Meklējat alternatīvu Lucep?

Vai meklējat programmatūru, kas var nodrošināt ne tikai zvanu centru, bet arī plašākas iespējas saziņai ar klientiem?

Izmēģiniet LiveAgent! LiveAgent ir labākais klientu atbalsta risinājums Jūsu uzņēmumam. Paceliet savu palīdzības dienestu nākamajā līmenī, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus, zvanu centru un zināšanu bāzi vienā programmatūrā.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent

Zvanu centra atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. Tās iestatīšana ir ātra un viegla!

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkcijas, kas atvieglos un padarīs patīkamāku Jūsu darba plūsmu.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu pieprasījumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

smart phone calling

Jaudīga Lucep alternatīva

Ir svarīgi, lai Jūsu klienti varētu sazināties ar Jums, izmantojot vairākus kanālus. Ar vienu programmatūru aptveriet visus svarīgos saziņas kanālus. Izmantojot LiveAgent, varat izvēlēties e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos medijus, zvanu centru un zināšanu bāzi.

Turklāt, LiveAgent ir vairāk nekā 175 funkciju un vairāk nekā 40 integrāciju, lai atvieglotu Jūsu darba plūsmu.

Zvanu centra atbalsts

Neatsakieties no zvaniem! LiveAgent ļauj Jums ātri un vienkārši apkalpot savu zvanu centru. Iestatīšana aizņem tikai dažas minūtes, un Jūs varat izveidot savienojumu, izmantojot pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu Jūsu izvēlētu iekārtu.

Nav nepieciešami trešo pušu pakalpojumu sniedzēji, LiveAgent parūpēsies par visu Jūsu vietā.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Iegūstiet vairāk, maksājiet mazāk

Visi lieliskie rīki un funkcijas ir pieejami par lielisku cenu. LiveAgent piedāvā trīs maksas plānus, kuros ir viss nepieciešamais un kuri nesagraus Jūsu budžetu.

Jums tikai jāizvēlas Jums vispiemērotākās funkcijas. Skatiet mūsu tarifu plānus un uzziniet vairāk.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

man and woman winners-illustration

Meklējat labāku palīdzības dienesta programmatūru?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arAlternatīva Lucep
LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā dažādas funkcijas un iespējas uzņēmuma efektivitātes un klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai.

Yealink T56A Tālruņa Apskats

LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā dažādas funkcijas un iespējas uzņēmuma efektivitātes un klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai.

Vai meklējat alternatīvu Novocall? Neskatieties tālāk, LiveAgent var pārņemt darbu. Apskatiet tās galvenās iezīmes un iespējas jau tagad.

Vai meklējat alternatīvu Novocall?

Populāri klientu apkalpošanas programmatūra ar dažādām funkcijām, piemēram, VoIP tālruņa sistēmu un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent piedāvā arī demonstrācijas.

LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūra ļauj saņemt un veikt zvanus pārlūkprogrammā vai mūsu mobilajā lietotnē. Izbaudiet neierobežotu zvanu ierakstu vēsturi.

Nepieciešama bezmaksas zvanu centra programmatūra?

LiveAgent ir viegli lietojama klientu apkalpošanas programmatūra ar multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību. Tam ir bezmaksas izmēģinājuma versija.

Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām funkcijām. Tas ir populārs un var būt noderīgs jūsu uzņēmumam.

Ja meklējat bezmaksas zināšanu bāzi, LiveAgent var piedāvāt to bez maksas. Apskatiet mūsu palīdzības dienestu un uzziniet vairāk.

Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?

LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību ar vairākām funkcijām un bezmaksas izmēģinājuma versiju.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, sociālie mediji (Facebook, Instagram un citi).

Meklējat alternatīvu Front?

LiveAgent ir alternatīva Hiver, osTicket, Dixa un Verloop platformām, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamību klientu apkalpošanai. Tas ir rentabls risinājums ar plašu programmatūras klāstu un iespēju ieviest ātru un drošu atbildes sniegšanu. LiveAgent ir ideāla alternatīva arī Customerly, Lucep un Olark platformām, kuras ne vienmēr spēj sniegt empātisku atbalstu klientiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju