Apnikusi palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā komandas darba galda alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcel jebkurā laikā
Izmantots
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Vai meklējat alternatīvu Teamwork Desk programmatūrai?

Teamwork Desk ir lieliska programmatūra, kas pilnībā spēj paveikt visu nepieciešamo klientu apkalpošanas komandai. Tomēr ne katrs risinājums ir piemērots katram biznesam, un dažreiz jūs varētu vēlēties izmēģināt kaut ko citu.

Izmēģini LiveAgent un iepazīties ar mūsu omnichannel biļešu sistēmu, uzlabotajām funkcijām, un katru palīdzības dienesta rīku kas jums ir nepieciešams, lai atrisinātu sarežģītus klientu jautājumus.

Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent, vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu šodien un nodrošiniet daudzkanālu atbalstu ar pareizo klientu saziņas programmatūru.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

TeamWork Desk ar LiveAgent salīdzinājums

Iespējas Liveagent TeamWork Desk
Biļetenes
Satur vadības rīku, kas apstrādā un katalogizē klientu pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā biļeteņu apstrādi plānā par $15/aģents/mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā biļeteņu apstrādi plānā par $ 11/aģents/ mēnesī.
Tiešraides Čats
Reāllaika tērzēšanas logrīks, ko varat ievietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā tiešraides tērzēšanu.
TeamWork Desk nepiedāvā tiešraides tērzēšanu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot zvanu veikšanai un saņemšanai, izmantojot automātisko zvanu izplatīšanu.
LiveAgent piedāvā zvanu centru.
TeamWork Desk nepiedāvā zvanu centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu savām iepriekšējām biļetēm un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās servisu biļešu plānā par $ 15/aģents/ mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā pašapkalpošanās funkciju plānā par $ 11/aģents/ mēnesī.
Facebook
Facebook integrācija, kas iegūst informāciju par visiem komentāriem un minējumiem un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un minējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
TeamWork Desk nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas iegūst visus minējumus un komentārus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz ziņām tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
eamWork Desk nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas iegūst visus komentārus un minējumus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un minējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
TTeamWork Desk nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas ielādē visus ziņojumus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
TeamWork Desk nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu krātuve
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas rokasgrāmatas, bieži uzdotie jautājumi un raksti.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi biļešu plānā par $ 15/aģents. mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā zināšanu bāzi plānā par U$ 11/aģents mēnesī.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju forums jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
TeamWork Desk nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un noteikumi
Darbplūsmas, kuras varat automatizēt, lai novērstu uzdevumus, kuri atkārtojās.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus biļešu plānā par $ 15/aģents/ mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā automatizāciju un noteikumus plānā par $ 20/aģents/ mēnesī .
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
LiveAgent biļešu plānā piedāvā API funkcijas par $ 15/aģents/ mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā API funkcijas plānā par $11/aģents/ mēnesī.
Interaktīva balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
TeamWork Desk nepiedāvā IVR funkcijas.
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi kā Skype, Zoom vai Facetime zvani.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
TeamWork Desk nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota vēsture
Biļeteņu derīguma termiņš nebeidzās un tās netiek dzēstas- tās var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent biļešu plānā piedāvā neierobežotu vēsturi par $ 15/aģents/mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā neierobežotu vēsturi plānā par $ 11/aģents/ mēnesī.
Neierobežotas vietnes
Programmatūru varat izmantot neierobežotā skaitā vietņu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
TeamWork Desk nepiedāvā neierobežotas vietnes.
Neierobežotas tērzēšanas pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu tērzēšanas pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas tērzēšanas pogas./span>
TeamWork Desk nepiedāvā neierobežotas tērzēšanas pogas.
Neierobežots biļeteņu/e-pasta daudzums
Jūs varat saņemt neierobežotu skaitu e -pasta ziņojumu un biļeteņu
LiveAgent piedāvā neierobežotu skaitu biļeteņu/e-pastu.
TeamWork Desk nepiedāvā neierobežotas biļetenes/e -pastus.
Neierobežota zvanu ierakstīšana
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet ierakstu jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
TeamWork Desk nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Neierobežots atbalsts visu diennakti
Klientu atbalsts tiek piedāvāts visu diennakti, neierobežojot iesniegto pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu diennakts atbalstu biļešu plānā par $ 15/aģents mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā neierobežotu atbalstu visu diennakti plānā par $ 11/aģents mēnesī.
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Apstrādājiet ienākošās biļetes no katra saziņas kanāla

Biļešu pārvaldība LiveAgent ir vienkārša pateicoties mūsu daudzkanālu saziņai, kas sakārto visas ienākošās biļetes no dažādiem saziņas kanāliem.

E-pasti ir tikai sākums, izmantojiet reāllaika tērzēšanu atbildiet uz zvaniem, un uzrakstiet lieliskus rakstus savai zināšanu bāzei lai izveidotu noderīgu klientu portālu. Sociālo mēdiju integrācijas ir daļa no darījuma, LiveAgent ir iebūvēts Facebook, Twitter, Instagram, un pat Viber funkcijas, lai ietaupītu jūsu laiku.

Visa daudzkanālu komunikācija vienuviet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nodrošiniet lielisku klientu pieredzi, izmantojot ātrāko reāllaika tērzēšanu

Aprīkojiet klientu atbalsta komandu ar vienu no populārākajiem un ātrākajiem saziņas kanāliem. Ātri apstrādājiet klientu pieprasījumus pateicoties ātrākas tiešsaistes tērzēšanas logrīkam, ar ātrumu tikai 2.5 sekundes.

Mūsu tiešraides tērzēšanai ir arī reāllaika rakstīšanas skats, pilna tērzēšanas vēsture, proaktīvi tērzēšanas ielūgumi un pielāgotas pogas lai palīdzētu jums izcelties. Pilnu funkciju sarakstu skatiet šeit.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Lietotāju apmierinātība rodas ar ātrāku saziņu

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Izmantojiet visas klientu apkalpošanas risinājuma iespējas

Katrai klientu apkalpošanas programmatūrai ir nepieciešamas pareizās palīdzības dienesta funkcijas, lai palīdzētu jums veidot labākas attiecības ar klientiem. Bez viskanāla rīku komplekta, LiveAgent atbalsta katru rīku un kanālu ar dažādām uzlabotām funkcijām lai palīdzētu jums efektīvi risināt visus klienta jautājumus.

LiveAgent arī piedāvā spēcīgas integrācijas ar vairāk nekā 140 populārām lietotnēm lai ļautu jums izveidot pielāgotas darbplūsmas. Viss ir iepakots vienā lietotājam draudzīgā risinājumā.

Uzlaboti rīki, lieliskas iespējas un jaudīgas integrācijas

Kļūsti par laimīgu klientu

Mēs saprotam, ka nav iespējams padarīt klientus laimīgus bez izcilas klientu apkalpošanas. Klientu pieprasījumi būtu jāapstrādā efektīvi un ātri.

Klientu apmierinātība ir viena no mūsu galvenajām prioritātēm, un mēs darām visu iespējamo, lai klienti būtu apmierināti. Tāpēc mēs visiem klientiem piedāvājam profesionālu apkalpošanu. Jūs varat sazināties ar mums ikreiz, kad jums nepieciešama palīdzība. Mēs esam jums pieejami visu diennakti.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvieno lieliska tiešraides tērzēšana, biļetenes un automatizāciju, kas mums ļauj sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Vai esat gatavs pamēģināt?

Izmēģiniet LiveAgent biļešu pārvaldības iespējas un bez maksas varat iepazīt mūsu rīkkopu ar uzlabotām funkcijām un integrācijām.

Apskatiet mūsu izdevīgos cenu plānus vaisāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu šodien. Bez saistībām un nav nepieciešama kredītkartes informācija. Noklikšķiniet uz pogas zemāk un nekavējoties sāciet izmēģinājuma periodu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai jūs zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt pareizi … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Saistītie Raksti arTeamwork Desk alternatīva
Ja meklējat Intercom alternatīvu, apsveriet LiveAgent. LiveAgent ir ātrākais tērzēšanas logrīks tirgū, un tam ir vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas.

Nepieciešama alternatīva Intercom?

LiveAgent ir programa, kas ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā un ir lieliska alternatīva Intercom.

Vai meklējat alternatīvu Olark? Apskatiet LiveAgent iespējas, rīkus, funkcijas un daudzkanālu atbalstu par lielisku cenu.

Vai meklējat Olark alternatīvu?

LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs, kas nodrošina ātru un uzticamu klientu atbalstu.

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā alternatīva Desk.com. Uzziniet priekšrocības un reģistrējieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājumam bez jebkādiem nosacījumiem.

Meklējat labāku Help Desk programmatūru?

LiveAgent ir alternatīva Verloop-ai, kas uzlabo klientu apmierinātību, reklāmguvumu un samazina darba laiku. Cena ir pieņemama, funkcijas pielāgojamas.

LiveAgent piedāvā tiketu sistēmu, integrāciju ar vairākiem kanāliem un vairāk nekā 175 funkcijas. Palieliniet klientu apmierinātību un uzlabojiet reklāmguvumu līmeni.

Vai meklējat Samanage alternatīvu?

LiveAgent palielina klientu apmierinātību, uzlabo reklāmguvumu un piedāvā bagātīgu funkciju klāstu, tostarp 175 funkcijas. Uzņēmumi labprāt pāriet uz LiveAgent.

LiveAgent ir rentablāks salīdzinājumā ar citiem palīdzības dienesta risinājumiem, un tam ir vairāk nekā 175 Help Desk funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas. Redzēt vairāk.

Vai meklējat alternatīvu LiveHelpNow?

Izvēloties pilnfunkcionālu tiešsaistes čata programmatūru, jūs varat uzlabot klientu apmierinātību un veidot lojālus klientus, kas atgriezīsies, lai pirktu atkal. LiveAgent ir piemērota izvēle, iegūstot labu atbalstu un integrāciju maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Meklējat alternatīvu Gorgias? Jūs esat īstajā vietā - izmēģiniet LiveAgent klientu atbalsta risinājumu! Iekļauta arī 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versija.

Meklējat alternatīvu Gorgias?

LiveAgent ir palīdzības un klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo e-pasta mārketingu un klientu apkalpošanu plašā valodu un funkciju klāstā. Tas piedāvā alternatīvu Hiver un osTicket, kā arī izcila atbalsta pakalpojumus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju