Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Freshcaller alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ CAtcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Freshcaller?

Iegādājieties pareizo programmatūru un sniedziet saviem klientiem vislabāko iespējamo atbalstu. LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Funkcijas Liveagent Konkurents
Kopējais vērtējums
Kopējie programmatūras vērtējumi no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.7
Kopējais vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem - 4.7 balles no 5 vietnē Capterra.
4.5
Kopējais vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem - 4.5 balles no 5 vietnē Capterra.
Lietošanas ērtums
Lietošanas ērtuma vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.6
Lietošanas ērtuma vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra 4.6 balles no 5
4.5
Lietošanas ērtuma vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra 4.5 balles no 5
Klientu apkalpošana
Klientu atbalsta novērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.7
Klientu atbalsta novērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra – 4,7 balles no 5
4.6
Klientu atbalsta novērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra – 4,6 balles no 5
Cenas un kvalitātes attiecība
Cenas un kvalitātes attiecības novērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
4.7
Cenas un kvalitātes attiecības novērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra – 4,7 balles no 5
4.4
Cenas un kvalitātes attiecības novērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra – 4,4 balles no 5
Cena
Programmatūras cena ASV dolāros par lietotāju mēnesī.
$15/mēnesī/lietotājam Cena ASV dolāros par lietotāju mēnesī.
$19/ mēnesī/lietotājam Cena ASV dolāros par lietotāju mēnesī.
Brīdinājumi / eskalācijas
Brīdinājumi un eskalācijas attiecībā uz palīdzības pieteikumiem un SLA, pamatojoties uz prioritāti un iepriekš definētiem nosacījumiem.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
Automatizēta maršrutēšana
Automatizēta palīdzības pieteikumu maršrutēšana uz konkrētām nodaļām un aģentiem, pamatojoties uz iepriekš definētiem nosacījumiem.
Piedāvā automatizētu maršrutēšanu.
Piedāvā automatizētu maršrutēšanu.
Zvanu centra pārvaldība
Centralizēts vadības panelis zvanu veikšanai, saņemšanai un pārvaldīšanai.
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
Rindu pārvaldība
Sistēma, ko izmanto izsaukumu rindu pārvaldīšanai.
Piedāvā rindu pārvaldību.
Piedāvā rindu pārvaldību.
E-pasta pārvaldība
Iespēja savienot palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūru ar vairākām e-pasta adresēm, lai saņemtu, atbildētu un rakstītu e-pastus tieši no programmatūras.
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
Veiktspējas rādītāji
Izsekojiet savas vietnes apmeklētāju uzvedību. Uzziniet, cik ilgi viņi pārlūko Jūsu vietni vai kurā lapā viņi atrodas.
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
Zināšanu bāzes pārvaldība
Funkcija, kas ļauj lietotājiem izveidot un pārvaldīt visaptverošas zināšanu krātuves.
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
Daudzkanālu saziņa
Savienojas ar vairākām saziņas līnijām (piemēram, e-pastu, tērzēšanu, zvanu centru vai sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem), lai racionalizētu visus ziņojumus un ļautu lietotājiem atbildēt uz tiem no palīdzības pieteikumu programmatūras.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
Tērzēšana reāllaikā
Tiešsaistes tērzēšanas logrīks, ko var izvietot tīmekļa vietnē un izmantot reāllaika saziņai ar vietnes apmeklētājiem.
Piedāvā tērzēšanu reāllaikā.
Piedāvā tērzēšanu reāllaikā.
Atskaites/analītika
Analītikas panelis, kas ļauj lietotājiem ģenerēt veiktspējas pārskatus.
Piedāvā atskaites/analītiku.
Nepiedāvā atskaites/analītiku.
Pašapkalpošanās portāls
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldība
Funkcija, kas ļauj pārvaldīt un uzraudzīt SLA žurnālus, SLA atbilstību un daudz ko citu.
Piedāvā pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
Piedāvā pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
Sociālo mediju integrācija
Integrācijas ar populārākajiem sociālajiem tīkliem, piemēram, Facebook.
Piedāvā sociālo mediju integrācijas.
Piedāvā sociālo mediju integrācijas.
Palīdzības pieteikumu pārvaldība
Pārvaldiet palīdzības pieteikumus ar palīdzības pieteikumu nodošanu, apvienošanu, sadalīšanu, atzīmēšanu kā surogātpastu, miega režīmu un daudz ko citu.
Piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību.
Piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību.
Darba plūsmas pārvaldība
Automatizācijas noteikumi, kurus var ieviest, lai paātrinātu klientu atbalsta procesus.
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.
Person deciding between two solutions

Jaudīga Freshcaller alternatīva

Freshcaller ir lieliska zvanu centra programmatūra. Taču klientu atbalsts vairs neaprobežojas tikai ar zvanīšanu. Sniedziet saviem klientiem saziņas iespējas. Iekļaujiet e-pastu, ātrāko tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus un zināšanu bāzi, lai nodrošinātu viņiem ērtus veidus, kā ar Jums sazināties.

Ātrākā tērzēšana tiešsaitē

Tiešsaistes tērzēšanas iestatīšana tīmekļa vietnē ir lielisks veids, kā palielināt vietnes apmeklētāju iesaisti. Viņi var sazināties ar Jums tieši no Jūsu tīmekļa vietnes. Tādējādi palielināsiet iespēju pārvērst viņus par maksājošiem klientiem.

LiveAgent piedāvā visātrāko tiešsaistes tērzēšanas logrīku tirgū – tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes. Neko ātrāku nav iespējams iegādāties.

The fastest live chat on the market

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Phone icon

Zvanu centra atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. To var ātri un vienkārši iestatīt!

Statistic icon

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkciju, kas atvieglos un padarīs Jūsu darba plūsmu ērtāku un patīkamāku.

Money Bag

Pieņemamas cenas

LiveAgent ir efektīvs risinājums par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no trim mūsu maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.

Professional built-in call center software

Zvanu centra atbalsts? Darīts!

Ja pārejat uz LiveAgent, Jums nav jāatsakās no sava zvanu centra. Patiesībā LiveAgent ļauj to izveidot ātri un viegli bez ārējas palīdzības. Jūs varat izveidot savienojumu, izmantojot pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu Jūsu izvēlētu iekārtu.

Nav nepieciešami arī trešās puses pakalpojumu sniedzēji – LiveAgent par visu parūpēsies Jūsu vietā. Jūs varat koncentrēties uz svarīgāko bez papildu raizēm.

Meklējat labāku palīdzības dienesta programmatūru?

Pārejiet uz programmatūru, kas paveic visus šos uzdevumus, un palieliniet atbalsta komandas vērtību. LiveAgent piedāvā trīs apmaksātus plānus, kuros ir daudz funkciju. Jums tikai jāizvēlas tas, kas vislabāk atbilst Jūsu vajadzībām.

Par saprātīgu cenu Jūs saņemsiet funkciju komplektu, kas palīdzēs Jūsu uzņēmuma darbā. Un, ja ar to nepietiek, Jūs vienmēr varat iegādāties atsevišķas funkcijas, nepārmaksājot par dārgāku plānu.

Ready to switch to LiveAgent

Uzziniet, kādēļ uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju