Kopējiet un ielīmējiet sagataves, lai efektīvāk sazinātos ar izdevējiem un potenciālajiem klientiem, lai publicētu rakstus, izšķirsiet jaunu emuāra saturu vai atjauninājumus par produkta pieejamību. LiveAgent piedāvā risinājumus klientu apkalpošanai un bezmaksas testēšanas iespējas.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Lieliska raksta uzrakstīšana ārējai vietnei prasa laiku un pūles. Vēl vairāk, melnraksta pabeigšana ir tikai sākums. Tad nāk korektūra un, iespējams, melnrakstu nodod vēl satura redaktoram apstiprināšanai. Pēc tam nāk lielākais izaicinājums: panākt, lai raksts tiktu publicēts ārēji.
Svarīgi, ka pēc tam jums vēl ir jāmudina cilvēki lasīt to, ko esat uzrakstījis. Viens no labākajiem veidiem, kā to izdarīt, ir nosūtīt ārēji publicēta raksta e-pastu ar saiti uz publikāciju. Šādā e-pastā ieteicams iekļaut satura priekšskatījumu, jo tas palīdzēs jums ieinteresēt lasītāju izlasīt visu tekstu.
Ja uzņēmums vai indivīds ir jūs uzrunājis ar domu par raksta uzrakstīšanu, kas jāpublicē viņu tīmekļa vietnē, emuārā vai žurnālā utt., tad jūs jau esat soli tuvāk tam, kur jums ir jābūt. Tas tāpēc, ka izdevējs, iespējams, pats popularizēs rakstu. Tomēr būtu ieteicams šo rakstu koplietot ar e-pasta datu bāzē esošajiem lietotājiem. Šādi rīkojoties, var palielināt raksta ekspozīciju, sasniedzot potenciāli atšķirīgu mērķauditoriju.
Tomēr varētu būt tā, ka jūs nolēmāt uzrakstīt rakstu tikai tāpēc, ka jums bija neticami laba ideja, kurai vajadzēja tikt uzliktai uz papīra (vai, mšudienās daudz ticamāk, uz klēpjdatora ekrāna). Šajā gadījumā, lai publicētu savu rakstu, vēl jāatrod kāds indivīds vai uzņēmums.
Tālāk ir sniegti daži jauno rakstu e-pasta sagatvju piemēri, lai mudinātu adresātus izlasīt pilnu saistīto tekstu, kā arī lai sasniegtu potenciālos izdevējus, ja vēl neesat ne ar vienu saistījies.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Tā kā raksts tiks publicēts tīmekļa vietnē vai tiks drukāts izdevumā, kas nepieder jūsu uzņēmumam, jums, iespējams, nebūs tiesību vai atļaujas koplietot pilnu raksta kopiju pat tad, ja jūs vai kāds no jūsu darbiniekiem esat autors. Šādā gadījumā ir nepieciešama izdevēja atļauja, lai koplietotu pilnu tekstu. Tomēr pat tad, ja šī atļauja tiek piešķirta, iespējams, ka tā nav labākā stratēģija – izplatīt pilnu rakstu e-pastš. Tas ir tāpēc, ka viens no tā galvenajiem mērķiem ir datplūsmas novirzīšana uz izdevēja tīmekļa vietni, kā arī pēc tam uz savu vietni, izmantojot atpakaļsaites.
Ārēji publicēta raksta e-pasts ir vistiešākais veids, kā ļaut auditorijai uzzināt par jūsu uzrakstīto pilno teksta saturu, bet kas nav pieejams jūsu tīmekļa vietnē, kur lietotāji parasti meklē jūsu materiālus. Taču pastāv vairāki netieši veidi, kā informāciju izplatīt, izmantojot dažādu cita veida saturu, piemēram, sociālo mediju ziņas, jūsu tīmekļa vietni un jaunumu biļetenus.
Tā kā jūsu raksts tiek ievietots kādā citā vietnē, nevis jūsu pašu mājaslapā, noteikti iekļaujiet atpakaļsaites uz savu tīmekļa vietni. Tādējādi tiks veicināta datplūsma uz jūsu tīmekļa vietni, uzlabota zīmola atpazīstamība un uzlabota meklētājprogrammas optimizācija (SEO).
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Pārejat no CallPage uz LiveAgent?
LiveAgent piedāvā 24/7 klientu atbalstu, 175 funkcijas un 40+ integrācijas. Migrējiet no CallPage un izbaudiet lielisku klientu servisu un palīdzības risinājumu.
Tiešsaistes čata programmatūra
tawk.to ir labāka tiešsaistes čata programmatūra uzņēmumiem, piedāvājot daudzas funkcijas un bezmaksas plānu. HubSpot Service Hub ir jāapmaksā sākot no $45 mēnesī.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Klienti meklē un maksā par labāku iepirkšanās pieredzi. Paaugstiniet iesaisti, izmantojot LiveAgent un personalizētu klientu pieredzi.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem