Helpshift ir lielisks rīks, taču ne katrs lielisks rīks ir piemērots tieši Jūsu biznesam. Tāpēc jūs varētu meklēt labu Helpshift alternatīvu. Vai Jūs esat jau izmēģinājis LiveAgent?
LiveAgent ir vislabākais viskanālu helpdesk programmatūras risinājums jebkura lieluma vai tirdzniecības uzņēmumiem. Palieliniet klientu piesaisti, saņemiet labāku atgriezenisko saiti un uzlabojiet savu service desk , izmantojot LiveAgent jau šodien. Lasiet vairāk un uzziniet par mūsu tiketinga sistēmu un citiem foršiem rīkiem un funkcijām.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Uzlabojiet klientu apmierinātību, izmantojot mūsu čata logrīku un citas vietnes funkcijas
Sazinieties ar klientu ar proaktīvām funkcijām
LiveAgent nesabojās Jūsu budžetu, tā cena patiešām ir taisnīga. Izmantojiet tikai to, kas jums nepieciešams, lai sniegtu atbalstu
Helpshift ir lielisks. Tomēr ir iemesls, kāpēc pastāv konkurence, un Jūs varētu vēlēties pāriet uz citu programmatūru, kas jums ir piemērotāka. Tāpēc mēs esam šeit, lai pastāstītu Jums par LiveAgent.
LiveAgent Jums piedāvā labākos rīkus vienā klientu apkalpošanas programmatūrā. Mēs runājam par uzticamu tiketu sistēmu, īpaši ātru čata funkciju, zināšanu bāzi, zvanu centru un pat sociālo mediju kanālu, piemēram, Facebook Messenger, Instagram vai pat Viber, atbalstu. Viss ir ērti ievietots vienā informācijas panelī, kur Jūs varat sekot līdzi visiem kanāliem. Nodrošināt lielisku klientu pieredzi nevarētu būt vēl vieglāk, ja visas nepieciešamās funkcijas atrodas zem viena jumta.
LiveAgent lepojas, ka saviem klientiem piedāvā ļoti ātru tiešsaistes čata logrīku. Un tas ir visātrākais tirgū, un čata ātrums tiek rādīts 2,5 sekundēs. Tagad jūs patiešām varat sniegt zibens ātru palīdzību saviem klientiem.
Tiešsaistes čats var darīt brīnumus Jūsu klientu atbalsta servisam. Pārvērtiet vietnes skatītājus par klientiem, kas maksā, ievietojot čata ielūgumu savā vietnē. Pirms reāllaika rakstīšanas skata funkcijas redziet, ko viņi raksta, pirms tiek sasniegts sūtījums. Sniedziet ātru palīdzību un informāciju, kad tā ir nepieciešama.
Šajā videoklipā uzziniet, kā darbojas mūsu čats un kā Jūs to varat lietot.
Varat arī pārlūkot mūsu YouTube LiveAgent kanālu, lai mūsu helpdesk programmatūrā atrastu vairāk videoklipu par rīkiem un funkcijām
Lai vadītu un strādātu lieliskā kontaktu centrā un iegūtu lieliskas atsauksmes, jums jābūt apmierinātam ar klientu atbalsta programmatūru. Tas nozīmē iegūt lielisku klientu pieredzi papildus tā pamatfunkcijām.
LiveAgent piedāvā plinas diennakts atbalstu visiem klientiem, un mūsu mērķis ir sniegt pilnīgu pieredzi ar mūsu rīku kopu. Mēs izmantojam tos pašus rīkus kā jūs, tāpēc jūs zināt, ko sagaidīt. Sazinieties ar mums, kā vien vēlaties. Nosūtiet mums e-pastu, zvaniet mums vai tērzējiet ar mums. Tā ir Jūsu izvēle, un mēs darīsim visu iespējamo, lai sniegtu jums vislabāko lietotāja pieredzi un padomus problēmu novēršanai.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vai vēlaties uzzināt, kā mēs vērtējam citus populāros helpdesk risinājumus? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un atklājiet visu, ko mēs piedāvājam.
Tiešsaistes čata programmatūra
tawk.to ir labākā tiešsaistes čata programmatūra uzņēmumiem. To izmanto Adidas, Domino un Chevrolet. tawk.to ir bezmaksas, bet piedāvā arī profesionālu palīdzību par $1 stundā.
Palīdzības dienesta programmatūra cilvēkresursu nozarei
Idejas, kā palielināt klientu apmierinātību un lojalitāti: piemēroti cenu noteikumi, pievienot vērtību pakalpojumiem, piedāvāt atlaidi un lojalitātes programmas, koncentrēties uz ilgtermiņa līgumiem. LiveAgent ir iepriekšējās atbildes laiks uzlabots par 60%.
Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzvalodu atbalstu, pielāgojamām integrācijām un labu cenu. Tas uzlabo klientu apmierinātību un samazina darba laiku.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem