Avoxi

Kas ir Avoxi?

Avoxi ir mākoņsakaru un VoIP pakalpojumu sniedzējs. Tas nodrošina pakalpojumus zvanu centriem, viesnīcām, ceļojumu operatoriem un globāliem uzņēmumiem. Viņu vīzija ir palīdzēt komandām visā pasaulē efektīvāk sazināties un nodrošināt tām kontroli un elastību attiecībā uz saziņas vajadzībām.

Avoxi piedāvā bezmaksas numurus no daudzām valstīm, kā arī vietējos numurus. Viņiem ir pieredze daudzās nozarēs, tostarp viesmīlības, atbilstības, spēļu, ITatbalsta, finanšu, apdrošināšanas un ārpakalpojumu.

Avoxi un LiveAgent ir VoIP partneri. LiveAgent palīdzības dienesta programmatūrā Avoxi varat izmantot kā VoIP pakalpojumu sniedzēju.

Kā varat izmantot Avoxi?

Avoxi var sniegt jums VoIP pakalpojumu zvanu veikšanai internetā. LiveAgent var apstrādāt visus zvanu centra uzdevumus un palīdzēt jums pārvaldīt klientu attiecības.

LiveAgent rīki var palīdzēt jums parūpēties par zvanu sakariem un pārvirzīšanu, palīdzēt pārvaldīt mākonī balstītu zvanu centru, uzlabot sakaru kvalitāti ar klientiem un uzlabot klientu piesaisti.

Tas viss ir iespējams ar uzlabotām funkcijām, piemēram, IVR algoritmiem, zvanīšanas pogām jūsu mājaslapās, zvanu pārvirzīšanu, videozvaniem un neierobežotiem zvanu ierakstiem.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Vai Avoxi integrācijai ir kādas izmaksas?

Avoxi ir neatkarīga kompānija, kas iekasē maksu par saviem pakalpojumiem. Tomēr LiveAgent integrācija ar Avoxi ir bez maksas, un tai varat piekļūt jebkurā laikā, neko papildus nemaksājot.

Kādas ir Avoxi lietošanas priekšrocības?

  • Bezmaksas integrācija ar LiveAgent
  • Zvani no dažādām ierīcēm
  • Uzlaboti klientu apkalpošanas procesi
  • Uzticams mākoņtālruņa risinājums

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!

Kā integrēt Avoxi un LiveAgent?

Liveagent ir Avoxi kā iebūvēts līdzeklis, tāpēc nav vajadzības pēc spraudņiem vai trešās puses risinājumiem. Šī funkcija ir iekļauta LiveAgent plānā, un jums ir tikai jāpievieno Avoxi tālruņa numurs savam LiveAgent kontam. Lūdzu, aplūkojiet šo pamācību, lai uzzinātu, kā to izdarīt.

  • Ja jums nav sava Avoxi konta, izveidojiet to šeit. Avoxi pārstāvis sazināsies ar jums, lai apspriestu, kāda veida risinājums ir nepieciešams. Tiklīdz varēsit piekļūt kontam, nākamo darbību veikšanai būs nepieciešams lietotājvārds, parole un pielāgotais tālruņa numurs.
Avoxi mājas lapa ar bezmaksas izmēģinājumu
Izveidot Avoxi kontu
  • Atveriet LiveAgent kontu un pēc tam atveriet Konfigurācija > Zvani > Numuri. Noklikšķiniet uz oranžās pogas, lai izveidotu jaunu numuru. Izvēlieties Avoxi no pakalpojumu sniedzēju saraksta.
Avoxi VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā LiveAgent konfigurācijā
Avoxi VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā
  • Tagad jāveic neliela konfigurēšana. Atbilstošajos laukos norādiet lietotājvārdu, paroli un Avoxi tālruņa numuru. Varat arī izvēlēties nodaļu, uz kuru tiks pārvirzīti zvani, numura prefiksu, pielāgotu Avoxi tālruņa numura nosaukumu un iespēju ierakstīt zvanus. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Pievienot.
Avoxi konfigurācija LiveAgent konfigurācijā
Avoxi konfigurācija

Jūsu Avoxi tālruņa numurs ir savienots ar LiveAgent un ir gatavs lietošanai.

Vai vēlaties integrēt vēl citas programmas, kuras izmantojat ikdienā? Lūdzu, apskatiet mūsu integrāciju lapu un uzziniet vairāk par kopīgotajām darbplūsmām. Varat arī aplūkot visas funkcijas un rīkus, ko LiveAgent piedāvā, vai skatīt mūsu zemākesošo produkta apskata video.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas ir Avoxi?

Avoxi ir mākoņsakaru un VoIP pakalpojumu sniedzējs ar uzlabotām zvanu centra funkcijām un elastīgiem cenu noteikšanas plāniem, kas ir piemēroti jebkura lieluma uzņēmumiem.

Cik maksā Avoxi integrācija LiveAgent?

Avoxi integrācija LiveAgent jau ir iekļauta plānā, un papildu maksas par tā izmantošanu nav. Varat pievienot Avoxi tālruņu numurus LiveAgent un iestatīt klientu atbalsta zvanu centru bez papildu maksājumiem.

Kā var integrēt Avoxi un LiveAgent?

Nav nekādas vajadzības integrēt Avoxi ar LiveAgent, jo tas jau ir iebūvēts. Vienkārši ir jāpievieno savs Avoxi numurs un konta dati.

  • Atveriet Konfigurācija > Zvani > Numuri LiveAgent programmā
  • Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties Avoxi kā savu VoIP pakalpojumu sniedzēju
  • Ievadiet savu lietotājvārdu, paroli, numuru un citu informāciju
  • Noklikšķiniet uz Pievienot, un darbs ir pabeigts

Kas ir VoIP?

VoIP ir Voice over Internet Protocol (Balss sakari caur Interneta Protokolu) saīsinājums. Vienkārši sakot, VoIP ļauj veikt un atbildēt uz tālruņa zvaniem, konferences zvaniem, videozvaniem un citiem saziņas veidiem, izmantojot internetu.

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Tiešsaistes tērzētava ir īpaša vieta internetā. Tiešraides tērzētavas galvenais mērķis ir nodrošināt reāllaika tiešsaistes čatu lietotājiem.

Tiešsaistes tērzētava

LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.

vCita

vCita ir tikšanās plānošanas rīks, kas lietderīgi izmantojams mazajiem uzņēmumiem, tam ir klientu pārvaldības un mārketinga rīki. Izmantojot vCita integrāciju ar LiveAgent, var izveidot efektīvu darbplūsmu, plānot tikšanās laikus un sarunas ar klientiem, kā arī saņemt informāciju par esošajiem un jaunajiem klientiem. LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu un integrāciju ar uKit vietnēm. Daudzprofilu zināšanu bāze ļauj uzņēmumiem izveidot klientu portālus ar unikāliem dizainiem un saturu.

Asana

LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.

Placetel

LiveAgent ir platforma, kas piedāvā dažādus tālrūņa pakalpojumus un klientu apkalpošanas risinājumus ar dažādām integrācijām. To piedāvā Quality Unit un tas ir sadarbībā ar kanādiešu telekomunikāciju kompāniju Telus. LiveAgent sniedz bezmaksas izmēģinājumu un klientu atbalstu dažādiem kanāliem, tāpat piedāvā arī citus pakalpojumus un risinājumus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju