Avoxi integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Avoxi?
Avoxi ir mākoņsakaru un VoIP pakalpojumu sniedzējs. Tas nodrošina pakalpojumus zvanu centriem, viesnīcām, ceļojumu operatoriem un globāliem uzņēmumiem. Viņu vīzija ir palīdzēt komandām visā pasaulē efektīvāk sazināties un nodrošināt tām kontroli un elastību attiecībā uz saziņas vajadzībām.
Avoxi piedāvā bezmaksas numurus no daudzām valstīm, kā arī vietējos numurus. Viņiem ir pieredze daudzās nozarēs, tostarp viesmīlības, atbilstības, spēļu, ITatbalsta, finanšu, apdrošināšanas un ārpakalpojumu.
Avoxi un LiveAgent ir VoIP partneri. LiveAgent palīdzības dienesta programmatūrā Avoxi varat izmantot kā VoIP pakalpojumu sniedzēju.
Kā varat izmantot Avoxi?
Avoxi var sniegt jums VoIP pakalpojumu zvanu veikšanai internetā. LiveAgent var apstrādāt visus zvanu centra uzdevumus un palīdzēt jums pārvaldīt klientu attiecības.
LiveAgent rīki var palīdzēt jums parūpēties par zvanu sakariem un pārvirzīšanu, palīdzēt pārvaldīt mākonī balstītu zvanu centru, uzlabot sakaru kvalitāti ar klientiem un uzlabot klientu piesaisti.
Tas viss ir iespējams ar uzlabotām funkcijām, piemēram, IVR algoritmiem, zvanīšanas pogām jūsu mājaslapās, zvanu pārvirzīšanu, videozvaniem un neierobežotiem zvanu ierakstiem.
Vai Avoxi integrācijai ir kādas izmaksas?
Avoxi ir neatkarīga kompānija, kas iekasē maksu par saviem pakalpojumiem. Tomēr LiveAgent integrācija ar Avoxi ir bez maksas, un tai varat piekļūt jebkurā laikā, neko papildus nemaksājot.
Kādas ir Avoxi lietošanas priekšrocības?
- Bezmaksas integrācija ar LiveAgent
- Zvanīšana no dažādām ierīcēm
- Uzlaboti klientu apkalpošanas procesi
- Uzticams mākoņtelefonijas risinājums
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 30-day trial today and start improving your customer service!
Kā integrēt Avoxi un LiveAgent?
Liveagent ir Avoxi kā iebūvēts līdzeklis, tāpēc nav vajadzības pēc spraudņiem vai trešās puses risinājumiem. Šī funkcija ir iekļauta LiveAgent plānā, un jums ir tikai jāpievieno Avoxi tālruņa numurs savam LiveAgent kontam. Lūdzu, aplūkojiet šo pamācību, lai uzzinātu, kā to izdarīt.
- Ja jums nav sava Avoxi konta, izveidojiet to šeit. Avoxi pārstāvis sazināsies ar jums, lai pārrunātu, kāds risinājums jums ir nepieciešams. Kad būsit piekļuvis savam kontam, nākamajām darbībām būs nepieciešams lietotājvārds, parole un pielāgotais tālruņa numurs.
- Jūsu kontā būs nepieciešams konfigurēt dažus iestatījumus šādi:
- Pievienojiet jauno SIP URI kur:
- Protokols: UDP
- Hostinga nosaukums ņemts no sagataves apraksta. URI vajadzētu izskatīties līdzīgi šim:
sip:{+E.164}@1-sip-la-us-tx.ladesk.com:5060
- Pievienot SIP URI Pārvirzīšanas Nosacījumu Mērķiem (Numuriem)
- Pievienot SIP Virtuālo Līniju where:
- AUTENTIFIKĀCIJAS TIPS: Parasta
- PROTOKOLS: UDP\TCP
- Atveriet savu LiveAgent kontu un dodieties uz Konfigurācija > Zvani > Numuri. Noklikšķiniet uz oranžās pogas, lai izveidotu jaunu numuru. Pakalpojumu sniedzēju izvēlnē izvēlieties Avoxi.
- Tagad jums jāveic ātra konfigurācija. Norādiet savu lietotājvārdu, paroli un Avoxi tālruņa numuru attiecīgajos laukos. Varat arī izvēlēties nodaļu, uz kuru tiks pārvirzīti zvani, numuru prefiksu, pielāgotu Avoxi tālruņa numura nosaukumu un iespēju ierakstīt zvanus. Kad esat beidzis, noklikšķiniet uz Pievienot.
Jūsu Avoxi tālruņa numurs ir savienots ar LiveAgent un ir gatavs lietošanai.
Vai vēlaties integrēt vēl citas programmas, kuras izmantojat ikdienā? Lūdzu, apskatiet mūsu integrāciju lapu un uzziniet vairāk par kopīgotajām darbplūsmām. Varat arī aplūkot visas funkcijas un rīkus, ko LiveAgent piedāvā, vai skatīt mūsu zemākesošo produkta apskata video.
Elevate your call center capabilities with LiveAgent's AVOXI integration
Handle incoming and outgoing calls, manage call queues, and provide exceptional phone support right from your LiveAgent dashboard.
Frequently Asked Questions
Kas ir Avoxi?
Avoxi ir mākoņsakaru un VoIP pakalpojumu sniedzējs ar uzlabotām zvanu centra funkcijām un elastīgiem cenu noteikšanas plāniem, kas ir piemēroti jebkura lieluma uzņēmumiem.
Cik maksā Avoxi integrācija LiveAgent?
Avoxi integrācija LiveAgent jau ir iekļauta plānā, un papildu maksas par tā izmantošanu nav. Varat pievienot Avoxi tālruņu numurus LiveAgent un iestatīt klientu atbalsta zvanu centru bez papildu maksājumiem.
Kā var integrēt Avoxi un LiveAgent?
Nav nekādas vajadzības integrēt Avoxi ar LiveAgent, jo tas jau ir iebūvēts. Vienkārši ir jāpievieno savs Avoxi numurs un konta dati. Atveriet Konfigurācija > Zvani > Numuri LiveAgent programmā Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties Avoxi kā savu VoIP pakalpojumu sniedzēju Ievadiet savu lietotājvārdu, paroli, numuru un citu informāciju Noklikšķiniet uz Pievienot, un darbs ir pabeigts
Kas ir VoIP?
VoIP ir Voice over Internet Protocol (Balss sakari caur Interneta Protokolu) saīsinājums. Vienkārši sakot, VoIP ļauj veikt un atbildēt uz tālruņa zvaniem, konferences zvaniem, videozvaniem un citiem saziņas veidiem, izmantojot internetu.