Atvadieties no lēnas un lētas programmatūras

Pārslēdzieties uz LiveAgent, un mēs veiksim datu migrēšanu no Gorgias bez maksas.

  • ✓ Nav uzstādīšanas izmaksu
  • ✓ Diennakts klientu atbalsts
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Izmanto
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrācija no Gorgias uz LiveAgent

Vēlaties veikt migrāciju no esošās atbalsta sniegšanas programmatūras uz LiveAgent? Mēs varam nodrošināt bezmaksas migrāciju no Gorgias uz LiveAgent. Pārsūtiet atbalsta dienesta ierakstus, kontaktus un citus datus uz jauno atbalsta dienesta programmatūru un pievienojieties LiveAgent!

Mūsu atbalsta komanda palīdzēs veikt datu migrāciju no jūsu esošās klientu apkalpošanas programmatūras.

Gorgias un LiveAgent salīdzinājums

Funkcijas Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas!
Gorgias
Palīdzības pieteikumi
Ietver pārvaldības rīku, kas apstrādā un sakārto klientu pieprasījumus.
LiveAgent Palīdzības pieteikumu plānā piedāvā palīdzības pieteikumu funkciju par $15/aģentam/mēnesī.
Gorgias piedāvā palīdzības pieteikumu funkciju plānā par $60/mēnesī.
Reāllaika čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā tiešsaistes čatu Palīdzības pieteikumu+čata plānā par $29/aģentam/mēnesī.
Gorgias piedāvā tiešsaistes čatu par $60/mēnesī.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai saņemtu un veiktu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā zvanu centru "all-inclusive" plānā par $39/aģentam/mēnesī.
Gorgias piedāvā zvanu centru plānā par $300/mēnesī.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzei.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Gorgias nepiedāvā pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija ļauj iegūt visus komentārus un pieminēšanas reizes un pārveidot tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija dod iespēju lietotājiem atbildēt uz sociālo tīklu komentāriem un pieminēšanas reizēm klientu atbalsta programmatūrā.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu $39/mēnesī/par kontu un "all-inclusive" plānā bez papildu samaksas.
Gorgias piedāvā Facebook integrāciju plānā par $60/mēnesī.
Twitter
Twitter integrācija ļauj iegūt visus komentārus un pieminēšanas reizes un pārveidot tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija dod iespēju lietotājiem atbldēt uz Twitter ierakstiem klientu atbalsta programmatūrā.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
Gorgias nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija ļauj iegūt visus komentārus un pieminēšanas reizes un pārveidot tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija dod iespēju lietotājiem atbldēt uz sociālo tīklu komentāriem un pieminēšanas reizēm klientu atbalsta programmatūrā.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju Palīdzības pieteikumu plānā par papildu samaksu $39/mēnesī/par kontu vai "all-inclusive" plānā bez papildu samaksas.
Gorgias piedāvā Instagram integrāciju plānā par $60/mēnesī.
Viber
Viber integrācija ļauj iegūt visus komentārus un pieminēšanas reizes un pārveidot tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija dod iespēju lietotājiem atbildēt uz sociālo tīklu komentāriem un pieminēšanas reizēm klientu atbalsta programmatūrā.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
Gorgias nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve satur svarīgu informāciju, tai skaitā, problēmu risināšanas vadlīnijas, biežāk uzdotos jautājumus un palīdzības rakstus.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi.
Gorgias nepiedāvā zināšanu bāzi.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vieta jūsu klientiem, kas atrodas jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
Gorgias nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un noteikumi
Darbplūsmas, kas ļauj automatizēt procesus, izvairoties no atkārtotu darbību veikšanas.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus Palīdzības pieteikumu plānā par $15/aģentam/mēnesī.
Gorgias piedāvā automatizāciju un noteikumus plānā par $60/mēnesī.
API
Funkciju kopums, las ļauj vairāk lietotnēm darboties kopā.
LiveAgent piedāvā API funkcijas Palīdzības pieteikumu planā par $15/aģentam/mēnesī.
Gorgias piedāvā API funkcijas plānā par $60/mēnesī.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj zvanītājiem navigēt telefona sistēmā pirms kontakta ar operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
Gorgias nepiedāvā IVR funkcijas.
Video zvani
Zvans ar video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā video zvanus.
Gorgias nepiedāvā video zvanus.
Neierobežota vēsturiskā informācija
Palīdzības pieteikumi netiek dzēsti vai tiem nebeidzas termiņš - jūs tos varat apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturisko informāciju Palīdzības pieteikumu plānā par $15/aģentam/mēnesī.
Gorgias piedāvā neierobežotu vēsturisko informāciju plānā par $60/mēnesī.
Neierobežots mājaslapu skaits
Jūs varat izmantot programmatūru neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Gorgias nepiedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Neerobežots čata pogu skaits
Jūs savā mājaslapā varat ievietot neierobežotu čata pogu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pog skaitu Palīdzības pieteikumu+čata plānā par $29/aģentam/mēnesī.
Gorgias piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu plānā par $60/mēnesī.
Neierobežots palīdzības pieteikumu un e-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu palīdzības pieteikumu un e-pastu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu palīdzības pieteikumu un e-pastu skaitu.
Gorgias nepiedāvā neierobežotu palīdzības pieteikumu un e-pastu skaitu.
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Iespēja ierakstīt izejošo vai ienākošo zvanu jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu.
Gorgias nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu.
Neierobežots 24/7 atbalsts
Iespēja saņemt klientu atbalstu visu diennakti bez pieprasījumu skaita ierobežojuma.
LiveAgent piedāvā neierobežotu diennakts atbalstu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/aģentam/mēnesī.
Gorgias piedāvā neierobežotu diennakts atbalstu plānā par $60/mēnesī.
Create self service portal in LiveAgent

