Vēlaties pāriet no SolarWinds?

SolarWinds ir lieliska programmatūra, taču mēs saprotam, ka jūs varētu vēlēties pāriet uz Jums piemērotāku risinājumu. Izvēlieties LiveAgent un sāciet bezmaksas izmēģinājuma periodu jau šodien.

Ja Jūs uzskatāt mūs par cienīgiem, mēs varam jums palīdzēt importēt jūsu datus ar jaunu helpdesk risinājumu. Izvēlieties LiveAgent un iegūstiet bezmaksas datu pārvietošanu, izmantojot savu jauno klientu apkalpošanas programmatūru. Lasiet tālāk, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent iespējām.

Kādus datus ir iespējams pārvietot no SolarWinds?

Personas

Pārvietojiet Jūsu kontaktus un darbinieku profilus

Tiketings

Visus Jūsu klientu tiketus

Tagi

Parvietojiet svarīgus tagus

Maximum queue time

Kompliments pāriešanai no SolarWinds

Datu pārnešanas process ir atkarīgs no mums, tāpēc Jums nav jāmaksā nekas. Mūsu atbalsta komanda ar prieku Jums palīdzēs pārnest datus, lai Jūs varētu mierīgi atpūsties, un mēs Jums paziņosim, kad viss būs gatavs, lai izmantotu jauno klientu apkalpošanas programmatūru.

Kā iegūt bezmaksas datu pārnešanu? Tas ir pavisam vienkārši. Vienkārši sāciet bezmaksas izmēģinājuma periodu un sazinieties ar mūsu atbalsta dienestu. Nav nepieciešams instalēt jaunas programmas LiveAgent ir balstīts uz pārlūkprogrammu, lai piekļūtu tam no jebkuras vietas un jebkurā laikā. Jūs to varat izmēģināt tūlīt, noklikšķinot uz pogas zemāk.

Priekšrocības pārejot uz LiveAgent

On time resolution

Ietaupiet laiku

Uzlabojiet savu darbplūsmu, izmantojot jauno rīkkopu, un efektīvi palīdziet klientiem

Reports

Ietaupiet un nopelniet naudu

Ietaupiet naudu, izmantojot LiveAgent, un pārvērtiet savus klientus par lojāliem klientiem

Satisfaction prediction scores

Uzlabojiet klientu apmierinātību

LiveAgent ļauj Jums palīdzēt klientiem, izmantojot vairāku kanālus

Sandbox

Atbalsta vairākas valodas

LiveAgent izmanto daudz valodu, lai Jūs varētu justies kā mājās ar savu helpdesk programmatūru

Rīki lieliskai darbplūsmai

Vai vēlaties zināt, ko Jūs varat saņemt, izmantojot mūsu service desk? Mūsu tiketu sistēma apstrādā visus ienākošos e-pastus no Jūsu klientiem. Turklāt tas darbojas arī ar visiem citiem mūsu rīkiem. Mēs runājam par mūsu superātro tiešsaistes čatu ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs. Ir arī klientu portāls, kas pazīstams kā zināšanu bāze, zvanu centra atbalsts ar daudzām iespējām un sociālo mediju atbalsts. Jūs varat izsekot Facebook Messenger, Twitter, Instagram un Viber. 


Šiem rīkiem būtu jāaptver visbiežāk izmantotie saziņas veidi. Ir arī daudz funkciju un integrāciju, kas jums palīdzēs arī tālāk. 

increase availability

Apskatiet rīku kopu

get inspired

Iegūstiet augstākās klases atbalstu

Lai sniegtu labu atbalstu klientiem, Jums pašiem vajadzētu būt lieliskam atbalstam. Mēs saviem klientiem piedāvājam diennakts atbalstu.

Mēs vienmēr esam gatavi Jums palīdzēt, sākot no platformas datu pārnešanas līdz pat atbalstam, kamēr Jūs izmantojat mūsu produktu. Sazinieties ar mums, kā vien vēlaties, neatkarīgi no tā, vai tas ir e-pasts, tiešsaistes čats vai zvani. Vienkārši informējiet mūs, un mēs varam Jums palīdzēsim problēmu risināšanā. Galu galā mēs izmantojam to pašu produktu, ko mūsu klienti, tāpēc mēs precīzi zinām, kā rīkoties. Mūsu klienti ir apmierināti ar LiveAgent, kāpēc gan nepievienoties viņiem?

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Ko par mums saka mūsu klienti

Migrējat no citas programmatūras?

Migrējiet savus datus no jebkura no tālāk uzskaitītajiem programmatūru nodrošinātājiem bez maksas. Pārslēdzieties jau šodien. Mēs esam parūpējušies par visu .

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Saistītie Raksti arPāriešana no Solarwinds
Paaugstiniet veiktspēju, integrējot Telcowise ar LiveAgent, lai optimizētu klientu mijiedarbības plūsmas procesus un uzlabotu pakalpojumu izcilību. Saņemiet jaunākās ziņas par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm. Uzņēmuma kontaktpersonas ir pieejamas.

Google AI Eye Scan Apskats

Paaugstiniet veiktspēju, integrējot Telcowise ar LiveAgent, lai optimizētu klientu mijiedarbības plūsmas procesus un uzlabotu pakalpojumu izcilību. Saņemiet jaunākās ziņas par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm. Uzņēmuma kontaktpersonas ir pieejamas.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un tiešsaistes čata platformu ar integrācijas iespējām, atbalstu, datu migrāciju un citām funkcijām. Uzņēmums piedāvā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju un zināšanu bāzi. Visas tiesības rezervētas.

Photoshop Radošais MI – Pārveido Nekustamo Īpašumu

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un tiešsaistes čata platformu ar integrācijas iespējām, atbalstu, datu migrāciju un citām funkcijām. Uzņēmums piedāvā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju un zināšanu bāzi. Visas tiesības rezervētas.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus pakalpojumus. Uzņēmumi var izveidot SLA līmeņus, lai prioritizētu atbildes, nodrošinātu pakalpojumu kvalitāti un uzlabotu klientu apmierinātību.

Kā iestatīt SLA LiveAgent sistēmā

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus pakalpojumus. Uzņēmumi var izveidot SLA līmeņus, lai prioritizētu atbildes, nodrošinātu pakalpojumu kvalitāti un uzlabotu klientu apmierinātību.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.

Reģistrējiet rēķinus un izdevumus, izmantojot InvoiceBerry, kas ir piemērots mazo uzņēmumu īpašniekiem, neatkarīgajiem darbiniekiem un pašnodarbinātajiem.

InvoiceBerry

Pārdošanas apjoma palielināšanai izmantojiet LiveAgent, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un daudzvalodu atbalstu. Integrējot to ar InvoiceBerry, varat automatizēt norēķinus un klientu apkalpošanu. Izmēģiniet bezmaksas versiju un uzlabojiet klientu apmierinātību.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x