Meklējiet SpiceWorks alternatīvu?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā SpiceWorks alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārejiet uz specializētu palīdzības dienesta programmatūru un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas dienestu. LiveAgent piedāvā modernu, bet vienlaikus vienkārši lietojamu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apvieno visu Jūsu saziņu ar klientiem vienuviet.

Sniedziet atbalstu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, tālruni, klientu portālu, Viber, WhatsApp vai atbilstošos sociālos medijus, un aptveriet visus kanālus, ko izmanto Jūsu klienti. Lasiet tālāk, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent, vai sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu jau šodien.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

SpiceWorks un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
SpiceWorks
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un katalogizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
SpiceWorks piedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
SpiceWorks nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
SpiceWorks nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
SpiceWorks piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Viber integrāciju.
WhatsApp
WhatsApp integrācija ar palīdzības dienestu ļauj lietotājiem atbildēt uz visām WhatsApp ziņām daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmā un apstrādāt tās tāpat kā jebkuru citu klientu atbalsta pieteikumu.
LiveAgent piedāvā WhatsApp integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā WhatsApp integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
SpiceWorks piedāvā Zināšanu Bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
SpiceWorks nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
SpiceWorks piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
SpiceWorks piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
SpiceWorks nepiedāvā IVR funkciju.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
SpiceWorks nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
SpiceWorks piedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
SpiceWorks piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
SpiceWorks piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Vienota platforma, kas aptver visus kanālus

Izvēlieties vajadzīgos pieteikumu pārvaldības līdzekļus un nodrošiniet klientu atbalstu, lai kur tas būtu nepieciešams. Vai klienti sūta jums e-pastus vai arī viņi dod priekšroku vispirms piezvanīt jums? LiveAgent var risināt visus klientu saziņas aspektus, lai jūs varētu koncentrēties uz atbilžu sniegšanu.

Daudzkanālu vadības iespējas ietver e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru ar Viber, WhatsApp, klientu portālu un sociālo mediju – Facebook, Twitter and Instagram

Visaptverošs risinājums ar viedu darbplūsmu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uzlabojiet mijiedarbību ar klientiem, izmantojot tiešsaistes čatu

Tiešsaistes čats ir ideāls rīks, lai klientiem nodrošinātu ātru un lielisku servisu. Mūsu tiešsaistes čata logrīks ir visātrākais tirgū, un tas nozīmē, ka jūs neliekat klientiem gaidīt. Vienkārši ievietojiet logrīku savā mājaslapā un apstrādājiet ienākošos pieprasījumus no LiveAgent.

Iespējas, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats vai proaktīvie čata uzaicinājumi, noderēs visā darba gaitā. Izmēģiniet to bez maksas un apskatiet, kā tas darbojas.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Izmēģiniet mūsu tērzēšanu tiešsaistē ar uzlabotām funkcijām

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Plašs funkciju klāsts, kas atbalsta Jūsu veicamās darbības

Katrs saziņas kanāls tiek papildināts ar uzlabotām funkcijām, kas padara jūsu darbplūsmu raitāku un efektīvāku. Izmantojiet filtrēšanu, birkas vai piezīmes, lai sakārtotu savu pieteikumu sistēmu. Izmantojiet gamifikācijas funkcijas, tīkla pārraudzību vai savienojiet palīdzības dienestu ar citām lietotnēm, ko izmantojat ikdienā.

Liveagent ļauj izvēlēties, kā to izmantot, un ļauj pielāgot darbplūsmu, kad tas ir nepieciešams. Pilnu funkciju sarakstu skatiet šeit.

Novatoriska programmatūra

Vai zinājāt?

