Pārejiet no Outlook?

Vai vēlaties pacelt klientu atbalsta dienestu uz nākamo līmeni? Atvadieties no koplietotās iesūtnes un pārvietojiet savus datus no programmas Outlook. Apvienojiet savus e-pasta kontus ar LiveAgent, lai labāk sekotu līdzi klientu pieprasījumiem, tos ātrāk atrisinātu un palielinātu klientu apmierinātību.

LiveAgent ir galvenā helpdesk programmatūra ar vairākiem rīkiem, funkcijām, integrācijām un atbalstu, lai palīdzētu Jums nodrošināt vislabāko klientu atbalstu no viena informācijas paneļa. Lasiet un uzziniet vairāk vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma periodu jau šodien.

Priekšrocības pārejot uz LiveAgent

Tiketinga sistēma

Tiketinga sistēma organizē visu Jūsu saziņu pēc dažādiem svarīgiem standartiem

Vairāk komunikācijas rīku

E-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, zināšanu bāze vai pat sociālo mediju atbalsts

Diennakts atbalsts

Mēs vienmēr būsim gatavi, kad Jums būs nepieciešama informācija vai jārisina kāda problēma

Pārej no Outlook bezmaksas

Pāreja uz LiveAgent nenozīmē, ka Jums ir jāatbrīvojas no sava Microsoft Outlook konta. Datu migrēšana nozīmē e-pasta konta integrēšanu LiveAgent un datu pārsūtīšanu, lai Jūs varētu labāk sekot līdzi.

Ja Jūs neesat pārliecināts, kā visus savus datus pārnest no Outlook uz LiveAgent, pēc jauna konta izveidošanas sazinieties ar mums, un mēs ar prieku palīdzēsim Jums izņemt vai pārnest Jūsu datus. Datu parnešanas process ir drošs, tāpēc Jums nav jāuztraucas par datu pazušanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma periodu un informējiet mūs, kad esat gatavs sākt datu pārnešanas procesu.

Kādus datus ir iespējams pārnest?

Kontakti

Pārnesiet savu kotaktu sarakstu uz LiveAgent

E-pasti

E-pastus un jebkuru citu komunikācijas veidu no Outlook

Tagi

Ir iespējams arī pārvietot tagus

Atsauksmes

Pārvietojiet atsauksmes

Vairāk rīku labākam helpdesk

Jūsu e-pasts var kļūt par organizētu tiketu sistēmu, kurā Jūs varat labāk sekot līdzi klientu pieprasījumiem, atzīmēt problēmas kā atrisinātas un vienkārši labāk pārvaldīt savu helpdesk. E-pasts ir tikai sākums.

Mūsu tiketinga sistēmā ir arī citi rīki. Mēs runājam par ātrāko tiešsaistes čata logrīku jūsu vietnei, zvanu centru, zināšanu bāzi vai pat sociālo mediju atbalstu. Pievienojiet savu Facebook Messenger, Twitter, Instagram vai Viber. Pārklājiet svarīgos kanālus , kurus klienti visā pasaulē izmanto visvairāk, un sekojiet tiem līdzi vienā informācijas panelī. Jūs pat varat uzlabot savu darbplūsmu, izmantojot vairāk integrāciju un izmantot dažādas funkcijas .

liveagent tools

Apskatiet mūdu rīkjoslu

LiveAgent - How to choose the right knowledge base tool?

Mēs esam šeit, lai tev palīdzētu

Mēs saprotam, cik svarīgi ir sniegt lielisku klientu atbalstu. Tāpēc mēs darām visu iespējamo, lai palīdzētu klientiem, kad tas nepieciešams. LiveAgent piedāvā diennakts klientu atbalstu.

Nodrošiniet lielisku atbalstu ar lielu atbalstu aiz muguras. Sazinieties ar mums, kad Jums nepieciešama informācija, kad Jums jāatrisina problēma vai ja vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent izmantošanu. Jūs varat sazināties ar mums jebkurā laikā un vietā, kur vien vēlaties caur e-pastu, zināšanu bāzi, zvanu centru, sociālajiem medijiem vai tiešsaistes čatu. Vai vēlaties saņemt lielisku atbalstu jaunajā helpdesk programmatūrā? Noklikšķiniet uz tālāk redzamās pogas.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Ko par mums saka mūsu klienti

Parvietojiet vairāk kā e-pastu ?

Pārvietojiet savus datus no jebkura zemāk uzskaitītā programmatūras nodrošinātājiem bez maksas. Pārslēdzieties jau šodien. Mēs esam par visu parūpējušies.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Saistītie Raksti arPāriešana no Outlook
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus pakalpojumus. Uzņēmumi var izveidot SLA līmeņus, lai prioritizētu atbildes, nodrošinātu pakalpojumu kvalitāti un uzlabotu klientu apmierinātību.

Kā iestatīt SLA LiveAgent sistēmā

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus pakalpojumus. Uzņēmumi var izveidot SLA līmeņus, lai prioritizētu atbildes, nodrošinātu pakalpojumu kvalitāti un uzlabotu klientu apmierinātību.

Tiešsaistes čats ļauj uzņēmumiem sniegt tūlītēju atbalstu klientiem un pārvaldīt vairākas sarunas vienlaikus, uzlabojot klientu apkalpošanu un uzņēmuma veiktspēju. Tas arī palīdz uzlabot pakalpojumu kvalitāti un klientu apmierinātību.

Ieguvumi no Tiešsaistes Čata un Kā Tos Izmantot

Tiešsaistes čats ļauj uzņēmumiem sniegt tūlītēju atbalstu klientiem un pārvaldīt vairākas sarunas vienlaikus, uzlabojot klientu apkalpošanu un uzņēmuma veiktspēju. Tas arī palīdz uzlabot pakalpojumu kvalitāti un klientu apmierinātību.

Partneru programma Sadarbība Ar Mums Impressum Uzņēmums Par mums Balvas un Sertifikāti VoIP partneri. Populāri Klientu apkalpošanas programmatūra, Ienākošo zvanu centra programmatūra, E-pasta pārvaldības programmatūra. Atvērt bezmaksas kontu un izmantot iepriekšdefinētās atbildes, lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi.

Kā darīt: Iepriekšdefinētas atbildes LiveAgent sistēmā

Partneru programma Sadarbība Ar Mums Impressum Uzņēmums Par mums Balvas un Sertifikāti VoIP partneri. Populāri Klientu apkalpošanas programmatūra, Ienākošo zvanu centra programmatūra, E-pasta pārvaldības programmatūra. Atvērt bezmaksas kontu un izmantot iepriekšdefinētās atbildes, lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi.

LiveAgent piedāvā plašu klientu atbalsta programmatūru, ieskaitot IVR un atzvana funkcijas, kas efektīvi pārvalda klientu atbalstu, samazina gaidīšanas laiku un uzlabo klientu apmierinātību. Videopamācības palīdz uzņēmumiem pilnībā izprast šo funkciju potenciālu. Uzsāc bezmaksas izmēģinājumu un pieteikties uz individuālu demonstrāciju.

IVR un ATZVANA FUNKCIJAS DEMONSTRĀCIJA

LiveAgent piedāvā plašu klientu atbalsta programmatūru, ieskaitot IVR un atzvana funkcijas, kas efektīvi pārvalda klientu atbalstu, samazina gaidīšanas laiku un uzlabo klientu apmierinātību. Videopamācības palīdz uzņēmumiem pilnībā izprast šo funkciju potenciālu. Uzsāc bezmaksas izmēģinājumu un pieteikties uz individuālu demonstrāciju.

Iedarbiniet projektu pārvaldību, izmantojot LiveAgent projektu vadības iespējas un integrāciju. Plānojiet uzdevumus un vadiet aģentus un nodaļas.

Projektu vadība

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmumam ir partneru programma, akadēmija, emuārs, glosārijs, tīmekļa semināri, rakstīšanas tests un izmaksu kalkulators. LiveAgent ir ieguvis balvas un sertifikātus, un piedāvā datu migrāciju, atbalsta portālu, sistēmas statusu un piedāvājuma pieprasījumu. Uzņēmums ir partnerībā ar VoIP partneriem. Pārdošanas kontakti ir ielasīti. Quality Unit, LLC ir izveidojis LiveAgent.

Pārvērtiet vairāk tīmekļa vietnes skatītājus par maksājošiem klientiem ar LiveAgent e-komercijas palīdzību. Mūsu tiešsaistes čata logrīks ir vienkārši lietojams un sniedz labus rezultātus.

E-komercija

LiveAgent ir lietotne, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesu. Tā piedāvā integrācijas ar daudzām citām programmatūrām, kā arī uzņēmumu datu migrāciju. LiveAgent piedāvājuma pieprasījums un bezmaksas trials. Tajā ir arī dažādi funkciju uzlabojumi, tādi kā uzņēmuma portāls un VoIP partneru programma. Tās sociālie tīkli un emuārs nodrošina pieredzes un zināšanu kopīgošanu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x