Kas ir atbalsta adrese?
Atbalsta adrese ir e-pasta adrese, uz kuru klienti var rakstīt, ja viņiem nepieciešama palīdzība. Atbalsta adresi veido tādi atslēgvārdi kā “info”, “help”, “support”, “welcome”, “hello” vai citi, kam seko “@” un Jūsu domēna vārds. Šeit ir daži atbalsta adrešu piemēri:
support@liveagent.com
help@liveagent.com
info@liveagent.com
welcome@liveagent.com
Frequently Asked Questions
Kas ir atbalsta adrese?
Atbalsta adrese ir e-pasta adrese, kas tiek izmantota klientu pieprasījumu iesniegšanai. Klienti var vērsties šajās adresēs, ja viņiem nepieciešama palīdzība. Uz šo adresi nosūtītie e-pasti kļūst par palīdzības pieteikumiem.
Kā izveidot atbalsta adresi?
Lai izveidotu atbalsta adreses programmā LiveAgent, dodieties uz paneļa sadaļu "Konfigurēšana", izvēlieties "E-pasts" un pēc tam noklikšķiniet uz "E-pasta konti". Kad konti būs pareizi konfigurēti un savienoti, LiveAgent varēs atbildēt uz pieprasījumiem, izmantojot šos e-pasta kontus.
Vai varat izmantot savu atbalsta adresi sistēmā LiveAgent?
Protams, varat izmantot savu LiveAgent atbalsta adresi. Jūs varat visu pareizi iestatīt aģenta panelī "Konfigurācija", sadaļā "E-pasts", "E-pasta konti".
Zini savu klientu kontrolsaraksts
Šis raksts skaidro, ko nozīmē "zināt savu klientu" un kāpēc tas ir svarīgi. Tam ir pievienots kontrolsaraksts, kas palīdz identificēt un pārskatīt klientus, novērtēt riskus un apkalpot tos pienācīgi. Raksts sniedz padomus, kā iegūt pamatinformāciju un pārbaudīt klientu identitāti, kas ir svarīgi daudziem uzņēmumiem, piemēram, grāmatvežiem, finanšu pakalpojumu sniedzējiem un atbilstības speciālistiem. Tas ir noderīgs lasāmviela uzņēmumiem, kas vēlas labāk iepazīt savus klientus un uzlabot attiecības ar tiem.