieteikumu apstrādes paketi par $15/aģentam/mēnesim.
Live tērzēšana
Tiešsaistes čata logrīks, ko var ievietot jebkurā tīmekļa vietnē.
Liveagent piedāvā tiešsaistes čatu.
Supportbee nepiedāvā tiešsaistes čatu.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko izmanto, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisku zvanu vienmērīgu sadali.
Liveagent piedāvā zvanu centru.
Supportbee nepiedāvā zvanu centru.
Pašapkalpošanās serviss
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
Liveagent piedāvā pašapkalpošanās servisu.
Supportbee nepiedāvā pašapkalpošanās servisu.
Facebook
Facebook integrācija, kas seko visiem komentāriem un pieminējumiem un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Facebook integrāciju.
Supportbee nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas aptver visas piezīmes un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
Liveagent piedāvā Twitter integrāciju.
Supportbee nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas ietver visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Instagram integrāciju.
Supportbee nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas ietver visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Viber integrāciju.
Supportbee nepiedāvā Viber integrāciju.
zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas rokasgrāmatas, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
Liveagent Pieteikumu paketē piedāvā zināšanu bāzi $15/aģentam/mēnesī.
Supportbee piedāvā zināšanu bāzi paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzes iekšienē.
Liveagent piedāvā klientu forumu Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Supportbee piedāvā klientu forumu paketē par $20/aģentam/mēnesī.
Automatizācija un komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai samazinātu atkārtotojošus uzdevumus.
Liveagent piedāvā automatizāciju un komandas Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Supportbee piedāvā automatizāciju un komandas paketē par $15/aģentam/mēnesī.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām darboties kopā.
Liveagent piedāvā API funkcijas Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Supportbee piedāvā API funkcijas paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj zvanītājus pārvirzīt pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku operatoru.
Liveagent piedāvā IVR līdzekļus.
Supportbee nepiedāvā IVR līdzekļus.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
Liveagent piedāvā videozvanus.
Supportbee nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
Liveagent piedāvā neierobežotu vēsturi.
Supportbee nepiedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots tīmekļa vietņu skaits
Programmatūru var lietot neierobežotā skaitā tīmekļa vietņu.
Liveagent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
Supportbee nepiedāvā neierobežotus vietņu skaitu.
Neierobežots čata pogu skaits
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogas.
Liveagent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Supportbee nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots pieteikumu/e-pastu skaits
Var saņemt neierobežotu skaitu e-pasta ziņas un pieteikumus.
Liveagent piedāvā neierobežotu pieteikumu/e-pastu skaitu Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Supportbee piedāvā neierobežotus pieteikumu/e-pastu skaitu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Neierobežots zvanu ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiett katru veikto vai saņemto zvanu un arī atskaņojiet ierakstu.
Liveagent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Supportbee nepiedāvā neierobežotu zvanu ieraksu.
Neierobežots diennakts atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts diennakti, 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
Liveagent piedāvā neierobežotu diennakts, 24/7 atbalstu Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Supportbee piedāvā neierobežotu diennakts, 24/7 atbalstu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
undraw social notifications ro8o

Vairāk kanālu, labāks atbalsts

Sniedziet saviem klientiem vairāk iespēju jūs sasniegt. Neapmierinieties ar e-pastiem, ļaujiet klientiem sasniegt jūs arī sociālajos medijos, piemēram, Instagram vai Facebook. Viņi var jums piezvanīt uz savu zvanu centru, čatot ar jums, izmantojot tiešsaistes čata logrīku jūsu tīmekļa vietnē, vai arī paši atrast atbildes, izmantojot zināšanu bāzi.

Visi saziņas kanāli tiek pārvaldīti, izmantojot uzticamu pieteikumu sistēmu, tāpēc nav jāuztraucas par sajukumu saziņā. Viss tiek sašķirots un sakārtots, kā tam jābūt.

Vai vēlaties ātru tiešsaistes čatu?

Tiešsaistes čats ir lielisks rīks, kas ļauj klientiem ātri sazināties ar jums tieši no jūsu tīmekļa vietnes. Tāpēc tam jābūt pēc iespējas ātrākam.

Liveagent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, un tā ātrums ir 2,5 sekundes. Jūs varat pat redzēt, ko jūsu klienti raksta jau rakstīšanas laikā, un sagatavot atbildi, pirms viņi nosūta jautājumu.

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Vai meklējat citādu palīdzības dienesta programmatūru?

Iegūstiet vairāk rīku, līdzekļu un saziņas kanālu jūsu palīdzības dienestam nesagraujot budžetu. Liveagent maksas paketes ir par saprātīgu cenu, un tajos ir viss nepieciešamais, lai nodrošinātu labāku klientu atbalstu.

Apskatiet mūsu paketes un redziet paši.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

undraw winners ao2o

Vai esat gatavi pamēģināt?

Pārslēdzieties uz LiveAgent šodien un nodrošiniet labāku atbalstu ar atbilstošajiem rīkiem.

Liveagent ir 2020. gadā visvairāk skatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem strādāt ātrāk ar LiveAgent.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

“Kas

“LiveAgent

“Kāpēc

“LiveAgent

“Kādas

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju