Partners
Lai savā Fortune 3 vietnē izvietotu LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas pogu, lūdzu, izpildiet tālāk sniegtos norādījumus.
- Pirmais solis ir izveidot un pielāgot jaunu tērzēšanas pogu LiveAgent panelī. Nokopējiet tās HTML kodu (Ctrl+C) uz starpliktuvi.

- Dodieties uz savu Fortune 3 veikala pārvaldnieku un izvēlieties Vietnes dizains > Vietnes izskats un stils > Rediģēt veidni > Avota skats > ielīmējiet tērzēšanas pogas kodu (Ctrl + V) tieši virs

- Dodieties uz veikala tīmekļa vietni, atsvaidziniet to, un tērzēšanas poga ir gatava.

Kāpēc Fortune 3?
Sāciet veidot savu tiešsaistes veikalu ar mūsdienu labāko platformu. Fortune3 e-komercijas tīmekļa vietņu veidotājs un iepirkumu groza programmatūra piedāvā labākos risinājumus, lai pārdotu savus produktus tiešsaistē no sava ekskluzīva veikala.
Kā Jūs to varat izmantot?
LiveAgent Forune3 integrācija ļauj Jums savā Fortune3 veikalā ievietot tiešsaistes tērzēšanas pogu.
Frequently asked questions
Kas ir e-komercijas programmatūra?
E-komercijas programmatūra ir vienkāršs tiešsaistes veikala veidotājs. Izmantojot jau izstrādātās veidnes, Jūs varat izveidot un izveidot savu tiešsaistes veikalu dažu minūšu laikā. Ir dažādas e-komercijas programmatūras, piemēram, Magento, Shopify vai Fortune 3.
Kā Jūs varat integrēt Fortune 3 ar LiveAgent?
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Izveidojiet/pielāgojiet tiešsaistes tērzēšanas pogu
3. Kopējiet HTML kodu
4. Ielīmējiet to veikala Fortune 3 pārvaldniekā (Tīmekļa vietnes dizains - Tīmekļa vietnes izskats un stils - Rediģēt veidni - Avota skats - Ielīmējiet kodu - Saglabāt
The article explains how to add a chat button to your CS-Cart by inserting the button code into one of the CS-Cart blocks. The process is explained step-by-step, including copying the button code and editing the index.tpl file. Additionally, the article mentions other integrations and plugins available through LiveAgent, including social helpdesk, voice helpdesk, and ticketing system. The article concludes with information about LiveAgent being an integrated customer support software accessible from anywhere with SSL safety.
The article discusses how to integrate a chat button into a Weebly site using LiveAgent. The process involves copying the chat button code from LiveAgent and inserting it into the global footer in Weebly's settings. The article also provides information on LiveAgent and their helpdesk software, along with popular articles and integrations.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmumam ir pieņemama cena un efektīva atbalsta komanda, kā arī uzlaboti automatizācijas līmeņi un daudzas integrācijas. LiveAgent piedāvā arī seminārus un zināšanu bāzes. Risinājums var tikt pielietots dažādām nozarēm, piemēram, nekustamais īpašums, cilvēkresursi un banku sektors.