Partners
Kas ir Axialys ?
Axialys ir tehnoloģiju uzņēmums ar zīmolu FrenchTech, kas MVU, ETI un lielām korporācijām piedāvā SaaS programmatūras komplektu, tādējādi ļaujot tiem efektīvi, intuitīvi un mākoņa režīmā pārvaldīt savu tālruņu sistēmu un attiecības ar klientiem. Uzņēmums Axialys, kas dibināts 1999. gadā, ir piedzīvojis spēcīgu, noturīgu un stabilu izaugsmi, kas skaidrojama ar piedāvājuma kvalitāti un klientu uzticēšanos. Uzņēmumam ir ARCEP L33-1 licence un tas darbojas kā telekomunikāciju operators jau aptuveni divdesmit gadus.
Axialys piedāvā SaaS programmatūras komplektu, kas aptver visus telefonijas izmantošanas veidus uzņēmumos:
- Centrex VoIP profesionālā telefonija visiem darbiniekiem
- Zvanu centru telefonija kontaktu centru aprīkošanai
- Telefonija Jūsu pārdošanas personālam
Axialys SIP Trunk risinājums – pilns apraksts.
Kā Jūs to varat izmantot?
Ja meklējat VoIP pakalpojumu sniedzēju, lai izveidotu savienojumu ar savu LiveAgent zvanu centru, Axialys ir lieliska izvēle. LiveAgent zvanu centrs apkalpos Jūsu zvanus un palīdzības pieteikumus, bet Axialys nodrošinās pārējo. Klēpjdatora vai viedtālruņa mikrofoni un skaļruņi ir viss, kas ir nepieciešams, lai izveidotu sākotnējo zvanu centru. Jums var būt nepieciešama cita aparatūra, ja vēlāk vēlaties uzlabot zvanu kvalitāti.
Kādu labumu varat gūt, izmantojot LiveAgent zvanu centru?
Lai gan daži cilvēki dod priekšroku digitālajai klientu pieredzei, citi vēlas dziļāku personisko saikni ar zīmoliem, ar kuriem viņi mijiedarbojas. Zvanu centri ir lielisks veids, kā uzlabot attiecības ar klientiem, pārdot produktus, iegūt jaunus klientus un pakalpojumu lietotājus vai sniegt vispārējus klientu pakalpojumus.
Līdz ar tradicionālo zvanu centru panīkumu un zvanu centru programmatūras, piemēram, LiveAgent, izplatību ir viegli nodrošināt šāda veida pieredzi saviem klientiem, neizšķērdējot pieejamos līdzekļus. Zvanu centri tagad ir pieejami visu veidu uzņēmumiem – gan lieliem, gan maziem.
Kā darbojas LiveAgent zvanu centrs?
LiveAgent atvieglo zvanu centra vadību un darbību, izmantojot tā uzlabotās funkcijas. Piemēram, Jūs varat izveidot pielāgotus IVR (Interaktīvās balss atbildes) kokus, kas automātiski novirzīs Jūsu klientus uz pareizajām nodaļām un aģentiem.
Pats labākais? LiveAgent IVR funkcija paveic visu darbu un nodrošina Jūsu klientiem ērtu apkalpošanu. Viss, kas viņiem jādara, ir jānoklausās IVR izvēlne un jānospiež attiecīgais izvēles taustiņš, lai sazinātos ar pareizo personu, kas veic konkrēto darbu (piemēram, nospiest 1, lai tiktu savienots ar pārdošanas nodaļu).
Vai Jūsu klients nejauši pieslēdzās nepareizajai nodaļai? Risinājums ir vienkāršs – izmantojiet zvanu pārsūtīšanu, lai novirzītu klientu pie kāda no saviem kolēģiem un ietaupītu viņa laiku.
Jums ir grūti atcerēties, ko teica Jūsu klienti? Neuztraucieties, LiveAgent ieraksta visus ienākošos un izejošos zvanus un saglabā tos sistēmā. Ja nepieciešams atsvaidzināt atmiņu, vienkārši atrodiet palīdzības pieteikumu un noklausieties pilnu zvanu ierakstu. Zvanu ierakstus var izmantot arī jaunu darbinieku apmācībai, demonstrējot viņiem pareizās atbildes uz klientu zvaniem.
Vēlaties iegūt vairāk informācijas par mūsu zvanu centra funkcijām? Apmeklējiet mūsu zvanu centra funkciju lapu, kurā ir visa informācija par LiveAgent zvanu centra iespējām.
Kā integrēt Axialys VoIP ar LiveAgent?
Ja vēlaties izveidot savu LiveAgent zvanu centru, izmantojot Axialys kā VoIP pakalpojumu sniedzēju, sekojiet šim vienkāršajam ceļvedim.
- Atveriet programmu LiveAgent un atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīšana > Numuri. Noklikšķiniet uz augšpusē esošās oranžās pogas “Izveidot”.
- VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā izvēlieties Axialys.

- Dodiet numuram nosaukumu, izvēlieties nodaļu, ievadiet pieteikšanās informāciju un izvēlieties izsaukšanas prefiksa numuru. Varat arī atzīmēt vai atcelt izvēles rūtiņu, lai ierakstītu visus no šī numura saņemtos un veiktos tālruņa zvanus. Kad vēlaties pabeigt, noklikšķiniet uz apakšā esošās pogas “Pievienot”.

Tālruņa numurs ir ievadīts LiveAgent un ir gatavs lietošanai. Ja vēlaties, varat pievienot vairāk Axialys tālruņa numuru vai citu VoIP pakalpojumu sniedzēju numurus.

Iegūstiet vairāk informācijas par LiveAgent zvanu centra programmatūru
Vai meklējat vairāk informācijas par zvanu centra izveidi un vadīšanu? Ja esat ieinteresēts, ielūkojieties LiveAgent akadēmijā, kur atradīsiet vairāk informācijas par zvanu centriem un citām tēmām klientu atbalsta jomā.
Vēlaties uzzināt, ko vēl spēj paveikt LiveAgent? Noskatieties zemāk redzamo videoklipu, lai iepazītos ar visu mūsu klientu atbalsta programmatūru.
Tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus, uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka ar informāciju par produktiem un pakalpojumiem, ko var izmantot jebkurā vietā. Uzņēmumiem ir jāizvēlas piemērotākā zināšanu bāze. LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas un integrācijas, kas var izraisīt piedāvājuma pieprasījumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina saziņu un palīdzību reklamāciju un pirkumu pārvaldīšanā. Tā piedāvā klientu pārvaldības sistēmas un konsultācijas. LiveAgent nodrošina saites un kontaktus uz tīmekļa semināriem. Šajā tekstā ir arī informācija par drošības politikas prasībām, kas ietver PCI-DSS standartus un aģenta segvārdu, lai samazinātu reālās identitātes atklāšanas riskus. Axigen piegādā programmas funkciju, bet LiveAgent nodrošina savienojumus ar citām platformām un aģentu uzraudzību.
LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.
LiveAgent ir platforma, kas piedāvā dažādus tālrūņa pakalpojumus un klientu apkalpošanas risinājumus ar dažādām integrācijām. To piedāvā Quality Unit un tas ir sadarbībā ar kanādiešu telekomunikāciju kompāniju Telus. LiveAgent sniedz bezmaksas izmēģinājumu un klientu atbalstu dažādiem kanāliem, tāpat piedāvā arī citus pakalpojumus un risinājumus.