CloudItalia integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir CloudItalia?
CloudItalia ir Itālijas telekomunikāciju pakalpojumu uzņēmums, kas kopš 2012. gada nodrošina arī IP telefonijas pakalpojumus biznesa klientiem. Uzņēmuma mērķis ir sniegt pakalpojumus, kas ir “uzticami, lēti un ar lielisku veiktspēju”.
Kā Jūs varat savienot CloudItalia ar LiveAgent?
Ja vēlaties pieslēgt savu CloudItalia IP telefonijas numuru pakalpojumam LiveAgent, to varat viegli izdarīt no LiveAgent programmas. Noklikšķiniet uz:
- Konfigurācijas
2. Zvanīt
3. Numuri
4. + (poga)
5. Sameklējiet CloudItalia
6. Ierakstiet CloudItalia IP telefonijas numuru
7. Un sāciet lietot nekavējoties
Integrācijas izmaksas:
Tā kā CloudItalia jau ir ievietots LiveAgent, integrācija ir bez maksas. Tātad, ja Jums ir LiveAgent abonements, Jums nebūs jāmaksā nekāda papildu maksa. Tomēr atcerieties, ka CloudItalia par saviem VoIP pakalpojumiem prasa atsevišķu samaksu.
Ieguvumi:
- uzlabota klientu pieredze
- augstāka klientu apkalpošanas produktivitāte
- ienākošie un izejošie zvani, izmantojot interneta savienojumu
- bezmaksas integrācija
- rentabls
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
Frequently Asked Questions
Kas ir CloudItalia?
CloudItalia ir uzņēmums, kas nodrošina IP telefonijas pakalpojumus biznesa klientiem.
Kā Jūs varat integrēt CloudItalia?
Lai integrētu CloudItalia LiveAgent programmā, Jums ir nepieciešams tikai Jūsu IP telefonijas numurs. Pēc tā iegūšanas piesakieties savā LiveAgent kontā un dodieties uz sadaļu "Numuri", lai ievietotu CloudItalia piešķirto IP telefonijas numuru.
Cik jāmaksā LiveAgent par CloudItalia integrāciju?
LiveAgent ir daudzi IP telefonijas partneri. Lūdzu, ņemiet vērā, ka visi IP telefonijas partneri, tostarp CloudItalia, darbojas neatkarīgi. Tāpēc CloudItalia par pakalpojumiem iekasē atsevišķu samaksu, bet LiveAgent integrācija ir bez maksas visiem klientiem, kuriem ir LiveAgent abonements.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent ir populārs klientu apkalpošanas risinājums, kas uzlabo klientu pieredzi, pielāgojoties klientu vajadzībām un nodrošinot ērtu kontaktu un ātru reakciju. Kontrolsaraksti veicina iesaistīšanos, bet vCita ir tikšanās plānošanas rīks, ko izmanto mazie uzņēmumi, aprīkots ar klientu pārvaldības un mārketinga rīkiem.
The text discusses LiveAgent software, which offers various integrations and communication options with company representatives. The article also provides information on other software programs such as customer service and VoIP phone systems. There are several features available with LiveAgent, and interested parties can request a demonstration or start a free trial. Additionally, there is support available through the support portal, and the company offers data migration services, along with partner programs and collaborations. Sales contacts and social media links are also provided.