Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Atjaunošanas e-pasta sagataves

Atjaunošanas e-pasta sagataves

Jūsu pašreizējās klientu bāzes saglabāšana un klientu ilgtermiņa attiecību uzturēšana nekad nav bijusi būtiskāka uzņēmumiem, it īpaši tiem, kuru biznesa modeļi ir balstīti uz abonēšanu un ikmēneša regulārajiem ienākumiem. Labi uzrakstīti un plānveidā nosūtīti atjaunošanas atgādinājuma e-pasti var lielā mērā piesaistīt esošos klientus, mudinot tos pieturēties pie jūsu zīmola, uzlabojot noturību un samazinot klientu neapmierinātību. Šajā rakstā ir sniegtas 10 atjaunošanas e-pasta sagataves, kuras var izmantot, veidojot savas atjaunošanas e-pasta kampaņas.

PMI atjaunošanas e-pasta sagatave

Kas ir atjaunošanas e-pasti?

Atjaunošanas e-pasti ir automatizētas ziņas, kas tiek izsūtītas esošajiem klientiem, lai atgādinātu, ka dalības vai abonementa derīguma termiņš beidzas, un aicinātu tos rīkoties. Šāda veida e-pasta ziņojumus parasti izmanto uz abonēšanu balstītiem pakalpojumiem, kā arī produktiem ar periodiskiem maksājumiem.

Atjaunošanas e-pasti vislabāk darbojas, ja tie tiek nosūtīti kā daļa no plašākām kampaņām. Parasti atjaunošanas atgādinājuma e-pastu sērijā var iekļaut vienu vai vairākus e-pastus pirms abonementa beigām, e-pastu derīguma termiņa beigšanās dienā un papildu e-pastu pēc dalības termiņa beigām, lai mudinātu lietotājus atkal to atjaunot.

Blizzard atjaunošanas e-pasta sagatave

Atjaunošanas e-pasta temata rindiņu piemēri

  • [Vārds], jūs neatjaunojāt savu dalību , bet vēl nav par vēlu!
  • Drīzumā beigsies jūsu [Uzņēmums] Pro konta termiņš
  • [Vārds], jūsu dalības termiņš drīz beigsies!
  • Jūsu pieeja [Produkts/pakalpojums] beidzas pēc 15 dienām
  • Jūsu [Produkta/pakalpojuma] konts šonedēļ tiks atjaunots
  • Oi, Jūsu dalības termiņš beidzas!
  • 1 nedēļa pirms jūsu Abonements beigsies
  • 5 Dienas pirms Automātiskās Atjaunošanas
  • Jūsu kontā atlikušas tikai vēl 3 dienas
  • Atjaunojiet savu [Uzņēmums] dalību un ietaupiet 10%!
  • Atjaunojiet tūlīt – īpašais piedāvājums Jums beidzas šovakar!
  • Atjaunojiet tūlīt un saņemiet vienu mēnesi bez maksas
  • 30% ATLAIDE no regulārās cenas, ja atjaunojat tūlīt
  • Vēl viens ieguvumu pilns gads varētu būt Jūsu
  • Pēdējais Uzaicinājums Jūsu Dalības Atjaunošanai
  • [Vārds], nezaudējiet to, kas jums vērtīgs!
  • [Vārds], mēs labprāt jūs redzētu atpakaļ!
  • Paldies [Vārds] par visiem labajiem gadiem kopā!

10 atjaunošanas e-pastu sagataves

Agrais dalības atjaunošanas atgādinājuma e-pasts (90 dienas pirms atjaunošanas datuma)

Dalības termiņa drīzu beigu atgādinājuma e-pasts (15 dienas pirms atjaunošanas datuma)

Pēdējā atgādinājuma dalības atjaunošanai e-pasts (24 stundas pirms atjaunošanas datuma)

Dalības derīguma termiņa beigu dienas e-pasts

Uz ieguvumiem vērsts atjaunošanas atgādinājuma e-pasts

Īpašais atjaunošanas piedāvājuma e-pasts

Sekošanas e-pasts pēc dalības termiņa beigām

B2B abonementa atjaunošanas atgādinājuma e-pasts

B2B automatizēts atjaunošanas atgādinājuma e-pasts

B2B abonementa termiņa beigu sekošanas e-pasts

Atjaunošanas e-pasts — Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir atjaunošanas atgādinājums?

Atjaunošanas atgādinājums ir e-pasts, kas nosūtīts aptuveni 30 dienas pirms pakalpojuma termiņa beigām. Tas tiek nosūtīts ikvienam, kam ir LiveAgent konts un tas ir jāatjauno.

Kā veicināt dalības atjaunošanu?

Ja vēlaties mudināt savus dalībniekus atjaunot dalību, varat sākt ar dalības atjaunošanas atlaides piedāvāšanu. Tas var būt lielisks grūdiens dalībniekam spert pēdējo soli un pabeigt procesu.

Kā rakstīt dalības atjaunošanas vēstuli?

Dalības atjaunošanas vēstulē vispirms jāpateicas klientiem par dalību un jājautā, vai viņi vēlas atjaunot dalību vēl vienu gadu? Paskaidrojiet, ka viņu abonementa derīguma termiņš drīz beigsies un ka jums ir nepieciešama to atjaunošana nākamo divu nedēļu laikā, vai arī jums būs jāatceļ viņu abonements.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir atjaunošanas atgādinājums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atjaunošanas atgādinājums ir e-pasts, kas nosūtīts aptuveni 30 dienas pirms servisa termiņa beigām. To sūta visiem, kam ir LiveAgent konts un to nepieciešams atjaunot.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā veicināt dalības atjaunošanu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja vēlaties pamudināt savus dalībniekus atjaunot dalību, varat sākt ar dalības atjaunošanas atlaides piedāvāšanu. Tas var būt lielisks grūdiens dalībniekam spert pēdējo soli un pabeigt procesu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzrakstīt dalības atjaunošanas vēstuli?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dalības atjaunošanas vēstulē vispirms jāpateicas klientiem par dalību un jājautā, vai viņi vēlas atjaunot dalību vēl vienu gadu. Paskaidrojiet, ka viņu abonementa derīguma termiņš drīz beigsies un ka jums ir nepieciešama tā atjaunošana nākamo divu nedēļu laikā, vai arī jums būs jāatceļ viņu abonements.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju