Pārejat no Olark?

Vai apsverat datu pārnešanu no Olark? Izmēģiniet LiveAgent datu pārnešanas iespējas un pārvietojiet datus uz jaunu helpdesk programmatūru. Izmantojot mūsu programmatūru un paceliet klientu apkalpošanu citā līmenī uzlabojot attiecības ar Jūsu klientiem.

Lietojiet bezmaksas izmēģinājuma periodu, lai skatītu LiveAgent iespējas jau šodien.

Kādus datus iespējams parnest no Olark?

Personas

Importējiet kontaktus, darbiniekus un administratora profilus

Tiketi

Visu komunikāciju ar klientiem

Tagi

Saglabājiet svarīgus tagus

Maximum queue time

Kompliments pārejot no Olark

Imantojot LiveAgent palīdzību datu pārnešanai nav jāveic sarežģīts process. Mūsu atbalsta komanda ar prieku apspriedīs ar Jums datu pārnešas procesu un palīdzēs jums to veikt pilnīgi bez maksas.

Tas, ko jūs saņemsiet, ir lielisks helpdesk risinājums ar pareizajiem rīkiem, funkcijām un integrācijām Jūsu klientu atbalsta komandai. Uzlabojiet attiecības ar klientiem, izmantojot mūsu uzticamo tiketinga sistēmu, īpaši ātru tiešsaistes čatu, zināšanu bāzi, zvanu centru vai atbalstu, izmantojot sociālos medijus. LiveAgent parūpēsies par Jūsu Facebook Messenger, Twitter, Instagram un pat Viber kontiem. Iegūstiet klientus, nodarbojieties ar e-pasta mārketingu vai mārketinga automatizāciju un sniedziet vislabāko klientu pieredzi ar LiveAgent.

Priekšrocības pārejot no Olrak uz LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Apmierināti klienti

Sniedziet atbalstu saviem klientiem un saņemiet lielisku diennakts atbalstu no LiveAgent

Service desk

Universāla helpdesk programmatūra

LiveAgent ir visi nepieciešamie rīki, funkcijas un integrācijas, lai veiktu labāko darbu

Net promoter score NPS

Ietaupīta un nopelnīta nauda

Mūsu proaktīvie rīki ļauj palielināt ieņēmumus par saprātīgu cenu

Resolution time

Ietaupiet laiku

Mūsu rīki ļauj jums paveikt vairāk vienā un tajā pašā laikā

Kļūstiet sociāli ar mūsu rīkjoslas palīdzību

Lieliskai klientu apkalpošanas programmatūrai ir jānodrošina lieliski rīki, kas palīdz uzlabot darbinieku darbplūsmu un palīdz ātri sniegt palīdzību klientiem. Papildus standarta rīkiem, piemēram, e-pasts, tiketi, zvanu centrs un zināšanu bāze, mēs piedāvajam arī papildus rīkus.

Kā būtu ar lielisku e-pasta atbalstu, tūlītējo ziņojumapmaiņu, tiešsaistes čata programmatūru vai lielisku pārvaldības sistēmu? Mūsu tiešsaistes čata logrīks ir visātrākais tirgū, un čata ātrums tiek rādīts 2,5 sekundēs. Turklāt mēs piedāvājam atbalstu tādiem sociālo mediju kanāliem kā Facebook Messenger, Twitter, Viber un pat Instagram. Sniedziet palīdzību saviem klientiem no jebkura kanāla, kuru viņi izvēlas, un joprojām tās visas lietas ir sakārtotas informācijas panelī.

increase availability

Iepazīstiet mūsu palīgrīkus

get inspired

Diennakts atbalsts

Mūsu specialitāte ir komunikācijas uzturēšana. Mēs piedāvājam saviem klientiem diennakts atbalstu. Sazinieties ar mums ikreiz, kad nepieciešama palīdzība vai vienkārši vēlaties kaut ko pajautāt.

Mēs strādājam tāpat kā jūs ar LiveAgent. Tas nozīmē, ka Jūs varat izvēlēties sev vēlamo kanālu. Nosūtiet mums e-pastu, sāciet čatu ar mums, rakstiet sociālajos tīklos vai zvaniet mums, kad vien tas nepieciešams. Tas viss ir iekļauts mūsu plānā, tāpēc droši izmantojiet to. Mēs darīsim visu iespējamo, lai jums palīdzētu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Ko mūsu klienti saka par mums

Pārejat no citas programmatūras?

Pārvietojiet savus datus no jebkura no tālāk uzskaitītajiem programmatūras nodrošinātājiem bez maksas. Pārslēdzieties šodien. Mēs esam par visu parūpejušies.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Saistītie Raksti arPāriešana no Olark
Sazinieties ar mūsu pārdošanas komandu un apspriediet iespējamās partnerības iespējas. Izmantojiet zemāk esošo kontaktu pogu, lai rakstītu tieši mums un sāktu jaunu ēru.

Vēlaties sadarboties?

Atkarībā no teksta saturu, varētu būt svarīgi izcelt galvenos punktus un veicināt produktu vai pakalpojumu reklamēšanu.

Pievērsiet savu klientu uzmanību, ievērojami samazinot viņu operatīvos uzdevumus ar LiveAgent - programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. gadā.

Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām

Ieviešot klientu apkalpošanas programmatūru, Jūsu uzņēmums var veiksmīgi palielināt darbības apjomu un uzlabot klientu apmierinātību, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu un daudzkanālu risinājumus. Uzziniet vairāk par LiveAgent!

Vai vēlaties pāriet no Outlook uz vienotu klientu atbalsta programmatūru? Apskatiet un uzziniet vairāk par datu pārnešanu uz LiveAgent.

Pārejiet no Outlook?

Michael Skok no Underscore VC vadīs meistarklasi par vērtības piedāvājumu jaunuzņēmumiem, lai veicinātu klientu rīcību un peļņu. Uz klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis ir būtisks lojalitātei. MI Stability vēstule ASV Senātam akcentē pārredzamu un konkurencei spējīgu digitālo ekonomiku. Aktīvas klausīšanās prasmes veicina uzticību un zīmola lojalitāti. Produkta izveidošanai par uzņēmumu nepieciešama vīzija, misija un kultūra. LiveAgent tiek uzslavēts kā lielisks rīks klientu apkalpošanai dažādās nozarēs, lai uzlabotu klientu pieredzi.

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

LiveAgent piedāvā pilnīgu klientu apkalpošanas risinājumu, iekļaujot tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos tīklus un klientu portālu. Tas ļauj uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Uzziniet vairāk par šo paketi par $39 mēnesī.

Šajā lapā piesakieties savam LiveAgent kontam. Vispirms aizpildiet uzņēmuma nosaukumu un turpiniet ievadīt lietotāja vārdu un paroli, lai veiksmīgi pieteiktos.

Pieslēdzieties savam LiveAgent kontam

LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kura ļauj automatizēt un pārvaldīt klientu atbalstu no vienas saskarnes, un kas ir pielāgojama vairāk nekā 48 valodās. Tas ir novatorisks un visaugstāk novērtētais palīdzības dienests SMB uzņēmumiem, kas nodrošina pārdošanas palielināšanu un klientu uzticības saglabāšanu, un ir piedāvāts piecos plānos, sākot no $15 / mēnesim līdz $29 / mēnesim. Datu pārnešanas pakalpojums ir pieejams no citām programmatūrām.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Iepazīstieties ar LiveAgent priekšrocībām un sāciet ar to strādāt piecu minūšu laikā.

Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.

Lielākā daļa klientu atzīmē, ka LiveAgent ir lielisks instruments klientu atbalstam un palīdz ietaupīt laiku, ātri un efektīvi sniedzot atbalstu. Tas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas, kas padara to par lielisku risinājumu dinamiskajiem tiešsaistes biznesiem par saprātīgu cenu. Tāpat ir uzsvērta arī tā ērtība un lietojamība.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x