Bezmaksas Gorgias migrācija

Ja vēlaties veikt atbalsta komandas datus, piemēram, iesūtnes, vēsturiskos datus, aģentu profilus, zināšanas bāzes un filtru datus uz LiveAgent, sazinieties ar mums jebkurā laikā.

Mūsu atbalsta komanda bezmaksas palīdzēs veikt datu migrāciju. Ja vēlaties, jūs varat atpūsties, kamēr mēs veiksim visu jūsu datu importēšanu jaunajā klientu atbalsta programmatūrā. ja vēlaties izmēģināt mūsu programmatūru bez maksas, jūs varat izmantot bezmaksas versiju. Lai to izdarītu, vienkārši spiediet uz šīs pogas.

Kādus datus var migrēt no Gorgias?

Personas

Veiciet administratoru, aģentu profilu un klientu profilu migrāciju.

Palīdzības pieteikumi

Veiciet palīdzības pieteikumu un to vēsturisko datu migrāciju.

Tagi

Veiciet tagu un nodaļu migrāciju.

Nodrošiniet labāko klientu apkalpošanu

Gorgias ir lieliska programmatūra, bet iespējams šis risinājums nav piemērots jums. Izmēģiniet atbalsta dienesta migrāciju uz LiveAgent un varbūt tieši šis būs piemērotākais risinājums jūsu atbalsta komandai.

LiveAgent jūsu klientu atbalsta komandai piedāvā uzticamus rīkus, daudz atbalsta kanālu, noderīgas funkcijas un dažādas integrācijas. Izmantojiet integrācijas iespējas ar Facebook, Instagram, Shopify, video zvanus, palīdzības pieteikumu vēsturi, reāllaika čata funkciju un zināšanu bāzi. Pievienojieties mūsu izcilajam klientu atbalstam un sāciet datu migrācijas projektu jau šodien!

get inspired

Ieguvumi no datu pārsūtīšanas uz LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Izcils atbalsts jūsu klientiem

Vienmēr pieejams 24/7 klientu atbalsts jauniem un esošiem klientiem

Web helpdesk icon

Visaptveroša klientu atbalsta programmatūra

Tiešsaistes rīki, funkcijas un integrācijas – viss efektīvam atbalsta komandas darbam.

Reports

Ienesīgums

Pārvērtiet ienākošos klientu zvanus jaunos ieņēmumos! Lielisks atbalsts nozīmē labāku pārdošanu!

Sandbox

Atbalsts vairākās valodās

Jūsu tiešsaistes atbalsta dienests būs pieejams jūsu un jūsu klientu valodā.

increase availability

Esat gatavs atbalsta dienesta migrācijai?

Izmēģiniet mūsu programmatūru vai bezmaksas datu migrāciju jau šodien! Pievienojieties LiveAgent laimīgo klientu kopienai!

Lai izmēģinātu bezmaksas izmēģinājuma versiju vai sazinātos ar mums par datu migrāciju, spiediet šo pogu.

Mūsu klientu atsauksmes

Migrācija no citām klientu atbalsta programmatūrām?

Veiciet bezmaksas datu migrāciju no visiem zemāk minētajiem atbalsta dienesta risinājumiem. Mums ir viss, kas jums nepieciešams!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Saistītie Raksti arGorgias migrācija
Atbildīgā un izturīga uzņēmējdarbība ir svarīga ekonomikas izaugsmei un sabiedrības labklājībai. Uzņēmējdarbības vadītājiem jāņem vērā ilgtermiņa ietekme uz vidi un sabiedrību, lai nodrošinātu ilgtspējīgu attīstību. Uzņēmumiem ir jābūt atbildīgiem par savu darbību un jāizmanto resursus efektīvi, lai radītu pozitīvas pārmaiņas.
--END OF TEXT

Marketing Summarization in LV:
Uzņēmējdarbības vadītājiem jāņem vērā ilgtermiņa ietekme uz vidi un sabiedrību, lai nodrošinātu ilgtspējīgu attīstību un radītu pozitīvas pārmaiņas.

Pārdošana

Atbildīgā un izturīga uzņēmējdarbība ir svarīga ekonomikas izaugsmei un sabiedrības labklājībai. Uzņēmējdarbības vadītājiem jāņem vērā ilgtermiņa ietekme uz vidi un sabiedrību, lai nodrošinātu ilgtspējīgu attīstību. Uzņēmumiem ir jābūt atbildīgiem par savu darbību un jāizmanto resursus efektīvi, lai radītu pozitīvas pārmaiņas. --END OF TEXT Marketing Summarization in LV: Uzņēmējdarbības vadītājiem jāņem vērā ilgtermiņa ietekme uz vidi un sabiedrību, lai nodrošinātu ilgtspējīgu attīstību un radītu pozitīvas pārmaiņas.

Uzziniet, kā iestatīt un izmantot atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā, lai motivētu aģentus un palielinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo klientu atbalsta efektivitāti un sasniegumu sajūtu aģentiem. Uzņēmums piedāvā arī citas klientu apkalpošanas programmatūras un integrācijas alternatīvas.

Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā

Uzziniet, kā iestatīt un izmantot atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā, lai motivētu aģentus un palielinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo klientu atbalsta efektivitāti un sasniegumu sajūtu aģentiem. Uzņēmums piedāvā arī citas klientu apkalpošanas programmatūras un integrācijas alternatīvas.

Vai vēlaties pārvietot datus no Gist uz citu risinājumu? Apskatiet LiveAgent un pārliecinieties par priekšrocībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien!

Pārejat no Gist uz LiveAgent?

Vai vēlaties pārvietot datus no Gist uz citu risinājumu? Apskatiet LiveAgent un pārliecinieties par priekšrocībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien!

Akademija - Zvanu Centra Aprikojums

Zvanu centra aprīkojums

Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra aprīkojumu, kas nepieciešams, lai vadītu plaukstošu zvanu centru, aicinām izlasīt mūsu izsmeļošo rakstu.

Palīdzības dienests ir pirmais solis, lai nodrošinātu spožu klientu apkalpošanu. Skatiet mūsu palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu, lai pārliecinātos, ka viss norit gludi.

Palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts

Lai izvairītos no tehnisko terminu pārmērīgas izmantošanas, runājot ar klientiem, izmantojiet tos tikai nepieciešamības gadījumā. Šādā veidā palīdzot klientam koncentrēties uz savu jautājumu. Aktīva klausīšanās ir svarīga un ietver attieksmi, pielāgošanos un uzmanību, kas palīdzēs aģentam uzklausīt un atrisināt klienta problēmas.

Personalizējiet LiveAgent web čata, kontaktēšanās vai atsauksmju logrīku valodu un sniedziet klientiem atbalstu dažādās valodās.

Valodām pielāgoti logrīki

LiveAgent offers customer communication management software that is adaptable to various languages with free trials available. Their software includes self-service and incoming call center features, as well as complaint management systems, buyer portals, and email management software. They also offer webinars, writing tests, and cost calculators, making them a valuable partner for businesses. The company emphasizes the need for businesses to maintain customer and employee satisfaction. LiveAgent delivers a demo and a free trial and have received a variety of awards and certificates. They also offer advanced language settings for their chat, contact, or feedback boxes to cater to multilingual support. Their Android app is also available for remote support management.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x