Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Meklējat alternatīvu CallPage?

Vai meklējat klientu pārvaldības programmatūru ar vairākiem rīkiem? LiveAgent ir lieliska alternatīva, ja vēlaties iegūt vairāk iespēju saziņai ar klientiem, turklāt par izdevīgu cenu.

Mēs piedāvājam Jums daudz vairāk nekā tikai Jūsu virtuālo zvanu centru: e-pasta kontus, ātrāko tiešsaistes tērzēšanas logrīku, sociālo mediju atbalstu un savu zināšanu bāzi. Un tas viss par pieņemamu cenu!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Zvani ir tikai viens no Jūsu klientu izmantotajiem kanāliem.
Izvietojiet visu nepieciešamo vienuviet ar LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Uzticama CallPage alternatīva

LiveAgent sniedz Jums daudz vairāk nekā tikai zvanu centru. Ar e-pasta kontiem, sociālo mediju atbalstu, zināšanu bāzi un ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū Jūsu klientu apkalpošana aptvers visbiežāk izmantotos saziņas kanālus. Tas sniedz klientiem tik ļoti kārotās ērtības klientu atbalsta jomā.

Viss ir pieejams par pieņemamu cenu. Mēs piedāvājam trīs tarifu plānus, kas aptver visas funkcijas, kuras Jums varētu būt nepieciešamas, lai nodrošinātu vislabāko klientu apkalpošanu, vienlaikus neapdraudot Jūsu budžetu.

Zvanu centra atbalsts

Tieši tā – papildus visiem lieliskajiem rīkiem un funkcijām LiveAgent piedāvā arī iespēju izveidot savu virtuālo zvanu centru. Lai to izdarītu, nav nepieciešams īpašs aprīkojums, un uzstādīšana tiek veikta dažu minūšu laikā. Jūs varat pieslēgt pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu aprīkojumu, ja vēlaties – tas ir tikai un vienīgi Jūsu ziņā.

Nav nepieciešams izmantot trešo pušu pakalpojumu sniedzējus. LiveAgent parūpēsies par visu Jūsu vietā.

Voice and video calls supported

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent

Phone icon

Zvanu centra atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. Tās iestatīšana ir ātra un vienkārša.

Group 370 icon

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 180 funkciju, kas atvieglos Jūsu darba plūsmu un padarīs to patīkamāku.

Money Bag

Pieņemamas cenas

LiveAgent ir efektīvs risinājums par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no trim mūsu maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas lai personalizētu savu palīdzības dienestu.

Ready to switch to LiveAgent

Uzlabojiet savu sniegumu ar ātrāko tērzēšanu tiešsaistē

Klientu atbalsts mūsdienās vairs neaprobežojas tikai ar zvaniem pa tālruni. Vairums klientu izmanto e-pastus, bet visbiežāk – sociālos plašsaziņas līdzekļus un tērzēšanas logrīkus tīmekļa vietnēs.

LiveAgent aptver visus šos aspektus, un tam ir ātrākais tērzēšanas logrīks tirgū – tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes. Nekas ātrāks par šo logrīku šobrīd nav pieejams.

Vai esat gatavs saņemt vairāk par mazāku cenu?

CallPage labi pilda savu uzdevumu, taču mēs saprotam, ka Jūs, iespējams, vēlaties ko citu. Iegūstiet vairāk rīku, funkciju un integrāciju par mazāku cenu. LiveAgent piedāvā trīs cenu plānus ar dažādām funkcijām, kas neapdraudēs Jūsu budžetu.

Ja vēlaties kaut ko papildus, vienmēr varat iegādāties atsevišķas funkcijas, nepārejot uz dārgāku tarifu plānu. Iepazīstieties ar mūsu tarifu plāniem zemāk.

Do more customer support for less money

Uzziniet, ko par LiveAgent saka citi uzņēmumi

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Vēlaties salīdzināt LiveAgent ar citu zvanu centru programmatūru?

Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.

BUJ

Kas ir laba CallPage alternatīva?

LiveAgent ir lieliska alternatīva CallPage. Tā piedāvā plašu zvanu centra funkciju klāstu, kas palīdz nodrošināt vislabāko atbalstu klientiem. LiveAgent piedāvā arī daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas apstrādā lielu skaitu saziņas kanālu.

Vai LiveAgent ir zvanu centrs?

Jā, LiveAgent ir daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēma, kas ietver arī zvanu centra funkcijas. Jūs varat veikt zvanus un atbildēt uz tiem, izmantojot programmatūras tālruņus vai pieslēgt aparatūru.

Kādas ir CallPage alternatīvas - LiveAgent priekšrocības?

Viena no būtiskākajām priekšrocībām ir daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēma, kas aptver e-pastus, tērzēšanu, zvanu centru, klientu portālu, Viber, Facebook, Twitter un Instagram.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju