Tiešsaistes čata programmatūra
Tiešsaistes čata programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas komandas efektivitāti, piedāvājot pieejamību, attiecību veidošanu un palielinātu produktivitāti. Tas var būt arī budžetam draudzīgs risinājums, kuram klienti dod priekšroku. Integrējot izvēlēto programmatūru, uzņēmumiem ir jāņem vērā dažādi faktori, piemēram, cenu modeļi, atbalsta iespējas un integrācijas.
Palīdzības dienesta programmatūra cilvēkresursu nozarei
Idejas, kā palielināt klientu apmierinātību un lojalitāti: piemēroti cenu noteikumi, pievienot vērtību pakalpojumiem, piedāvāt atlaidi un lojalitātes programmas, koncentrēties uz ilgtermiņa līgumiem. LiveAgent ir iepriekšējās atbildes laiks uzlabots par 60%.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.