Pēdējo reizi atjaunināts: 28. oktobris 2019

Quality Unit, s. r. o. sniedz Jums savu Pakalpojumu (turpmāk tekstā – “LiveAgent”), izmantojot savu tīmekļa vietni, kas atrodas *.ladesk.com (Jūsu konta URL).

Quality Unit, s. r. o. izmanto noteiktus apakšapstrādātājus, lai palīdzētu tai sniegt LiveAgent Pakalpojumu.

Kas ir apakšapstrādātājs:

Apakšapstrādātājs ir trešās puses datu apstrādātājs, kuru ir piesaistījis LiveAgent un kuram ir vai, iespējams, būs piekļuve Pakalpojumu datiem (kas var saturēt Personas datus) vai kurš tos apstrādās. LiveAgent izmanto dažāda veida apakšapstrādātājus, lai veiktu dažādas funkcijas, kā paskaidrots zemāk esošajās tabulās.

Pienācīga rūpība:

LiveAgent apņemas izmantot komerciāli pamatotu atlases procesu, kurā tas novērtē piedāvāto apakšapstrādātāju, kuriem būs vai var būt piekļuve Pakalpojumu datiem vai kuri tos apstrādās, drošības, privātuma un konfidencialitātes praksi.

Līgumā noteiktās garantijas:

LiveAgent pieprasa saviem apakšapstrādātājiem pildīt līdzvērtīgus pienākumus, kādi tiek prasīti no LiveAgent (kā datu apstrādātāja), kā noteikts LiveAgent datu apstrādes līgumā (“DPA”), ieskaitot, bet neaprobežojoties ar šādām prasībām:

– apstrādāt Personas datus saskaņā ar datu pārziņa (t. i., Abonenta) dokumentētiem norādījumiem (ko LiveAgent rakstiski paziņojis attiecīgajam apakšapstrādātājam);

– saistībā ar apakšapstrādes darbībām izmantot tikai uzticamus darbiniekus, uz kuriem attiecas līgumiskas saistības ievērot datu konfidencialitāti un drošību, ciktāl tas ir piemērojams saskaņā ar piemērojamiem datu aizsardzības tiesību aktiem;

– nodrošina regulāras apmācības drošības un datu aizsardzības jomā personālam, kam piešķir piekļuvi personas datiem;

– īstenot un uzturēt atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus;

– nekavējoties informēt LiveAgent par jebkādiem faktiskiem vai iespējamiem drošības pārkāpumiem; un sadarboties ar LiveAgent, lai attiecīgi izskatītu datu pārziņu, datu subjektu vai datu aizsardzības iestāžu pieprasījumus.

Šī politika nepiešķir Klientiem nekādas papildu tiesības vai tiesiskās aizsardzības līdzekļus, un tā nav uzskatāma par saistošu līgumu. Šeit sniegtā informācija ir sniegta tikai tādēļ, lai ilustrētu LiveAgent apakšapstrādātāju iesaistīšanas procesu, kā arī lai sniegtu faktisko trešo personu apakšapstrādātāju sarakstu šīs politikas pieņemšanas dienā (kurus LiveAgent var izmantot savu pakalpojumu sniegšanā un atbalstā).

Ja esat LiveAgent klients un vēlaties noslēgt ar mums datu aizsardzības līgumu (DPA), lūdzu, rakstiet mums uz andrej@liveagent.com.

Infrastruktūras apakšapstrādātāji

LiveAgent pieder vai tā kontrolē piekļuvi infrastruktūrai, ko LiveAgent izmanto Pakalpojumu datu, kas iesniegti Pakalpojumos, izvietošanai, izņemot turpmāk norādītos gadījumus. Pašlaik LiveAgent Pakalpojumu ražošanas sistēmas atrodas koplietošanas telpās Amerikas Savienotajās Valstīs un Eiropā.

Klienta konti tiek izveidoti vienā no šiem reģioniem atkarībā no tā, kur Klients atrodas; Klienta Pakalpojumu dati pēc tam paliek šajā reģionā, ja vien Klients un LiveAgent nav vienojušies citādi, taču tos var pārvietot starp datu centriem reģionā, lai nodrošinātu Pakalpojumu veiktspēju un pieejamību. Tālāk tabulā ir aprakstītas valstis un juridiskās personas, kas iesaistītas LiveAgent Pakalpojumu datu glabāšanā.

ServeriLinode, LLC (atrašanās vieta ES) LiveAgent serveri tiek izvietoti III+ vai IV līmeņa vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 prasībām atbilstošās telpās. Datu centru iekārtas tiek nodrošinātas ar dublētu elektroenerģiju, katrā no tiem ir UPS un rezerves ģeneratori.
ServeriLinode, LLC (atrašanās vieta Apvienotajā Karalistē) LiveAgent serveri tiek izvietoti III+ vai IV līmeņa vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 prasībām atbilstošās telpās. Datu centru iekārtas tiek nodrošinātas ar dublētu elektroenerģiju, katrā no tiem ir UPS un rezerves ģeneratori.
Serveri Linode, LLC (atrašanās vieta ASV) LiveAgent serveri tiek izvietoti III+ vai IV līmeņa vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 prasībām atbilstošās telpās. Datu centri tiek darbināti ar dublētu elektroenerģiju, katrā no tiem ir UPS un rezerves ģeneratori.
ServeriLinode, LLC (atrašanās vieta Singapūrā) LiveAgent serveri tiek izvietoti III+ vai IV līmeņa vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 prasībām atbilstošās telpās. Datu centru iekārtas tiek nodrošinātas ar dublētu elektroenerģiju, katrā no tiem ir UPS un rezerves ģeneratori.
Serveri Amazon Web Services, LLC LiveAgent serveri tiek izvietoti III+ vai IV līmeņa vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 prasībām atbilstošās telpās. Datu centru iekārtas tiek nodrošinātas ar dublētu elektroenerģiju, katrā no tiem ir UPS un rezerves ģeneratori.
Serveri Websupport, s.r.o. (ES klienti) LiveAgent serveri tiek izvietoti III+ vai IV līmeņa vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 prasībām atbilstošās telpās. Datu centru iekārtas tiek apgādātas ar dublētu elektroenerģiju, katrā no tām ir UPS un rezerves ģeneratori.

Citi apakšapstrādātāji

LiveAgent pakalpojuma sniegšanai izmanto noteiktus pakalpojumu apakšapstrādātājus. Lai nodrošinātu attiecīgo funkcionalitāti, šie apakšapstrādātāji var piekļūt pakalpojuma datiem.

PakalpojumsQuality Unit, LLC Quality Unit, LLC ir Quality Unit dalīborganizācija. Quality Unit, LLC darbojas kā apakšapstrādātājs, lai nodrošinātu LiveAgent pakalpojumu.
PakalpojumsQuality Unit Ukraina Quality Unit Ukraine darbojas kā apakšuzņēmējs LiveAgent pakalpojuma sniegšanā.
PakalpojumsTwilio, Inc. LiveAgent izmanto Twillio kā VoIP pakalpojumu sniedzēju.

Apakšuzņēmēji

Lai nodrošinātu diennakts klientu apkalpošanas pieejamību, LiveAgent sadarbojas ar apakšuzņēmējiem, kuri var piekļūt pakalpojumu datiem. Ar visiem apakšuzņēmējiem ir noslēgti līgumi, un tiem ir jāievēro drošības vadlīnijas, no kurām viena ir piekļūt šādiem datiem tikai ar iepriekšēju klienta piekrišanu. 

Saistītie Raksti
Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Sākot no $15 mēnesī. Sāciet darbu ar 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju. SaaS vai On-Premise opcijas.

Apbalvojumiun sertifikāti

LiveAgent ir palīdzības programmatūra, kas pielāgojas klientu vajadzībām un var uzlabot klientu apmierinātību un palielināt ieņēmumus par 30%. To var izmēģināt bez maksas 7 vai 30 dienas, un ir pieejama klientu apkalpošana 24/7. LiveAgent ir arī SysAid alternatīva, kas piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. To var izmantot grāmatvedības un juridiskās palīdzības biznesa apkalpošanai, kā arī lietot valsts uzņēmumi. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams uzņēmumiem.

Atskaites, ko sauc arī par analīzi, sniedz informāciju par to, kas notiek jūsu kontā. LiveAgent piedāvā visaptverošas atskaites.

Atskaites

Reāllaika rakstīšanas skats ir funkcija, kas palīdz samazināt atbildes laiku klientu apkalpošanā. Daudzi uzņēmumi, piemēram, Paypal un Ikea, to jau izmanto. Palīdzības dienesta nodaļa var uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku. Lai izveidotu nodaļas, jums jāpiesakās LiveAgent un jādara norādītie soļi.

Ja meklējat bezmaksas zināšanu bāzi, LiveAgent var piedāvāt to bez maksas. Apskatiet mūsu palīdzības dienestu un uzziniet vairāk.

Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?

LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Pievienojies tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte, lai nodrošinātu pasaules klases atbalstu.

Pārejat no Vocalcom uz LiveAgent?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj automatizēt un pārvaldīt klientu atbalsta pieteikumus no vienas saskarnes. Tas ir vienkāršs, ātrs un drošs veids, kā pārvietot datus no Vocalcom uz LiveAgent. LiveAgent ļauj pārvietot tādus datus kā palīdzības pieteikumus, palīdzības pieteikumu tagus, klientus, administratorus un citus. Programmatūra ir pilnībā pielāgojama un pieejama vairāk nekā 48 valodās.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju