• Šabloni
  • Slēgta satura e-pasta sagataves

Slēgta satura e-pasta sagataves

Veidojot vērtīgu saturu, kas piesaista lietotājus jūsu uzņēmumam un mudina tos veikt vēlamās darbības, piemēram, veikt pirkumus vai abonēt pakalpojumu, tā ir mārketinga aktivitāte. Dažos gadījumos var būt lietderīgi ierobežot piekļuvi noteiktam vietnes saturam, lai radītu jaunus potenciālos pirkumus vai papildu datus. Šāds saturs tiek saukts par slēgtu saturu vai premium saturu.

Exponea slēgta atskaite
Exponea slēgta atskaite

Kas ir slēgts saturs?

Nav universālas slēgta satura definīcijas, bet mēs īsumā definēsim tā galvenos raksturlielumus. Jebkurš saturs, kuram var piekļūt tikai pēc tam, kad esat devis kaut ko, piemēram, e-pasta adresi, tiek apzīmēts kā slēgts saturs. Visbiežāk informācija, kas tiek pieprasīta no cilvēkiem, kuri vēlas piekļūt sinhronizētajam saturam, ir viņu e-pasta adrese, lai gan citas stratēģijas ietver tālruņa numura pieprasīšanu, “patīk” vai “sekot” atzīmēšanu sociālo mediju lapās vai dalīšanos ar publikāciju dažādās sociālo mediju platformās.

Slēgta satura mērķis ir radīt potenciālos klientus, iegūstot potenciālo klientu kontaktinformāciju. Potenciālie klienti ir personas, kas ir apmeklējušas jūsu vietni pēc Google meklētāja ieteikuma vai atradušas jūsu uzņēmumu no ārējām vietnēm, piemēram, sociālajiem medijiem utt.

Slēgta satura piemērs varētu būt emuāra ieraksts, kas ir brīvi pieejams un sniedz vērtīgu ieskatu. Tomēr, ja lasītājs vēlas vairāk lasīt jūsu rakstus vai piekļūt papildu saturam (piemēram, kontrolsarakstam), viņam būs jums jānorāda e-pasta adrese, lai to saņemtu. Tādējādi slēgtais saturs var veicināt atbilstošu potenciālo klientu radīšanu, jo lietotāji, kuru datus jūs iegūstat, jau interesējas par jūsu uzņēmumu un to, ko tas piedāvā.

Kas ir slēgts saturs? - App - Uploads - 2020 - 12 - Screenshot 2020 12 09 At 10.22.03.png
“Economist” lūdz saviem lasītājiem apmaksāt abonementu vai reģistrēties bezmaksas kontā, lai turpinātu raksta lasīšanu

Slēgta satura e-pasta tematu rindiņas

  • Lūk, [e-grāmata/dokuments], ko jūs prasījāt!
  • Jūs iekšā gaida lielisks saturs, kā solīts
  • Skatiet mūsu video padomus par [sāpīgs temats] atrisināšanu
  • Mēs rīkojam tiešsaistes video, un jūs esat uzaicināts noskatīties
  • Esiet sveicināts [tēma] kursā no [uzņēmuma nosaukums]
  • Paldies, ka reģistrējāties mūsu [dienas/nedēļas/mēneša] e-pastu par [tēmu] saņemšanai

Slēgta satura e-pasta sagataves

Slēgta satura e-pasta sagatave 1 – satura lejepielāde


Hi [name],

Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.

We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.

Please find the attached documents at the bottom of this email.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…

Slēgta satura e-pasta sagatave 2 – saite uz video


Hello [name],

You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.

The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].

Check out our website for more videos related to the subject of [topic].

[More videos]

Thanks for watching!
[Company]

Slēgta satura e-pasta sagatave 3 – e-pastu sērija


Dear [name],

Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].

We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].

You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:

Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…

We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.

Best,
The [company] team

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!

Frequently asked questions

Cik daudz no mana satura vajadzētu būt slēgtam?

Tas ir atkarīgs no mārketinga stratēģijas mērķiem, tomēr nav ieteicams visu saturu padarīt slēgtu. Tas tāpēc, ka jums vispirms ir jāpiedāvā pietiekami daudz, lai ieinteresētu potenciālos interesentus, lai viņi būtu gatavi sniegt savas e-pasta adreses. Taču tieši cik daudz satura ir jābūt brīvi pieejamam, ir atkarīgs no tā, vai jūsu mērķi ir vairāk vērsti uz interesentu radīšanu vai drīzāk uz zīmola atpazīstamību un SEO.

Kādi ir slēgta satura piemēri?

Iepriekš minētās sagataves jau ir atspoguļojušas e-pasta sērijas, e-grāmatas un dokumentus, kā arī dažādu video saturu, piemēram, tiešsaistes seminārus un dokumentālās filmas. Papildus šiem vēl citi slēgtā satura ieteikumi, kurus jūs varētu piedāvāt, ir:

  • Satura jauninājumi — piekļuve papildu materiāliem
  • Demonstrējumi/izmēģinājumi – periods, lai izmēģinātu produktu vai pakalpojumu bez maksas
  • Tabulu sagataves — ietaupiet lietotāju laiku, nodrošinot tiem sagatavi ar aizpildāmām tukšām vietām
  • Procesa dokumentus un iesaistes failus – piemēram, uzsākšanas sagatavi

Vai var pieprasīt maksu par slēgto saturu?

Pēc definīcijas slēgtais saturs nav tas, par kuru ir jāveic maksājums. Tas ir kaut kas, ko jūs sniedzat apmaiņā pret vēlamas darbības veikšanu, piemēram, e-pasta adreses došana, lai piekļūtu noteiktiem materiāliem. Jūs varat lietotājam prasīt maksu par piekļuvi saturam, bet tad tas nozīmē, ka tas ir maksas saturs, kas ir cits ienākošā mārketinga veids un ir pilnīgi cita stratēģija, nevis slēgta satura nodrošināšana.

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju