Pārcelieties no Extend uz LiveAgent?
Liveagent piedāvā bezmaksas paketi un vēl trīs izdevīgas paketes ar pielāgojamiem logrīkiem un vairāk nekā 40 atbalstītām valodām. Tas ir labs risinājums uzņēmumiem, kas vēlas palielināt savus ietaupījumus un ieguldījumu atdevi un sniegt pasaules līmeņa atbalstu saviem klientiem. Liveagent ir visvairāk apskatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra MVU 2019. un 2020.gadā. Migrējiet savus datus no Extend uz Liveagent jau šodien un izbaudiet daudzas priekšrocības.
LiveAgent tiek atzīts par lielisku rīku saziņai ar klientiem, piedāvājot efektīvu atbalstu un funkcionalitāti. Kompanijas un uzņēmumi visā pasaulē to izmanto, lai palielinātu klientu apmierinātību, pārdošanas apjomus un uzlabotu atbildes ātrumu. LiveAgent arī palīdz kategorizēt tiketus un statistiski izpētīt klientu vajadzības. To uzstādīšana ir ātra un viegla, un tā ir labāka par citiem tiešsaistes čata risinājumiem.
LiveAgent piedāvā funkcionalitāti, kas padara to par lielisku alternatīvu Zoho Desk. Tas ir populārs ar tiem, kas meklē e-pasta pārvaldes sistēmu, kas nodrošina tiešraides tērzēšanu un labas mobilo funkcijas. Lietotāji arī slavē LiveAgent stabilu darbību un lielo atbalsta komandu. Tomēr, Zoho Desk ir arī labs risinājums, kas piedāvā viegli saprotamu programmatūru un labi organizētas zināšanu bāzes.
Migrējat no Freshcaller uz LiveAgent?
Šajā tekstā tiek aprakstīta programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, kā piemēram, reāllaika čatu, atskaites un analīzes, pašapkalpošanās portālus, sociālo mediju integrāciju, pieteikumu un darba plūsmu pārvaldību, zvanu centra un e-pasta pārvaldību, kā arī veiktspējas un zināšanu bāzes pārvaldību. Salīdzinot ar citām programmatūrām, šī saņem augstus vērtējumus gan par lietošanas ērtumu, klientu servisu, kā arī vērtību. Cena aģentam mēnesī ir salīdzinoši zema, bet piedāvā arī brīdinājumus, eskalācijas, automātisku pārvirzīšanu un gaidīšanas rindu pārvaldību. Tiek piedāvāts arī veiktspējas mērījumi, lai sekotu līdzi savu vietnes apmeklētāju uzvedībai.
LiveAgent ir e-pasta plūsmas organizēšanas un tiešsaistes tērzēšanas rīks, kuru daudzi uzņēmumi priecājas izmantot. Cenas un veiktspējas attiecība, lietotāja draudzīgums, plašas funkcijas un lieliska atbalsta komanda ir galvenie iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent no citām atbalsta sistēmām, piemēram, ZenDesk. Integrācijas ar sociālajiem tīkliem un mobilo funkciju pakalpojumi ir arī ievērojami uzlaboti, padarot to par labu izvēli maziem uzņēmumiem.
Pārcelieties no Dashly uz LiveAgent?
LiveAgent piedāvā daudzus klienta atbalsta līdzekļus, piemēram, tiešsaistes čatu un zvanu centru. Tiešsaistes pašapkalpošanās portāls un pieteikumu apstrādes rīki ir pieejami arī dažādos tarifos. Salīdzinot ar konkurentu Dashly, LiveAgent ir vērsti uz lielāku funkcionalitāti un piedāvā vairāk pakalpojumu.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem