Meklējiet SpiceWorks alternatīvu?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā SpiceWorks alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārejiet uz specializētu palīdzības dienesta programmatūru un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas dienestu. LiveAgent piedāvā modernu, bet vienlaikus vienkārši lietojamu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apvieno visu Jūsu saziņu ar klientiem vienuviet.

Sniedziet atbalstu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, tālruni, klientu portālu, Viber vai atbilstošos sociālos medijus, un aptveriet visus kanālus, ko izmanto Jūsu klienti. Lasiet tālāk, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent, vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

SpiceWorks un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent SpiceWorks
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un katalogizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
SpiceWorks piedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
SpiceWorks nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
SpiceWorks nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
SpiceWorks piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
SpiceWorks piedāvā Zināšanu Bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
SpiceWorks nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
SpiceWorks piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
SpiceWorks piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
SpiceWorks nepiedāvā IVR funkciju.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
SpiceWorks nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
SpiceWorks piedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
SpiceWorks piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
SpiceWorks piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Vienota platforma, kas aptver visus kanālus

Izvēlieties vajadzīgos pieteikumu pārvaldības līdzekļus un nodrošiniet klientu atbalstu, lai kur tas būtu nepieciešams. Vai klienti sūta jums e-pastus vai arī viņi dod priekšroku vispirms piezvanīt jums? LiveAgent var risināt visus klientu saziņas aspektus, lai jūs varētu koncentrēties uz atbilžu sniegšanu.

Daudzkanālu vadības iespējas ietver e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru ar Viber, klientu portālu un sociālo medijuFacebook, Twitter un Instagram.

Visaptverošs risinājums ar viedu darbplūsmu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uzlabojiet mijiedarbību ar klientiem, izmantojot tiešsaistes čatu

Tiešsaistes čats ir ideāls rīks, lai klientiem nodrošinātu ātru un lielisku servisu. Mūsu tiešsaistes čata logrīks ir visātrākais tirgū, un tas nozīmē, ka jūs neliekat klientiem gaidīt. Vienkārši ievietojiet logrīku savā mājaslapā un apstrādājiet ienākošos pieprasījumus no LiveAgent.

Iespējas, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats vai proaktīvie čata uzaicinājumi, noderēs visā darba gaitā. Izmēģiniet to bez maksas un apskatiet, kā tas darbojas.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Izmēģiniet mūsu tērzēšanu tiešsaistē ar uzlabotām funkcijām

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Plašs funkciju klāsts, kas atbalsta Jūsu veicamās darbības

Katrs saziņas kanāls tiek papildināts ar uzlabotām funkcijām, kas padara jūsu darbplūsmu raitāku un efektīvāku. Izmantojiet filtrēšanu, birkas vai piezīmes, lai sakārtotu savu pieteikumu sistēmu. Izmantojiet gamifikācijas funkcijas, tīkla pārraudzību vai savienojiet palīdzības dienestu ar citām lietotnēm, ko izmantojat ikdienā.

Liveagent ļauj izvēlēties, kā to izmantot, un ļauj pielāgot darbplūsmu, kad tas ir nepieciešams. Pilnu funkciju sarakstu skatiet šeit.

Novatoriska programmatūra

Vai zinājāt?

2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. No 2021. gada LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Paaugstiniet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Ietaupiet ar LiveAgent

Izcila klientu apkalpošana ir mūsu prioritāte

Mēs zinām, ka, lai sniegtu vislabāko atbalstu, Jums ir jāsaņem vislabākais atbalsts, kad vien tas ir nepieciešams. LiveAgent sniedz atbalstu ikreiz, kad tas Jums ir nepieciešams. Mūsu klientu atbalsts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā nodrošinās izcilu pakalpojumu sniegšanu jebkurā laikā. Sazinieties ar mums, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu vai zvaniet, kad vien Jums nepieciešama palīdzība vai vēlaties uzzināt ko jaunu.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu saviem klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Izmēģiniet LiveAgent bez maksas jau šodien

Apskatiet mūsu izdevīgos cenu plānus un izvēlieties sev piemērotāko. Ja vēlaties redzēt LiveAgent darbībā, noskatieties mūsu apskates video vai izmēģiniet to un uzsāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien. Nav nepieciešams ievadīt kredītkartes datus un nav nekādu saistību.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Saistītie Raksti arAlternatīva SpiceWorks
Uzņēmējiem būtu jāizveido klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis, pielāgojot produktus un pakalpojumus klientu vajadzībām, lai veicinātu lojalitāti un peļņu.

Uz Klientu Vērsta Uzņēmējdarbības Modeļa Izveide

Uzņēmējiem būtu jāizveido klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis, pielāgojot produktus un pakalpojumus klientu vajadzībām, lai veicinātu lojalitāti un peļņu.

ASV Senāts saņem MI uzņēmuma vēstuli par atvērtiem modeļiem AI uzraudzībai, akcentējot to nozīmi pārredzamai un konkurencei spējīgai digitālajai ekonomikai. Pētījumā izskata arī uzraudzības izaicinājumus AI izstrādē. -AI Summary

MI Stability Vēstule ASV Senātam Aicina uz Atvērtiem Modeļiem MI Uzraudzībā

ASV Senāts saņem MI uzņēmuma vēstuli par atvērtiem modeļiem AI uzraudzībai, akcentējot to nozīmi pārredzamai un konkurencei spējīgai digitālajai ekonomikai. Pētījumā izskata arī uzraudzības izaicinājumus AI izstrādē. -AI Summary

Aktīvas klausīšanās prasmes klientu apkalpošanā nodrošina koncentrēšanos, sapratni un efektīvu problēmu risināšanu, kas veicina uzticību un uzlabo zīmola lojalitāti.

Aktīvas Klausīšanās Prasmes

Aktīvas klausīšanās prasmes klientu apkalpošanā nodrošina koncentrēšanos, sapratni un efektīvu problēmu risināšanu, kas veicina uzticību un uzlabo zīmola lojalitāti.

Kriss Gardners dalās ar praktiskiem padomiem, lai izveidotu veiksmīgu jaunuzņēmumu un atrastu ceļu izaicinošajā tirgū.

Kā Izveidot Produktu, kas Izvēršas par Uzņēmumu

Kriss Gardners dalās ar praktiskiem padomiem, lai izveidotu veiksmīgu jaunuzņēmumu un atrastu ceļu izaicinošajā tirgū.

Atklājiet uzņēmējdarbības potenciālu un izstrādājiet misiju un redzējumu, piedaloties inspirējošajā meistarklasē, kuru vadīs Michael Skok no Underscore VC.

Kas Tam Nepieciešams: Vīzija, Misija un Kultūra

Atklājiet uzņēmējdarbības potenciālu un izstrādājiet misiju un redzējumu, piedaloties inspirējošajā meistarklasē, kuru vadīs Michael Skok no Underscore VC.

Vērtības piedāvājums ir svarīgs jaunuzņēmumam, lai saņemtu klientu rīcību. Maikls Skoks palīdz izstrādāt pārliecinošu vērtības piedāvājumu.

Vērtības Piedāvājums: Radīt Produktu, Ko Cilvēki Patiešām Iegādāsies

Vērtības piedāvājums ir svarīgs jaunuzņēmumam, lai saņemtu klientu rīcību. Maikls Skoks palīdz izstrādāt pārliecinošu vērtības piedāvājumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju