Meklējat Alternatīvu Hesk?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Hesk alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Jau šodien pārslēdzieties uz LiveAgent un ieraugiet, kas to padara par lielisku alternatīvu Hesk. LiveAgent ir pieteikumu apstrādes dienesta programmatūra, kas var apstrādāt daudzkanālu saziņu, tostarp e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos medijus un klientu portālu.

Tā papildināta ar daudziem līdzekļiem un integrācijām ar citiem programmatūras risinājumiem, lai palīdzētu izveidot vienmērīgas darbplūsmas. Lasiet vairāk par LiveAgent vai sāciet savu bezmaksas 14 dienu mēģinājumu jau šodien.

  • Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra? - Products - Liveagent - Reviews
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra? - Accounting Software AI Video Generation AI Writer Appointment Scheduling Software Behavior Analytics Tool Business Management Software Cloud Storage Services Content Marketing CRM Customer Portal Software Data Integration Software Electronic Signature Email Finder Email Marketing Software Email Tracking Software Form Builder Graphic Design Software Help Desk Landing Page Builder Lead Enrichment Lifetime Deal Platform Live Chat Loyalty Program Software Marketing Automation Meeting Transcription Software Mind Mapping Software Online Course Platform Password Management Software Podcast Hosting Popup Builder Project Management Software Push-to-talk Refer
  • Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Hesk un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent Hesk
Palīdzības pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un sistematizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu.
Hesk piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu.
Tiešsaistes čats
Reāllaika čata logrīks, ko varat izvietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā tiešsaistes čatu.
Hesk nepiedāvā tiešsaistes čatu.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā zvanu centru.
Hesk nepiedāvā zvanu centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Hesk piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
Hesk nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
Hesk nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
Hesk nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas ievāc visus ziņojumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
Hesk nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi.
Hesk piedāvā zināšanu bāzi.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas atrodas tieši Jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
Hesk nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un noteikumi
Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus.
Hesk nepiedāvā automatizāciju un noteikumus.
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
Hesk nepiedāvā API funkcijas.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
Hesk nepiedāvā IVR funkcijas.
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā video zvanus.
Hesk nepiedāvā video zvanus.
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
Hesk piedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu opciju.
Hesk piedāvā neierobežotu vietņu opciju.
Neierobežots tērzēšanas pogu skaits
Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
Hesk nepiedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits
Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu skaitu vēstuļu / palīdzības pieteikumu.
Hesk piedāvā neierobežotu skaitu vēstuļu / palīdzības pieteikumu.
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Hesk nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Neierobežots atbalsts 24/7
Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt.
LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
Hesk nepiedāvā neierobežotu atbalstu 24/7
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Iegūstiet ātru reāllaika čata logrīku savā vietnē

Pateicoties mūsu tiešsaistes čatam, klientu atbalsta vaicājumi tiek atrisināti ātrāk. Vienkārši izveidojiet pielāgotu logrīku vai izvēlieties kādu no mūsu čata pogu galerijas un ievietojiet to savā mājaslapā. Klienti var vienkārši noklikšķināt uz tās un uzsākt čatu ar palīdzības dienesta darbiniekiem. Tiešsaistes čats ir novērtēts kā viens no ātrākajiem tirgū.

Tas papildināts ar noderīgām funkcijām, piemēram, reāllaika rakstīšanas skatu vai proaktīviem čata uzaicinājumiem, lai palielinātu klientu piesaisti. Izmēģiniet to pats un ieraugiet, kā varat uzlabot savu klientu atbalstu.

Izmēģiniet mūsu reāllaika čata programmatūru

Vienkārša palīdzības pieteikumu pārvaldība

Liveagent kārto pieteikumus un automātiski tos piešķir aģentiem, pateicoties iestatāmajiem automatizācijas nosacījumiem. Tas ir svarīgi, jo LiveAgent var izmantot visus svarīgos saziņas kanālus, ko izmanto jūsu klienti, un padarīt ienākošo saziņu par pieteikumiem.

Iegūstiet pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apstrādā visu svarīgo – e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanus, Viber zvanus un sociālos medijusFacebook, Twitter un Instagram. Izmēģiniet to šodien un redziet, cik netraucēta ir pieredze.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Daudzkanālu saziņas funkcijas vienuviet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Zināšanu bāze ar pielāgojamu zīmolu

Izveidojiet savu noderīgu pašapkalpošanās portālu pilnu ar atbilstošām piezīmēm, informatīviem rakstiem un dažādu jautājumu atrisināšanas paņēmieniem vai apmācību materiāliem. Mūsu klientu portāla funkcijas ļauj jums izmantot pielāgošanas zīmolam priekšrocības, lai tas atbilstu jūsu uzņēmuma stilam.

Zināšanu bāze ietver arī forumus, lai jūsu klienti varētu sniegt atbildes citiem cilvēkiem, kas cīnās ar tiem pašiem jautājumiem, vai vienkārši parunāt par dažādām funkcijām. To var izmantot arī, lai apkopotu klientu atsauksmes un redzētu, kā uzlabot savu biznesu.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu, izmantojot mūsu zināšanu bāzi

Mūsu lieliskais klientu apkalpošanas dienests rūpējas par Jums

Problēmas mēs risinām, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanus vai klientu portālu 24/7, lai mūsu klienti gūtu atelpu vai koncentrētos uz svarīgāko – palīdzēt saviem klientiem. Sazinieties ar mums ikreiz, kad jums kaut kas būs nepieciešams, un mēs darīsim visu iespējamo, lai jūs informētu vai palīdzētu.

Aplūkojiet mūsu sasniegumus vai tālāk sniegtos apskatus un noskaidrojiet, kāpēc mūsu klienti pāriet no dažādiem risinājumiem uz LiveAgent. Pievienojieties mums šodien un kļūstiet par apmierinātu klientu.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Ietaupiet ar LiveAgent

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Vai esat gatavs pāriet uz mūsu palīdzības dienesta programmatūru?

Izmēģiniet mūsu piedāvātos pakalpojumus un sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien. Jums nav jāsniedz kredītkartes informācija un nav jāuzņemas nekādas saistības. Vispirms noskatieties mūsu apskates video, lai uzzinātu, ko vēl spēj LiveAgent, vai izlasiet vairāk par LiveAgent mūsu vietnē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kāda ir laba Hesk alternatīva?

LiveAgent ir lieliska Hesk alternatīva, jo tā nodrošina daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, ātru čata logrīku un pārsteidzošu klientu atbalstu.

Kādas ir priekšrocības, pārejot no Hesk uz LiveAgent?

Daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēma, kas var apstrādāt e-pastus, tērzēšanu, zvanus, klientu portālu, Viber un sociālo mediju - Facebook, Twitter un Instagram. LiveAgent ir arī izdevīgas cenas un lielisks klientu atbalsts, kas ir gatavs Jums sniegt palīdzību jebkurā jautājumā.

Vai LiveAgent ir ātrs tiešsaistes čats?

LiveAgent čata logrīka ātrums ir 2,5 sekundes, padarot to par vienu no ātrākajiem čata logrīkiem, kas pieejami palīdzības dienesta programmatūrā.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju