Partners
Magenta ir kompleksu biznesa risinājumu sniedzējs telekomunikāciju pakalpojumu jomā Austrijā. Uzņēmums darbojas kopš 1996. gada un katru dienu pilnveidojas ar vienu mērķi – apmierināti klienti. Tā kā Magenta sniedz arī VoIP pakalpojumus, LiveAgent sadarbojās ar uzņēmumu, lai nodrošinātu vienkāršu VoIP integrāciju.
Cik maksā Magenta integrācija programmā LiveAgent?
LiveAgent nodrošina bezmaksas Magenta integrāciju. Tomēr paturiet prātā, ka Magenta par saviem pakalpojumiem iekasē atsevišķu maksu.
Kā Jūs varat integrēt Magenta LiveAgent sistēmā?
1. Iegūstiet Magenta VoIP numuru
2. Dodieties uz Konfigurēšana > Zvanīt > Numuri
3. Aizpildiet nepieciešamo informāciju
Kādi ir ieguvumi, lietojot Magenta?
- uzlabota klientu pieredze
- rentabilitāte
- augsta uzticamība
Vēlaties uzzināt vairāk? Noskatieties zemāk redzamo zvanu centra programmatūras video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Magenta integration!
Frequently asked questions
Kas ir Magenta?
Magenta ir VoIP pakalpojumu sniedzējs kopš 1996. gada.
Kā Jūs varat savienot Magenta ar LiveAgent?
1. Piesakieties LiveAgent
2. Dodieties uz Zvanīt > Numuri
3. Izvēlieties Vispārīgi
4. Pievienojiet vajadzīgo informāciju
Cik maksā Magenta integrācija?
Ja vēlaties savienot savu Magenta VoIP ar LiveAgent, Jums par to nebūs jāmaksā papildus.
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
vCita ir tikšanās plānošanas rīks, kas lietderīgi izmantojams mazajiem uzņēmumiem, tam ir klientu pārvaldības un mārketinga rīki. Izmantojot vCita integrāciju ar LiveAgent, var izveidot efektīvu darbplūsmu, plānot tikšanās laikus un sarunas ar klientiem, kā arī saņemt informāciju par esošajiem un jaunajiem klientiem. LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu un integrāciju ar uKit vietnēm. Daudzprofilu zināšanu bāze ļauj uzņēmumiem izveidot klientu portālus ar unikāliem dizainiem un saturu.
Caspio Palīdzības Dienesta Kontakti
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām integrācijām un iespējām, tostarp VoIP tālruņu sistēmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. Tas ir pieejams arī ar bezmaksas izmēģinājuma versiju. LiveAgent piedāvā arī atbalstu, akadēmiju un datu migrāciju. Vietnē ir arī emuārs un zināšanas par klientu vēlmēm un vajadzībām. Visas tiesības rezervētas.
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves
Tekstā ir runāts par aptauju nozīmību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. Iesakām piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu, nodrošināt saīsinātu aptauju, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc aptaujas pabeigšanas. Klienti arī novērtēs informēšanu par aptaujas rezultātiem. Teksts sniedz informāciju par zināšanu bāzēm, atsauksmju apkopošanu, noturēšanu uzņēmumā un piesaistošu aptauju sagatavēm. E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai.