QoS VoIP

Pakalpojumu kvalitāte (QoS) ir viens no spēcīgākajiem VoIP zvanu kvalitātes uzlabošanas veidiem. Uzziniet, kā šī tehnoloģija darbojas un kā tā padara VoIP zvanus uzticamākus.

Kas ir QoS VoIP?

Termins QoS VoIP nozīmē “balss pakalpojumu kvalitāte, izmantojot IP”. QoS tika radīta, lai atrisinātu bieži sastopamās problēmas saistībā ar VoIP. Dažreiz interneta joslas platums var būt ierobežots, ja arī citas personas jūsu uzņēmumā vai mājās izmanto internetu. Ja jūsu VoIP zvans konkurē ar citiem interneta lietotājiem, jūsu zvans var tikt traucēts un var būt vispārējs balss kvalitātes pazeminājums. Izmantojot pakalpojumu kvalitātes tehnoloģiju, var samazināt džiteri un optimizēt joslas platumu.

Vai VoIP darbībai nepieciešams QoS?

Vispārīgi runājot, lai veiktu VoIP zvanus QoS nav nepieciešams. VoIP QoS ir veids, kā uzlabot balss kvalitāti līdz pieņemamam līmenim. Bez šīs tehnoloģijas jūsu zvanam var rasties problēmas pakešu zuduma dēļ, īpaši, ja citi lietotāji izmanto video konferences. Runājot VoIP zvana laikā, jūsu saruna tiek pārvērsta digitālajā informācijā un ātri pārraidīta kā “VoIP pakešu” sērija. Ja dažas no šīm VoIP paketēm tiek zaudētas sakaru laikā starp ierīcēm, jūsu zvana kvalitāte var ciest.

Ja vēlaties atstāt labu iespaidu uz klientiem, kuri zvana uz jūsu filiālēm un galveno biroju, VoIP QoS tehnoloģija ir lieliska izvēle.

QoS prasības VoIP zvaniem

Augstas kvalitātes tālruņa zvanu veikšana, izmantojot VoIP tīklu, ir saprātīga izvēle. Ir dažas prasības efektīvai QoS VoIP izmantošanai.

  • Pakalpojumu sniedzēja atbalsts. Vaicājiet savam VoIP sniedzējam, vai tas piedāvā QoS tālruņa zvaniem. Ja pakalpojumu sniedzējs nepiedāvā QoS, iespējams, jāizmanto cits pakalpojumu sniedzējs.
  • Joslas platuma prasības. QoS optimizē VoIP datplūsmu visā interneta savienojumā. Ja interneta savienojumam ir minimāls joslas platums, QoS var daudz nepalīdzēt. Kā vadlīnijas Federālā Sakaru Komisija (FCC) ASV sniedz minimālo joslas platuma ieteikumu: 25 megabiti sekundē un augšupielādes ātrums 3 megabiti sekundē. Ja jūsu mājsaimniecībā vai uzņēmumā ir vairāki cilvēki, vislabāk ir iegādāties maksimālo joslas platumu, ko varat atļauties.
  • Pārbaudiet savu interneta maršrutētāju. Pārbaudiet maršrutētāja iestatījumus, lai uzzinātu, vai tas ir gatavs VoIP QoS. Piemēram, maršrutētājam var būt joslas platuma pārvaldības ierobežojumi. Šie iestatījumi var būt jāmaina, lai atbalstītu QoS.

VoIP QoS iestatīšana

Tiklīdz esat izmantojis VoIP testa rīku, lai pārbaudītu pakalpojumu, veiciet tālāk norādītos soļus, lai iestatītu QoS savam VoIP tālrunim. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tādu problēmu risināšanai kā tīkla džiteris un slikta balss kvalitāte var būt nepieciešami daži eksperimenti. Ja nepieciešama papildu palīdzība, apsveriet iespēju sazināties ar sava VoIP pakalpojumu sniedzēja tīkla inženieriem.

  • Pārbaudiet joslas platuma ierobežojumus. Maršrutētājam vai interneta pakalpojumu sniedzējam, iespējams, ir joslas platuma ierobežojumi. Tīkla inženieri izmanto šos ierobežojumus, lai nodrošinātu, ka visi lietotāji var efektīvi izmantot internetu neatkarīgi no tā, vai viņi izmanto mobilās ierīces vai datorus.
  • Apspriediet joslas platuma ekonomijas metodes. Lūdziet citiem lietotājiem savā uzņēmumā vai mājās samazināt straumēšanas pakalpojumu un spēļu izmantošanu darba laikā. Jau šīs izmaiņas vien palielinās jūsu balss zvanu kvalitāti līdz pieņemamam līmenim daudzos gadījumos.
  • Izmantojiet prioritātes rindu. Lai balss zvani sasniegtu vai pārsniegtu pieņemamu kvalitātes līmeni, pārbaudiet “prioritāšu rindas” iestatījumu. Šī iespēja nozīmē, ka balss zvaniem tiks piešķirta prioritāte, lai jūs varētu maksimāli izmantot joslas platuma ierobežojumus.

Vai QoS palēnina internetu?

Daži cilvēki ir nobažījušies par QoS tehnoloģijas izmantošanu, jo tā ietekmē citus cilvēkus. Lai izprastu šīs bažas, aplūkosim piemēru.

FCC nosaka efektīvo minimālo joslas platuma standartu kā 25 megabiti lejupielādei un 3 megabiti augšupielādei kā atbilstošu minimālo joslas platumu.

Ookla interneta ātruma tests

Jūsu situācija var būt citāda. Piemēram, filiāles, kurās, iespējams, vienlaikus darbojas vairākas mobilās ierīces, video konferences un balss zvani. Šajā gadījumā ir lielāka iespēja, ka notiks joslas platuma ierobežojumi. Tomēr biznesa apstākļos slikta balss kvalitāte sarunās ar klientiem nav pieņemama. Tāpēc ir vērts izmantot pakalpojumu kvalitātes (QoS) iestatījumus, lai balss datu plūsmai būtu atsevišķs joslas platums.

Pirms ieslēdzat QoS, paziņojiet par izmaiņām. Iepriekšēja informēšana palīdz izvairīties no sūdzībām, ja cieš citas tīkla ierīces. Vairums biznesa lietotāju saprot, ka balss datplūsmai ir jāpiešķir prioritāte salīdzinājumā ar citiem datplūsmas veidiem. Piemēram, lai saglabātu VoIP zvanu kvalitāti, iespējams, ir jāsamazina video skatīšanās vietnē YouTube.

Kas ir QoS datplūsmas klase?

Tā kā QoS tehnoloģijai ir nepieciešams virziens, jums ir jāizlemj, kuri pakalpojumi saņem prioritāru attieksmi. Datplūsmas klases organizē interneta lietošanu līdzīgās grupās. Piemēram, var būt viena datplūsmas klase balss zvaniem un video konferencēm. E-pastam, iespējama sava datplūsmas klase, un tīmekļa pārlūkošanai var būt sava datplūsmas klase.

  • Iestatiet savas datplūsmas prioritātes. Veltiet laiku, lai apspriestu savas datplūsmas prioritātes ar citiem cilvēkiem jūsu mājās vai uzņēmumā. Piemēram, izveidojiet sarakstu ar visām tīkla ierīcēm: klēpjdatoriem, mobilajām ierīcēm un ikkatru VoIP tālruni. Lielākā uzņēmumā lūdziet pārskatu no sava tīkla inženieriem. Pēc saraksta izveides tajā varat piešķirt prioritātes.
  • Kā sakārtot balss datu plūsmas prioritātes. Lai samazinātu tīkla noslodzes ietekmi uz balss zvaniem, QoS profilos ir jāiekļauj balss datplūsmas joslas platuma garantijas. Ja joslas platuma garantijas nav pieejamas, iestatījums “VoIP datplūsma” būtu jānosaka kā prioritāte.

Padoms. Ņemiet vērā, ka dienas laikā ir sastrēgumu periodi. Amerikāņu bezvadu tīkla operators Verizon ir atklājis, ka vakarpuses no 19 līdz 23 ir tipiskas “interneta maksimuma stundas”. Šajā laikā VoIP datplūsma un videokonferences var nedarboties tik labi. Ja nav uzstādīta funkcija VoIP QoS, tādas problēmas kā tīkla raustīšanās var palēnināt VoIP pakešu darbību un traucēt balss zvanus.

Cover all means of communication with one solution

Stand up from your competitors with strong customer service culture. Resolve all your calls, chats and emails from one place.

Frequently asked questions

What is QoS VoIP?

QoS VoIP is a technology to ensure your VoIP calls run smoothly. QoS for VoIP calls means that your voice calls have effectively dedicated bandwidth.

Is QoS necessary for VoIP?

It depends on your particular bandwidth situation. If your company uses video conferencing and other bandwidth-intensive activities, your VoIP calls might not have the minimum bandwidth to operate correctly. If VoIP calls are essential to you, use a QoS policy. Without a QoS policy to control traffic, voice quality may suffer.

What is a QoS requirement for VoIP calls?

Network engineers created QoS for VoIP to minimize poor voice quality. The requirements for QoS requirement include a VoIP service, a sophisticated Internet service provider, and a desire to maximize voice quality. In a larger organization, establishing a service level agreement may be needed to set traffic priorities formally.

How to set up VoIP quality of service?

The exact steps to set up a VoIP policy depend on your VoIP provider and network situation (e.g., wide area network, whether you use an Ethernet interface or Wi-Fi). In a small company, you could use traffic shaping rules to ensure VoIP call quality. In a more complex setting, you might need to set up several bandwidth classes so that each type of service has appropriate bandwidth guarantees. Once you have the settings in place, make a few test voice calls to verify that calls get the priority treatment they need. Talk to your application vendor for tips on how to make the most of their technology.

Does QoS slow down the Internet?

In some situations, Quality of Service can slow down Internet access. Specifically, users may notice problems during periods of congestion. It can take some testing to determine the acceptable level to maintain VoIP quality. Don’t assume that the standard QoS profiles and bandwidth classes are automatically valid for your situation. Over time, you will find the right VoIP for voice traffic settings for your needs.

What is traffic class in QoS?

Traffic classes, also known as bandwidth classes, are a way to set priorities for your network. For example, your policy map may assign the number one “class of service” to voice calls. In contrast, mobile devices might be assigned a lower class of service. During periods of network congestion, mobile devices may have less dedicated bandwidth because you have decided to prioritize voice calls.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

QoS VoIP palīdz nodrošināt kvalitatīvas tālruņa zvanu izmantošanu. Tas ierobežo tīkla pārslogošanos citiem starpniekiem un nodrošina efektīvāku joslas platumu.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Uzziniet vairāk par VoIP uzņēmumiem. Padziļināti izprotiet klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot vienkāršus profesionāļu skaidrojumus.

VoIP uzņēmumiem

VoIP uzņēmumi piedāvā uzņēmumu īpašniekiem daudz papildu funkciju, piemēram, videosapulču, balss pasta transkripciju un ekrāna koplietošanu, un var sniegt augstu klientu atbalstu. Uzņēmumi var ietaupīt līdz pat 50% no izmaksām salīdzinot ar tradicionāliem biznesa tālruņu pakalpojumiem un izmantot visu tālruņa sarunu apstrādi. Lai izvēlētos labāko VoIP uzņēmumiem pakalpojumu sniedzēju, vajadzētu ņemt vērā elastīgumu, mobilās ierīces atbalstu, integrācijas un citus spēcīgus pielāgotos risinājumus.

VoIP zvanu ierakstīšana ir standarta biznesa prakse apmācības un klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kā VoIP zvanu ierakstīšana var uzlabot jūsu biznesu.

VoIP zvanu ieraksts

LiveAgent piedāvā programmatūru klientu apkalpošanai, VoIP tālruņu sistēmām, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru, kā arī atbalsta pakalpojumus un sadarbības iespējas ar partneriem. Jaunajiem lietotājiem piedāvāta iespēja izmantot bezmaksas demonstrāciju. VoIP zvanītājs izmanto interneta savienojumu, lai pārraidītu tālruņa zvanus, bet nevēlamus var novērst ar bloķēšanas funkciju. VoIP tālrunis ir digitāla ierīce, kas izmanto IP tehnoloģiju, lai veiktu zvanus caur internetu.

Uzziniet vairāk par VoIP pakalpojumu sniedzēju. Padziļināti izprotiet klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot vienkāršus profesionāļu skaidrojumus.

VoIP pakalpojumu sniedzējs

LiveAgent ir programmatūras risinājums klientu apkalpošanas sistēmām, ienākošo zvanu centriem, sūdzību pārvaldībai un citām funkcijām. Uzņēmuma resursi un informācija ir pieejami uz dažādiem datumiem, un piedāvā demonstrācijas un zināšanu akadēmiju. Raksts arī sniedz kontaktpersonas informāciju un uzsver, ka LiveAgent ir vērtīgs biznesa risinājums.

Uzziniet vairāk par VoIP zvanītāju. Izprotiet to padziļināti ar skaidrojumiem no profesionāļiem.

VoIP zvanītājs

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas ietver šādas sistēmas: šapkalpošanās, Ienākošo zvanu centra, sūdzību pārvaldes, pircēju portāla, e-pasta pārvaldības, VoIP tālruņa sistēmas un pašapkalpošanās programmas. LiveAgent nodrošina arī sales kontaktus un jaunumus, kā arī iespēju pierakstīties uz demonstrāciju. Mājaslapa izmanto sīkdatnes. Pieejama individuāla zvana iespēja.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju