Apnikusi palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā komandas darba galda alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcel jebkurā laikā
Izmantots
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Vai meklējat alternatīvu Teamwork Desk programmatūrai?

Teamwork Desk ir lieliska programmatūra, kas pilnībā spēj paveikt visu nepieciešamo klientu apkalpošanas komandai. Tomēr ne katrs risinājums ir piemērots katram biznesam, un dažreiz jūs varētu vēlēties izmēģināt kaut ko citu.

Izmēģini LiveAgent un iepazīties ar mūsu omnichannel biļešu sistēmu, uzlabotajām funkcijām, un katru palīdzības dienesta rīku kas jums ir nepieciešams, lai atrisinātu sarežģītus klientu jautājumus.

Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent, vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu šodien un nodrošiniet daudzkanālu atbalstu ar pareizo klientu saziņas programmatūru.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

TeamWork Desk ar LiveAgent salīdzinājums

Iespējas Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
TeamWork Desk
Biļetenes
Satur vadības rīku, kas apstrādā un katalogizē klientu pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā biļeteņu apstrādi plānā par $15/aģents/mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā biļeteņu apstrādi plānā par $ 11/aģents/ mēnesī.
Tiešraides Čats
Reāllaika tērzēšanas logrīks, ko varat ievietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā tiešraides tērzēšanu.
TeamWork Desk nepiedāvā tiešraides tērzēšanu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot zvanu veikšanai un saņemšanai, izmantojot automātisko zvanu izplatīšanu.
LiveAgent piedāvā zvanu centru.
TeamWork Desk nepiedāvā zvanu centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu savām iepriekšējām biļetēm un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās servisu biļešu plānā par $ 15/aģents/ mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā pašapkalpošanās funkciju plānā par $ 11/aģents/ mēnesī.
Facebook
Facebook integrācija, kas iegūst informāciju par visiem komentāriem un minējumiem un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un minējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
TeamWork Desk nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas iegūst visus minējumus un komentārus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz ziņām tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
eamWork Desk nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas iegūst visus komentārus un minējumus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un minējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
TTeamWork Desk nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas ielādē visus ziņojumus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
TeamWork Desk nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu krātuve
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas rokasgrāmatas, bieži uzdotie jautājumi un raksti.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi biļešu plānā par $ 15/aģents. mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā zināšanu bāzi plānā par U$ 11/aģents mēnesī.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju forums jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
TeamWork Desk nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un noteikumi
Darbplūsmas, kuras varat automatizēt, lai novērstu uzdevumus, kuri atkārtojās.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus biļešu plānā par $ 15/aģents/ mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā automatizāciju un noteikumus plānā par $ 20/aģents/ mēnesī .
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
LiveAgent biļešu plānā piedāvā API funkcijas par $ 15/aģents/ mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā API funkcijas plānā par $11/aģents/ mēnesī.
Interaktīva balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
TeamWork Desk nepiedāvā IVR funkcijas.
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi kā Skype, Zoom vai Facetime zvani.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
TeamWork Desk nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota vēsture
Biļeteņu derīguma termiņš nebeidzās un tās netiek dzēstas- tās var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent biļešu plānā piedāvā neierobežotu vēsturi par $ 15/aģents/mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā neierobežotu vēsturi plānā par $ 11/aģents/ mēnesī.
Neierobežotas vietnes
Programmatūru varat izmantot neierobežotā skaitā vietņu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
TeamWork Desk nepiedāvā neierobežotas vietnes.
Neierobežotas tērzēšanas pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu tērzēšanas pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas tērzēšanas pogas./span>
TeamWork Desk nepiedāvā neierobežotas tērzēšanas pogas.
Neierobežots biļeteņu/e-pasta daudzums
Jūs varat saņemt neierobežotu skaitu e -pasta ziņojumu un biļeteņu
LiveAgent piedāvā neierobežotu skaitu biļeteņu/e-pastu.
TeamWork Desk nepiedāvā neierobežotas biļetenes/e -pastus.
Neierobežota zvanu ierakstīšana
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet ierakstu jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
TeamWork Desk nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Neierobežots atbalsts visu diennakti
Klientu atbalsts tiek piedāvāts visu diennakti, neierobežojot iesniegto pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu diennakts atbalstu biļešu plānā par $ 15/aģents mēnesī.
TeamWork Desk piedāvā neierobežotu atbalstu visu diennakti plānā par $ 11/aģents mēnesī.
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Apstrādājiet ienākošās biļetes no katra saziņas kanāla

Biļešu pārvaldība LiveAgent ir vienkārša pateicoties mūsu daudzkanālu saziņai, kas sakārto visas ienākošās biļetes no dažādiem saziņas kanāliem.

E-pasti ir tikai sākums, izmantojiet reāllaika tērzēšanu, atbildiet uz zvaniem, un uzrakstiet lieliskus rakstus savai zināšanu bāzei lai izveidotu noderīgu klientu portālu. Sociālo mēdiju integrācijas ir daļa no darījuma, LiveAgent ir iebūvēts Facebook, Twitter, Instagram, un pat Viber funkcijas, lai ietaupītu jūsu laiku.

Visa daudzkanālu komunikācija vienuviet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nodrošiniet lielisku klientu pieredzi, izmantojot ātrāko reāllaika tērzēšanu

Aprīkojiet klientu atbalsta komandu ar vienu no populārākajiem un ātrākajiem saziņas kanāliem. Ātri apstrādājiet klientu pieprasījumus pateicoties ātrākas tiešsaistes tērzēšanas logrīkam, ar ātrumu tikai 2.5 sekundes.

Mūsu tiešraides tērzēšanai ir arī reāllaika rakstīšanas skats, pilna tērzēšanas vēsture, proaktīvi tērzēšanas ielūgumi un pielāgotas pogas lai palīdzētu jums izcelties. Pilnu funkciju sarakstu skatiet šeit.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Lietotāju apmierinātība rodas ar ātrāku saziņu

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Izmantojiet visas klientu apkalpošanas risinājuma iespējas

Katrai klientu apkalpošanas programmatūrai ir nepieciešamas pareizās palīdzības dienesta funkcijas, lai palīdzētu jums veidot labākas attiecības ar klientiem. Bez viskanāla rīku komplekta, LiveAgent atbalsta katru rīku un kanālu ar dažādām uzlabotām funkcijām lai palīdzētu jums efektīvi risināt visus klienta jautājumus.

LiveAgent arī piedāvā spēcīgas integrācijas ar vairāk nekā 140 populārām lietotnēm lai ļautu jums izveidot pielāgotas darbplūsmas. Viss ir iepakots vienā lietotājam draudzīgā risinājumā.

Uzlaboti rīki, lieliskas iespējas un jaudīgas integrācijas

Kļūsti par laimīgu klientu

Mēs saprotam, ka nav iespējams padarīt klientus laimīgus bez izcilas klientu apkalpošanas. Klientu pieprasījumi būtu jāapstrādā efektīvi un ātri.

Klientu apmierinātība ir viena no mūsu galvenajām prioritātēm, un mēs darām visu iespējamo, lai klienti būtu apmierināti. Tāpēc mēs visiem klientiem piedāvājam profesionālu apkalpošanu. Jūs varat sazināties ar mums ikreiz, kad jums nepieciešama palīdzība. Mēs esam jums pieejami visu diennakti.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvieno lieliska tiešraides tērzēšana, biļetenes un automatizāciju, kas mums ļauj sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Vai esat gatavs pamēģināt?

Izmēģiniet LiveAgent biļešu pārvaldības iespējas un bez maksas varat iepazīt mūsu rīkkopu ar uzlabotām funkcijām un integrācijām.

Apskatiet mūsu izdevīgos cenu plānus vaisāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu šodien. Bez saistībām un nav nepieciešama kredītkartes informācija. Noklikšķiniet uz pogas zemāk un nekavējoties sāciet izmēģinājuma periodu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai jūs zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt pareizi … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Saistītie Raksti arTeamwork Desk alternatīva
Liveagent ir labākais palīdzības dienesta risinājums Jūsu uzņēmumam. Liveagent nodrošina atbalstu, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos medijus, zināšanu bāzi un zvanu centru par vienu izdevīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.

Meklējat alternatīvu ZenDesk Talk?

Iegūstiet LiveAgent - palīdzības dienesta programmatūru, kas ir populāra alternatīva Hiver, Verloop un Samanage. Lietotāji to izceļ kā lētu un labu integrāciju piedāvājošu risinājumu maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Palieliniet klientu piesaisti, izmantojot personalizētu daudzkanālu atbalstu. Atstājiet klientiem lielisku sajūtu ikreiz, kad viņi mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Palieliniet klientu piesaisti, rūpējoties par personalizāciju un ātrumu visos atbalsta kanālos. Piedāvājiet vairākas pašapkalpošanās iespējas un izmantojiet automatizāciju, lai uzlabotu klientu pieredzi. Uzziniet vairāk.

Vai vēlaties pāriet no Helpshift uz citu klientu apkalpošanas programmatūru? Apskatiet LiveAgent un uzziniet, vai tas Jums ir piemērots.

Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?

LiveAgent ir īpaši labs risinājums klientu apkalpošanai, atbalstam un komunikācijai. Tas ir vienkāršs izmantošanā un pievieno vērtību biznesam.

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā alternatīva Desk.com. Uzziniet priekšrocības un reģistrējieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājumam bez jebkādiem nosacījumiem.

Meklējat labāku Help Desk programmatūru?

LiveAgent piedāvā pareizo funkciju daļu, tostarp biļešu tirdzniecības programmatūru, tērzēšanu un zvanu centru.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x