Meklējat alternatīvu Lucep?

Vai meklējat programmatūru, kas var nodrošināt ne tikai zvanu centru, bet arī plašākas iespējas saziņai ar klientiem?

Izmēģiniet LiveAgent! LiveAgent ir labākais klientu atbalsta risinājums Jūsu uzņēmumam. Paceliet savu palīdzības dienestu nākamajā līmenī, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus, zvanu centru un zināšanu bāzi vienā programmatūrā.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent

Zvanu centra atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. Tās iestatīšana ir ātra un viegla!

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkcijas, kas atvieglos un padarīs patīkamāku Jūsu darba plūsmu.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu pieprasījumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

smart phone calling

Jaudīga Lucep alternatīva

Ir svarīgi, lai Jūsu klienti varētu sazināties ar Jums, izmantojot vairākus kanālus. Ar vienu programmatūru aptveriet visus svarīgos saziņas kanālus. Izmantojot LiveAgent, varat izvēlēties e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos medijus, zvanu centru un zināšanu bāzi.

Turklāt, LiveAgent ir vairāk nekā 175 funkciju un vairāk nekā 40 integrāciju, lai atvieglotu Jūsu darba plūsmu.

Zvanu centra atbalsts

Neatsakieties no zvaniem! LiveAgent ļauj Jums ātri un vienkārši apkalpot savu zvanu centru. Iestatīšana aizņem tikai dažas minūtes, un Jūs varat izveidot savienojumu, izmantojot pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu Jūsu izvēlētu iekārtu.

Nav nepieciešami trešo pušu pakalpojumu sniedzēji, LiveAgent parūpēsies par visu Jūsu vietā.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Iegūstiet vairāk, maksājiet mazāk

Visi lieliskie rīki un funkcijas ir pieejami par lielisku cenu. LiveAgent piedāvā trīs maksas plānus, kuros ir viss nepieciešamais un kuri nesagraus Jūsu budžetu.

Jums tikai jāizvēlas Jums vispiemērotākās funkcijas. Skatiet mūsu tarifu plānus un uzziniet vairāk.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

man and woman winners-illustration

Meklējat labāku palīdzības dienesta programmatūru?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Related Articles to Alternatīva Lucep

Nepieciešama bezmaksas zvanu centra programmatūra?

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citus produktus, piemēram, VoIP tālruņa sistēmu. Uzņēmums piedāvā arī datu migrāciju un atbalsta portālu. LiveAgent nodrošina integrācijas, kā arī 24/7 klientu atbalstu. LiveAgent ir pieejams bezmaksas izmēģinājuma versijā.

Ja meklējat jaudīgu Crisp alternatīvu, apsveriet LiveAgent. Tā ir pilnvērtīga palīdzības dienesta programmatūra ar ātrāko tērzēšanas logrīku.

Nepieciešama alternatīva Crisp?

LiveAgent ir daudzvalodu palīdzības dienesta programmatūra, kas ir pieejama 43 valodās, atbalsta valodu pielāgojamus logrīkus un ir uzvarējusi pirmo vietu kategorijā mazie un vidējie uzņēmumi 2020. gadā. Tas palīdzēs izveidot nozīmīgas attiecības ar klientiem un novērst svešvalodu radītas barjeras. Var sākt bezmaksas izmēģinājumu.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākas platformas vienā saskarnē. Uzziniet par Chaport alternatīvu un iegūstiet priekšrocības uzņēmējdarbībā.

Meklējat alternatīvu Chaport?

LiveAgent piedāvā trīs cenu plānus ar noderīgām funkcijām un integrācijām, kas palīdz uzņēmumiem nodrošināt labu atbalstu klientiem. LiveAgent ir vērtēta kā labākā palīdzības dienesta programmatūra, lai uzņēmumi palīdzētu saviem klientiem ātrāk. Lietotāji novērtē LiveAgent funkcijas, kas viegli organizē e-pastus un tiešsaistes tērzēšanu, kā arī tā spēju integrēties ar sociālajiem tīkliem.

LiveAgent ir lieliska alternatīva, ja vēlaties iegūt vairāk iespēju saziņai ar klientiem. Pārejiet no CallPage uz LiveAgent jau tūlīt!

Meklējat alternatīvu CallPage?

LiveAgent ir programmatūras platforma, kas nodrošina klientu atbalsta un saziņas risinājumus uzņēmumiem, tostarp e-pasta pieprasījumu sistēmu un sociālo tīklu integrāciju. Platforma piedāvā arī iespēju migrēt no Channels un ērtu atbalstu 24/7. LiveAgent ir lēts risinājums klientu atbalstam, sākot ar bezmaksas izmēģinājumu un atcelšanas iespēju.

LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.

Meklējat alternatīvu Customerly?

LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Sistēma ir ērta lietošanā un darbojas stabili arī mobilajās platformās. Vairāki uzņēmumi izmēģinājuši citus risinājumus un atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību, klientu atbalstu un mobilo funkciju dēļ. Tas ir pārspējis vairākus citus palīdzības centrus, tostarp Zendesk un Freshdesk.

Vai meklējat alternatīvu risinājumu Gist? Apskatiet LiveAgent un pārliecinieties par tā priekšrocībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien un sniedziet labāku atbalstu.

Meklējat alternatīvu Gist?

LiveAgent ir lieliska palīdzības dienesta programmatūra, kas nodrošina visu nepieciešamo lieliskam klientu atbalstam un pārvaldībai. Tas ietver e-pastu, tiešsaistes tērzēšanu, sociālos medijus, zvanu centru atbalstu un zināšanu bāzi, kā arī citas funkcijas un integrācijas. LiveAgent ir uzticama un labi zināma programmatūra, kas vienkārši pārejama no citiem risinājumiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju