Kas ir priekšapskates numura sastādītājs?
Priekšapskates numura sastādītājs ir viena no automātiskajām zvanīšanas sistēmām, kas tiek izmantota izejošajos zvanu centros līdztekus citiem automatizēto sastādītāju veidiem. Priekšapskates numura sastādīšanas sistēma automātiski paņem kontaktpersonas ierakstu no zvanu saraksta, pamatojoties uz izejošās kampaņas iestatījumiem, un nosūta to aģentam, kurš pirms zvana veikšanas var pārskatīt visu kontaktinformāciju, ieskaitot kontaktpersonas vēsturi un citu pieejamo kontekstuālo informāciju. Pēc klienta ieraksta apskates zvanu centra aģents var veikt zvanu vai to noraidīt un pāriet uz nākamo numuru kontaktu sarakstā.
Atšķirībā no progresīvajiem un prognozējošajiem numura sastādītājiem, kas nepiedāvā aģentam iespēju veikt sarunu vai to izlaist, priekšapskates numura sastādītājiem ir pilnīga kontrole pār numuru sastādīšanas procesu un iespēja pārvaldīt kontaktpersonas pārskata laiku. Tā kā aģenti var apskatīt precīzu informāciju par interesentiem vai klientiem un pirms zvana veikšanas labāk sagatavoties mijiedarbībai, tas nodrošina veiksmīgākus zvanus ar pozitīviem biznesa rezultātiem un jaudīgākām saiknēm ar klientiem.
Lai gan visi uzņēmumi (mazie, vidējie un lielie) var gūt labumu no automātiskās zvanīšanas programmatūras un priekšapskates numura sastādītāju izmantošanas, tie var būt īpaši noderīgi izejošajiem kontaktcentriem ar kompleksām pārdošanas kampaņām, kur pirms tālruņa zvanu veikšanas parasti ir nepieciešama klientu izpēte.

Priekšapskates numuru sastādītāju priekšrocības
Mazāk nomestu zvanu
Izmantojot priekšapskates numuru sastādīšanas režīmu, nav aizkaves zvanu savienojuma izveidē, kas notiek diezgan bieži, ja tiek izmantoti cita veida automātiskie zvanītāji (piemēram, prognozējošais numura sastādītājs un progresīvais numura sastādītājs). Klienti vai interesenti var nekavējoties sazināties ar aģentiem, tiklīdz ir izveidots savienojums, kas nozīmē samazinātu nomesto zvanu skaitu.
Palielināta aģentu veiktspēja un efektivitāte
Sniedzot zvanu centru aģentiem pirms zvana veikšanas ir būtisku pamatinformāciju par interesentu vai klientu, tie var veidot saturīgākas sarunas, uzlabot aģenta veiktspēju un produktivitāti, kā arī noteikti noslēgt vairāk darījumu.
Uzlabota klientu iesaiste
Tā kā aģenti ir apgādāti ar visaptverošu informāciju par katru kontaktpersonu pirms sarunas veikšanas, viņi ir labāk sagatavoti, lai tiktu galā ar interesentiem vai klientiem personalizētākā līmenī, kas palīdz uzlabot klientu iesaisti.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently asked questions
Kā priekšapskates numura sastādītājs darbojas zvanu centrā?
Izejošo numuru sastādīšanas priekšapskates režīmā izejošo kampaņas zvanu pieprasījums tiek automātiski izvēlēts no kontaktpersonu saraksta, pamatojoties uz zvanīšanas kampaņas iestatījumiem, un tiek parādīts aģenta ekrānā. Aģents var priekšapskatīt interesenta ierakstu un izlemt, vai veikt zvanu, noklikšķinot uz tālruņa zvana ikonas, vai izlaist to un pāriet uz nākamo numuru kampaņas zvanu sarakstā. Tiklīdz aģents ir pabeidzis tekošo zvanu, priekšapskates numuru sastādīšanas programmatūra izvada uz aģenta ekrāna nākamo zvana pieprasījumu.
Kādas ir priekšapskates numura sastādītāja priekšrocības?
Izmantojot priekšapskates automātiskā zvanītāja programmatūru, interesenti vai klienti nekavējoties tiek savienoti ar aģentiem, kas samazina potenciāli ilgāku gaidīšanas laiku un rada mazāk nomestu zvanu. Turklāt, tā kā aģenti pirms zvana veikšanas saņem ieskatu par katru kontaktu, tas ļauj labāk iesaistīties un uzlabo aģenta efektivitāti.
Vai priekšapskates numura sastādītājs ir daļa no LiveAgent?
Kā komplekss kontaktu centra programmatūras risinājums LiveAgent piedāvā iebūvētu ienākošo zvanu centru un izejošo zvanu centru iespējas. Kaut arī priekšapskates numura sastādītājs nav LiveAgent sistēmas daļa, tas piedāvā zvanīšanas režīmu “noklikšķināt un zvanīt”, kas aģentiem ļauj veikt izejošos zvanus tieši tad, kad viņi apmeklē jūsu interesentu mājaslapas.
LiveAgent piedāvā tērzēšanas pogu ar pielāgošanas iespējām, kas nodrošina izcilu klientu apkalpošanu. Tērzēšana internetā ir populāra, un LiveAgent integrēšana ir vienkārša. Klientu apkalpošana zvanu centros ir svarīga, un klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums, kura piedāvājumu var attēlot emuārā, glosārijā un akadēmijā. Populāri produkti ietver VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmumam ir sale kontakti, kas pieejami sociālajos tīklos, un tā piedāvājumi var tikt sekoti ar jaunumiem. LiveAgent piedāvājumi ietver tīmekļa seminārus un rakstīšanas testus un ir sertificēts. Tas piedāvā izmaksu kalkulatoru, kas var palīdzēt plānot izmaksas. Uzņēmuma privātuma politika un noteikumi ir pieejami vietnē, kā arī vietnes žurnāls. LiveAgent piedāvā arī mašīnmācīšanās, kura var palīdzēt uzlabot uzņēmuma darbu.
Teksta galvenais mērķis ir mudināt lasītājus reģistrēties un izmantot LiveAgent un kvalitatīvas zvanu centra programmatūras, kas palīdz uzlabot aģentu veiktspēju, produktivitāti un klientu apkalpošanas pieredzi. Ienākošā pārdošana un zvanīšanas sistēmas arī var piesaistīt jaunus klientus. Tekstā ir informācija par uzņēmuma Quality Unit piedāvātajiem pakalpojumiem un kontaktinformāciju.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
LiveAgent piedāvā zvanu ierakstīšanu, eskalācijas pārvaldību, ienākošo un izejošo zvanu centrus, manuālo numura sastādītāju un reāllaika tērzētavu, kā arī analītiku. Jutīgo numura sastādītāju un progresīvo numura sastādītāju nepiedāvā. LiveAgent ir lietotājam draudzīgi un piedāvā lielisku klientu atbalstu, bet cenas ir nedaudz augstākas. AirCall, RingCentral, TalkDesk un Zendesk Talk ir arī populāri zvanu centra risinājumi ar līdzīgām un atšķirīgām funkcijām, atkarībā no vajadzībām un budžeta.