Fiksēts VoIP

Kas ir fiksēts VoIP?

Fiksēts VoIP ir Balss caur Interneta Protoklu tālruņa numurs, kas saistīts ar fizisko adresi. Tas nozīmē, ka fiksētajiem VoIP tālruņu numuriem ir konta īpašnieks un reģistrēta fiziskā atrašanās vieta. Lai gan šie VoIP numuri ir savienoti ar fizisku adresi, tie joprojām balstās uz interneta tālruņa līnijām.

Fiksēto VoIP tālruņa pakalpojumu var izmantot gan iekšzemes, gan starptautisko zvanu veikšanai. Tāpēc šīs VoIP līnijas ir ideāli piemērotas sadzīves vajadzībām un uzņēmējdarbībai.

Turklāt ASV fiksētie VoIP numuri nosūta precīzu ģeogrāfisko atrašanās vietu uz Sabiedriskās Drošības Atbildes Punktiem, kas nozīmē, ka jūsu VoIP zvani uz 911 tiks izsekoti.

Kāda ir atšķirība starp fiksētajiem un nefiksētajiem VoIP numuriem?

Ja plānojat ieviest fiksētus vai nefiksētus VoIP numurus, jums neapšaubāmi interesē plašāka informācija par atšķirībām starp šiem diviem līdzīgajiem, tomēr atšķirīgajiem VoIP veidiem.

Galvenā un būtiskākā atšķirība starp šiem diviem VoIP pakalpojumu veidiem ir atrašanās vieta. Fiksētajiem VoIP numuriem ir konta īpašnieks un tie ir saistīti ar precīzu ģeogrāfisko adresi, bet nefiksētie VoIP numuri nav saistīti ar reālo adresi.

Turklāt VoIP tālruņu sistēmas, kas savienotas ar konkrētām atrašanās vietām, var būt vieglāk savienojamas ar vietējiem klientiem un grūtāk ar starptautiskajiem, bet nefiksētām VoIP sistēmām parasti ir vienādi kvalitatīvi pieslēgumi neatkarīgi no to vai to klientu atrašanās vietas.

LiveAgent VoIP piedāvātāji

Lielākā daļa VoIP pakalpojumu sniedzēju piedāvā abus risinājumus, jo dažādiem uzņēmumiem ir nepieciešamas atšķirīgas VoIP tehnoloģijas funkcijas.

Te ir parocīgs abu VoIP kontu galveno plusu un mīnusu saraksts:

Fiksēto VoIP plusi

  • Ērta komunikācija ar vietējiem un īsas distances klientiem.
  • Biznesa tālruņu pakalpojumi, kas ir izsekojami un līdz ar to uzticamāki.

Fiksēto VoIP mīnusi

  • Lielākas izmaksas starptautiskajiem ienākošajiem un izejošajiem zvaniem, kas līdzinās tradicionālajai fiksētajai līnijai.
  • Grūtības sasniegt auditoriju, kas atrodas tālāk no uzņēmuma.

Nefiksēto VoIP plusi

  • Labāki pārvirzīšanas līdzekļi starptautiskajiem zvaniem.
  • VoIP risinājums uzņēmumiem ar globālu klientu bāzi.

Nefiksēto VoIP mīnusi

  • Risinājumi, ko bieži izmanto krāpnieciskām darbībām;
  • Iespējama zemāka reputācija potenciālo klientu vidū.

Fiksēto VoIP numuru priekšrocības

Fiksētie VoIP numuri var viegli uzlabot jūsu uzņēmuma ārējo saziņu, pateicoties viņu piedāvātajām priekšrocībām. Lai gan ieguvumi ir daudzi: pārskatāmība, drošība un spēja veikt ārkārtas zvanus ir priekšrocības, ko noteikti varat sagaidīt. Pārskatiet tās šeit tālāk:

Pārskatāmība

Nav nekā svarīgāka par pārskatāmību visās uzņēmuma aktivitātēs. Ieskaitot to, ka, veicot zvanus, jūsu ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir pieejama visiem.

Zvanu centrs palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Fiksēts VoIP numurs ļauj jūsu klientiem iegūt detalizētu informāciju par jūsu atrašanās vietu, kas automātiski paaugstina jūsu reputāciju. Jūsu uzņēmums tiks uzskatīts par uzticamu un drošu uzņēmumu, kam nav jāslēpj tā fiziskā atrašanās vieta, un klienti jūsu zīmolu redzēs arī kā uzticamu VoIP zvanītāju. Tāpēc caurskatāmas zvanīšanas funkcijas ir būtiskas visiem uzticamiem uzņēmumiem.

Uzlabota drošība

Runājot par biznesa tālruņa zvaniem, tiem ir jābūt drošiem, it īpaši, ja jums ir darbinieki strādā attālināti. Fiksētajā VoIP telefonijā ir pieejami vismodernākie drošības protokoli un drošības pasākumi, un jūsu biznesa VoIP pakalpojumu sniedzējs šifrē zvanu pārraidīšanai izmantoto tīklu kā augstākā līmeņa papildu drošības soli.

Ziņu un zvanu šifrēšana padara fiksētos VoIP tālruņu numurus par vienu no labākajiem risinājumiem biznesa vajadzībām. Neviens nevarēs izsekot vai izspiegot jūsu tālruņa zvanus, un jūs varēsiet veikt pat viskonfidenciālākās sapulces, izmantojot tikai VoIP balss zvanus.

Klientu Apkalpošanas Sagataves

Pieejami ārkārtas zvani

Lielākajai daļai VoIP risinājumu piekļuve ārkārtas palīdzības pakalpojumiem nav pieejama, jo šie zvani ir balstīti internetā. Lai gan fiksētā VoIP savu zvanu administrēšanai arī izmanto platjoslas tīklus, tā var arī atbalstīt ārkārtas izsaukumus uz numuru 911.

Ārkārtas gadījumā šī funkcija var būt parocīga, tāpēc apsveriet iespēju izvēlēties VoIP pakalpojumu sniedzēju, kas piedāvā iespēju sazināties ar ārkārtas palīdzības zvanu centru, izmantojot fiksētos VoIP plānus.

Papildiespējas

Papildus pārskatāmībai, ārkārtējai drošībai un spējai sazināties ar ārkārtas palīdzības dienestiem, šiem interneta zvanu plāniem ir vairākas papildu iespējas un priekšrocības, kas padara uzņēmējdarbību daudz vienkāršāku. No videokonferencēm līdz mākoņzvanu funkcijām – varat sagaidīt neskaitāmas funkcijas, ko jūsu VoIP piedāvātājs jums nodrošinātu.

Choose the best VoiP provider for your needs

LiveAgent's call center offers integrations with various VoIP providers. Wanna have a closer look?

Frequently asked questions

Kas ir fiksēts VoIP tālruņa numurs?

Fiksēts VoIP ir Balss caur Interneta Protokolu tālruņa numurs, kas saistīts ar konkrētu uzņēmuma adresi, kas pastāv reālajā dzīvē. Visiem fiksētajiem VoIP tālruņa numuriem ir konta īpašnieks un reģistrēta adrese, kas ļauj viegli atrast un noteikt zvanītāju, izmantojot šo plānu.

Kā var noteikt, vai tas ir VoIP numurs?

Visām VoIP adresēm ir līdzīgs formāts. Ja redzat pazīstamu VoIP adreses formātu ar kartētu numuru vai VoIP adresi, tas nozīmē, ka numuram ir VoIP plāns. Daži izmantotie standarta formāti izskatās līdzīgi kā 1234@voip.domain.tld vai 5678@sample.com.

Kurš izmanto fiksēto VoIP?

Fiksēto VoIP pārsvarā izmanto uzņēmumi un biznesi, parasti mazāki un vietējie, kuriem nav jāveic daudzi starptautiski zvani. Uzņēmumi, kas izmanto šos VoIP plānus, parasti ir uzticami un caurspīdīgi uzņēmumi, kas neslēpj savu atrašanās vietu.

Vai varat piezvanīt un nosūtīt īsziņu uz fiksēto VoIP numuru?

Uz šiem tālruņa numuriem var piezvanīt un nosūtīt teksta īsziņu. VoIP tehnoloģija ir daļa no interneta telefonijas, kas ļauj cilvēkiem izmantot šos plānus ar tradicionālajiem fiksētajiem tālruņiem un viedtālruņiem.

Vai fiksēto VoIP var izsekot?

Jā, fiksētos VoIP zvanus var izsekot. Tas tāpēc, ka viņi ir saistīti ar konta īpašnieku un konkrētu fizisko adresi.

Kāda ir atšķirība starp fiksētajiem un nefiksētajiem VoIP numuriem?

Atšķirībā no fiksētajiem VOIP, nefiksētos VoIP numurus nevar izsekot. Tie nav saistīti ar konkrētu adresi vai atrašanās vietu, tādējādi apgrūtinot zvanītāju identificēšanu vai izsekošanu.

Kādas ir fiksēto VoIP numuru priekšrocības?

Dažas no galvenajām fiksēto VoIP priekšrocībām ir pilnīga pārredzamība, pastiprināta drošība un drošums, kā arī iespēja veikt ārkārtas zvanus. Turklāt daudzas citas izdevīgas funkcijas var padarīt ikdienas uzņēmējdarbību daudz vieglāku un vienkāršāku.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju