Meklējat alternatīvu CallPage?

Vai meklējat klientu pārvaldības programmatūru ar vairākiem rīkiem? LiveAgent ir lieliska alternatīva, ja vēlaties iegūt vairāk iespēju saziņai ar klientiem, turklāt par izdevīgu cenu.

Mēs piedāvājam Jums daudz vairāk nekā tikai Jūsu virtuālo zvanu centru: e-pasta kontus, ātrāko tiešsaistes tērzēšanas logrīku, sociālo mediju atbalstu un savu zināšanu bāzi. Un tas viss par pieņemamu cenu!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zvani ir tikai viens no Jūsu klientu izmantotajiem kanāliem.
Izvietojiet visu nepieciešamo vienuviet ar LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Uzticama CallPage alternatīva

LiveAgent sniedz Jums daudz vairāk nekā tikai zvanu centru. Ar e-pasta kontiem, sociālo mediju atbalstu, zināšanu bāzi un ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū Jūsu klientu apkalpošana aptvers visbiežāk izmantotos saziņas kanālus. Tas sniedz klientiem tik ļoti kārotās ērtības klientu atbalsta jomā.

Viss ir pieejams par pieņemamu cenu. Mēs piedāvājam trīs tarifu plānus, kas aptver visas funkcijas, kuras Jums varētu būt nepieciešamas, lai nodrošinātu vislabāko klientu apkalpošanu, vienlaikus neapdraudot Jūsu budžetu.

Zvanu centra atbalsts

Tieši tā – papildus visiem lieliskajiem rīkiem un funkcijām LiveAgent piedāvā arī iespēju izveidot savu virtuālo zvanu centru. Lai to izdarītu, nav nepieciešams īpašs aprīkojums, un uzstādīšana tiek veikta dažu minūšu laikā. Jūs varat pieslēgt pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu aprīkojumu, ja vēlaties – tas ir tikai un vienīgi Jūsu ziņā.

Nav nepieciešams izmantot trešo pušu pakalpojumu sniedzējus. LiveAgent parūpēsies par visu Jūsu vietā.

Voice and video calls supported

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent

Zvanu centra atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. Tās iestatīšana ir ātra un vienkārša.

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 180 funkciju, kas atvieglos Jūsu darba plūsmu un padarīs to patīkamāku.

Pieņemamas cenas

LiveAgent ir efektīvs risinājums par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no trim mūsu maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas lai personalizētu savu palīdzības dienestu.

Ready to switch to LiveAgent

Uzlabojiet savu sniegumu ar ātrāko tērzēšanu tiešsaistē

Klientu atbalsts mūsdienās vairs neaprobežojas tikai ar zvaniem pa tālruni. Vairums klientu izmanto e-pastus, bet visbiežāk – sociālos plašsaziņas līdzekļus un tērzēšanas logrīkus tīmekļa vietnēs.

LiveAgent aptver visus šos aspektus, un tam ir ātrākais tērzēšanas logrīks tirgū – tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes. Nekas ātrāks par šo logrīku šobrīd nav pieejams.

Vai esat gatavs saņemt vairāk par mazāku cenu?

CallPage labi pilda savu uzdevumu, taču mēs saprotam, ka Jūs, iespējams, vēlaties ko citu. Iegūstiet vairāk rīku, funkciju un integrāciju par mazāku cenu. LiveAgent piedāvā trīs cenu plānus ar dažādām funkcijām, kas neapdraudēs Jūsu budžetu.

Ja vēlaties kaut ko papildus, vienmēr varat iegādāties atsevišķas funkcijas, nepārejot uz dārgāku tarifu plānu. Iepazīstieties ar mūsu tarifu plāniem zemāk.

Do more customer support for less money

Uzziniet, ko par LiveAgent saka citi uzņēmumi

Saistītie Raksti arAlternatīva CallPage
Tiešsaistes atbalsts ir tīmeklī bāzēts klientu atbalsta veids, un tā ir arī klientu attiecību pārvaldības daļa.

Tiešsaistes atbalsts

LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu servisa programmatūru ar tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu, kas veicina klientu atbalstu 24/7 un labākas klientu attiecības. Iespējams izmēģināt bezmaksas versiju.

Vai meklējat alternatīvu Novocall? Neskatieties tālāk, LiveAgent var pārņemt darbu. Apskatiet tās galvenās iezīmes un iespējas jau tagad.

Vai meklējat alternatīvu Novocall?

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar dažādām funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un reklāmas guvumu. Cena ir pieņemama, funkcijas pielāgojamas.

Liveagent ir labākais palīdzības dienesta risinājums Jūsu uzņēmumam. Liveagent nodrošina atbalstu, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos medijus, zināšanu bāzi un zvanu centru par vienu izdevīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.

Meklējat alternatīvu ZenDesk Talk?

Iegūstiet LiveAgent - palīdzības dienesta programmatūru, kas ir populāra alternatīva Hiver, Verloop un Samanage. Lietotāji to izceļ kā lētu un labu integrāciju piedāvājošu risinājumu maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Vai vēlaties pāriet no Outlook uz vienotu klientu atbalsta programmatūru? Apskatiet un uzziniet vairāk par datu pārnešanu uz LiveAgent.

Pārejiet no Outlook?

Michael Skok no Underscore VC vadīs meistarklasi par vērtības piedāvājumu jaunuzņēmumiem, lai veicinātu klientu rīcību un peļņu. Uz klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis ir būtisks lojalitātei. MI Stability vēstule ASV Senātam akcentē pārredzamu un konkurencei spējīgu digitālo ekonomiku. Aktīvas klausīšanās prasmes veicina uzticību un zīmola lojalitāti. Produkta izveidošanai par uzņēmumu nepieciešama vīzija, misija un kultūra. LiveAgent tiek uzslavēts kā lielisks rīks klientu apkalpošanai dažādās nozarēs, lai uzlabotu klientu pieredzi.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x