2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. 2023. gadā LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Paaugstiniet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Ietaupiet ar LiveAgent

Izcila klientu apkalpošana ir mūsu prioritāte

Mēs zinām, ka, lai sniegtu vislabāko atbalstu, Jums ir jāsaņem vislabākais atbalsts, kad vien tas ir nepieciešams. LiveAgent sniedz atbalstu ikreiz, kad tas Jums ir nepieciešams. Mūsu klientu atbalsts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā nodrošinās izcilu pakalpojumu sniegšanu jebkurā laikā. Sazinieties ar mums, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu vai zvaniet, kad vien Jums nepieciešama palīdzība vai vēlaties uzzināt ko jaunu.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu saviem klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Izmēģiniet LiveAgent bez maksas jau šodien

Apskatiet mūsu izdevīgos cenu plānus un izvēlieties sev piemērotāko. Ja vēlaties redzēt LiveAgent darbībā, noskatieties mūsu apskates video vai izmēģiniet to un uzsāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien. Nav nepieciešams ievadīt kredītkartes datus un nav nekādu saistību.

Saistītie Raksti arAlternatīva SpiceWorks
Aktīvas klausīšanās prasmes klientu apkalpošanā nodrošina koncentrēšanos, sapratni un efektīvu problēmu risināšanu, kas veicina uzticību un uzlabo zīmola lojalitāti.

Aktīvas Klausīšanās Prasmes

Aktīvas klausīšanās prasmes klientu apkalpošanā nodrošina koncentrēšanos, sapratni un efektīvu problēmu risināšanu, kas veicina uzticību un uzlabo zīmola lojalitāti.

Izveidojiet veiksmīgu uzņēmumu, mācoties no Krisa Gardnera pieredzes un padomiem. LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam un klientu apkalpošanai, integrējoties ar LadiTech. Uzziniet vairāk par produktu vērtības pastiprināšanu un klientu piesaisti.

Kā Izveidot Produktu, kas Izvēršas par Uzņēmumu

Izveidojiet veiksmīgu uzņēmumu, mācoties no Krisa Gardnera pieredzes un padomiem. LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam un klientu apkalpošanai, integrējoties ar LadiTech. Uzziniet vairāk par produktu vērtības pastiprināšanu un klientu piesaisti.

Spēcīgs vērtības piedāvājums ir pamats uzņēmējdarbības veiksmē. LiveAgent piedāvā daudzus komunikācijas veidus, lai veicinātu klientu darbību un attīstību. Izvēlieties savu subdomēnu un saņemiet atbalstu, lai gūtu panākumus.

Vērtības Piedāvājums: Radīt Produktu, Ko Cilvēki Patiešām Iegādāsies

Spēcīgs vērtības piedāvājums ir pamats uzņēmējdarbības veiksmē. LiveAgent piedāvā daudzus komunikācijas veidus, lai veicinātu klientu darbību un attīstību. Izvēlieties savu subdomēnu un saņemiet atbalstu, lai gūtu panākumus.

Optimizējiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent integrāciju, piedāvājot reāllaika atbalstu un vienkāršojot procesus. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!

Kā pievienot tiešsaistes čatu CS-Cart veikalam

Optimizējiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent integrāciju, piedāvājot reāllaika atbalstu un vienkāršojot procesus. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!

Partneru programma sadarbībai ar LiveAgent piedāvā dažādas klientu apkalpošanas programmatūras un citu pakalpojumu integrācijas iespējas, lai uzlabotu produktivitāti un pakalpojumu kvalitāti. Uzsverot arī bezmaksas konta izveides iespēju un individuālas demonstrācijas pieejamību.

Yealink WH62 Bezvadu Austiņu Apskats

Partneru programma sadarbībai ar LiveAgent piedāvā dažādas klientu apkalpošanas programmatūras un citu pakalpojumu integrācijas iespējas, lai uzlabotu produktivitāti un pakalpojumu kvalitāti. Uzsverot arī bezmaksas konta izveides iespēju un individuālas demonstrācijas pieejamību.

Vai vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Pieprasiet bezmaksas demonstrāciju, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent un to, kā tas var palīdzēt jums gūt panākumus.

Pierakstīties uz demonstrāciju

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x