Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Ārēji publicētu rakstu e-pasta sagataves

Ārēji publicētu rakstu e-pasta sagataves

Lieliska raksta uzrakstīšana ārējai vietnei prasa laiku un pūles. Vēl vairāk, melnraksta pabeigšana ir tikai sākums. Tad nāk korektūra un, iespējams, melnrakstu nodod vēl satura redaktoram apstiprināšanai. Pēc tam nāk lielākais izaicinājums: panākt, lai raksts tiktu publicēts ārēji.

Svarīgi, ka pēc tam jums vēl ir jāmudina cilvēki lasīt to, ko esat uzrakstījis. Viens no labākajiem veidiem, kā to izdarīt, ir nosūtīt ārēji publicēta raksta e-pastu ar saiti uz publikāciju. Šādā e-pastā ieteicams iekļaut satura priekšskatījumu, jo tas palīdzēs jums ieinteresēt lasītāju izlasīt visu tekstu.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana LiveAgent

Vēršanās pie potenciālajiem jūsu jaunā raksta izdevējiem

Ja uzņēmums vai indivīds ir jūs uzrunājis ar domu par raksta uzrakstīšanu, kas jāpublicē viņu tīmekļa vietnē, emuārā vai žurnālā utt., tad jūs jau esat soli tuvāk tam, kur jums ir jābūt. Tas tāpēc, ka izdevējs, iespējams, pats popularizēs rakstu. Tomēr būtu ieteicams šo rakstu koplietot ar e-pasta datu bāzē esošajiem lietotājiem. Šādi rīkojoties, var palielināt raksta ekspozīciju, sasniedzot potenciāli atšķirīgu mērķauditoriju.

Tomēr varētu būt tā, ka jūs nolēmāt uzrakstīt rakstu tikai tāpēc, ka jums bija neticami laba ideja, kurai vajadzēja tikt uzliktai uz papīra (vai, mšudienās daudz ticamāk, uz klēpjdatora ekrāna). Šajā gadījumā, lai publicētu savu rakstu, vēl jāatrod kāds indivīds vai uzņēmums.

Tālāk ir sniegti daži jauno rakstu e-pasta sagatvju piemēri, lai mudinātu adresātus izlasīt pilnu saistīto tekstu, kā arī lai sasniegtu potenciālos izdevējus, ja vēl neesat ne ar vienu saistījies.

Ārēji publicētu rakstu e-pasta sagatavju tematu rindiņas 

  • Lasiet manu jauno rakstu [nosaukums], ko uztur mūsu partneris
  • Vai vēlaties uzzināt vairāk par [tēmu]? Mēs to esam izpētījuši
  • Apskatiet mūsu jauno rakstu [ārējā izdevēja nosaukums]
  • Šeit var izlasīt visu, kas jums jāzina par [tēmu]
  • Vai publicēsiet mūsu rakstu, [potenciālā izdevēja vārds]?
  • Mums ir lieliska ideja rakstam par [tēmu], kas Jums patiks!

Ārēji publicētu rakstu e-pasta sagataves

Ārēji publicēta raksta e-pasta sagatave Nr.1

Ārēji publicēta raksta e-pasta sagatave Nr.2 – uzmanības uzsvars uz izdevēju

Ārēji publicēta raksta e-pasta sagatave Nr.3 – idejas iemešana

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai e-pasta saturā var iekļaut veselu ārēji publicētu rakstu?

Tā kā raksts tiks publicēts tīmekļa vietnē vai tiks drukāts izdevumā, kas nepieder jūsu uzņēmumam, jums, iespējams, nebūs tiesību vai atļaujas koplietot pilnu raksta kopiju pat tad, ja jūs vai kāds no jūsu darbiniekiem esat autors. Šādā gadījumā ir nepieciešama izdevēja atļauja, lai koplietotu pilnu tekstu. Tomēr pat tad, ja šī atļauja tiek piešķirta, iespējams, ka tā nav labākā stratēģija – izplatīt pilnu rakstu e-pastš. Tas ir tāpēc, ka viens no tā galvenajiem mērķiem ir datplūsmas novirzīšana uz izdevēja tīmekļa vietni, kā arī pēc tam uz savu vietni, izmantojot atpakaļsaites.

Kā vēl citādi varētu padalīties ar jaunu rakstu?

Ārēji publicēta raksta e-pasts ir vistiešākais veids, kā ļaut auditorijai uzzināt par jūsu uzrakstīto pilno teksta saturu, bet kas nav pieejams jūsu tīmekļa vietnē, kur lietotāji parasti meklē jūsu materiālus. Taču pastāv vairāki netieši veidi, kā informāciju izplatīt, izmantojot dažādu cita veida saturu, piemēram, sociālo mediju ziņas, jūsu tīmekļa vietni un jaunumu biļetenus.

Vai ārējā rakstā iekļaut saites uz manu tīmekļa vietni?

Tā kā jūsu raksts tiek ievietots kādā citā vietnē, nevis jūsu pašu mājaslapā, noteikti iekļaujiet atpakaļsaites uz savu tīmekļa vietni. Tādējādi tiks veicināta datplūsma uz jūsu tīmekļa vietni, uzlabota zīmola atpazīstamība un uzlabota meklētājprogrammas optimizācija (SEO).

Start improving customer engagement and drive more traffic!

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.

Free trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai e-pastā var iekļaut veselu ārēji publicētu rakstu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai koplietotu pilnu tekstu, nepieciešama izdevēja atļauja. Tomēr pat tad, ja šī atļauja tiek piešķirta, iespējams, ka tā nav labākā stratēģija – izplatīt pilnu rakstu pa e-pastu. Tas ir tāpēc, ka viens no tā galvenajiem mērķiem ir datplūsmas novirzīšana uz izdevēja tīmekļa vietni, kā arī uz jūsu vietni, izmantojot atpakaļsaites.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā vēl citādi varētu padalīties ar jaunu rakstu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pastāv vairāki netieši veidi, kā izplatīt informāciju, izmantojot dažādus satura veidus, piemēram, sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņas, jūsu tīmekļa vietni un jaunumu biļetenus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai ārējā rakstā iekļaut saites uz savu tīmekļa vietni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Noteikti iekļaujiet atpakaļsaites uz savu tīmekļa vietni. Tādējādi tiks veicināta datplūsma uz jūsu tīmekļa vietni, uzlabota zīmola atpazīstamība un uzlabota meklētājprogrammas optimizācija.” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju