Kas ir progresīvais numura sastādītājs?
Progresīvais numura sastādītājs ir automātiska numura sastādīšanas sistēma, kas tiek plaši izmantota izejošajos zvanu centros. Progresīvā automātiskā numura sastādīšanas metode automatizē izejošo tālruņa zvanu procesu, lai zvanu centra aģentiem nebūtu manuāli jāsastāda katrs numurs no kontaktu saraksta. Progresīvie zvanītāji tiek uzskatīti par vidusceļu starp manuālo numuru sastādīšanu un prognozējošajiem numura sastādīšanas risinājumiem.
Galvenā atšķirība, kas atšķir progresīvos numura sastādītājus no prognozējošajiem sastādītājiem, ir tā, ka progresīvā numuru sastādīšanas sistēma gaida, lai aģents pabeigtu pašreizējo zvanu pirms nākamā numura sastādīšanas. Turklāt katram pieejamajam kontaktu centra aģentam tiek sastādīts tikai viens numurs. Piemēram, ja ir pieejami 10 aģenti, zvanītājs veic 10 zvanus. Izmantojot progresīvo numuru sastādīšanas režīmu, sistēma analizē zvanīšanas statistiku, piemēram, savienojuma līmeni un pamešanas līmeni, lai noteiktu zvanīšanas ātrumu.
Apvienojumā ar automātisku automātiskā atbildētāja noteikšanu un spēju noteikt aizņemtos signālus un atvienotu numuru progresīvā numura sastādītāja programmatūra nodrošina, ka aģenti tiek savienoti tikai tad, ja izdodas savienojums ar reālu cilvēku. Tā kā aģenti var nekavējoties iesaistīties sarunā, tiklīdz kāds atsaucas, tas novērš zvanu pamešanu. No otras puses, progresīvo sastādītāju lietošana var palielināt aģenta dīkstāves laiku, kas nozīmē zemāku aģenta produktivitāti salīdzinājumā ar jaudīgajiem numura sastādītājiem un prognozējošajiem numura sastādītājiem.
Progresīvos numura sastādītājus var izmantot dažādās nozarēs dažādiem mērķiem, tostarp izejošajiem pārdošanas darījumiem, telemārketingam, parādu piedziņā, klientu apkalpošanas papildu zvaniem utt. Tā kā progresīvo numuru sastādīšanas ātrums ir mazāks nekā prognozējošajiem sastādītājiem, tas tiek uzskatīts par mazāk efektīvu numuru sastādīšanas režīmu un to nav ieteicams izmantot gadījumos, kad aģentiem ir jāveic izejošie zvani simtiem vai tūkstošiem kontaktpersonu.
Progresīvo numura sastādītāju priekšrocības
Palielināta aģentu efektivitāte
Tā kā progresīvie numura sastādītāji automātiski sastāda numurus un atfiltrē nost aizņemtās līnijas, automātiskos atbildētājus un atvienotos numurus, aģentiem nav jātērē laiks manuālai zvanīšanai un neveiksmīgiem zvaniem.
Mazāk nomesto zvanu
Tā kā progresīvie numura satādītāji nodrošina aģenta pieejamību (vienmēr ir pieejams aģents, kas spēj apstrādāt zvanu, tiklīdz tas ir pievienots), tas samazina gaidīšanas laiku un rada mazāku nomesto zvanu skaitu salīdzinājumā ar prognozējošajiem numura sastādītājiem.
Labāks mērķa reklāmguvums
Samazināta zvanu nomešana nozīmē uzlabotu zvanu savienojuma attiecību un garāku aģenta sarunu laiku, kas var palielināt mērķa reklāmguvumu skaitu (pārdošanas, parāda piedziņas utt.) un uzlabot klientu apmierinātību.
Start your 30-day free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently Asked Questions
Kā darbojas progresīvais numuru sastādītājs?
Progresīvais numura sastādītājs automātiski zvana tālruņu numuriem no datu bāzes un savieno aģentus ar zvaniem tikai tad, ja izdodas veikt reālu savienojumu, izlaižot aizņemtās līnijas, automātiskos un neatbildošos numurus. Progresīvajā izejošā numura sastādīšanas režīmā sistēma gaida, kad zvanu centra aģents pabeigs pašreizējo zvanu, un tikai pēc tam pārvietojas uz nākamo numuru (un tā zvana tikai vienu numuru katram aģentam).
Kad kontaktu centra risinājumā prognozējošo numura sastādītāju vietā tiek izmantoti progresīvie sastādītāji?
Lai gan prognozējošie zvanītāji ir lieliski piemēroti lielām izejošo zvanu centru brigādēm un proaktīvām izejošo zvanu kampaņām, kas paredzētas telemārketingam, pārdošanai, tirgus izpētei un kolekcijām, progresīvie zvanītāji var būt labāka iespēja mazām un vidēja lieluma komandām ar mazāku pieejamo aģentu skaitu, lai varētu tikt galā ar darba apjomu strādājot prognozējošo zvanu režīmā. Progresīvie numura sastādītāji ir arī piemērotāki B2B izejošajiem zvaniem, jo šādu veidu zvaniem parasti ir augstāka rezultivitātes attiecība, jo ir mazāk neomestu klausuļu un labāks atbilžu skaits (vairāk nekā 80%).
Vai es LiveAgent varu izmantot progresīvo numura sastādītāju?
Lai gan LiveAgent zvanu centra risinājums ietver gan ienākošo zvanu centru, gan izejošo zvanu iespējas, tas pašlaik nepiedāvā progresīvo izejošo numuru sastādītāju. Tā vietā tā tīmekļa versija nodrošina iespēju zvanīt jebkuram numuram tīmeklī. Izmantojot iespēju “noklikšķināt, lai zvanītu”, lietotāji var uzsākt izejošos zvanus tieši no LiveAgent informācijas paneļa, pārlūkojot potenciālo klientu mājaslapas.
Informācijas pārvaldība un zināšanu pārvaldība
Informācijas un zināšanu pārvaldība uzņēmumam nodrošina efektivitāti, inovācijas veicināšanu un konkurences priekšrocības. Zināšanu pārvaldība integrē datu un pieredzi, nodrošinot uzņēmuma izaugsmi. Galvenā atšķirība ir mērķis - informācijas pārvaldība uzskata datu skaidrību, bet zināšanu pārvaldība veicina praktisku pielietojumu.
Outbound sales campaigns have a significant impact on the success of a company's sales and marketing efforts. The main stages of outbound sales include identifying potential buyers, attracting them, qualifying them, closing deals, and following up after the sale. The most important metrics for measuring outbound sales success are pipeline metrics and engagement metrics. Creating a successful outbound sales team involves defining the process stages and tasks for representatives.
LiveAgent piedāvā plašas iespējas klientu apkalpošanai un pārdošanas apjoma palielināšanai, nodrošinot tehnisko atbalstu un daudzvalodu klientu apkalpošanas iespējas. VoIP ir izmaksu efektīvs risinājums uzņēmumiem, kas vēlas ietaupīt naudu un sniegt izcilu klientu apkalpošanu. Empātija un iztēle ir vērtīgi komunikācijas elementi.