GoTrunk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
GoTrunk Privātuma Politika
Kas ir GoTrunk?
GoTrunk ir jaudīgs SIP maģistrāles pakalpojums ienākošajiem un izejošajiem zvaniem. Uzņēmums darbojas globālā mērogā, sniedzot pakalpojumus tūkstošiem klientu.
Uzņēmuma mērķis ir nodrošināt pasaules klases sakaru risinājumus uzņēmumiem, kas izmanto SIP (Session Internet Protocol) un VoIP (Voice over Internet Protocol). Ņemot to vērā, GoTrunk ir sadarbojies ar LiveAgent, lai mūsu klienti varētu pilnībā izmantot LiveAgent zvanu centru.
Kā var izmantot GoTrunk?
GoTrunk var izmantot kā galveno VoIP pakalpojumu sniedzēju. Vienkārši pievienojiet to savai LiveAgent palīdzības dienesta programmatūrai, iestatiet zvanu centru un sāciet zvanīt. LiveAgent piedāvā uzlabotas zvanu centra funkcijas, kas ļauj veikt individuālus zvanus ar klientiem, iestatīt maršrutēšanas noteikumus, lai novirzītu zvanus uz pareizajām nodaļām, vai pat veikt video zvanus.
Zvanu centrus var izmantot dažādos veidos, piemēram, lai uzlabotu klientu attiecību pārvaldību, apkopotu klientu atsauksmes vai veiktu aptaujas pa tālruni ar mērķi uzlabot klientu apmierinātību.
Vai vēlaties redzēt, kā darbojas zvanu centrs? Ieskatieties mūsu zvanu centra funkciju lapā vai noskatieties zemāk redzamo videoklipu, lai redzētu, ko varat darīt ar LiveAgent zvanu centra programmatūru.
Vai ir jāmaksā par GoTrunk integrēšanu ar LiveAgent?
LiveAgent nodrošina bezmaksas integrāciju ar GoTrunk, tāpēc piekļuve ir bez maksas. Tomēr GoTrunk ir maksas pakalpojums, tāpēc, lai izmantotu tā tālruņa numurus, Jums būs jāiegādājas numurs/abonements.
Ieguvumi, izmantojot GoTrunk
- Zemākas zvanīšanas izmaksas
- Viegla integrēšana
- Iespēja izmantot dažādas ierīces (programmatūras tālrunis vai aparatūra)
- Spēja darboties visā pasaulē
Kā integrēt GoTrunk ar LiveAgent
- Piesakieties savā GoTrunk kontā. Ja jums nav GoTrunk konta, izveidojiet to – tas ir bez maksas. Jums ir jāiziet arī konta aktivizēšanas process: vienkārši ievadiet savu tālruņa numuru, un Jūs saņemsiet zvanu.
- Kad esat iegājis savā kontā, atveriet vadības paneli kreisajā pusē un noklikšķiniet uz Tālruņu numuri. Šeit varat izveidot savu GoTrunk tālruņa numuru vai atrast jau esošo. Gadījumā, ja veidojat jaunu numuru, ir pieejamas vairākas izvēles iespējas atkarībā no Jūsu valsts, tāpēc izvēlieties to, kas vislabāk atbilst Jūsu vajadzībām.
- Pēc tam atveriet savu LiveAgent kontu un atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīt > Numuri. Noklikšķiniet uz oranžās pogas, lai izveidotu jaunu numuru savam LiveAgent zvanu centram. Pakalpojumu sniedzēju sarakstā izvēlieties GoTrunk.
- Tagad jums tikai jāsniedz informācija. Ievadiet savu lietotājvārdu, paroli un GoTrunk tālruņa numuru. Varat arī nosaukt numuru, izvēlēties nodaļu, kas saņems zvanus no šī numura, izvēlēties izsaukšanas prefiksu, kā arī piekrist zvanu ierakstīšanai. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz loga apakšā esošās pogas Pievienot.
Tas ir viss, Jūsu GoTrunk numurs ir savienots ar LiveAgent, un Jūs varat sākt veikt un saņemt klientu tālruņa zvanus. Vai vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Apskatiet mūsu zvanu centra funkciju lapu vai noskatieties zemāk redzamo videoklipu. Ja vēlaties izmēģināt LiveAgent paši, reģistrējieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versijai šīs lapas apakšā.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē SIP?
SIP ir sesijas iniciēšanas protokola (Session Initiation Protocol) saīsinājums. Tas ir signalizācijas protokols, kas definē ziņojumus, kuri tiek sūtīti starp galapunktiem un pārvalda visus zvanu elementus. To izmanto zvanu veikšanai, video zvaniem, ziņapmaiņai un arī multivides izplatīšanai.
Kas ir GoTrunk?
GoTrunk ir LiveAgent VoIP partneris. Būtībā GoTrunk ir SIP maģistrāles pakalpojums ienākošajiem un izejošajiem zvaniem. GoTrunk tālruņa numuru varat savienot ar LiveAgent, lai palīdzības dienesta programmatūrā izveidotu zvanu centru.
Kāda ir maksa par GoTrunk savienošanu ar LiveAgent?
GoTrunk pieslēgšana LiveAgent sistēmā ir bez maksas. Paturiet prātā, ka GoTrunk darbojas neatkarīgi, tāpēc par saviem pakalpojumiem var iekasēt attiecīgu maksu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
The text discusses LiveAgent software, which offers various integrations and communication options with company representatives. The article also provides information on other software programs such as customer service and VoIP phone systems. There are several features available with LiveAgent, and interested parties can request a demonstration or start a free trial. Additionally, there is support available through the support portal, and the company offers data migration services, along with partner programs and collaborations. Sales contacts and social media links are also provided.