Vai meklējat spēcīgu alternatīvu Qonvo, kas sniedz vairāk iespēju sazināties ar klientiem? LiveAgent ir pareizā izvēle jūsu biznesam.
A lieliska tiketu sistēma, vissvarīgāko saziņas kanālu pārklājums un ērta lietošana padara LiveAgent par labāko Helpdesk risinājumu jūsu klientu atbalstam.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. Iestatīšana ir ātra un vienkārša!
Vairāk nekā 175 funkcijas, lai padarītu jūsu darbu vieglāku un patīkamāku.
LiveAgent piedāvā perforatoru par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trīs maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu Helpdesk programmatūru
LiveAgent sniedz jums visu, lai jūs varētu sniegt labāku atbalstu un koncentrēties uz svarīgo.
Sniedziet atbalstu, izmantojot jūsu rīcībā esošos jaudīgos rīkus. Tas nozīmē e -pastu, tiešraides tērzēšanu, sociālos medijus (Facebook, Instagram un Twitter), zvanu centru un zināšanu bāzi. Viss tiek pārvaldīts, izmantojot uzticamu biļešu sistēmu, tāpēc jums nav jāuztraucas par nekārtīgu komunikāciju.
Tiešraides tērzēšana ir būtisks un viens no visnoderīgākajiem rīkiem saziņai ar klientiem. Tas viss ir saistīts ar tūlītēju saziņu, un tāpēc tam jābūt ātram.
LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs. Ar to jūs patiešām varat sniegt ātru atbalstu.
Nemaksājiet par programmatūru, kas visu nedara. Pārslēdzieties uz programmatūru, kas piedāvā dažādus rīkus par lielisku cenu.
LiveAgent piedāvā trīs lieliskus maksas plānus, rīki, funkcijas un integrācija, kas atvieglo jūsu darbplūsmu. Viss, kas jums jādara, ir izvēlēties sev piemērotāko. Skatiet mūsu maksas plānus un uzziniet vairāk.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Palieciet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vai vēlaties uzzināt, kā mēs salīdzinām ar citiem populāriem risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un atklājiet visu, ko varam piedāvāt.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem