Kopējiet un ielīmējiet sagataves, lai efektīvāk sazinātos ar izdevējiem un potenciālajiem klientiem, lai publicētu rakstus, izšķirsiet jaunu emuāra saturu vai atjauninājumus par produkta pieejamību. LiveAgent piedāvā risinājumus klientu apkalpošanai un bezmaksas testēšanas iespējas.
Lieliska raksta uzrakstīšana ārējai vietnei prasa laiku un pūles. Vēl vairāk, melnraksta pabeigšana ir tikai sākums. Tad nāk korektūra un, iespējams, melnrakstu nodod vēl satura redaktoram apstiprināšanai. Pēc tam nāk lielākais izaicinājums: panākt, lai raksts tiktu publicēts ārēji.
Svarīgi, ka pēc tam jums vēl ir jāmudina cilvēki lasīt to, ko esat uzrakstījis. Viens no labākajiem veidiem, kā to izdarīt, ir nosūtīt ārēji publicēta raksta e-pastu ar saiti uz publikāciju. Šādā e-pastā ieteicams iekļaut satura priekšskatījumu, jo tas palīdzēs jums ieinteresēt lasītāju izlasīt visu tekstu.
Ja uzņēmums vai indivīds ir jūs uzrunājis ar domu par raksta uzrakstīšanu, kas jāpublicē viņu tīmekļa vietnē, emuārā vai žurnālā utt., tad jūs jau esat soli tuvāk tam, kur jums ir jābūt. Tas tāpēc, ka izdevējs, iespējams, pats popularizēs rakstu. Tomēr būtu ieteicams šo rakstu koplietot ar e-pasta datu bāzē esošajiem lietotājiem. Šādi rīkojoties, var palielināt raksta ekspozīciju, sasniedzot potenciāli atšķirīgu mērķauditoriju.
Tomēr varētu būt tā, ka jūs nolēmāt uzrakstīt rakstu tikai tāpēc, ka jums bija neticami laba ideja, kurai vajadzēja tikt uzliktai uz papīra (vai, mšudienās daudz ticamāk, uz klēpjdatora ekrāna). Šajā gadījumā, lai publicētu savu rakstu, vēl jāatrod kāds indivīds vai uzņēmums.
Tālāk ir sniegti daži jauno rakstu e-pasta sagatvju piemēri, lai mudinātu adresātus izlasīt pilnu saistīto tekstu, kā arī lai sasniegtu potenciālos izdevējus, ja vēl neesat ne ar vienu saistījies.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves
Pieprasiet gadījuma izpētes apstiprinājumu un uzdodiet īstos jautājumus, lai izveidotu gadījuma izpēti, kas jūsu vietnes apmeklētājus pārvērtīs par apmierinātiem klientiem.
Pirmspārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīti dažādi mārketinga stratēģiju veidi, tostarp aptaujas, produktu pārdošanas un kupona e-pastu sagataves. Ieteicams piedāvāt palīdzību un atlaides, lai iegūtu atsauksmes no klientiem un veicinātu pārdošanu. Klientu vērtības piedāvājumi var būt izdevīgi uzņēmumam, bet tikai neliela daļa saprot un apzinās to. E-pasti var būt efektīva komunikācijas forma ar lojalitātes programmu dalībniekiem, lai palielinātu pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. Svarīgi ir piedāvāt jaudīgas sagataves ar atbilstošu informāciju un radošu dizainu, lai veidotu attiecības ar klientiem un veicinātu veikumu digitālajā mārketingā.
Gadījuma izpētes e-pasta sagataves
Case studies are a key element of content strategy for many marketers. They provide social proof that your business can help potential customers solve their problems. Case studies should be written in the third person from an independent reporter's perspective and should include facts and figures that demonstrate the quality of your products or services. They are best suited for the evaluation stage of the buying process, when potential customers are already familiar with your offerings. Unlike other content used in this stage, case studies are focused on demonstrating the best of what your brand has to offer and how it has already helped customers achieve their goals or overcome obstacles. Avoid overselling and instead focus on how you can solve specific problems, bolstering your story with factual quotes from previous clients.
E-pasta sagataves atgādinājumiem par pasākumu
Rakstā sniegts dažādi ieteikumi un padomi par to, kā palielināt aktīvo e-pasta abonentu bāzi un uzlabot mārketinga metrikas, piemēram, nodrošinot personalizēts e-pasta saraksts, izmantojot papildināšanas kampaņas un piedāvājot personalizētus ieteikumus. Tāpat apskatīti dažādi profesionāli e-pasta sveicieni un padomi par e-pasta iesākumu, uzsvērts pateicību personalizēšanas nozīme, kā arī minēti dažādi veidi, kā palielināt lojalitāti un iesaistīšanos. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var nodrošināt iespēju saņemt ātras atbildes uz jautājumiem, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. B2C ieteikumu e-pasta sagataves var uzticēties, izmantojot ieteikumu mārketinga stratēģiju, kas piesaista klientu uzmanību un var veicināt uzņēmējdarbības attīstību.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team