Viss, kas Jums jāzina par LiveAgent atbilstību Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) prasībām

LiveAgent ir apņēmusies ievērot privātuma, drošības, atbilstības un caurspīdīguma principus. Šī pieeja ietver atbalstu klientiem ES datu aizsardzības prasību – tostarp arī Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) ievērošanā, kas stājās spēkā 2018. gada 25. maijā.

Kas ir VDAR?

Vispārīgā datu aizsardzības regula (VDAR) (ES Regula 2016/679) ir regula, ar kuru Eiropas Parlaments, Eiropas Savienības Padome un Eiropas Komisija plāno stiprināt un unificēt datu aizsardzību visām personām Eiropas Savienībā (ES).

Uz ko attiecas VDAR?

Viens no veidiem, kā, izmantojot LiveAgent, var tikt vākti ES pilsoņa personas dati, ir tad, kad tiek veidota kontaktu datubāze, viņu informācija un darījumi ar viņiem (t. i., CRM sistēma). Ne visi klienti būs “datu subjekti”, jo datu subjekti ir tikai fiziskas personas. Daži no Jūsu klientiem var būt uzņēmumi vai valsts organizācijas, uz kurām VDAR neattiecas.

Vai LiveAgent atbilst VDAR prasībām?

Jā, no 2018. gada maija LiveAgent pilnībā atbilst VDAR prasībām.

Biežāk uzdotie jautājumi par VDAR

  • Vai Jums ir kāds īpašs datu aizsardzības inspektors (DPO) vai atbilstības / drošības komanda? Jā, mums ir gan iekšējā komanda, gan īpašs datu aizsardzības inspektors. Visus jautājumus, kas saistīti ar atbilstību VDAR, lūdzu, sūtiet uz info@liveagent.com
  • Kā Jūs pierādīsiet klientiem, ka atbilstat jaunajam regulējumam? Ja vēlaties oficiālu pārbaudi, varat mums iesniegt savu datu apstrādes līguma veidni, kuru mēs varam atdot atpakaļ aizpildītu un parakstītu.
  • Kā tiek glabāta sensitīva informācija un vai ir ieviesti procesi datu aizsardzības pārkāpuma gadījumā? Sensitīva informācija tiek glabāta drošā veidā ar ierobežotu piekļuvi. Mēs nekavējoties reaģējam uz datu aizsardzības pārkāpumiem, informējot skartās puses, datu aizsardzības inspektorus un vietējās iestādes saskaņā ar mūsu iekšējām VDAR pamatnostādnēm.
  • Cik ilgi Jūs glabājat klientu datus? Mēs glabājam klientu datus tikai uz laiku, kamēr viņi izmanto mūsu pakalpojumus, vai līdz brīdim, kad viņi pieprasa dzēst savus datus.
  • Kur fiziski tiek glabāti Jūsu klientu dati? Mūsu ES klientu dati tiek glabāti mūsu Eiropas datu centros, kas atrodas Vācijā, Apvienotajā Karalistē un Slovākijā, un tos izvieto uzņēmums Linode, Inc.
  • Kurām Jūsu komandām būs piekļuve klientu personiskajai informācijai? Mēs piekļūstam klienta personiskajai informācijai tikai pēc klienta iepriekšēja pieprasījuma vai ar klienta piekrišanu. Visbiežāk tā ir klientu atbalsta komanda, attīstības komanda vai mārketinga komanda.
  • Kā Jūsu organizācija rīkojas gadījumos, kad klienti pieprasa dzēst savus datus no Jūsu sistēmas(-ām)? Ja klients pieprasa dzēst savus datus, mēs nekavējoties veicam dzēšanu bez turpmākas kavēšanās.
  • Kā Jūs rīkojaties ar datu aizsardzības prasībām attiecībā uz saviem apakšapstrādātājiem? Mēs parakstām datu apstrādes līgumus ar katru savu apakšapstrādātāju vai apakšuzņēmēju.
  • Ar kādām trešo pušu organizācijām (apakšapstrādātājiem) Jūs sadarbojaties, kam arī var būt piekļuve datiem, kurus mēs ar Jums kopīgojam? Lūdzu, skatiet LiveAgent apakšapstrādātāju un apakšuzņēmēju sarakstu.
  • Kādus jaunus drošības pasākumus vai procesus Jūs ieviesāt, lai ievērotu 25. maija izpildes termiņu? Lielākā daļa drošības pasākumu un procesu tika ieviesti jau pirms termiņa, jo mēs neuztveram savu klientu datu konfidencialitāti vieglprātīgi. Mēs ieviesām vairāk vadlīniju par to, kā rīkoties ar sensitīviem datiem, kā reaģēt uz starpgadījumiem un datu aizsardzības pārkāpumiem un daudz ko citu.
  • Kādas apstrādes darbības veic datu apstrādātājs (LiveAgent)? Visas darbības, kas nepieciešamas, lai nodrošinātu atbilstošu klientu atbalstu un uzticamus pakalpojumus.
  • Kas ir datu subjekti? Personas, kuru dati ir koplietoti ar klientu vai LiveAgent.
  • Kādas ir datu kategorijas? Vārds, e-pasts, tālruņa numurs, adrese, IP adrese, darbību laika zīmogi, pārlūkprogrammas sīkfaili, papildu dati, ko apkopo klienti.
  • Vai ir kādas īpašas datu kategorijas? Nē, nav īpašu datu kategoriju.
  • Kā notiek pārrobežu pārsūtīšana, kas ir datu eksportētājs un kas ir datu importētājs? Pārrobežu pārsūtīšana notiek ES vai ASV teritorijā.

Papildu drošības pasākumi

Divu faktoru autentifikācija

Divpakāpju verifikācija palielina Jūsu LiveAgent konta drošību. Ja ir iespējota divu faktoru autentifikācija, jebkuram mēģinājumam autorizēties kontā ir jāpievieno Google Authenticator lietotnē ģenerēts kods. Divpakāpju verifikācija var palīdzēt novērst nepazīstamu personu piekļuvi pat tad, ja viņiem ir zināma Jūsu parole.

HTTPS šifrēšana

Visi LiveAgent uzturētie konti darbojas drošā savienojumā, izmantojot HTTPS protokolu. HTTPS (Hyper Text Transfer Protocol Secure) ir droša HTTP protokola versija, kas ir protokols, ar kura palīdzību tiek nosūtīti dati starp Jūsu pārlūkprogrammu un tīmekļa vietni, kurai Jūs esat pieslēdzies. Tas nozīmē, ka visa saziņa starp Jūsu pārlūkprogrammu un LiveAgent tiek šifrēta, ieskaitot tērzēšanas un e-pasta saziņu.

Droša akreditācijas datu glabāšana

Mēs ievērojam jaunāko labāko praksi, lai uzglabātu un aizsargātu lietotāju pieteikšanās akreditācijas datus un paroles mākonī.

IP un tīkla ierobežojumi

LiveAgent aģenta paneli var konfigurēt tā, lai atļautu piekļuvi tikai no noteiktiem IP adrešu diapazoniem.

API drošība

LiveAgent REST API ir pieejams tikai akreditētiem lietotājiem, pamatojoties uz lietotājvārdu un paroli vai lietotājvārdu un API žetoniem.

SPAM filtrēšana

LiveAgent ir iebūvēts inteliģents SPAM (surogātpasta) filtrs, kas nepārtraukti pilnveido savas filtrēšanas iespējas.

Funkcijas/funkcionalitāte, lai palīdzētu Jums īstenot atbilstību VDAR prasībām

LiveAgent piedāvā klientiem iespēju dzēst Pakalpojumu datus, kas var saturēt personas datus, piemēram, profilus, palīdzības pieteikumus, attēlus un pielikumus, aktīvos LiveAgent kontos. LiveAgent ietvaros administratoriem un aģentiem (kopā saukti par “lietotājiem”) ir profili ar hierarhiskām tiesībām, kā aprakstīts šeit.

Aģenta profila dzēšana LiveAgent pašlaik atbalsta aģenta profila informācijas dzēšanu, kā tas aprakstīts šeit. Administratori un īpašnieks var dzēst visu lietotāju, tostarp aģentu, profilus. Viņi var dzēst Aģentu profilus sadaļā Konfigurācija>Aģenti>Aģentu dzēšana. LiveAgent saglabā konta īpašnieka informāciju, lai turpinātu sniegt savus pakalpojumus. Kad konta darbība tiek pārtraukta, LiveAgent ievēro savu datu dzēšanas politiku attiecībā uz atlikušo profila informāciju.

Galalietotāja profila dzēšana LiveAgent pašlaik atbalsta galalietotāja profila informācijas dzēšanu, kā tas aprakstīts šeit. Īpašnieks, administratori un aģenti var dzēst galalietotāja profilus. Pēc šīs dzēšanas darbības galalietotāja profils tiek dzēsts no lietotāja saskarnes, un galalietotāja identitāte tiek dzēsta no sistēmas kopā ar OAuth žetoniem, sesijām un saglabātajām meklēšanām.

Palīdzības pieteikuma dzēšana Palīdzības pieteikumus var dzēst, izpildot šeit aprakstītās darbības. Šajā rakstā arī aprakstīts, kā neatgriezeniski dzēst palīdzības pieteikumus.

Klientu portāla profila dzēšana Klienti var dzēst savus profilus no klientu portāla, veicot šeit aprakstītās darbības (klientu portāla profila dzēšana ir tāds pats process kā galalietotāja profila dzēšana).

Piekrišana atbalsta sniegšanai tiešsaistē, izmantojot Tiešsaistes tērzēšanu Viena no VDAR prasībām ir Jūsu pienākums informēt savus klientus par to, ka Jūs un/vai trešās puses apstrādātājs apkopos viņu personas datus. Sniedzot klientu apkalpošanu, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē, mēs iesakām ievietot piekrišanas apstiprinājumu Jūsu pirms tērzēšanas veidlapā.

Tiesības uz dzēšanu (“Tiesības tikt aizmirstam”)

LiveAgent lietojumprogramma ļauj dzēst visus sensitīvos datus par Jūsu klientiem pēc viņu pieprasījuma tieši LiveAgent lietojumprogrammā, dzēšot visus palīdzības pieteikumus un kontaktinformāciju, kas saistīta ar Jūsu klientu.

Turklāt katram LiveAgent konta īpašniekam ir pilnīga kontrole pār savu kontu, un viņš jebkurā laikā var pieprasīt, lai to dzēš, rakstot uz mūsu e-pasta adresi support@liveagent.com. Liveagent mākonī ir arī automātiskas procedūras apturēto kontu dzēšanai, lai nodrošinātu, ka mēs pastāvīgi neuzglabājam Jūsu datus pēc Jūsu lēmuma pārtraukt izmantot mūsu pakalpojumus.

Automātiskās procedūras

Ja izmēģinājuma konts netiek nomainīts uz maksas plānu 14 dienu laikā vai jau nomainītā konta rēķins netiek apmaksāts ilgāk nekā 7 dienas, konta darbība tiek apturēta. Apturētais konts neļauj lietotājam pieteikties vai piekļūt datiem ne konta īpašniekam, ne viņa klientiem.

Ja konta īpašnieks nepieprasa atcelt konta apturēšanu pa e-pastu vai tērzējot, nākamo 60 dienu laikā konta darbība tiek pārtraukta (domēns pārstāj būt aktīvs, mēs noņemam konta konfigurāciju no mākoņa, bet datus saglabājam krātuvē).

Izbeigtie konti tiek automātiski dzēsti no mūsu mākoņa nākamo 30 dienu laikā. No šī brīža LiveAgent mākonī nav nekādu aktīvu datu, mēs vēl 30 dienas uzglabājam tikai datu bāzes rezerves kopiju. Kad rezerves kopijas derīguma termiņš beidzas, mēs vairs neuzglabājam Jūsu konta datus.

Papildu resursi

Vai Jums ir jautājumi?

Sazinieties ar mums pa e-pastu info@liveagent.com.

Saistītie Raksti
Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Sākot no $15 mēnesī. Sāciet darbu ar 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju. SaaS vai On-Premise opcijas.

Apbalvojumiun sertifikāti

LiveAgent ir palīdzības programmatūra, kas pielāgojas klientu vajadzībām un var uzlabot klientu apmierinātību un palielināt ieņēmumus par 30%. To var izmēģināt bez maksas 7 vai 30 dienas, un ir pieejama klientu apkalpošana 24/7. LiveAgent ir arī SysAid alternatīva, kas piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. To var izmantot grāmatvedības un juridiskās palīdzības biznesa apkalpošanai, kā arī lietot valsts uzņēmumi. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams uzņēmumiem.

Atskaites, ko sauc arī par analīzi, sniedz informāciju par to, kas notiek jūsu kontā. LiveAgent piedāvā visaptverošas atskaites.

Atskaites

Reāllaika rakstīšanas skats ir funkcija, kas palīdz samazināt atbildes laiku klientu apkalpošanā. Daudzi uzņēmumi, piemēram, Paypal un Ikea, to jau izmanto. Palīdzības dienesta nodaļa var uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku. Lai izveidotu nodaļas, jums jāpiesakās LiveAgent un jādara norādītie soļi.

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

LiveAgent piedāvā dažādas iespējas, tostarp reāllaika čatu un atbildi uz ziņām sociālajos tīklos, interaktīvo balss atbildi un zināšanu bāzi. Turklāt LiveAgent var reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas izmantojot aplikāciju tālruņus, kas darbojas kopā ar LiveAgent zvanu centru.

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Pievienojies tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte, lai nodrošinātu pasaules klases atbalstu.

Pārejat no Vocalcom uz LiveAgent?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj automatizēt un pārvaldīt klientu atbalsta pieteikumus no vienas saskarnes. Tas ir vienkāršs, ātrs un drošs veids, kā pārvietot datus no Vocalcom uz LiveAgent. LiveAgent ļauj pārvietot tādus datus kā palīdzības pieteikumus, palīdzības pieteikumu tagus, klientus, administratorus un citus. Programmatūra ir pilnībā pielāgojama un pieejama vairāk nekā 48 valodās.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju