Viss, kas Jums jāzina par LiveAgent atbilstību Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) prasībām
LiveAgent ir apņēmusies ievērot privātuma, drošības, atbilstības un caurspīdīguma principus. Šī pieeja ietver atbalstu klientiem ES datu aizsardzības prasību – tostarp arī Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) ievērošanā, kas stājās spēkā 2018. gada 25. maijā.
Vispārīgā datu aizsardzības regula (VDAR) (ES Regula 2016/679) ir regula, ar kuru Eiropas Parlaments, Eiropas Savienības Padome un Eiropas Komisija plāno stiprināt un unificēt datu aizsardzību visām personām Eiropas Savienībā (ES).
Viens no veidiem, kā, izmantojot LiveAgent, var tikt vākti ES pilsoņa personas dati, ir tad, kad tiek veidota kontaktu datubāze, viņu informācija un darījumi ar viņiem (t. i., CRM sistēma). Ne visi klienti būs “datu subjekti”, jo datu subjekti ir tikai fiziskas personas. Daži no Jūsu klientiem var būt uzņēmumi vai valsts organizācijas, uz kurām VDAR neattiecas.
Jā, no 2018. gada maija LiveAgent pilnībā atbilst VDAR prasībām.
Divu faktoru autentifikācija
Divpakāpju verifikācija palielina Jūsu LiveAgent konta drošību. Ja ir iespējota divu faktoru autentifikācija, jebkuram mēģinājumam autorizēties kontā ir jāpievieno Google Authenticator lietotnē ģenerēts kods. Divpakāpju verifikācija var palīdzēt novērst nepazīstamu personu piekļuvi pat tad, ja viņiem ir zināma Jūsu parole.
HTTPS šifrēšana
Visi LiveAgent uzturētie konti darbojas drošā savienojumā, izmantojot HTTPS protokolu. HTTPS (Hyper Text Transfer Protocol Secure) ir droša HTTP protokola versija, kas ir protokols, ar kura palīdzību tiek nosūtīti dati starp Jūsu pārlūkprogrammu un tīmekļa vietni, kurai Jūs esat pieslēdzies. Tas nozīmē, ka visa saziņa starp Jūsu pārlūkprogrammu un LiveAgent tiek šifrēta, ieskaitot tērzēšanas un e-pasta saziņu.
Droša akreditācijas datu glabāšana
Mēs ievērojam jaunāko labāko praksi, lai uzglabātu un aizsargātu lietotāju pieteikšanās akreditācijas datus un paroles mākonī.
IP un tīkla ierobežojumi
LiveAgent aģenta paneli var konfigurēt tā, lai atļautu piekļuvi tikai no noteiktiem IP adrešu diapazoniem.
API drošība
LiveAgent REST API ir pieejams tikai akreditētiem lietotājiem, pamatojoties uz lietotājvārdu un paroli vai lietotājvārdu un API žetoniem.
SPAM filtrēšana
LiveAgent ir iebūvēts inteliģents SPAM (surogātpasta) filtrs, kas nepārtraukti pilnveido savas filtrēšanas iespējas.
LiveAgent piedāvā klientiem iespēju dzēst Pakalpojumu datus, kas var saturēt personas datus, piemēram, profilus, palīdzības pieteikumus, attēlus un pielikumus, aktīvos LiveAgent kontos. LiveAgent ietvaros administratoriem un aģentiem (kopā saukti par “lietotājiem”) ir profili ar hierarhiskām tiesībām, kā aprakstīts šeit.
Aģenta profila dzēšana LiveAgent pašlaik atbalsta aģenta profila informācijas dzēšanu, kā tas aprakstīts šeit. Administratori un īpašnieks var dzēst visu lietotāju, tostarp aģentu, profilus. Viņi var dzēst Aģentu profilus sadaļā Konfigurācija>Aģenti>Aģentu dzēšana. LiveAgent saglabā konta īpašnieka informāciju, lai turpinātu sniegt savus pakalpojumus. Kad konta darbība tiek pārtraukta, LiveAgent ievēro savu datu dzēšanas politiku attiecībā uz atlikušo profila informāciju.
Galalietotāja profila dzēšana LiveAgent pašlaik atbalsta galalietotāja profila informācijas dzēšanu, kā tas aprakstīts šeit. Īpašnieks, administratori un aģenti var dzēst galalietotāja profilus. Pēc šīs dzēšanas darbības galalietotāja profils tiek dzēsts no lietotāja saskarnes, un galalietotāja identitāte tiek dzēsta no sistēmas kopā ar OAuth žetoniem, sesijām un saglabātajām meklēšanām.
Palīdzības pieteikuma dzēšana Palīdzības pieteikumus var dzēst, izpildot šeit aprakstītās darbības. Šajā rakstā arī aprakstīts, kā neatgriezeniski dzēst palīdzības pieteikumus.
Klientu portāla profila dzēšana Klienti var dzēst savus profilus no klientu portāla, veicot šeit aprakstītās darbības (klientu portāla profila dzēšana ir tāds pats process kā galalietotāja profila dzēšana).
Piekrišana atbalsta sniegšanai tiešsaistē, izmantojot Tiešsaistes tērzēšanu Viena no VDAR prasībām ir Jūsu pienākums informēt savus klientus par to, ka Jūs un/vai trešās puses apstrādātājs apkopos viņu personas datus. Sniedzot klientu apkalpošanu, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē, mēs iesakām ievietot piekrišanas apstiprinājumu Jūsu pirms tērzēšanas veidlapā.
LiveAgent lietojumprogramma ļauj dzēst visus sensitīvos datus par Jūsu klientiem pēc viņu pieprasījuma tieši LiveAgent lietojumprogrammā, dzēšot visus palīdzības pieteikumus un kontaktinformāciju, kas saistīta ar Jūsu klientu.
Turklāt katram LiveAgent konta īpašniekam ir pilnīga kontrole pār savu kontu, un viņš jebkurā laikā var pieprasīt, lai to dzēš, rakstot uz mūsu e-pasta adresi support@liveagent.com. Liveagent mākonī ir arī automātiskas procedūras apturēto kontu dzēšanai, lai nodrošinātu, ka mēs pastāvīgi neuzglabājam Jūsu datus pēc Jūsu lēmuma pārtraukt izmantot mūsu pakalpojumus.
Ja izmēģinājuma konts netiek nomainīts uz maksas plānu 14 dienu laikā vai jau nomainītā konta rēķins netiek apmaksāts ilgāk nekā 7 dienas, konta darbība tiek apturēta. Apturētais konts neļauj lietotājam pieteikties vai piekļūt datiem ne konta īpašniekam, ne viņa klientiem.
Ja konta īpašnieks nepieprasa atcelt konta apturēšanu pa e-pastu vai tērzējot, nākamo 60 dienu laikā konta darbība tiek pārtraukta (domēns pārstāj būt aktīvs, mēs noņemam konta konfigurāciju no mākoņa, bet datus saglabājam krātuvē).
Izbeigtie konti tiek automātiski dzēsti no mūsu mākoņa nākamo 30 dienu laikā. No šī brīža LiveAgent mākonī nav nekādu aktīvu datu, mēs vēl 30 dienas uzglabājam tikai datu bāzes rezerves kopiju. Kad rezerves kopijas derīguma termiņš beidzas, mēs vairs neuzglabājam Jūsu konta datus.
Sazinieties ar mums pa e-pastu info@liveagent.com.
LiveAgent ir palīdzības programmatūra, kas pielāgojas klientu vajadzībām un var uzlabot klientu apmierinātību un palielināt ieņēmumus par 30%. To var izmēģināt bez maksas 7 vai 30 dienas, un ir pieejama klientu apkalpošana 24/7. LiveAgent ir arī SysAid alternatīva, kas piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. To var izmantot grāmatvedības un juridiskās palīdzības biznesa apkalpošanai, kā arī lietot valsts uzņēmumi. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams uzņēmumiem.
Reāllaika rakstīšanas skats ir funkcija, kas palīdz samazināt atbildes laiku klientu apkalpošanā. Daudzi uzņēmumi, piemēram, Paypal un Ikea, to jau izmanto. Palīdzības dienesta nodaļa var uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku. Lai izveidotu nodaļas, jums jāpiesakās LiveAgent un jādara norādītie soļi.
Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem
LiveAgent piedāvā dažādas iespējas, tostarp reāllaika čatu un atbildi uz ziņām sociālajos tīklos, interaktīvo balss atbildi un zināšanu bāzi. Turklāt LiveAgent var reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas izmantojot aplikāciju tālruņus, kas darbojas kopā ar LiveAgent zvanu centru.
Pārejat no Vocalcom uz LiveAgent?
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj automatizēt un pārvaldīt klientu atbalsta pieteikumus no vienas saskarnes. Tas ir vienkāršs, ātrs un drošs veids, kā pārvietot datus no Vocalcom uz LiveAgent. LiveAgent ļauj pārvietot tādus datus kā palīdzības pieteikumus, palīdzības pieteikumu tagus, klientus, administratorus un citus. Programmatūra ir pilnībā pielāgojama un pieejama vairāk nekā 48 valodās.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem