Slēgta satura e-pasta sagataves ir mārketinga aktivitāte, kas piesaista potenciālos klientus un iegūst viņu kontaktinformāciju. Slēgtā satura piemēri ir e-grāmatas, video un dokumenti. Satura e-pasti ir svarīgi satura mārketinga kampaņām, un ideālais garums ir no 75 līdz 150 vārdiem. Kopsavilkumu e-pasti regulāri sniedz jaunumus, un to sastādīšanai nepieciešams līdzsvarots teksta un vizuālo elementu apjoms.
Veidojot vērtīgu saturu, kas piesaista lietotājus jūsu uzņēmumam un mudina tos veikt vēlamās darbības, piemēram, veikt pirkumus vai abonēt pakalpojumu, tā ir mārketinga aktivitāte. Dažos gadījumos var būt lietderīgi ierobežot piekļuvi noteiktam vietnes saturam, lai radītu jaunus potenciālos pirkumus vai papildu datus. Šāds saturs tiek saukts par slēgtu saturu vai premium saturu.
Nav universālas slēgta satura definīcijas, bet mēs īsumā definēsim tā galvenos raksturlielumus. Jebkurš saturs, kuram var piekļūt tikai pēc tam, kad esat devis kaut ko, piemēram, e-pasta adresi, tiek apzīmēts kā slēgts saturs. Visbiežāk informācija, kas tiek pieprasīta no cilvēkiem, kuri vēlas piekļūt sinhronizētajam saturam, ir viņu e-pasta adrese, lai gan citas stratēģijas ietver tālruņa numura pieprasīšanu, “patīk” vai “sekot” atzīmēšanu sociālo mediju lapās vai dalīšanos ar publikāciju dažādās sociālo mediju platformās.
Slēgta satura mērķis ir radīt potenciālos klientus, iegūstot potenciālo klientu kontaktinformāciju. Potenciālie klienti ir personas, kas ir apmeklējušas jūsu vietni pēc Google meklētāja ieteikuma vai atradušas jūsu uzņēmumu no ārējām vietnēm, piemēram, sociālajiem medijiem utt.
Slēgta satura piemērs varētu būt emuāra ieraksts, kas ir brīvi pieejams un sniedz vērtīgu ieskatu. Tomēr, ja lasītājs vēlas vairāk lasīt jūsu rakstus vai piekļūt papildu saturam (piemēram, kontrolsarakstam), viņam būs jums jānorāda e-pasta adrese, lai to saņemtu. Tādējādi slēgtais saturs var veicināt atbilstošu potenciālo klientu radīšanu, jo lietotāji, kuru datus jūs iegūstat, jau interesējas par jūsu uzņēmumu un to, ko tas piedāvā.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
Tas ir atkarīgs no mārketinga stratēģijas mērķiem, tomēr nav ieteicams visu saturu padarīt slēgtu. Tas tāpēc, ka jums vispirms ir jāpiedāvā pietiekami daudz, lai ieinteresētu potenciālos interesentus, lai viņi būtu gatavi sniegt savas e-pasta adreses. Taču tieši cik daudz satura ir jābūt brīvi pieejamam, ir atkarīgs no tā, vai jūsu mērķi ir vairāk vērsti uz interesentu radīšanu vai drīzāk uz zīmola atpazīstamību un SEO.
Iepriekš minētās sagataves jau ir atspoguļojušas e-pasta sērijas, e-grāmatas un dokumentus, kā arī dažādu video saturu, piemēram, tiešsaistes seminārus un dokumentālās filmas. Papildus šiem vēl citi slēgtā satura ieteikumi, kurus jūs varētu piedāvāt, ir: Satura jauninājumi — piekļuve papildu materiāliemDemonstrējumi/izmēģinājumi – periods, lai izmēģinātu produktu vai pakalpojumu bez maksasTabulu sagataves — ietaupiet lietotāju laiku, nodrošinot tiem sagatavi ar aizpildāmām tukšām vietāmProcesa dokumentus un iesaistes failus – piemēram, uzsākšanas sagatavi
Pēc definīcijas slēgtais saturs nav tas, par kuru ir jāveic maksājums. Tas ir kaut kas, ko jūs sniedzat apmaiņā pret vēlamas darbības veikšanu, piemēram, e-pasta adreses došana, lai piekļūtu noteiktiem materiāliem. Jūs varat lietotājam prasīt maksu par piekļuvi saturam, bet tad tas nozīmē, ka tas ir maksas saturs, kas ir cits ienākošā mārketinga veids un ir pilnīgi cita stratēģija, nevis slēgta satura nodrošināšana.
Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves
Teksts runā par digitālā mārketinga stratēģijām, kas ietver personalizētus e-pastus, klientu apmierinātības aptaujas un klientu apkalpošanu. Tiek piedāvātas dažādas iekļaušanas e-pasta sagataves, lai piesaistītu jaunus klientus un uzlabotu savu produktu pielāgošanu klientu vēlmēm. Turklāt, tekstā ir minēts, ka klientu noturēšana ir lētāka nekā jaunu klientu piesaiste. Teksts sniedz informāciju par atkārtotu iesaistīšanos e-pasta kampaņās un to nozīmi. Tiek uzsvērta arī esošo klientu nozīme uzņēmuma ienākumu palielināšanā.
Gadījuma izpētes e-pasta sagataves
Case studies are a key element of content strategy for many marketers. They provide social proof that your business can help potential customers solve their problems. Case studies should be written in the third person from an independent reporter's perspective and should include facts and figures that demonstrate the quality of your products or services. They are best suited for the evaluation stage of the buying process, when potential customers are already familiar with your offerings. Unlike other content used in this stage, case studies are focused on demonstrating the best of what your brand has to offer and how it has already helped customers achieve their goals or overcome obstacles. Avoid overselling and instead focus on how you can solve specific problems, bolstering your story with factual quotes from previous clients.
E-komercijas e-pasta sagataves
Klienta vērtība ir salīdzinājums starp produktu/pakalpojumu un iespējamām alternatīvām. Klientu vērtības piedāvājums apgalvo, kāpēc tie ir izdevīgi klientiem. Augstākā kvalitāte ne vienmēr nozīmē augstāko vērtību. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām. Sales contacts: +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754, +1-786-204-1375.
Teksts apspriež digitālā mārketinga stratēģijas, kas ietver personalizētu un atlasītu e-pastu kā efektīvu klientu piesaistes veidu. Rakstā tiek apskatītas dažādas e-pasta sagataves un padomi par to izveidošanu, kā arī tiek uzsvērts, ka klientu atsauksmes ir svarīgas produktu uzlabošanā. Tiek ieteiktas arī dažādas programmas, piemēram, LiveAgent un Zimbra, kas palīdz uzlabot klientsēdēju kvalitāti un palielināt uzņēmuma ienākumus, izmantojot e-pastu. Obligāti izlasāmās e-pasta sagataves ir vēl viens efektīvs e-pasta mārketinga veids.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.