Fiksēts VoIP

Kas ir fiksēts VoIP?

Fiksēts VoIP ir Balss caur Interneta Protoklu tālruņa numurs, kas saistīts ar fizisko adresi. Tas nozīmē, ka fiksētajiem VoIP tālruņu numuriem ir konta īpašnieks un reģistrēta fiziskā atrašanās vieta. Lai gan šie VoIP numuri ir savienoti ar fizisku adresi, tie joprojām balstās uz interneta tālruņa līnijām.

Fiksēto VoIP tālruņa pakalpojumu var izmantot gan iekšzemes, gan starptautisko zvanu veikšanai. Tāpēc šīs VoIP līnijas ir ideāli piemērotas sadzīves vajadzībām un uzņēmējdarbībai.

Turklāt ASV fiksētie VoIP numuri nosūta precīzu ģeogrāfisko atrašanās vietu uz Sabiedriskās Drošības Atbildes Punktiem, kas nozīmē, ka jūsu VoIP zvani uz 911 tiks izsekoti.

Kāda ir atšķirība starp fiksētajiem un nefiksētajiem VoIP numuriem?

Ja plānojat ieviest fiksētus vai nefiksētus VoIP numurus, jums neapšaubāmi interesē plašāka informācija par atšķirībām starp šiem diviem līdzīgajiem, tomēr atšķirīgajiem VoIP veidiem.

Galvenā un būtiskākā atšķirība starp šiem diviem VoIP pakalpojumu veidiem ir atrašanās vieta. Fiksētajiem VoIP numuriem ir konta īpašnieks un tie ir saistīti ar precīzu ģeogrāfisko adresi, bet nefiksētie VoIP numuri nav saistīti ar reālo adresi.

Turklāt VoIP tālruņu sistēmas, kas savienotas ar konkrētām atrašanās vietām, var būt vieglāk savienojamas ar vietējiem klientiem un grūtāk ar starptautiskajiem, bet nefiksētām VoIP sistēmām parasti ir vienādi kvalitatīvi pieslēgumi neatkarīgi no to vai to klientu atrašanās vietas.

LiveAgent VoIP piedāvātāji

Lielākā daļa VoIP pakalpojumu sniedzēju piedāvā abus risinājumus, jo dažādiem uzņēmumiem ir nepieciešamas atšķirīgas VoIP tehnoloģijas funkcijas.

Te ir parocīgs abu VoIP kontu galveno plusu un mīnusu saraksts:

Fiksēto VoIP plusi

  • Ērta komunikācija ar vietējiem un neliela attāluma klientiem.
  • Biznesa tālruņu pakalpojumi, kas ir izsekojami un līdz ar to uzticamāki.

Fiksēto VoIP mīnusi

  • Augstākas izmaksas starptautiskajiem ienākošajiem un izejošajiem zvaniem, kas pielīdzināmas tradicionālajai fiksētajai līnijai.
  • Grūtības sasniegt auditoriju, kas atrodas tālāk no uzņēmuma.

Nefiksēto VoIP plusi

  • Labāki maršrutēšanas līdzekļi starptautiskiem zvaniem.
  • VoIP risinājums uzņēmumiem ar vispasaules klientu bāzi.

Nefiksēto VoIP mīnusi

  • Risinājums, ko bieži izmanto krāpnieciskām darbībām;
  • Iespējama zemāka reputācija potenciālo klientu acīs.

Fiksēto VoIP numuru priekšrocības

Fiksētie VoIP numuri var viegli uzlabot jūsu uzņēmuma ārējo saziņu, pateicoties viņu piedāvātajām priekšrocībām. Lai gan ieguvumi ir daudzi: pārskatāmība, drošība un spēja veikt ārkārtas zvanus ir priekšrocības, ko noteikti varat sagaidīt. Pārskatiet tās šeit tālāk:

Pārskatāmība

Nav nekā svarīgāka par pārskatāmību visās uzņēmuma aktivitātēs. Ieskaitot to, ka, veicot zvanus, jūsu ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir pieejama visiem.

Zvanu centrs palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Fiksēts VoIP numurs ļauj jūsu klientiem iegūt detalizētu informāciju par jūsu atrašanās vietu, kas automātiski paaugstina jūsu reputāciju. Jūsu uzņēmums tiks uzskatīts par uzticamu un drošu uzņēmumu, kam nav jāslēpj tā fiziskā atrašanās vieta, un klienti jūsu zīmolu redzēs arī kā uzticamu VoIP zvanītāju. Tāpēc caurskatāmas zvanīšanas funkcijas ir būtiskas visiem uzticamiem uzņēmumiem.

Uzlabota drošība

Runājot par biznesa tālruņa zvaniem, tiem ir jābūt drošiem, it īpaši, ja jums ir darbinieki strādā attālināti. Fiksētajā VoIP telefonijā ir pieejami vismodernākie drošības protokoli un drošības pasākumi, un jūsu biznesa VoIP pakalpojumu sniedzējs šifrē zvanu pārraidīšanai izmantoto tīklu kā augstākā līmeņa papildu drošības soli.

Ziņu un zvanu šifrēšana padara fiksētos VoIP tālruņu numurus par vienu no labākajiem risinājumiem biznesa vajadzībām. Neviens nevarēs izsekot vai izspiegot jūsu tālruņa zvanus, un jūs varēsiet veikt pat viskonfidenciālākās sapulces, izmantojot tikai VoIP balss zvanus.

Klientu Apkalpošanas Sagataves

Pieejami ārkārtas zvani

Lielākajai daļai VoIP risinājumu piekļuve ārkārtas palīdzības pakalpojumiem nav pieejama, jo šie zvani ir balstīti internetā. Lai gan fiksētā VoIP savu zvanu administrēšanai arī izmanto platjoslas tīklus, tā var arī atbalstīt ārkārtas izsaukumus uz numuru 911.

Ārkārtas gadījumā šī funkcija var būt parocīga, tāpēc apsveriet iespēju izvēlēties VoIP pakalpojumu sniedzēju, kas piedāvā iespēju sazināties ar ārkārtas palīdzības zvanu centru, izmantojot fiksētos VoIP plānus.

Papildiespējas

Papildus pārskatāmībai, ārkārtējai drošībai un spējai sazināties ar ārkārtas palīdzības dienestiem, šiem interneta zvanu plāniem ir vairākas papildu iespējas un priekšrocības, kas padara uzņēmējdarbību daudz vienkāršāku. No videokonferencēm līdz mākoņzvanu funkcijām – varat sagaidīt neskaitāmas funkcijas, ko jūsu VoIP piedāvātājs jums nodrošinātu.

Choose the best VoiP provider for your needs

LiveAgent's call center offers integrations with various VoIP providers. Wanna have a closer look?

Frequently asked questions

What is a fixed VoIP phone number?

A fixed VoIP is a Voice over Internet Protocol phone number connected to a specific business address that exists in real life. All fixed VoIP phone numbers have an account owner and a registered street address, making it easy to locate and detect the caller using this plan.

How can you tell if it's a VoIP number?

All VoIP addresses follow a similar format. If you see a familiar VoIP address format with a mapped number or a VoIP address, this means the number has a VoIP plan. Some standard formats used include 1234@voip.domain.tld or 5678@sample.com.

Who uses fixed VoIP?

Fixed VoIP is predominantly used by companies and businesses, usually smaller and local ones that don't need to make many international calls. Companies that use these VoIP plans are typically reputable and transparent businesses that don't hide their location.

Can you call and text back a fixed VoIP number?

You can call and text back these phone numbers. VoIP technology is part of the internet telephony, allowing people to use these plans with traditional landlines and smartphones.

Can a fixed VoIP be traced?

Yes, fixed VoIP calls can be traced. That's because they're tied to the account owner and a specific physical address.

What is the difference between fixed and non-fixed VoIP numbers?

Unlike fixed VOIPs, non-fixed VoIP numbers can't be traced. They aren't linked to a specific address or location, making it difficult to identify or trace the callers.

What are the benefits of fixed VoIP numbers?

Some key benefits of fixed VoIPs are complete transparency, enhanced security and safety, and the possibility to make emergency calls. Besides these, numerous other beneficial features can make everyday business operations much smoother and easier.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Fiksētais VoIP ir balss caur Interneta protokolu tālruņa numurs, kas saistīts ar konkrētu fizisko adresi. Tas nodrošina lietotājam drošību un iespēju veikt ārkārtas izsaukumus.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Uzziniet vairāk par VoIP numuru sastādītāju. Izprotiet to padziļināti izmantojot speciālistu skaidrojumus.

VoIP numura sastādītājs

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa, sūdzību pārvaldības un citus risinājumus. Uzņēmums piedāvā datu migrāciju, atbalstu un 24/7 sistēmas statusa pārbaudi. LiveAgent piedāvā arī bezmaksas izmēģinājumu un sadarbības iespējas ar partneriem. Abonējot jaunumus, var saņemt jaunākās ziņas par atjauninājumiem un atlaidēm.

Uzziniet vairāk par VoIP zvanītāju. Izprotiet to padziļināti ar skaidrojumiem no profesionāļiem.

VoIP zvanītājs

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas ietver šādas sistēmas: šapkalpošanās, Ienākošo zvanu centra, sūdzību pārvaldes, pircēju portāla, e-pasta pārvaldības, VoIP tālruņa sistēmas un pašapkalpošanās programmas. LiveAgent nodrošina arī sales kontaktus un jaunumus, kā arī iespēju pierakstīties uz demonstrāciju. Mājaslapa izmanto sīkdatnes. Pieejama individuāla zvana iespēja.

VoIP zvanu ierakstīšana ir standarta biznesa prakse apmācības un klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kā VoIP zvanu ierakstīšana var uzlabot jūsu biznesu.

VoIP zvanu ieraksts

LiveAgent piedāvā programmatūru klientu apkalpošanai, VoIP tālruņu sistēmām, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru, kā arī atbalsta pakalpojumus un sadarbības iespējas ar partneriem. Jaunajiem lietotājiem piedāvāta iespēja izmantot bezmaksas demonstrāciju. VoIP zvanītājs izmanto interneta savienojumu, lai pārraidītu tālruņa zvanus, bet nevēlamus var novērst ar bloķēšanas funkciju. VoIP tālrunis ir digitāla ierīce, kas izmanto IP tehnoloģiju, lai veiktu zvanus caur internetu.

Uzziniet vairāk par VoIP. Izprotiet padziļinātus profesionāļu skaidrojumus.

VoIP

Tekstā runā par VoIP pakalpojumiem un to priekšrocībām biznesam. LiveAgent tiek piedāvāts kā risinājums klientu apkalpošanas programmatūrai. Pieejama demo un apspriešanās ar uzņēmumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju