Pārejiet no Outlook?

Vai vēlaties pacelt klientu atbalsta dienestu uz nākamo līmeni? Atvadieties no koplietotās iesūtnes un pārvietojiet savus datus no programmas Outlook. Apvienojiet savus e-pasta kontus ar LiveAgent, lai labāk sekotu līdzi klientu pieprasījumiem, tos ātrāk atrisinātu un palielinātu klientu apmierinātību.

LiveAgent ir galvenā helpdesk programmatūra ar vairākiem rīkiem, funkcijām, integrācijām un atbalstu, lai palīdzētu Jums nodrošināt vislabāko klientu atbalstu no viena informācijas paneļa. Lasiet un uzziniet vairāk vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma periodu jau šodien.

Priekšrocības pārejot uz LiveAgent

Tiketinga sistēma

Tiketinga sistēma organizē visu Jūsu saziņu pēc dažādiem svarīgiem standartiem

Vairāk komunikācijas rīku

E-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, zināšanu bāze vai pat sociālo mediju atbalsts

Diennakts atbalsts

Mēs vienmēr būsim gatavi, kad Jums būs nepieciešama informācija vai jārisina kāda problēma

Pārej no Outlook bezmaksas

Pāreja uz LiveAgent nenozīmē, ka Jums ir jāatbrīvojas no sava Microsoft Outlook konta. Datu migrēšana nozīmē e-pasta konta integrēšanu LiveAgent un datu pārsūtīšanu, lai Jūs varētu labāk sekot līdzi.

Ja Jūs neesat pārliecināts, kā visus savus datus pārnest no Outlook uz LiveAgent, pēc jauna konta izveidošanas sazinieties ar mums, un mēs ar prieku palīdzēsim Jums izņemt vai pārnest Jūsu datus. Datu parnešanas process ir drošs, tāpēc Jums nav jāuztraucas par datu pazušanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma periodu un informējiet mūs, kad esat gatavs sākt datu pārnešanas procesu.

Kādus datus ir iespējams pārnest?

Kontakti

Pārnesiet savu kotaktu sarakstu uz LiveAgent

E-pasti

E-pastus un jebkuru citu komunikācijas veidu no Outlook

Tagi

Ir iespējams arī pārvietot tagus

Atsauksmes

Pārvietojiet atsauksmes

Vairāk rīku labākam helpdesk

Jūsu e-pasts var kļūt par organizētu tiketu sistēmu, kurā Jūs varat labāk sekot līdzi klientu pieprasījumiem, atzīmēt problēmas kā atrisinātas un vienkārši labāk pārvaldīt savu helpdesk. E-pasts ir tikai sākums.

Mūsu tiketinga sistēmā ir arī citi rīki. Mēs runājam par ātrāko tiešsaistes čata logrīku jūsu vietnei, zvanu centru, zināšanu bāzi vai pat sociālo mediju atbalstu. Pievienojiet savu Facebook Messenger, Twitter, Instagram vai Viber. Pārklājiet svarīgos kanālus , kurus klienti visā pasaulē izmanto visvairāk, un sekojiet tiem līdzi vienā informācijas panelī. Jūs pat varat uzlabot savu darbplūsmu, izmantojot vairāk integrāciju un izmantot dažādas funkcijas .

liveagent tools

Apskatiet mūdu rīkjoslu

LiveAgent - How to choose the right knowledge base tool?

Mēs esam šeit, lai tev palīdzētu

Mēs saprotam, cik svarīgi ir sniegt lielisku klientu atbalstu. Tāpēc mēs darām visu iespējamo, lai palīdzētu klientiem, kad tas nepieciešams. LiveAgent piedāvā diennakts klientu atbalstu.

Nodrošiniet lielisku atbalstu ar lielu atbalstu aiz muguras. Sazinieties ar mums, kad Jums nepieciešama informācija, kad Jums jāatrisina problēma vai ja vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent izmantošanu. Jūs varat sazināties ar mums jebkurā laikā un vietā, kur vien vēlaties caur e-pastu, zināšanu bāzi, zvanu centru, sociālajiem medijiem vai tiešsaistes čatu. Vai vēlaties saņemt lielisku atbalstu jaunajā helpdesk programmatūrā? Noklikšķiniet uz tālāk redzamās pogas.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Ko par mums saka mūsu klienti

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arPāriešana no Outlook
Liveagent atbalsta daudzas integrācijas, lai atvieglotu darbplūsmu. Pievienojiet tik daudz programmu, cik nepieciešams, un paveiciet visu, izmantojot LiveAgent informācijas paneli.

Integrācija

Integrējiet savu vietni ar dažādām lietojumprogrammām, lai uzlabotu savu biznesu un veicinātu efektivitāti. LiveAgent nodrošina daudzus spraudņus un integrācijas iespējas klientu apkalpošanai.

LiveAgent ir lieliska alternatīva, ja vēlaties iegūt vairāk iespēju saziņai ar klientiem. Pārejiet no CallPage uz LiveAgent jau tūlīt!

Meklējat alternatīvu CallPage?

LiveAgent ir ātrs un efektīvs tērzēšanas logrīks, kas nodrošina ātru un uzticamu klientu atbalstu. Tam ir pielāgojamas funkcijas un daudzvalodu atbalsts.

LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.

Meklējat alternatīvu Customerly?

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.

Vai vēlaties pāriet no Olarka uz LiveAgent? Pievienojieties tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un O2, nodrošinot pasaules līmeņa atbalstu.

Pārejat no Olark?

LiveAgent ir iespējams vislabākais rīks klientu saziņai. Tas atvieglo komunikāciju un palielina klientu apmierinātību.

Paaugstiniet palīdzības dienesta līmeni, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus, zvanu centru un zināšanu bāzi vienā programmatūrā.

Meklējat alternatīvu Lucep?

Izmantojot LiveAgent programmatūru, klienti var sazināties ar uzņēmumu caur dažādiem kanāliem, piemēram, e-pastu, tērzēšanu un sociālajiem medijiem, vienlaikus atvieglodami darba plūsmu. Programmatūra piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākus kanālus vienā saskarnē. Pārejiet no Chaport uz LiveAgent un iegūstiet priekšrocības savam biznesam.

Pārejat no Chaport uz LiveAgent?

Izvēlieties vienu no LiveAgent tarifu plāniem. 24/7 klientu atbalsts, 175 funkcijas, 40 integrācijas. Palieliniet savus ietaupījumus ar LiveAgent.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju