Apnikusi Jūsu helpdeskprogrammatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā Helpshift alternatīva tirgū.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?

Helpshift ir lielisks rīks, taču ne katrs lielisks rīks ir piemērots tieši Jūsu biznesam. Tāpēc jūs varētu meklēt labu Helpshift alternatīvu. Vai Jūs esat jau izmēģinājis LiveAgent?

LiveAgent ir vislabākais viskanālu helpdesk programmatūras risinājums jebkura lieluma vai tirdzniecības uzņēmumiem. Palieliniet klientu piesaisti, saņemiet labāku atgriezenisko saiti un uzlabojiet savu service desk , izmantojot LiveAgent jau šodien. Lasiet vairāk un uzziniet par mūsu tiketinga sistēmu un citiem foršiem rīkiem un funkcijām.

3 priekšrocības pārejot uz LiveAgent

Uzlabojiet klientu apmierinātību

Uzlabojiet klientu apmierinātību, izmantojot mūsu čata logrīku un citas vietnes funkcijas

Labāka klientu piesaiste

Sazinieties ar klientu ar proaktīvām funkcijām

Ietaupiet laiku un naudu

LiveAgent nesabojās Jūsu budžetu, tā cena patiešām ir taisnīga. Izmantojiet tikai to, kas jums nepieciešams, lai sniegtu atbalstu

increase availability

Helpshift alternatīva, kas Jūs nepievils

Helpshift ir lielisks. Tomēr ir iemesls, kāpēc pastāv konkurence, un Jūs varētu vēlēties pāriet uz citu programmatūru, kas jums ir piemērotāka. Tāpēc mēs esam šeit, lai pastāstītu Jums par LiveAgent.

LiveAgent Jums piedāvā labākos rīkus vienā klientu apkalpošanas programmatūrā. Mēs runājam par uzticamu tiketu sistēmu, īpaši ātru čata funkciju, zināšanu bāzi, zvanu centru un pat sociālo mediju kanālu, piemēram, Facebook Messenger, Instagram vai pat Viber, atbalstu. Viss ir ērti ievietots vienā informācijas panelī, kur Jūs varat sekot līdzi visiem kanāliem. Nodrošināt lielisku klientu pieredzi nevarētu būt vēl vieglāk, ja visas nepieciešamās funkcijas atrodas zem viena jumta.

LiveAgent rīku kopums

Ātrākais tiešsaistes čats

LiveAgent lepojas, ka saviem klientiem piedāvā ļoti ātru tiešsaistes čata logrīku. Un tas ir visātrākais tirgū, un čata ātrums tiek rādīts 2,5 sekundēs. Tagad jūs patiešām varat sniegt zibens ātru palīdzību saviem klientiem.

Tiešsaistes čats var darīt brīnumus Jūsu klientu atbalsta servisam. Pārvērtiet vietnes skatītājus par klientiem, kas maksā, ievietojot čata ielūgumu savā vietnē. Pirms reāllaika rakstīšanas skata funkcijas redziet, ko viņi raksta, pirms tiek sasniegts sūtījums. Sniedziet ātru palīdzību un informāciju, kad tā ir nepieciešama.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Apskatiet mūsu čata funkciju darbībā

Šajā videoklipā uzziniet, kā darbojas mūsu čats un kā Jūs to varat lietot.

Varat arī pārlūkot mūsu YouTube LiveAgent kanālu, lai mūsu helpdesk programmatūrā atrastu vairāk videoklipu par rīkiem un funkcijām

Iegūstiet gandarījumu par pareizo atbalsta rīku

Lai vadītu un strādātu lieliskā kontaktu centrā un iegūtu lieliskas atsauksmes, jums jābūt apmierinātam ar klientu atbalsta programmatūru. Tas nozīmē iegūt lielisku klientu pieredzi papildus tā pamatfunkcijām.

LiveAgent piedāvā plinas diennakts atbalstu visiem klientiem, un mūsu mērķis ir sniegt pilnīgu pieredzi ar mūsu rīku kopu. Mēs izmantojam tos pašus rīkus kā jūs, tāpēc jūs zināt, ko sagaidīt. Sazinieties ar mums, kā vien vēlaties. Nosūtiet mums e-pastu, zvaniet mums vai tērzējiet ar mums. Tā ir Jūsu izvēle, un mēs darīsim visu iespējamo, lai sniegtu jums vislabāko lietotāja pieredzi un padomus problēmu novēršanai.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

get inspired

Apskatiet mūsu klientu pieredzes rezultātus

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Related Articles to Helpshift alternatīva
LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.

Liveagent ir atradis pielietojumu daudzu nozaru segmentos. Grāmatvedība un juridiskā palīdzība ir viens no tām. Šodien izmēģiniet LiveAgent un izvērtējiet ieguvumus.

Palīdzības dienesta programmatūra Grāmatvedības un Juridiskās palīdzības nozarei

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kura ir vispārskatītākā un augstāk novērtētā MVU nozarē 2019. gadā. Tā ļauj tuvināties klientiem un ātrāk strādāt, piedāvājot bezmaksas izmēģinājumu.

Pārejiet no Hesk uz LiveAgent un iegūstiet daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas pārvalda sociālos medijus un īpaši ātru čata logrīku.

Meklējat Alternatīvu Hesk?

LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, ko iesaka vairāki uzņēmumi un kuru izmanto jau vairāki mēnešus. To pielieto dažādiem mērķiem, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus vai uzlabot klientu atbalstu. LiveAgent var palīdzēt ātri atrisināt problēmas un uzlabot komunikāciju ar klientiem, ātri atbildot uz klientu jautājumiem un saziņojoties ar tiem visdažādākajos veidos.

Lielisks klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmakas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības, palieliniet lojalitāti un pārdošanu.

Salīdzinatpalīdzīaas dienesta programmatūras alternatīvas?

Teksta apkopojums sniedz atsauces uz salīdzinājumiem un alternatīvām dažādām sociālo tīklu, tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un zvanu centru platformām, kas ir pieejamas tirgū un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesus.

Autorūpniecības nozares LiveAgent piedāvā neskaitāmi daudz iespēju sazināties ar uzticamiem klientiem, izmantojot jaudīgus rīkus un funkcijas.

Palīdzības dienesta programmatūra autorūpniecībai

LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Tas ir ideāls risinājums izklaides, modes, nekustamā īpašuma un citām nozarēm, piedāvājot daudz pakalpojumu, integrācijas, funkcijas un atbild uz jautājumiem par cenām un citiem aspektiem. LiveAgent ir apbalvots par izcilu klientu atbalstu un ir uzticējušies zīmoli kā Huawei, BMW, Yamaha un O2. Pieteikieties bezmaksas demonstrācijai, lai uzzinātu, kā LiveAgent var palīdzēt jums un jūsu klientiem atrisināt problēmas un sasniegt mērķus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju