Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Meklējat alternatīvu SpiceWorks?

Pārejiet uz specializētu palīdzības dienesta programmatūru un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas dienestu. LiveAgent piedāvā modernu, bet vienlaikus vienkārši lietojamu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas apvieno visu Jūsu saziņu ar klientiem vienuviet.

Sniedziet atbalstu, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, tālruni, klientu portālu, Viber vai attiecīgos sociālos plašsaziņas līdzekļus, un aptveriet visus kanālus, ko izmanto Jūsu klienti. Lasiet tālāk, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent, vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Vienota platforma, kas aptver visus kanālus

Izvēlieties nepieciešamās palīdzības pieteikumu pārvaldības funkcijas, lai nodrošinātu klientu atbalstu, kur vien tas ir nepieciešams. Vai Jūsu klienti Jums sūta e-pasta vēstules, vai arī vispirms izvēlas piezvanīt? LiveAgent var apstrādāt visus aspektus, kas nepieciešami, sazinoties  ar klientiem, lai Jūs varētu koncentrēties uz atbilžu sniegšanu.

Daudzkanālu pārvaldības iespējas ietver e-pasta palīdzības pieteikumu pārvaldību, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru ar Viber, klientu portālu un sociālos plašsaziņas līdzekļusFacebook, Twitter un Instagram.

Visaptverošs risinājums ar viedu darbplūsmu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uzlabojiet mijiedarbību ar klientiem, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē

Tērzēšana tiešsaistē ir ideāls rīks, lai klientiem nodrošinātu ātru un izcilu apkalpošanu. Mūsu tērzēšanas logrīks ir visātrākais tirgū, un tas nozīmē, ka Jūs neliksiet saviem klientiem gaidīt. Vienkārši ievietojiet logrīku savā vietnē un apstrādājiet ienākošos pieprasījumus no LiveAgent.

Tādas funkcijas kā reāllaika rakstīšanas skats vai proaktīvi tērzēšanas ielūgumi palīdzēs Jums šajā procesā. Izmēģiniet bez maksas jau tagad, lai redzētu, kā tas darbojas realitātē.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Izmēģiniet mūsu tērzēšanu tiešsaistē ar uzlabotām funkcijām

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Plašs funkciju klāsts, kas atbalsta Jūsu veicamās darbības

Katrs saziņas kanāls ir papildināts ar uzlabotām funkcijām, kas nodrošina vienmērīgu un efektīvu darba plūsmu. Izmantojiet filtrēšanu, tagus vai piezīmes, lai uzturētu savu palīdzības pieteikumu sistēmu organizētu. Izmantojiet spēļu elementu funkcijas, tīkla uzraudzību vai savienojiet palīdzības dienestu ar citām ikdienā izmantotajām lietotnēm.

LiveAgent ļauj Jums pašiem izlemt, kā to izmantot, un ļauj neierobežoti pielāgot darba plūsmas tad, kad tas Jums ir nepieciešams. Pilnu funkciju sarakstu skatiet šeit.

Novatoriska programmatūra

Vai zinājāt?

2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes tērzēšanas un palīdzības dienesta iespējas. No 2021. gada LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.

Alternatīva SpiceWorks
30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Paaugstiniet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Izcila klientu apkalpošana ir mūsu prioritāte

Mēs zinām, ka, lai sniegtu vislabāko atbalstu, Jums ir jāsaņem vislabākais atbalsts, kad vien tas ir nepieciešams. LiveAgent sniedz atbalstu ikreiz, kad tas Jums ir nepieciešams. Mūsu klientu atbalsts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā nodrošinās izcilu pakalpojumu sniegšanu jebkurā laikā. Sazinieties ar mums, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē vai zvaniet, kad vien Jums nepieciešama palīdzība vai vēlaties uzzināt ko jaunu.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmuun automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Izmēģiniet LiveAgent bez maksas jau šodien

Apskatiet mūsu izdevīgos cenu plānus un izvēlieties sev piemērotāko. Ja vēlaties redzēt LiveAgent darbībā, noskatieties mūsu apskates video vai izmēģiniet to un sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien. Nav nepieciešams ievadīt kredītkartes datus un nav nekādu saistību.

Jūs būsiet labās rokās!

Vai zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt – LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

BUJ

Kas padara LiveAgent par labāko SpiceWorks alternatīvu?

LiveAgent piedāvā uzticamu un pieejamu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas var apkalpot vairākus saziņas kanālus vienuviet. Tā var apstrādāt e-pasta vēstules, tērzēšanas ziņojumus, zvanus, klientu portālu un sociālos plašsaziņas līdzekļus - Facebook, Twitter un Instagram. Ir pieejams arī Viber.

Kāpēc vajadzētu pāriet uz LiveAgent?

LiveAgent piedāvā vairāk saziņas iespēju, kas nozīmē, ka Jūs varat paplašināt savu auditoriju un ļaut vairāk klientiem sazināties ar Jums, kad nepieciešama palīdzība.

Kādas funkcijas ir LiveAgent?

LiveAgent ir daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēma, ko papildina vairāk nekā 125 funkcijas un vairāk nekā 140 integrācijas ar citu programmatūru.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju