Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apnikusi Jūsu Help Desk programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā Desk.com alternatīva tirgū.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte. & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat labāku Help Desk programmatūru?

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Palieciet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Elastīgs daudzkanālu Help Desk.
Izmēģiniet LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet no Desk.com

Jūsu klienti un bizness ir pelnījuši labāku klientu apkalpošanu. Piegādājiet to ar LiveAgent.

Feather icon

Bezmaksas automātiskā migrācija

Jums nav jāuztraucas par esošo datu migrāciju, izmantojot trešo pušu lietotnes, jo mēs piedāvājam pilnīgi bezmaksas automātisko migrāciju.

27/7

24/7 klientu apkalpošana

Problēmas var rasties jebkurā laikā, tāpēc jūs esat pilnīgi nesagatavots. Neierobežojiet iespēju tās atrisināt, sazinieties ar klientu atbalstu visu diennakti.

Cloud icon

Daudzkanālu pieeja

Jau no paša sākuma LiveAgent tika veidots, domājot par daudzkanālu pieeju. Pārtrauciet koncentrēties tikai uz e -pastiem un sniedziet atbalstu arī tiešraides tērzēšanā vai zvanu centrā.

Desk.com vs LiveAgent īsumā

Funkcijas Liveagent Desk.com
Biļetes
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un katalogizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā biļešu iegādi biļešu plānā par USD 15/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā biļešu iegādi plānā par USD 25/aģents mēnesī.
Tiešraides tērzēšana
Reāllaika tērzēšanas logrīks, kuru varat ievietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā tiešsaistes tērzēšanu biļetē+tērzēšanas plānu par 29 USD/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā tiešsaistes tērzēšanu plānā par USD 25/aģents mēnesī.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot zvanu veikšanai un saņemšanai, izmantojot automātisko zvanu izplatīšanu.
LiveAgent piedāvā zvanu centru visaptverošā plānā par 39 USD/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā zvanu centru plānā par USD 25/aģents mēnesī.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kuram klienti var reģistrēties, lai piekļūtu savām iepriekšējām biļetēm un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās portālu biļešu plānā par USD 15/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā pašapkalpošanās portālu plānā par USD 25/aģents mēnesī.
Facebook
Facebook integrācija, kas ielādē visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju biļešu plānā par papildu samaksu USD 39 mēnesī/par akciju vai plānā „Viss iekļauts” bez papildu maksas.
Desk.com piedāvā Facebook integrāciju plānā par USD 25/aģents mēnesī.
Twitter
Twitter integrācija, kas iegūst visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju biļešu plānā par papildu samaksu 39 ASV dolāri mēnesī/par akciju vai plānā “Viss iekļauts” bez papildu maksas.
Desk.com piedāvā Twitter integrāciju plānā par USD 25/aģents mēnesī.
Instagram
Instagram integrācija, kas ielādē visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
Desk.com nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas ielādē visus ziņojumus un pārveido tos par biļetēm.integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
Desk.com nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas rokasgrāmatas, bieži uzdotie jautājumi un raksti.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi biļešu plānā par USD 15/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā zināšanu bāzi plānā par USD 25/aģents mēnesī.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju dēlis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu biļešu plānā par USD 15/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā klientu forumu plānā par USD 25/aģents mēnesī.
Automatizācija un noteikumi
Darbplūsmas, kuras varat automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus biļešu plānā par USD 15/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā automatizāciju un noteikumus plānā par USD 25/aģents mēnesī.
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent biļešu plānā piedāvā API funkcijas par USD 15/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā API funkcijas plānā par USD 150/aģents mēnesī.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties tālruņa sistēmā pirms sarunas ar cilvēku operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
Desk.com nepiedāvā IVR funkcijas.
Videozvani
Zvans, kas satur video, līdzīgs Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
Desk.com nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota vēsture
Biļešu derīguma termiņš nav beidzies vai tās tiek dzēstas- jūs varat tās skatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
Desk.com nepiedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežotas vietnes
Programmatūru varat izmantot neierobežotā skaitā vietņu.
LiveAgent biļešu plānā piedāvā neierobežotas vietnes par 15 USD/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā neierobežotu skaitu vietņu par 25 USD/aģents mēnesī.
Neierobežotas tērzēšanas pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu tērzēšanas pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas tērzēšanas pogas biļetē+tērzēšanas plānā par USD 29/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu par USD 25/aģents mēnesī.
Neierobežots skaits biļešu/pasta
Jūs varat saņemt neierobežotu skaitu e -pasta ziņojumu un biļešu.
LiveAgent biļešu plānā piedāvā neierobežotu skaitu biļešu/e -pastu par USD 15/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā neierobežotu skaitu biļešu/e -pasta ziņojumu par 25 USD/aģents mēnesī.
Neierobežota zvanu ierakstīšana
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet ierakstu jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Desk.com nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Neierobežots diennakts atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts visu diennakti, neierobežojot iesniegto vaicājumu skaitu.
LiveAgent biļešu plānā piedāvā neierobežotas vietnes par 15 USD/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā neierobežotu skaitu vietņu par 25 USD/aģents mēnesī.
Neierobežotas tērzēšanas pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu tērzēšanas pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas tērzēšanas pogas biļetē+tērzēšanas plānā par USD 29/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu par USD 25/aģents mēnesī.
Neierobežots skaits biļešu/pasta
Jūs varat saņemt neierobežotu skaitu e -pasta ziņojumu un biļešu.
LiveAgent biļešu plānā piedāvā neierobežotu skaitu biļešu/e -pastu par USD 15/aģents mēnesī.
Desk.com piedāvā neierobežotu skaitu biļešu/e -pasta ziņojumu par 25 USD/aģents mēnesī.
Neierobežota zvanu ierakstīšana
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet ierakstu jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Desk.com nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Neierobežots diennakts atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts visu diennakti, neierobežojot iesniegto vaicājumu skaitu.

Iepazīstieties ar LiveAgent, savu patieso daudzkanālu Help Desk programmatūru

Jūsu klientu atbalsta nodaļai jāizmanto pareizā saziņas platforma. Platforma, kas ir izturīga un bagāta ar funkcijām, tajā pašā laikā viegli lietojama un navigējama. Platforma, kas atbilst jūsu biznesam un nemaksā tūkstošiem dolāru. Iepazīstieties ar LiveAgent un sasniedziet savus klientus jebkurā vietā. Neatkarīgi no tā, vai saziņa sākas pa e -pastu, tiešraides tērzēšanu vai zvaniem, LiveAgent ir jūs nodrošinājis.

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro palīdzības dienestu risinājumu.

badges
Data migration from one solution to another

White glove migracija

Ļaujiet mums parūpēties par pārslēgšanos starp Desk un LiveAgent, lai jūs varētu koncentrēties uz svarīgākām lietām, piemēram, atbalsta nodaļas vadīšanu. Balto cimdu migrācijas pakalpojums ir pilnīgi bezmaksas un automatizēts – neviena biļete nepaliks!

Datu migrācija notiek fonā, lai jūs varētu turpināt strādāt vecajā palīdzības dienestā, līdz darīts. Tikmēr mēs varam palaist demonstrāciju jūsu atbalsta pārstāvjiem un parādīt viņiem LiveAgent.

Ja vēlaties migrēt savu Desk.com kontu uz LiveAgent, sazinieties ar mums.

Kāpēc LiveAgent?

LiveAgent piedāvā pareizo funkciju daļu, tostarp jaudīgu biļešu tirdzniecības programmatūru, tiešraides tērzēšanu ar reāllaika rakstīšanas skatu un iebūvētu mākoņa zvanu centra programmatūru. Šīs trīs daudzkanālu palīdzības dienesta galvenās daļas vēl vairāk uzlabo vairāk nekā vairāk nekā 40 integrācijas un spraudņi , Pieejami vairāk nekā 40 valodu tulkojumi un desmitiem ziņojumu un ieskatu. To visu jūs saņemsiet par vidējo vakariņu cenu 2 personām.

Ready to switch to LiveAgent

Desk vs LiveAgent salīdzinājumā

mitigate losses

Desk.com

Produktiem, kas nosūtīti uz programmatūras kapsētu, parasti ir ierobežots tehniskais un klientu atbalsts. Diemžēl problēmas var rasties jebkurā laikā, un jūs vienkārši paliekat tumsā. Pakalpojumi arī nesaņem svarīgus programmatūras atjauninājumus, kas uzlabotu to funkcionalitāti. Iespējas uzturēt klientu atbalsta dienestu ir novecojušas un ievērojami ierobežotas.

Right tools to increase sales

LiveAgent

LiveAgent kā stabils daudzkanālu Help Desk risinājums ik pēc 2-3 nedēļām regulāri saņem jaunus produktu atjauninājumus. Jaunas funkcijas tiek pastāvīgi ieviestas, uzlabojot gan stabilitāti, gan funkcionalitāti. Mūsu redzējums ir vienkāršs – palīdzības dienesta programmatūrai vajadzētu būt pirmajam solim ceļā uz labāku klientu apkalpošanu. Neierobežojiet sevi, strauji augiet kopā ar mums.

Labākā cenas un kvalitātes attiecība

Help Desk programmatūrai nav jāmaksā dārgi. LiveAgent piedāvā godīgas un pārredzamas cenas. Maksas ejot modelis nesaista līgumus.

Ticket

Ticket

For small businesses and freelance marketers

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For medium businesses and professional agencies

$29/mo

Iemesli, kāpēc uzņēmumi ir izvēlējušies pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kā LiveAgent salīdzina ar Desk.com?

LiveAgent vietnē Desk.com piedāvā šādas papildu funkcijas: Instagram integrācija, Viber integrācija, IVR, videozvani un neierobežots zvanu ieraksts.

Kādas ir LiveAgent papildu priekšrocības, izmantojot Desk.com?

LiveAgent izmantošanas papildu priekšrocības vietnē Desk.com ietver lielāku klientu apmierinātību, klientu noturēšanu, samazinātas klientu apkalpošanas izmaksas, samazinātu apgrūtinājumu skaitu un labāku aģentu darbplūsmu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju