Slēgta satura e-pasta sagataves ir mārketinga aktivitāte, kas piesaista potenciālos klientus un iegūst viņu kontaktinformāciju. Slēgtā satura piemēri ir e-grāmatas, video un dokumenti. Satura e-pasti ir svarīgi satura mārketinga kampaņām, un ideālais garums ir no 75 līdz 150 vārdiem. Kopsavilkumu e-pasti regulāri sniedz jaunumus, un to sastādīšanai nepieciešams līdzsvarots teksta un vizuālo elementu apjoms.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Veidojot vērtīgu saturu, kas piesaista lietotājus jūsu uzņēmumam un mudina tos veikt vēlamās darbības, piemēram, veikt pirkumus vai abonēt pakalpojumu, tā ir mārketinga aktivitāte. Dažos gadījumos var būt lietderīgi ierobežot piekļuvi noteiktam vietnes saturam, lai radītu jaunus potenciālos pirkumus vai papildu datus. Šāds saturs tiek saukts par slēgtu saturu vai premium saturu.
Nav universālas slēgta satura definīcijas, bet mēs īsumā definēsim tā galvenos raksturlielumus. Jebkurš saturs, kuram var piekļūt tikai pēc tam, kad esat devis kaut ko, piemēram, e-pasta adresi, tiek apzīmēts kā slēgts saturs. Visbiežāk informācija, kas tiek pieprasīta no cilvēkiem, kuri vēlas piekļūt sinhronizētajam saturam, ir viņu e-pasta adrese, lai gan citas stratēģijas ietver tālruņa numura pieprasīšanu, “patīk” vai “sekot” atzīmēšanu sociālo mediju lapās vai dalīšanos ar publikāciju dažādās sociālo mediju platformās.
Slēgta satura mērķis ir radīt potenciālos klientus, iegūstot potenciālo klientu kontaktinformāciju. Potenciālie klienti ir personas, kas ir apmeklējušas jūsu vietni pēc Google meklētāja ieteikuma vai atradušas jūsu uzņēmumu no ārējām vietnēm, piemēram, sociālajiem medijiem utt.
Slēgta satura piemērs varētu būt emuāra ieraksts, kas ir brīvi pieejams un sniedz vērtīgu ieskatu. Tomēr, ja lasītājs vēlas vairāk lasīt jūsu rakstus vai piekļūt papildu saturam (piemēram, kontrolsarakstam), viņam būs jums jānorāda e-pasta adrese, lai to saņemtu. Tādējādi slēgtais saturs var veicināt atbilstošu potenciālo klientu radīšanu, jo lietotāji, kuru datus jūs iegūstat, jau interesējas par jūsu uzņēmumu un to, ko tas piedāvā.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
Izmantojiet BUJ programmatūru, lai optimizētu klientu pašapkalpošanās pieredzi
Pielāgojiet savu uzņēmuma identitātei pašapkalpošanās portālu, izvēloties tēmas, pielāgojot CSS un izmantojot LiveAgent risinājuma funkcijas.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
Izrunas svarība klientu apkalpošanā un uzņēmumu tēla veidošanā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu.
Sudzibu parvaldibas programmatura
Efektīva klientu komunikācija ir būtiska uzņēmuma reputācijai un ilgtermiņa panākumiem. LiveAgent piedāvā risinājumu problēmu efektīvai risināšanai, nodrošinot labu klientu apkalpošanu. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem