Nepieciešama alternatīva Crisp?

Crisp ir jaudīga programmatūra, kas nodrošina koplietošanas iesūtni un tērzēšanu tiešsaistē. Tā ir lieliski piemērota jaunuzņēmumiem un maziem un vidējiem uzņēmumiem. Tomēr, ja meklējat konkurētspējīgu Crisp alternatīvu, apsveriet LiveAgent.

Uzņēmumā LiveAgent mēs saprotam, ka līdz ar lielisku programmatūru nāk arī lieliska klientu apkalpošana. Tāpēc mēs izveidojām pilnvērtīgu palīdzības dienesta programmatūru, kas vienlaikus paaugstinās Jūsu klientu apkalpošanas komandas produktivitāti, palielinās klientu apmierinātību un ietaupīs Jūsu naudu.

LiveAgent ir apkalpojis vairāk nekā 15 000 uzņēmumu un 150 miljonus galalietotāju visā pasaulē. Pievienojieties viņiem, lai nodrošinātu pasaules klases klientu apkalpošanu. Mēs padarām to vienkāršu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Pārsniedziet ziņojumapmaiņas robežas.
Piedāvājiet daudzkanālu klientu apkalpošanu.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Jaudīga Crisp alternatīva

Meklējot lielisku palīdzības dienesta programmatūru, ir ļoti svarīgi par savu naudu iegūt maksimāli izdevīgu risinājumu. Crisp piedāvā trīs dažādas pamata paketes. LiveAgent piedāvā četras pamata tarifu plānus par konkurētspējīgām cenām, kā arī papildu funkcijas, piemēram, sociālo mediju integrāciju. Ja meklējat pilnvērtīgu Crisp alternatīvu, apsveriet LiveAgent. Mums ir hibrīda pieteikumu plūsma, vienota daudzkanālu ienākošā iesūtne, atskaišu un analīzes funkcijas, automatizācija, spēļu elementi un daudz kas cits! Ar LiveAgent Jūs iegūstat vairāk par mazāku cenu. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien, izmantojot mūsu 14 dienu izmēģinājuma versiju; kredītkarte nav nepieciešama.

Ātrākais tērzēšanas logrīks

Ja meklējat Crisp alternatīvu un ātrums jums ir svarīgs rādītājs, LiveAgent varētu būt tas, kas Jums ir nepieciešams. LiveAgent var lepoties ar visātrāko tērzēšanas logrīku tirgū -tas tiek attēlots tikai 2,5 sekundēs.

Ja vēlaties efektīvi pārvērst vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu 35 % tīmekļa vietņu apmeklētāju ir veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē.

The fastest live chat on the market

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Uzziniet, kā LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām

Paaugstināta apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu pieprasījumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Daudz noderīgu funkciju

Pateicoties vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijām, atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.

Multilingual support in LiveAgent

Mēs runājam daudzās valodās

Mūsu programmatūra ir daudzvalodu. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži no tiem ir daļēji) un atbalsta valodu pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp Jums un Jūsu klientiem. Mēs esam par to parūpējušies.

Kāpēc samierināties ar kaut ko mazāku?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Tāpēc tā ir lieliska alternatīva Crisp. LiveAgent ietaupa Jūsu laiku un naudu, lai Jūs varētu koncentrēties uz svarīgāko – nozīmīgu attiecību veidošanu ar Jūsu klientiem.

Better customer service means more money

Uzziniet, kāpēc mūsu klienti izvēlējās LiveAgent kā piemērotāko Crisp alternatīvu

Aplūkojiet, kāds ir mūsu salīdzinājums ar Crisp, pamatojoties uz klientu atsauksmēm vietnē Capterra

LiveAgent vs Crisp independent comparison

2020. gada 27. janvāra salīdzinājums

Uzziniet, kāpēc mūsu klienti izvēlējās LiveAgent kā piemērotāko Crisp alternatīvu

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arAlternatīva Crisp
Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām funkcijām. Tas ir populārs un var būt noderīgs jūsu uzņēmumam.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, sociālie mediji (Facebook, Instagram un citi).

Meklējat alternatīvu Front?

LiveAgent ir alternatīva Hiver, osTicket, Dixa un Verloop platformām, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamību klientu apkalpošanai. Tas ir rentabls risinājums ar plašu programmatūras klāstu un iespēju ieviest ātru un drošu atbildes sniegšanu. LiveAgent ir ideāla alternatīva arī Customerly, Lucep un Olark platformām, kuras ne vienmēr spēj sniegt empātisku atbalstu klientiem.

LiveAgent ir lieliska alternatīva, ja vēlaties iegūt vairāk iespēju saziņai ar klientiem. Pārejiet no CallPage uz LiveAgent jau tūlīt!

Meklējat alternatīvu CallPage?

LiveAgent ir ātrs un efektīvs tērzēšanas logrīks, kas nodrošina ātru un uzticamu klientu atbalstu. Tam ir pielāgojamas funkcijas un daudzvalodu atbalsts.

LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.

Meklējat alternatīvu Customerly?

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.

Vai meklējat alternatīvu risinājumu Gist? Apskatiet LiveAgent un pārliecinieties par tā priekšrocībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien un sniedziet labāku atbalstu.

Meklējat alternatīvu Gist?

"Partneru programma un klientu apkalpošanas programmatūras piedāvājums arī VoIP un zvanu centrām. LiveAgent - savieno klientus ar uzņēmumu."

Pārskatiet 2021. gada labākās zvanu centra alternatīvas, pamatojoties uz cenu, funkcijām, funkcionalitāti un klientu atsauksmēm no Captterra, G2 un citiem!

Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām

Izrunas svarība klientu apkalpošanā un uzņēmumu tēla veidošanā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju