Tālruņa birka

Kāda ir tālruņa birku nozīme?

Droši var teikt, ka mēs visi esam piedzīvojuši zināmu apjukumu, pat iespējamu aizkaitinājumu, kad mēģinām sazināties ar cilvēku pa tālruni. Jūs mēģināt ar kādu sazināties jau kādu laiku, un jūs vienkārši nevarat ar viņu sazināties. Un, kad viņš beidzot saņem jūsu ziņas un atklājas neatbildētie zvani, viņi, savukārt, nespēj jums atzvanīt.

Šo situāciju jeb, pareizāk sakot, parādību sauc par tālruņa birku. Tas ir bieži sastopams gadījums, kad divi cilvēki nevar viens otru sazvanīt pa telefonu.

Šis termins tika izveidots astoņdesmitajos gados, kad ļoti populāri kļuva automātiskie atbildētāji. Cilvēki mēģināja piezvanīt viens otram tikai tādēļ, lai no atbildētāja saņemtu iepriekš ierakstītu ziņojumu.

Zvanu Centra Sagataves

Mūsdienās nav daudz cilvēku, kas izmanto šo nedaudz novecojušo tehnoloģiju, bet tālruņa birku spēle joprojām ir ļoti aktuāla.

Kāpēc notiek tālruņa birku spēle?

Dalība tālruņa birku spēlē var notikt gan netīši, gan tīši. Pirmajā gadījumā to var norakstīt kā vienkāršu pārpratumu, plānošanas jautājumu, laika starpību vai kā, ka vienkārši divas aizņemtas personas nespēj viena otru noķert.

Tomēr jūs varat kļūt par tālruņa birkas daļu ar nolūku. Dažkārt cilvēki izvairās no zvaniem no noteiktām personām. Galu galā ir vieglāk atstāt ziņu automātiskajā atbildētājā vai balss pastā, nekā uzsākt reāllaika sarunu.

Neatkarīgi no iemesliem, ja ilgāku laiku spēlējat tālruņa birku, tas tiek uzskatīts par sliktu tālruņa etiķeti.

Zvanu centra aģents runā pa tālruni ar klientu

Kā izvairīties no tālruņa birku spēles?

Parasti, ja tālruņa birka ir kāda konflikta rezultāts, kurā viena puse atsakās runāt ar otru, tad tur var izdarīt ļoti maz.

Tomēr, ja nevarat sazvanīt personu, pamatojoties uz ārējiem faktoriem, tad ir daži paņēmieni, kā varat pārtraukt tālruņa birku:

  • adhere to the phone etiquette – if both parties received two voice messages, the person that received the latest message can stop the phone tag by simply not calling back
  • schedule your calls – treat the phone calls like appointment times that you must attend
  • leave a detailed message – inform the other party when exactly you will be available if they still want to talk to you
  • use other means of communication – some brief conversations can be held via email or instant messaging instead of direct phone calls

Reach out to your customers effectively

Call center software solution allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Discover features of LiveAgent's call center today.

Frequently asked questions

Kas ir tālruņa birku definīcija?

Tālruņa birka ir gadījums, kad divas puses nevar sazināties viena ar otru pa tālruni. Viņi turpina mēģināt zvanīt, bet rezultāts ir neatbildēti zvani vai balss ziņas.

Kā jūs spēlējat birku spēles?

Jūs varat turpināt papildināt tālruņa birku, neatbildot uz zvaniem un pēc tam zvanot atpakaļ tikai tāpēc, lai nesaņemtu atbildi uz zvaniem. Abas puses to var darīt apzināti vai nejauši.

Kā beigt tālruņa birku spēles?

Jūs varat vēlreiz pārliecināties, vai ievērojat pierasto tālruņa etiķeti. Turklāt varat labāk plānot un organizēt zvanus vai vienkārši rakstīt e-pastu vai tūlītējo ziņu, ja tieša saruna nav nepieciešama.

Kā izvairīties no tālruņa birkām un reāli parunāt ar cilvēku?

Ieplānojiet tālruņa zvanus un tad pēc tam neaizmirstiet atbildēt, kad eat vienojušies to darīt. Norunājiet konkrētu laiku, kad grasāties runāt viens ar otru.

Kā uzvarēt tālruņa birku spēlē?

Jūs varat uzvarēt tālruņa birku spēles, piekļūstot personai, ar kuru mēģināt sazināties. Dažus noderīgus padomus par to, kā to izdarīt, skatiet rakstā iepriekš vai Biežāk Uzdoto Jautājumu sadaļā “Kā apturēt tālruņa birku spēles?”.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Tālruņa birka ir situācija, kad divas puses nevar sazināties pa telefonu. Ieteicams rūpīgi ievērot tālruņa etiķeti un, ja nav nepieciešams, organizēt kontaktu citā veidā.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Vai esat gatavs uzlabot pārvaldības un vadības prasmes? Atklājiet zvanu centra pārraugu un centra vadītāju pienākumus un prasmes.

Zvanu centra pārraugi

LiveAgent piedāvā tērzēšanas pogu ar pielāgošanas iespējām, kas nodrošina izcilu klientu apkalpošanu. Tērzēšana internetā ir populāra, un LiveAgent integrēšana ir vienkārša. Klientu apkalpošana zvanu centros ir svarīga, un klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos.

Zvanu pārsūtīšana rūpējas par jūsu zvaniem. Ienākošo zvanu pārsūtīšana gaida, līdz zvans tiek pieņemts, noraidīts vai vienkārši neviens aģents uz to neatbild.

Zvanu pārsūtīšana

Ienākošo zvanu pārsūtīšana ir process, kas vienkārši pārsūta zvanu no viena aģenta uz nākošo, lai samazinātu gaidīšanas laiku un uzlabotu klientu apmierinātību. Transnacionālajiem uzņēmumiem, lieliem uzņēmumiem un daudznacionālajiem uzņēmumiem var būt labums no ienākošo zvanu pārsūtīšanas. IVR tehnoloģija var palīdzēt novirzīt zvanus uz atbilstošu nodaļu vai aģentu.

Uzziniet vairāk par zvanu birkām. Padziļināti izprotiet klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot vienkāršus profesionāļu skaidrojumus.

Zvana birka

Teksta galvenais mērķis ir mudināt lasītājus reģistrēties un izmantot LiveAgent un kvalitatīvas zvanu centra programmatūras, kas palīdz uzlabot aģentu veiktspēju, produktivitāti un klientu apkalpošanas pieredzi. Ienākošā pārdošana un zvanīšanas sistēmas arī var piesaistīt jaunus klientus. Tekstā ir informācija par uzņēmuma Quality Unit piedāvātajiem pakalpojumiem un kontaktinformāciju.

Izmantojot zvanu centra programmatūru, jebkura lieluma uzņēmumi var izveidot virtuālu zvanu centru, kas dažu minūšu laikā maršrutē un centralizē tālruņa zvanus.

Zvanu centrs

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar VoIP tālruņa un pašapkalpošanās programmatūru. Tā nodrošina daudzas funkcijas, piemēram, automātisku zvanu sadali, pārskatu sniegšanu un analītiku, zvanu ierakstīšanu, zvanu pārsūtīšanu, kontaktu pārvaldību un interaktīvo balss atbildi. Tā ir noderīga organizācijām, kas apstrādā lielu skaitu zvanu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju