Jau šodien pārslēdzieties uz LiveAgent un ieraugiet, kas to padara par lielisku alternatīvu Hesk. LiveAgent ir pieteikumu apstrādes dienesta programmatūra, kas var apstrādāt daudzkanālu saziņu, tostarp e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos medijus un klientu portālu.
Tā papildināta ar daudziem līdzekļiem un integrācijām ar citiem programmatūras risinājumiem, lai palīdzētu izveidot vienmērīgas darbplūsmas. Lasiet vairāk par LiveAgent vai sāciet savu bezmaksas 14 dienu mēģinājumu jau šodien.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Funkcijas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte. | Hesk |
---|---|---|
Palīdzības pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un sistematizē klientu apkalpošanas pieprasījumus. | LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu. | Hesk piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu. |
Tiešsaistes čats
Reāllaika čata logrīks, ko varat izvietot jebkurā vietnē. | LiveAgent piedāvā tiešsaistes čatu. | Hesk nepiedāvā tiešsaistes čatu. |
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali. | LiveAgent piedāvā zvanu centru. | Hesk nepiedāvā zvanu centru. |
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam. | LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās portālu. | Hesk piedāvā pašapkalpošanās portālu. |
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju. | Hesk nepiedāvā Facebook integrāciju. |
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras. | LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju. | Hesk nepiedāvā Twitter integrāciju. |
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju. | Hesk nepiedāvā Instagram integrāciju. |
Viber
Viber integrācija, kas ievāc visus ziņojumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Viber integrāciju. | Hesk nepiedāvā Viber integrāciju. |
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem. | LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi. | Hesk piedāvā zināšanu bāzi. |
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas atrodas tieši Jūsu zināšanu bāzē. | LiveAgent piedāvā klientu forumu. | Hesk nepiedāvā klientu forumu. |
Automatizācija un noteikumi
Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus. | LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus. | Hesk nepiedāvā automatizāciju un noteikumus. |
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā. | LiveAgent piedāvā API funkcijas. | Hesk nepiedāvā API funkcijas. |
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā. | LiveAgent piedāvā IVR funkcijas. | Hesk nepiedāvā IVR funkcijas. |
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem. | LiveAgent piedāvā video zvanus. | Hesk nepiedāvā video zvanus. |
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā. | LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi. | Hesk piedāvā neierobežotu vēsturi. |
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam. | LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu opciju. | Hesk piedāvā neierobežotu vietņu opciju. |
Neierobežots tērzēšanas pogu skaits
Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu. | Hesk nepiedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu. |
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits
Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu skaitu vēstuļu / palīdzības pieteikumu. | Hesk piedāvā neierobežotu skaitu vēstuļu / palīdzības pieteikumu. |
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu. | Hesk nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu. |
Neierobežots atbalsts 24/7
Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt. | LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7. | Hesk nepiedāvā neierobežotu atbalstu 24/7 |
Pateicoties mūsu tiešsaistes čatam, klientu atbalsta vaicājumi tiek atrisināti ātrāk. Vienkārši izveidojiet pielāgotu logrīku vai izvēlieties kādu no mūsu čata pogu galerijas un ievietojiet to savā mājaslapā. Klienti var vienkārši noklikšķināt uz tās un uzsākt čatu ar palīdzības dienesta darbiniekiem. Tiešsaistes čats ir novērtēts kā viens no ātrākajiem tirgū.
Tas papildināts ar noderīgām funkcijām, piemēram, reāllaika rakstīšanas skatu vai proaktīviem čata uzaicinājumiem, lai palielinātu klientu piesaisti. Izmēģiniet to pats un ieraugiet, kā varat uzlabot savu klientu atbalstu.
Liveagent kārto pieteikumus un automātiski tos piešķir aģentiem, pateicoties iestatāmajiem automatizācijas nosacījumiem. Tas ir svarīgi, jo LiveAgent var izmantot visus svarīgos saziņas kanālus, ko izmanto jūsu klienti, un padarīt ienākošo saziņu par pieteikumiem.
Iegūstiet pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apstrādā visu svarīgo – e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanus, Viber zvanus un sociālos medijus – Facebook, Twitter un Instagram. Izmēģiniet to šodien un redziet, cik netraucēta ir pieredze.
Izveidojiet savu noderīgu pašapkalpošanās portālu pilnu ar atbilstošām piezīmēm, informatīviem rakstiem un dažādu jautājumu atrisināšanas paņēmieniem vai apmācību materiāliem. Mūsu klientu portāla funkcijas ļauj jums izmantot pielāgošanas zīmolam priekšrocības, lai tas atbilstu jūsu uzņēmuma stilam.
Zināšanu bāze ietver arī forumus, lai jūsu klienti varētu sniegt atbildes citiem cilvēkiem, kas cīnās ar tiem pašiem jautājumiem, vai vienkārši parunāt par dažādām funkcijām. To var izmantot arī, lai apkopotu klientu atsauksmes un redzētu, kā uzlabot savu biznesu.
Problēmas mēs risinām, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanus vai klientu portālu 24/7, lai mūsu klienti gūtu atelpu vai koncentrētos uz svarīgāko – palīdzēt saviem klientiem. Sazinieties ar mums ikreiz, kad jums kaut kas būs nepieciešams, un mēs darīsim visu iespējamo, lai jūs informētu vai palīdzētu.
Aplūkojiet mūsu sasniegumus vai tālāk sniegtos apskatus un noskaidrojiet, kāpēc mūsu klienti pāriet no dažādiem risinājumiem uz LiveAgent. Pievienojieties mums šodien un kļūstiet par apmierinātu klientu.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
MeklējatSmartsupp alternatīvu?
LiveAgent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, kas atbalsta 43 dažādās valodās. Tas piedāvā izdevīgu cenu un integrāciju ar citiem rīkiem.
Meklējiet alternatīvu osTicket?
Liveagent piedāvā uzticamu klientu apkalpošanas programmatūru ar bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, nodrošinot labāku darbplūsmu un reklāmguvumu.
Vai meklējat Verloop alternatīvu?
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ieguvusi pirmo vietu kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā, izceļoties ar zemām cenām, labu atbalstu un integrācijas iespējām. To izmanto, lai palielinātu klientu apmierinātību un uzlabotu konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku.
Vai meklējat Olark alternatīvu?
LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs, kas nodrošina ātru un uzticamu klientu atbalstu.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem